Herkansingen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Uurtje, ik zo zo van huis.
Maar ach, 2 vakken niet halen is ook niet het einde van de wereld. Vanaf volgend trimester ga ik gewoon dagelijks een a twee uur naar de bieb om te studeren.
Goedzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar eigenlijk wil ik wel gewoon een lange zomervakantie.
En ik denk dat ik nu wel een beetje van die middelbareschoolmentaliteit af ben.
Wallah, ik zweer.quote:
Gewoon een net-wel examen joh pessimistquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vriendenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Rotterdam.
Ik heb zelf eigenlijk wel zin om mijn waterpijp te roken, te poolen of gewoon te chillen... Helaas, pindakaas.
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vrienden
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studeren. En gelukkig ben ik geen moeilijke kerel of zo
.
Faler.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Ook lekker !quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, morgen wordt het pasta. Vandaag rundergehakt met krieltjes.
Alhoewel, morgen is het weekend. Mischien heb ik dan wel gewoon zin in een kipdoner met friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |