Hehe nog nooit van die film gehoord=pquote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:
Ik zag trouwens laatst Taxi 3, best droge film, maar ik was echt stomverbaasd toen ik de muziek bij de credits hoorde![]()
Leuk traditioneel marokkaans doen en allemaal hoeren in je clip laten spelen
Best leuke trilogie, Franse films over een taxichauffeur die z'n auto heeft opgevoerd en zo ook de politie helpt. Klink als prut, maar de humor die erin zit is lachen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe nog nooit van die film gehoord=p
Je moet meiden niet zomaar hoer noemen..sufferd! Doe ik ook weleens..wat echt gewoon fout is.
Ali B speelt in die clip? AHHAAH zie ik nu pas joh..
Sarcastisch offu..?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze meteen hoeren noemen is wel een beetje overdreven.
Ze zien er goedkoop uit ja..maar ze zien er toch niet uit als hoeren!?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Best leuke trilogie, Franse films over een taxichauffeur die z'n auto heeft opgevoerd en zo ook de politie helpt. Klink als prut, maar de humor die erin zit is lachen hoor![]()
Ik kan er toch niks aan doen dat ze eruit zien als hoeren? Als iemand eruit ziet als Sinterklaas noem ik hem ook Sinterklaas![]()
Ali B
Neem het niet zo heel serieus alsjeblieft..quote:Op donderdag 19 november 2009 17:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zien er goedkoop uit ja..maar ze zien er toch niet uit als hoeren!?
Dat is geen sarcasme lijkt mequote:
Nee, niet sarcastisch. Ik bedoel het komt een beetje over als een bontkraagje dat voorbijlopende blodne meisjes hoerrrrr noemt omdat ze hem negerenquote:
Oke I won't.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neem het niet zo heel serieus alsjeblieft..
Stijlvolle hoeren dan?
[..]
Dat is geen sarcasme lijkt me
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ma maar weer eens koken, denk ik. Shoarma voor de derde dag op rij - maar na vanavond is eht op.
Da's toch niet lekker meerquote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ma maar weer eens koken, denk ik. Shoarma voor de derde dag op rij - maar na vanavond is eht op.
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegetenquote:
Je moet duidelijk chef wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maak het wel elke dag anders:Eergisteren shoarmavlees + groente in een tortillawrap Gisteren alleen shoarmavlees + saus in tortillawrap Vandaag shoarmavlees met krieltjes of shoarmavlees op brood .
[..]
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegeten.
Ah lekker. Luister niet naar Rookert..ik zou die groenten er niet in pleurenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maak het wel elke dag anders:Eergisteren shoarmavlees + groente in een tortillawrap Gisteren alleen shoarmavlees + saus in tortillawrap Vandaag shoarmavlees met krieltjes of shoarmavlees op brood .
[..]
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegeten.
Hallo, dat is vet lekker ja! Pasta met gehakt en saus uit een pot is ook heel lekker, maar als je toch groenten erbij kan doen is dat ook nog een béétje gezond. Kan je tenminste de illusie ophouden dat je die dag gezond hebt gedaan en vergeet je die koekjes etc. Er staat hier thuis nog een pot Bertolli pastasaus met geroosterde paprika en courgettequote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah lekker. Luister niet naar Rookert..ik zou die groenten er niet in pleuren![]()
Gewoon saus uit een pot en gehakt en pasta natuurlijk en tadaaa hehehe
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Al die groentemeuk erdoorheen gooien neemt wel veel tijd en geld in beslag... Euroshopper pastasaus en pasta voor het winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |