Hoezo niet? Is toch meer moeite als je je haar apart gaat wassen..quote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was het wel elke dag, maar niet in de ochtend, alleen in het weekend was ik het soms in de ochtend of als ik ergens heen moet.
Dat is toch koud buitenquote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Iets na half 7 tegenwoordig..
Hoezo is dat lastig? Ik draag het toch in een knotje
Dat eet je toch zo weg johquote:Op zondag 22 november 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
5? broodjes nutella!? Duidelijk het tegenovergestelde van een anorexiapatientje dus
.
Ja, ik vroeg me ook al af waarom hij zo reageerde. Ok, als je dit normaal vindt, maar het duidelijk het tegenovergestelde van een anorexiapatient noemen, laat het overkomen alsof ik overdreven veel eet.quote:
Verander dat iets aan je mening? Stel he, dat ik maar 5 broodjes per dag eet, dat is toch echt niet veel.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt wel, wat voor meisjes ken jij
Nou.... serieusquote:
Dat zou walgelijk weinig zijn... Ga lekker eten, ik heb een hekel aan caloriebakvissenquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verander dat iets aan je mening? Stel he, dat ik maar 5 broodjes per dag eet, dat is toch echt niet veel.
Je zei "oh ze is een meisje..?", ik dacht dat je het daarom ineens wel veel vond. Dikke meisjes uit m'n omgeving zeggen soms ook "5 alleen op school al?!quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zou walgelijk weinig zijn... Ga lekker eten, ik heb een hekel aan caloriebakvissen
Sarcasmequote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zei "oh ze is een meisje..?", ik dacht dat je het daarom ineens wel veel vond. Dikke meisjes uit m'n omgeving zeggen soms ook "5 alleen op school al?!", terwijl het echt weinig is.
"wat eten jullie/Marokkanen vanavond" --> misschien eten jullie allemaal om 18.00quote:
Zie mijn vorige 100 posts waarin ik uitleg dat ik een GRAPJE maaktequote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou.... serieushoeveel broodjes per dag eten de meisjes die jij kent of vrouwen..
ik vroeg nog of dit weer zo'n grap van jou was..quote:Op zondag 22 november 2009 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie mijn vorige 100 posts waarin ik uitleg dat ik een GRAPJE maakte.
'Weer zo'n grap'quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vroeg nog of dit weer zo'n grap van jou was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |