quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:39 schreef Rookert het volgende:
Hey dikzak en Marokkaanse![]()
Ik ben weer terug van m'n tour de Holland, afgesloten met een lekke achterbandMaar was wel leuk
Daar staan veel mensen voor in de rijquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet nog meer foto's plaatsen.
Fuck jullie dan.
Wat zeg jij nou joh !quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar staan veel mensen voor in de rij
Nee, kostte 6 euroquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Mag je met je OV/kaart ook gratis met de fyra?
Ja, je moet gewoon naar automaat en dan kiezen voor Fyra toeslag (linksonder). Dan gewoon Rotterdam->Schiphol enkele reis, 2e klas, vanaf vandaag geldig en klaar. Kaartje geldt dan i.c.m je OV inderdaad. Trein is altijd leeg ongeveer, zat met 6 andere mensen in de wagonquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
6 euro valt wel mee. Kan je daarvoor eigenlijk gewoon een kortingskaarte uti de automaat halen en dan i.c.m. je OV/kaart met korting reizen? Lijkt me wel handig als ik met kerst op vakantie ga, het scheelt wel aardg wat tijd volgens mij.
Because. This. Is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Ben. het volgende:
[..]
Zo weinig? Hoezo dat? Waarom niet 1000? Word op heel veel fora gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |