Je hebt de skills niet...quote:
Ik voel me gesterktquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja sorry..ik vind het serieus rot voor je
zo goed?
Noem mij niet langzaam.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig wat ben jij langzaam zeg.
Deze:
1 - was eerder
2 - heeft een betere topictitel incl. nummer
3 - heeft een betere OP
Het gaat allemaal om de OP hoor, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij niet langzaam.![]()
NOUEN. Dat boeit toch geen ruk?
Nee ik heb weer andere skillsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt de skills niet...
[..]
Ik voel me gesterktThee uit een automaat is niet te drinken for the record
Die kokosrepen hebben hun tol geeist.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij niet langzaam.![]()
NOUEN. Dat boeit toch geen ruk?
*hijg* wat voor skillsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik heb weer andere skills. ''ze3ma''
Echt wel !
swa ik niet begrijp wat koeskoes ieszquote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef Folmer het volgende:
Pff, doe ik eens multicultureel, krijg ik dit.
Wat bedoel je trouwens met ze3ma, dat woord ken ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik heb weer andere skills. ''ze3ma''
Echt wel !
Eet smakelijk, ik wil ook eten..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga eten ! (en nee geen couscous)
Sorry maar heb geen tips..ben geen keukenprinsesje
Pizza uit de oven gaat morgen mijn lunch wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Al opgepeuzeld, het ging erin als koek.
Straks nog maar een pizzaatje uit de oven, en ik ben weer klaar voor een nieuwe dag.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..eetlust is gewoon verdwenen
Dat gebeurt wel vaker na het eten, is echt niet vreemd hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..eetlust is gewoon verdwenen
Eten marokkanen dat wel eensquote:
Ik houd er niet zo van =pquote:Op woensdag 18 november 2009 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wordt je sterk van meisjeEn het is lekker!
Je hoor het =pquote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eten marokkanen dat wel eens?
er zit ook spinazie op mijn Dr. Utker Pizza apolla die ik zo ga verorberen.
Het is hoor+t.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hoor het =p
Dat is een hele andere soort spinazie..dat is lekkere ongezonde spinazie
Nee, het klonkt als dialect/spreektaal/straattaak, er zijn een hoop mensen die de t in stam+t niet uitspreken bij bepaalde woordenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk een typfoutje. Dat weet iedereen
Op bepaalde plekken ja, niet overal!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neenee dat noem je niet dik..dat is ''vol''
Jullie mannen houden tovh van vrouwen met rondingen?
Oh ik val niet onder die groepquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het klonkt als dialect/spreektaal/straattaak, er zijn een hoop mensen die de t in stam+t niet uitspreken bij bepaalde woorden. Met name mensen met een Rotterdams accent
.
Ik sprak in het algemeen. De studentenelite spreekt uiteraard gewoon ABN.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik val niet onder die groep![]()
En ik heb geen Rotterdams accent.
Hehehehequote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Op bepaalde plekken ja, niet overal!
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen. De studentenelite spreekt uiteraard gewoon ABN.
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?quote:
Je bent een dom blondje of je bent het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?
Pak gewoon die bontkraag, kauwgum en waterstofperoxide voor je haar en ze verwachten niks meer van jequote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pak gewoon die bontkraag, kauwgum en waterstofperoxide voor je haar en ze verwachten niks meer van je
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
(ik praat in emoticons omdat ik te lui ben om te typen..en nu doe ik t toch!)
Ze faalt wel hard hequote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ben je wéér te laat. Het is toch wat.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Doe eens even aardig, sulletjes
Hoezo? Kom je me opzoeken? loooooool.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in welk gebouw zit de rechtenfaculteit nou eigenlijk? Of is het net zoals IBA verdeeld over alle gebouwen?
Alsof je hem ooit was vergeten, smiechtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom herinner je me aan die jas?
Lquote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in welk gebouw zit de rechtenfaculteit nou eigenlijk? Of is het net zoals IBA verdeeld over alle gebouwen?
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo? Kom je me opzoeken? loooooool.
Heel eventjesquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof je hem ooit was vergeten, smiecht
Waarschijnlijk word ik al neergehoekt doer je broers voor ik het L-gebouw weet te bereikenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Wie is Mutant? Of noem je mij een mutant?
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zekerquote:
Nu begrijp ik het niet meer hoor, ik dacht toch echt dat jij een kloon van mutant01 was.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Huilie smilie op je hoofd!
Je maakt een geintje zeker.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zeker![]()
Ik weet het hele EUR terrein niet eens te vinden in Rotterdam
Right..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik al neergehoekt doer je broers voor ik het L-gebouw weet te bereiken.
Gedaan, habibi.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Sjaakz het volgende:
Is er een Turk zo aardig een banner te maken... Wordt ie niet gebruikt!
[ afbeelding ]
Een een linkje naar het vorige deel Nep-Marokkaan!
Nee, serieus nietquote:Op woensdag 18 november 2009 19:03 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je maakt een geintje zeker.
Het is moeilijk te missenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zeker![]()
Ik weet het hele EUR terrein niet eens te vinden in Rotterdam
Wat deed je daar precies?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb nog in het L gebouw gewerkt, tot juli.
Nee, ik was student-assistent.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat deed je daar precies?
Zat je daar bij de receptie?( receptie? ja nouja t zal wel)
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, ik was student-assistent.
Ah, ok. Ga misschien nog een keer langs een vriend die IBEB doet. Meisje die ik ken die IBA doet dit jaar daar gaat er nu al mee stoppen btwquote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is moeilijk te missen. Zowat alle trams en metro's die niet naar de hel die Zuid heet gaan stoppen er in de buurt
.
Eerstejaars? Mischien ken ik 'r wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ok. Ga misschien nog een keer langs een vriend die IBEB doet. Meisje die ik ken die IBA doet dit jaar daar gaat er nu al mee stoppen btw
Deed, ik ben reeds afgestudeerd he.quote:
Ja, hij loopt de hele middag al te ijlen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ah jij bent dus die Mutant. Wikwakka denkt dat ik een kloon van je ben!
Het schijnt ook gewoon gebruikt te worden in de gayscene in Tel Aviv hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afwan. Ik dacht dat habibiti voor meisjes was. Klojo, met je neus.
Kut. Nu verraad ik mezelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed, ik ben reeds afgestudeerd he.
Ik zat bij de sectie Publiekrecht, je doet van alles en nog wat eigenlijk. Je bent het slaafje van de hoogleraar
Maar het was heel heel toevallig dat toddesschwalben het had over een wachtwoord dat hij niet meer wist, triggershot die zei "ik roggel het wiel" en vervolgens mutant01 die opeens komt opdagenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, hij loopt de hele middag al te ijlen.
Ze heet K., brun haar, goed 'gevormd' zeg maar en draagt waarschijnlijk soort van mode-achtige kledingquote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerstejaars? Mischien ken ik 'r wel.
Oke, ik geef toe. Ik liep je bewust te pesten. Maar ik faalde, zoals je hierboven kunt zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het was heel heel toevallig dat toddesschwalben het had over een wachtwoord dat hij niet meer wist, triggershot die zei "ik roggel het wiel" en vervolgens mutant01 die opeens komt opdagen.
dus toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe. Ik liep je bewust te pesten. Maar ik faalde, zoals je hierboven kunt zien.
Oja..jij bent ook oud ha?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed, ik ben reeds afgestudeerd he.
Ik zat bij de sectie Publiekrecht, je doet van alles en nog wat eigenlijk. Je bent het slaafje van de hoogleraar
Dat is wel héél erg algemeenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heet K., brun haar, goed 'gevormd' zeg maar en draagt waarschijnlijk soort van mode-achtige kleding
Gelukkig dat ik daar nog nooit ben geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het schijnt ook gewoon gebruikt te worden in de gayscene in Tel Aviv hoor.
Ja?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg algemeen. PM me desnoods de voornaam. Het kan best zo zijn dat ik nog nooit van haar gehoord heb, ik ken hooguit 25% van mijn jaar van gezicht
.
Het is best leuk werk hoor, leuke collega's en het verdiende goed. Ennuh, ik ben heul niet oud.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oja..jij bent ook oud ha?![]()
Oh klinkt saaaaaaai'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |