Je hebt de skills niet...quote:
Ik voel me gesterktquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja sorry..ik vind het serieus rot voor je
zo goed?
Noem mij niet langzaam.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig wat ben jij langzaam zeg.
Deze:
1 - was eerder
2 - heeft een betere topictitel incl. nummer
3 - heeft een betere OP
Het gaat allemaal om de OP hoor, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij niet langzaam.![]()
NOUEN. Dat boeit toch geen ruk?
Nee ik heb weer andere skillsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt de skills niet...
[..]
Ik voel me gesterktThee uit een automaat is niet te drinken for the record
Die kokosrepen hebben hun tol geeist.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij niet langzaam.![]()
NOUEN. Dat boeit toch geen ruk?
*hijg* wat voor skillsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik heb weer andere skills. ''ze3ma''
Echt wel !
swa ik niet begrijp wat koeskoes ieszquote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef Folmer het volgende:
Pff, doe ik eens multicultureel, krijg ik dit.
Wat bedoel je trouwens met ze3ma, dat woord ken ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik heb weer andere skills. ''ze3ma''
Echt wel !
Eet smakelijk, ik wil ook eten..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga eten ! (en nee geen couscous)
Sorry maar heb geen tips..ben geen keukenprinsesje
Pizza uit de oven gaat morgen mijn lunch wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Al opgepeuzeld, het ging erin als koek.
Straks nog maar een pizzaatje uit de oven, en ik ben weer klaar voor een nieuwe dag.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..eetlust is gewoon verdwenen
Dat gebeurt wel vaker na het eten, is echt niet vreemd hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..eetlust is gewoon verdwenen
Eten marokkanen dat wel eensquote:
Ik houd er niet zo van =pquote:Op woensdag 18 november 2009 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wordt je sterk van meisjeEn het is lekker!
Je hoor het =pquote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eten marokkanen dat wel eens?
er zit ook spinazie op mijn Dr. Utker Pizza apolla die ik zo ga verorberen.
Het is hoor+t.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hoor het =p
Dat is een hele andere soort spinazie..dat is lekkere ongezonde spinazie
Nee, het klonkt als dialect/spreektaal/straattaak, er zijn een hoop mensen die de t in stam+t niet uitspreken bij bepaalde woordenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk een typfoutje. Dat weet iedereen
Op bepaalde plekken ja, niet overal!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neenee dat noem je niet dik..dat is ''vol''
Jullie mannen houden tovh van vrouwen met rondingen?
Oh ik val niet onder die groepquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het klonkt als dialect/spreektaal/straattaak, er zijn een hoop mensen die de t in stam+t niet uitspreken bij bepaalde woorden. Met name mensen met een Rotterdams accent
.
Ik sprak in het algemeen. De studentenelite spreekt uiteraard gewoon ABN.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik val niet onder die groep![]()
En ik heb geen Rotterdams accent.
Hehehehequote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Op bepaalde plekken ja, niet overal!
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen. De studentenelite spreekt uiteraard gewoon ABN.
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?quote:
Je bent een dom blondje of je bent het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?
Pak gewoon die bontkraag, kauwgum en waterstofperoxide voor je haar en ze verwachten niks meer van jequote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pak gewoon die bontkraag, kauwgum en waterstofperoxide voor je haar en ze verwachten niks meer van je
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
(ik praat in emoticons omdat ik te lui ben om te typen..en nu doe ik t toch!)
Ze faalt wel hard hequote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ben je wéér te laat. Het is toch wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |