Pff kan bijvoorbeeld irritatie uitdrukken.. wat drukt tazz uit, ik denk dat hij daarnaar op zoek isquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee het is niet verzonnen. Maar ik bedoel ''pfffff'' betekent toch ook niks..nou zo een woordje is het dus=p
quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah oke, maar dat was toch niet zo moeilijk uit te leggen.
Marokkanen moeten wel extreem zeurende papzakken zijn dan inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef Rookert het volgende:
Je zal elke zin maar met pffff eindigen, zuchtende pafzak ben je dan
Ik ben een über nederlander waar jij op kickt! En het is hier gezellig hoor, distantieer je er maar weer van. Je staat buiten de maatschappijquote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef WAARHEID het volgende:
Ook op Fok! is er sprake van zelfverkozen segregatie van sommigen, zo getuigen dit topic waar je als hollander liever snel langs klikt
Kan de juiste woorden niet vinden. Ik begreep dat hij daar naar op zoek is..daarom zei ik al dat ik het niet kon uitleggen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff kan bijvoorbeeld irritatie uitdrukken.. wat drukt tazz uit, ik denk dat hij daarnaar op zoek is?
Jawel. Maar wil het niet verkeerd zeggen waardoor ik dalijk weer voor lul staquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet gewoon je best niet voor mij.
Nee. Wat is er mis met het woord ''dalijk''?quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
'dalijk'!!! Ben je limburger of zo?
Tahzzzzzquote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kan de juiste woorden niet vinden. Ik begreep dat hij daar naar op zoek is..daarom zei ik al dat ik het niet kon uitleggen.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tahzzzzz
Laten we het op minachting danwel afkeuring houden soms op een semigrappende wijze
quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Rookert het volgende:
Oh je hebt het juiste 'gevoel' nog niet?
Ik ben bijna 19 en dan is het al een jaar illegaalquote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik ook.... maar ze kunnen zo geil zijn he... die breezah-sletjes![]()
Nou, hoop dat je een leuke nacht heb gehadquote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht je een iets grotere uitdaging zoeken en gaan voor de donkere doch nuchtere variant de van de Breezah-slet, de Couscous-bitch dan is het behalve illegaal ook nog eens iets gevaarlijker en dus spannender
Je amg niet biljarten tijdens het offerfeest?quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
Dan hebben ze tegen je gelogen, a.s. vrijdag is het offerfeest namelijk.
OOOOOOOOOOOOH WAAROM MOET JE ALTIJD MIJN DISS VERPESTEN!quote:Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je amg niet biljarten tijdens het offerfeest?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH WAAROM MOET JE ALTIJD MIJN DISS VERPESTEN!![]()
![]()
En van turken mag niks, jwt. Mischien zit er wel varkensvet in de biljartballen verwerkt.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:46 schreef Rookert het volgende:
Ik vind hem meestal niks, maar dit is wel grappig, even helemaal kijken
quote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke ik ben er weer. Geen woord gelezen..![]()
Maar wel gelachen
Cabaretquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gezien hehe. Ik vind t bijna altijd grappig.
Een paraplu? Beetje omstuimig herfstweer is juist wel chill, vooral als je buiten bent geweest en dan chill binnen kan zittenquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Als t morgen nog steeds zo hard regent he..ga ik niet naar dat stomme hoorcollege hoor
Duh. Maar als t zo hard waait klapt je paraplu hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een paraplu? Beetje omstuimig herfstweer is juist wel chill, vooral als je buiten bent geweest en dan chill binnen kan zitten
Je gaat toch met de metro, falerquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duh. Maar als t zo hard waait klapt je paraplu hoor.
En 't is gewoon zwaar kut als je helemaal drijfnat aankomt
Ik moet eerst hier toch naar de bushalte lopen ,sukkel! en het stuk van de metro naar t L-gebouw is verquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat toch met de metro, faler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |