quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Doe eens even aardig, sulletjes
Hoezo? Kom je me opzoeken? loooooool.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in welk gebouw zit de rechtenfaculteit nou eigenlijk? Of is het net zoals IBA verdeeld over alle gebouwen?
Alsof je hem ooit was vergeten, smiechtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom herinner je me aan die jas?
Lquote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in welk gebouw zit de rechtenfaculteit nou eigenlijk? Of is het net zoals IBA verdeeld over alle gebouwen?
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo? Kom je me opzoeken? loooooool.
Heel eventjesquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof je hem ooit was vergeten, smiecht
Waarschijnlijk word ik al neergehoekt doer je broers voor ik het L-gebouw weet te bereikenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Wie is Mutant? Of noem je mij een mutant?
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zekerquote:
Nu begrijp ik het niet meer hoor, ik dacht toch echt dat jij een kloon van mutant01 was.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Huilie smilie op je hoofd!
Je maakt een geintje zeker.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zeker![]()
Ik weet het hele EUR terrein niet eens te vinden in Rotterdam
Right..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik al neergehoekt doer je broers voor ik het L-gebouw weet te bereiken.
Gedaan, habibi.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Sjaakz het volgende:
Is er een Turk zo aardig een banner te maken... Wordt ie niet gebruikt!
[ afbeelding ]
Een een linkje naar het vorige deel Nep-Marokkaan!
Nee, serieus nietquote:Op woensdag 18 november 2009 19:03 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je maakt een geintje zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |