niet opgegeten, want moest hier wel om lachenquote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Weer zo'n grap'. Waar is je gevoel voor humor gebleven? Of heb je dat ook opgegeten!?
hihi.
Ga je jezelf belonen of alleen trots zijn? Beloningen motiveren..quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga nu 2 uur lang lezen..en dan ben ik daarna zó trots op mezelf
Zal ik meedoen? Ik kan het nl wel gebruikenquote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga nu 2 uur lang lezen..en dan ben ik daarna zó trots op mezelf
Inderdaad, bel de shoarmaturk of hij over twee uur een extra grote kapsalon komt bringen. En dan al je geld aan je ouders geven die het na twee uur alleen aan jou geven als je echt hebt gestudeerd!quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je jezelf belonen of alleen trots zijn? Beloningen motiveren..
Zulke beloonafspraken heb ik wel eens gemaakt met m'n ouders.. zonder bestellingenquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, bel de shoarmaturk of hij over twee uur een extra grote kapsalon komt bringen. En dan al je geld aan je ouders geven die het na twee uur alleen aan jou geven als je echt hebt gestudeerd!
Ik beloon mezelf al te vaakquote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je jezelf belonen of alleen trots zijn? Beloningen motiveren..
quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu verdien je straf, want je zit alweer op fok!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar het beste met haar voor.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar het beste met haar voor.
Ja, ik weet dat het zo'n lomp stopwoordje als 'wolla' is geworden, maar het heeft toch wel een betekenisquote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Can't explain..je kan het ook niet vertalen oid maaruh nee ik kan het niet uitleggen haha.
Ben nooit zo sterk geweest in uitleggen![]()
Sjaakie of Mutant kan het vast wel uitleggen=p
Wollah betekent nog iets maar tazz heeft geen betekenis..quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo'n lomp stopwoordje als 'wolla' is geworden, maar het heeft toch wel een betekenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |