Je smaakpapillen liggen duidelijk overhoop, Heinz ketchup is beter dan huismerk troepquote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Heinz. Vieze amerikaanse troep, die ketchup van hen is echt niet te eten.
Maar ik zal de pastasaus dan wel een suitproberen.
Pastasaus van Heinz is zaaaaaalig.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Heinz. Vieze amerikaanse troep, die ketchup van hen is echt niet te eten.
Maar ik zal de pastasaus dan wel een suitproberen.
Dat kan ik me bijna niet voorstellen, maar ik geef Heinz morgen wel even een kans.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Pastasaus van Heinz is zaaaaaalig.
Je moet het ooit leren, zelfs ik kan het als het moetquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet zo strijken..![]()
Mama is ziekjes
Succes met netjes kleren ophangen van een gezin, hangt je hele huis volquote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er nog mensen die strijken dan? Ik strijk mijn kleren nooit, ik hang ze gewoon netjes op als ze drogen zodat ze mooi glad opgevouwen kunnen worden
.
Ja, dat kan natuurlijk prima, maar stel dat je het van 5 of meer mensen moet doenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Als student dan, he? Ik hang één keer per week precies een rekje vol.
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:.
Ik zit nu een aflevering van house MD te kijken, terwijl ik nog ruim 150 pagina's aan Strategic Business Planning door moet nemen... Ik ga falen...
Niet nodig toch?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef Todesschwalben het volgende:
Wat een slecht geschreven bericht.
Gratie is wel mogelijk en daar hoeft in Nederland geen nieuw feit voor te zijn. Ze halen het door elkaar met de mogelijkheid tot herziening (na veroordeling bij de hoogste instanties). Frappant is dat ze aan het eind het dan wel weer goed zeggen.
Goede lyricsquote:
Organisatieadvies/projectmanagement/consultancy gedoe.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
In welke business zit jij dan?
Herkansingen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Uurtje, ik zo zo van huis.
Maar ach, 2 vakken niet halen is ook niet het einde van de wereld. Vanaf volgend trimester ga ik gewoon dagelijks een a twee uur naar de bieb om te studeren.
Goedzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar eigenlijk wil ik wel gewoon een lange zomervakantie.
En ik denk dat ik nu wel een beetje van die middelbareschoolmentaliteit af ben.
Wallah, ik zweer.quote:
Gewoon een net-wel examen joh pessimistquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vriendenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Rotterdam.
Ik heb zelf eigenlijk wel zin om mijn waterpijp te roken, te poolen of gewoon te chillen... Helaas, pindakaas.
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vrienden
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studeren. En gelukkig ben ik geen moeilijke kerel of zo
.
Faler.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Ook lekker !quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, morgen wordt het pasta. Vandaag rundergehakt met krieltjes.
Alhoewel, morgen is het weekend. Mischien heb ik dan wel gewoon zin in een kipdoner met friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |