quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nou niet doen alsof je er moeite voor hoeft te doen, die bak met kokosrepen staat al de hele dag naast je.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mét of zonder opgeschoren kapsel?
Zo niet, heb je dan een Dragonball-z kapsel?
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 19 november 2009 15:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben een meisje. Doe eens niet zo gemeen, daar moet ik van huilen
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 15:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet nodig gehad
Skinhead vinden sommigen ook wel leuk hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik mijn vaders krullen maar geerfd, chicks diggen dat.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doe je dan als iemand een kokosreep heeft en jij niet?
Oh, zo kom jij (er) dus aan!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Afpakken (ik voel een grap aankomen looool
Te voorspelbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Afpakken (ik voel een grap aankomen looool
Wat doet jouw vader eigenlijk met zijn populaire krullen dat hij heel het MO rondtoert?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik mijn vaders krullen maar geerfd, chicks diggen dat.
Oliebusiness, jwt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat doet jouw vader eigenlijk met zijn populaire krullen dat hij heel het MO rondtoert?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zo kom jij (er) dus aan!
SNAP JE HEM?????!!!??!!?!?:D:D:D:D:
Als ik nog eens vast kom te zitten schrijf ik gewoon naar de konging. De koningin schrijft toch nooit terugquote:Uit Nederlandse cel door gratie koning Marokko
Gepubliceerd: 19 november 2009 12:27 | Gewijzigd: 19 november 2009 12:48
Door onze redacteur Jos Verlaan
Rotterdam, 19 nov. Vijf Nederlanders, die in Nederland hun straf uitzitten na eerdere veroordelingen in Marokko, hebben dit najaar onmiddellijk ontslag uit de gevangenis gekregen, door een koninklijk gratiebesluit, ondertekend door de Marokkaanse koning Mohammed VI.
Koning Mohammed VI van Marokko (voorgrond) bij de opening van het Marokkaanse parlement in oktober 2009.
Zij behoorden tot de 24.865 gevangenen die afgelopen juli collectief gratie kregen wegens het tienjarig troonsjubileum van de Marokkaanse koning.
Gratiebesluit
Nadat het Nederlandse ministerie van Justitie van het gratiebesluit door de Marokkaanse autoriteiten op de hoogte was gesteld, zijn zij onmiddellijk op vrije voeten gesteld. Op korte termijn volgen nog eens 42 Nederlanders die ook gratie kregen, maar hun straf nog in Marokko uitzitten.
De gratieverlening en het onmiddellijke ontslag uit de gevangenis is opmerkelijk omdat het Nederlandse strafstelsel zo’n collectieve regeling helemaal niet kent. Gratie is in Nederland alleen mogelijk na individuele toetsing en onder strenge restricties. Zo moeten er nieuwe feiten bekend zijn die op het moment van veroordeling nog niet bekend waren, en moet er vaak nog een taakstraf worden uitgevoerd of een boete betaald.
Verdragen
De Nederlanders die meteen op vrije voeten kwamen, zaten hier hun straf uit op basis van de Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen. In verdragen met Marokko is geregeld dat nieuwe feiten over de straf in Marokko ook gelden voor gedetineerden die inmiddels naar Nederlandse gevangenissen zijn verhuisd.
Vrijlating van de Nederlanders die in Marokko vastzaten, was complexer. De Nederlandse ambassade in Rabat kreeg volgens een woordvoerder van Buitenlandse Zaken pas vorige maand de officiële lijsten met namen van de Marokkaanse overheid. Zolang die officiële lijsten er niet waren, bleef het onduidelijk wie er op vrije voeten zou komen. Bovendien speelde voor een aantal gedetineerden in Marokko het probleem dat zij in dat land nog boetes hadden openstaan. Wie die niet kon betalen, loopt alsnog het risico van een jaar celstraf.
Ambassade
De ambassade in Rabat heeft bemiddeld om daar via de procureur-generaal in Marokko alsnog regelingen voor te treffen. Het is daardoor volgens Buitenlandse Zaken nog niet duidelijk wanneer iedereen aan wie gratie is verleend, weer op vrije voeten zijn.
Ook in Nederland is gratieverlening uiteindelijk een besluit van de koningin, na raadpleging van de rechtbank, het Openbaar Ministerie en de minister van Justitie.
Wat hadden ze gedaan dan? Weet niet of je ze meteen gratie moet geven hoor... Of de straffen waar buiten proportie?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik nog eens vast kom te zitten schrijf ik gewoon naar de konging. De koningin schrijft toch nooit terug
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jammer... daar heb ik niks mee... Nu zullen we nooit linkedinvriendjes worden.
'Oeps, verkeerde account'quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef Todesschwalben het volgende:
Wat een slecht geschreven bericht.
Gratie is wel mogelijk en daar hoeft in Nederland geen nieuw feit voor te zijn. Ze halen het door elkaar met de mogelijkheid tot herziening (na veroordeling bij de hoogste instanties). Frappant is dat ze aan het eind het dan wel weer goed zeggen.
Hehe nog nooit van die film gehoord=pquote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:
Ik zag trouwens laatst Taxi 3, best droge film, maar ik was echt stomverbaasd toen ik de muziek bij de credits hoorde![]()
Leuk traditioneel marokkaans doen en allemaal hoeren in je clip laten spelen
Best leuke trilogie, Franse films over een taxichauffeur die z'n auto heeft opgevoerd en zo ook de politie helpt. Klink als prut, maar de humor die erin zit is lachen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe nog nooit van die film gehoord=p
Je moet meiden niet zomaar hoer noemen..sufferd! Doe ik ook weleens..wat echt gewoon fout is.
Ali B speelt in die clip? AHHAAH zie ik nu pas joh..
Sarcastisch offu..?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze meteen hoeren noemen is wel een beetje overdreven.
Ze zien er goedkoop uit ja..maar ze zien er toch niet uit als hoeren!?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Best leuke trilogie, Franse films over een taxichauffeur die z'n auto heeft opgevoerd en zo ook de politie helpt. Klink als prut, maar de humor die erin zit is lachen hoor![]()
Ik kan er toch niks aan doen dat ze eruit zien als hoeren? Als iemand eruit ziet als Sinterklaas noem ik hem ook Sinterklaas![]()
Ali B
Neem het niet zo heel serieus alsjeblieft..quote:Op donderdag 19 november 2009 17:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zien er goedkoop uit ja..maar ze zien er toch niet uit als hoeren!?
Dat is geen sarcasme lijkt mequote:
Nee, niet sarcastisch. Ik bedoel het komt een beetje over als een bontkraagje dat voorbijlopende blodne meisjes hoerrrrr noemt omdat ze hem negerenquote:
Oke I won't.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neem het niet zo heel serieus alsjeblieft..
Stijlvolle hoeren dan?
[..]
Dat is geen sarcasme lijkt me
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ma maar weer eens koken, denk ik. Shoarma voor de derde dag op rij - maar na vanavond is eht op.
Da's toch niet lekker meerquote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ma maar weer eens koken, denk ik. Shoarma voor de derde dag op rij - maar na vanavond is eht op.
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegetenquote:
Je moet duidelijk chef wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maak het wel elke dag anders:Eergisteren shoarmavlees + groente in een tortillawrap Gisteren alleen shoarmavlees + saus in tortillawrap Vandaag shoarmavlees met krieltjes of shoarmavlees op brood .
[..]
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegeten.
Ah lekker. Luister niet naar Rookert..ik zou die groenten er niet in pleurenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maak het wel elke dag anders:Eergisteren shoarmavlees + groente in een tortillawrap Gisteren alleen shoarmavlees + saus in tortillawrap Vandaag shoarmavlees met krieltjes of shoarmavlees op brood .
[..]
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegeten.
Hallo, dat is vet lekker ja! Pasta met gehakt en saus uit een pot is ook heel lekker, maar als je toch groenten erbij kan doen is dat ook nog een béétje gezond. Kan je tenminste de illusie ophouden dat je die dag gezond hebt gedaan en vergeet je die koekjes etc. Er staat hier thuis nog een pot Bertolli pastasaus met geroosterde paprika en courgettequote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah lekker. Luister niet naar Rookert..ik zou die groenten er niet in pleuren![]()
Gewoon saus uit een pot en gehakt en pasta natuurlijk en tadaaa hehehe
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Al die groentemeuk erdoorheen gooien neemt wel veel tijd en geld in beslag... Euroshopper pastasaus en pasta voor het winnen.
Je smaakpapillen liggen duidelijk overhoop, Heinz ketchup is beter dan huismerk troepquote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Heinz. Vieze amerikaanse troep, die ketchup van hen is echt niet te eten.
Maar ik zal de pastasaus dan wel een suitproberen.
Pastasaus van Heinz is zaaaaaalig.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Heinz. Vieze amerikaanse troep, die ketchup van hen is echt niet te eten.
Maar ik zal de pastasaus dan wel een suitproberen.
Dat kan ik me bijna niet voorstellen, maar ik geef Heinz morgen wel even een kans.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Pastasaus van Heinz is zaaaaaalig.
Je moet het ooit leren, zelfs ik kan het als het moetquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet zo strijken..![]()
Mama is ziekjes
Succes met netjes kleren ophangen van een gezin, hangt je hele huis volquote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er nog mensen die strijken dan? Ik strijk mijn kleren nooit, ik hang ze gewoon netjes op als ze drogen zodat ze mooi glad opgevouwen kunnen worden
.
Ja, dat kan natuurlijk prima, maar stel dat je het van 5 of meer mensen moet doenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Als student dan, he? Ik hang één keer per week precies een rekje vol.
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:.
Ik zit nu een aflevering van house MD te kijken, terwijl ik nog ruim 150 pagina's aan Strategic Business Planning door moet nemen... Ik ga falen...
Niet nodig toch?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef Todesschwalben het volgende:
Wat een slecht geschreven bericht.
Gratie is wel mogelijk en daar hoeft in Nederland geen nieuw feit voor te zijn. Ze halen het door elkaar met de mogelijkheid tot herziening (na veroordeling bij de hoogste instanties). Frappant is dat ze aan het eind het dan wel weer goed zeggen.
Goede lyricsquote:
Organisatieadvies/projectmanagement/consultancy gedoe.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
In welke business zit jij dan?
Herkansingen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Uurtje, ik zo zo van huis.
Maar ach, 2 vakken niet halen is ook niet het einde van de wereld. Vanaf volgend trimester ga ik gewoon dagelijks een a twee uur naar de bieb om te studeren.
Goedzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar eigenlijk wil ik wel gewoon een lange zomervakantie.
En ik denk dat ik nu wel een beetje van die middelbareschoolmentaliteit af ben.
Wallah, ik zweer.quote:
Gewoon een net-wel examen joh pessimistquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vriendenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Rotterdam.
Ik heb zelf eigenlijk wel zin om mijn waterpijp te roken, te poolen of gewoon te chillen... Helaas, pindakaas.
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vrienden
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studeren. En gelukkig ben ik geen moeilijke kerel of zo
.
Faler.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Ook lekker !quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, morgen wordt het pasta. Vandaag rundergehakt met krieltjes.
Alhoewel, morgen is het weekend. Mischien heb ik dan wel gewoon zin in een kipdoner met friet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |