Pff kan bijvoorbeeld irritatie uitdrukken.. wat drukt tazz uit, ik denk dat hij daarnaar op zoek isquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee het is niet verzonnen. Maar ik bedoel ''pfffff'' betekent toch ook niks..nou zo een woordje is het dus=p
quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah oke, maar dat was toch niet zo moeilijk uit te leggen.
Marokkanen moeten wel extreem zeurende papzakken zijn dan inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef Rookert het volgende:
Je zal elke zin maar met pffff eindigen, zuchtende pafzak ben je dan
Ik ben een über nederlander waar jij op kickt! En het is hier gezellig hoor, distantieer je er maar weer van. Je staat buiten de maatschappijquote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef WAARHEID het volgende:
Ook op Fok! is er sprake van zelfverkozen segregatie van sommigen, zo getuigen dit topic waar je als hollander liever snel langs klikt
Kan de juiste woorden niet vinden. Ik begreep dat hij daar naar op zoek is..daarom zei ik al dat ik het niet kon uitleggen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff kan bijvoorbeeld irritatie uitdrukken.. wat drukt tazz uit, ik denk dat hij daarnaar op zoek is?
Jawel. Maar wil het niet verkeerd zeggen waardoor ik dalijk weer voor lul staquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet gewoon je best niet voor mij.
Nee. Wat is er mis met het woord ''dalijk''?quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
'dalijk'!!! Ben je limburger of zo?
Tahzzzzzquote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kan de juiste woorden niet vinden. Ik begreep dat hij daar naar op zoek is..daarom zei ik al dat ik het niet kon uitleggen.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tahzzzzz
Laten we het op minachting danwel afkeuring houden soms op een semigrappende wijze
quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Rookert het volgende:
Oh je hebt het juiste 'gevoel' nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |