Jwzquote:
Ik weet het het is dom geweest en schaam me erook voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Pakketjes van anderen openmaken, hoe zielig
Wanneer, gaan wij nou eens met je Vibrator spelen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jwzen TS, laat haar. Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen dan dat ze zich uit laat wonen door iedereen die ze tegenkomt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Nirak het volgende:
Daarnaast mogen meisjes van 25 ook gewoon plezier hebben,
en ook strafbaar, bereid je poeperd maar voor op een groot ontvangst.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
meisjes van 25?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Nirak het volgende:
ik heb ook een klacht:
het is zwaar onbeschoft om pakketjes van een ander open te maken.
Daarnaast mogen meisjes van 25 ook gewoon plezier hebben, jij trok jezelf waarschijnlijk ook al af toen je die leeftijd had.
Gewoon lekker aan je zusje geven en niet zo sneu over doen
Sinds wanneer sluit het één het ander uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
Jwzen TS, laat haar. Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen dan dat ze zich uit laat wonen door iedereen die ze tegenkomt.
Ik heb niet eens een vibrator.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wanneer, gaan wij nou eens met je Vibrator spelen ?
Hij liegt die kleine smurf heeft het voor zichzelf besteld. Hij moet toch wat nu hij geen hete ballen meer in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef Penisbaard het volgende:
Afbeeldingen van je zusje of je liegt
Ik wel! Kom maar kijken !quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vibrator.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze zichzelf dus wil plezieren en haar bevrediging niet alleen in seksuele contacten met anderen zoektquote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds wanneer sluit het één het ander uit?
Damn ik kan er gewoon nog niet over uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap niet dat je al kan zien aan dat het pakketje uit Hulst is dat het dan een vibo is.
Is dat het vibo mekka ofso?
![]()
Wat is haar adres?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef sc00p het volgende:
[..]
WTF DIE KEN IK![]()
Dat gaat ze zeker te heuren krijgen
Leg nou eens uit wat een viborator is danquote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Damn ik kan er gewoon nog niet over uit.![]()
Welk meisje van 15 koopt er nou een viborator? Ik loop hier nou al een paar dagen mee in mijn hoofd en snap niets van haar actie. Ze mag blij zijn dat ik het pakje heb onderschept en niet onze ouders want die weten echt wel dat als het uit Hulst komt alleen van zo'n sexshop kan zijn.
Ik wist niet dat meisjes van 15 daar al mee bezig waren trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar waaraan kon je zien dat het van een sexshop was? je komt zelf vaak in Hulst bij die sexshop voor buttplugs in elke kleur van de regenboog?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.
heb jij ooit een 3-zits bank of een eettafel in een pakje van 20*10*10cm gezien?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef badboynova het volgende:
morres meubel is dan ook een sex shop volgens de ts, want alles uit hulst heeft met sex te maken
Sorry maar waar maak je je druk om? Of ze nou een vinger in d'r kutje steekt (wat ze sowieso al doet) of er een vibrator voor koopt om het nog beter te maken..quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Welk meisje van 15 koopt er nou een viborator? Ik loop hier nou al een paar dagen mee in mijn hoofd en snap niets van haar actie. Ze mag blij zijn dat ik het pakje heb onderschept en niet onze ouders want die weten echt wel dat als het uit Hulst komt alleen van zo'n sexshop kan zijn.
Mag ik niet meer zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En trouwens... ' dombo' ? wat is er gebeurd met ' dumpass' ?
Hoe weet jíj nou dat een pakje uit Hulst een sexspeeltje bevat?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik weet het het is dom geweest en schaam me erook voor.
Maar ik zag Hulst staan en kón het gewoon niet geloven.
Dat vroeg ik dus ook al meerdere malen maar krijg geen uitsluitselquote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet jíj nou dat een pakje uit Hulst een sexspeeltje bevat?
Wat heb jij allemaal besteld bij die sexshop in Hulst dan, als je het zo precies weet?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef guapo het volgende:
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&um=1&ie=UTF-8&q=hulst+sex&fb=1&gl=nl&hq=sex&hnear=hulst&view=text&ei=XywFS8-ZEI_R-Qa_2sTVDQ&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CBAQtQMwAAquote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:A
Erotic Life Styleunstarred Een recensie schrijven
Gentsestraat 40-42, 4561 EK Hulst - 0114 314027
Categorie: Sex Shops
Website - Routebeschrijving
B
Erotic Discount Centreunstarred Een recensie schrijven
Gentsestraat 2, 4561 EJ Hulst - 0114 315316
Routebeschrijving
C
Erotheek Freijaunstarred Een recensie schrijven
Lange Nieuwstraat 4, 4561 CD Hulst - 0114 310366
Website - Routebeschrijving
nog nooit gezien, maar het komt uit hulst dus dan moet het wel een sex bank zijn volgens de ts.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef ZangerRinus het volgende:
[..]
heb jij ooit een 3-zits bank of een eettafel in een pakje van 20*10*10cm gezien?
ZELFS DE IKEA LUKT DAT NIET!
Er stond geen bedrijfsnaam op het pakje maar wel woonplaats.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al meerdere malen maar krijg geen uitsluitsel
Nee dusquote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef guapo het volgende:
[..]
Er stond geen bedrijfsnaam op het pakje maar wel woonplaats.
Iedereen weet toch dat als het uit Hulst komt dat het van de Pabo is?
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef DjinN het volgende:
Sneu dat je de privacy van je eigen zusje niet eens kan respecteren
oeps, zat ik er met m'n dikke vinger langs.. er moest idd 15 staan...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef guapo het volgende:
[..]
meisjes van 25?
Het gaat hier over meisje van 15 hoor!!!!!
En de ouders weten dat blijkbaar ook....quote:Op donderdag 19 november 2009 12:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je hebt zelf ook al eens vibro's besteld, dat je weet dat er in Hulst een sexshop zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát weet je dan wel, maar van vibo-kopende 15-jarige zusjes raak je over de zeik.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef guapo het volgende:
Er stond geen bedrijfsnaam op het pakje maar wel woonplaats.
Iedereen weet toch dat als het uit Hulst komt dat het van de Pabo is?
Dus niet he ik heb van mijn exen nooit gehoord dat ze zo'n genotsstaaf thuis hadden liggenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
oeps, zat ik er met m'n dikke vinger langs.. er moest idd 15 staan...
Maar jij hebt echt een serieuze wake-up call nodig kerel. Meisjes en jongens hebben tegenwoordig op de basisschool al seks.
Maar jou zusje niet hoor, ik denk dat ze die vibo voor een van haar vriendinnen besteld heeft
Doe ik anders vaak zat, maar dat komt gewoon omdat mijn broertje dezelfde voorletter heeftquote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou eik ook wel para worden als ik er achter kom dat mn zusje dat heeft besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dát weet je dan wel, maar van vibo-kopende 15-jarige zusjes raak je over de zeik.
Ongelofelijk hoe hier gereageerd word. Hoe zouden jullie dan moeten reageren als je wist dat je zusje van 15 een vibo besteld had?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dát weet je dan wel, maar van vibo-kopende 15-jarige zusjes raak je over de zeik.
Ik zou het niet weten, het is zon vriendinnetje van mn ex.quote:
Nee natuurlijk niet! wij vrouwen zijn daar veel te lief voor, want dan weten onze vriendjes dat ze ons niet klaar kunnen laten komen en dat we onze heil zoeken in zo'n roze trilstaaf zodra jullie weg zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 12:36 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus niet he ik heb van mijn exen nooit gehoord dat ze zo'n genotsstaaf thuis hadden liggen
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Pikhoofd het volgende:
TS: "Hoi zusje, er is een pakje voor je gekomen, maak eens open!"
Zusje: "Ehm"
TS: "Ik tril van spanning!"M'n cola! Wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Eens met de TS, vroeger was dit ongehoord!There are only 151 Pokémon.
'Godspeed' zei ik tegen mijn zus toen ze mij haar neg0rdildo kwam laten zien. En zij was toen 12. So there.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:38 schreef guapo het volgende:
Ongelofelijk hoe hier gereageerd word. Hoe zouden jullie dan moeten reageren als je wist dat je zusje van 15 een vibo besteld had?
Ja, want in Hulst heb je alleen seks shops.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef guapo het volgende:
[..]
ik zou waarschijnlijk zeggen dat als ze er nog eens een koopt dat ze dan beter een traploze en fluisterstille kan kopenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:38 schreef guapo het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe hier gereageerd word. Hoe zouden jullie dan moeten reageren als je wist dat je zusje van 15 een vibo besteld had?
TS heeft geen zusje snap dat dan hij komt zelf regelmatig in Hulst inderdaad. En doet nu net of hij een zusje heeft zodat men niet denkt wat voor vieze smuf het is.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maar waaraan kon je zien dat het van een sexshop was? je komt zelf vaak in Hulst bij die sexshop voor buttplugs in elke kleur van de regenboog?
En trouwens... ' dombo' ? wat is er gebeurd met ' dumpass' ?
Want jullie zijn een zwaar gereformeerd gezin en je wilt niet dat je zusje zich met zulke duivelse zaken bezig houdt?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik weet het het is dom geweest en schaam me erook voor.
Maar ik zag Hulst staan en kón het gewoon niet geloven.
Het kind heeft toch ook handjes zekers?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen
Gast, ben je wereldvreemd? Jij rukte toch ook op je 15e?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Het kind heeft toch ook handjes zekers?.
Al die batterijen in mijn milieu.
volgens mij moet je eens aan zelfreflectie doenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef guapo het volgende:
Ik weer naar de kamer gelopen en kijk op het pakje en zie een afzender uit Hulst
Die zijn niet krachtig genoeg en dan trilt het ding niet lekker.quote:
TS een klein beetje kennende wordt z'n zusje dan het eerste meisje in nederland dat zichzelf electrocuteert met een vibo.quote:En als TS een beetje handig is kan hij er voor zijn zusje een adapter aanmaken, kan ze hem gewoon aansluiten op het lichtnet.
Heb je daar attributen bij nodig dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, ben je wereldvreemd? Jij rukte toch ook op je 15e?
Er is eigenlijk maar 1 sexshop. Allemaal dochterondernemingen van Baete Use.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef tntkiller het volgende:
[..]
volgens mij moet je eens aan zelfreflectie doen
hulst zegt mij niks maar blijkbaar ben je zo op de hoogte van alle sex postorderbedrijven dat je zelfs weet ik welke plaatsen ze zitten.(pervert!!!!)
ik zeg doen, omdat het kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Die zijn niet krachtig genoeg en dan trilt het ding niet lekker.
Heb ik van horen vertellen.
[..]
TS een klein beetje kennende wordt z'n zusje dan het eerste meisje in nederland dat zichzelf electrocuteert met een vibo.
Je bent een beetje wereldvreemd.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef guapo het volgende:
[..]
Heb je daar attributen bij nodig dan?
Als een meid van 15 zichzelf wil verwennen dan is zo'n vibo nog niet nodig toch. Een meid van 15 heeft toch pas net haar lichaam leren kennen die is toch niet toe aan een vibo?
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Pikhoofd het volgende:
TS: "Hoi zusje, er is een pakje voor je gekomen, maak eens open!"
Zusje: "Ehm"
TS: "Ik tril van spanning!"HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar even serieus, TS zusje kan dit gewoon als grap voor een verjaardag van een vriendin hebben gekochtHebben vrienden van mij ook wel eens voor mijn vriendin gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik heb haar hier nog niet met een vriend thuis zien komen dus die regel gaat niet opquote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent een beetje wereldvreemd.
Je zusje heeft allang geneukt man, en gebruikt die vibo alleen maar om haar kontje op te rekken zodat ze ook anaal kan doen.
Mieden van 15 hebben over het algemeen al lang meerdere lichamen ontdekt waaronder die van henzelf...wees blij dat een vibo koopt en niet met huis tuin en keuken apparatuur aan de gang gaat dat je eventueel zelf nog een keer moet gebruiken.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef guapo het volgende:
[..]
Als een meid van 15 zichzelf wil verwennen dan is zo'n vibo nog niet nodig toch. Een meid van 15 heeft toch pas net haar lichaam leren kennen die is toch niet toe aan een vibo?
Ze zal d'r sexvriendjes niet mee naar huis nemen maar zich lekker laten uitwonen in donkere portiekjes of tochtige parkbankjes. Zoals een echte hollandsche tiener betaamt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik heb haar hier nog niet met een vriend thuis zien komen dus die regel gaat niet op
Moet je eens in SEX kijken, die begonnen allemaal met zelfbevrediging op hun 9e ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef guapo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze net haar lichaam heeft leren kennen? Misschien vingert ze zichzelf al jaren.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef guapo het volgende:
[..]
Kan ook in een auto, bij hem thuis, in het bos of in het zwembad.. bedenk het maar... Wat ik weet van mensen van die leeftijd is dat ze soms alles bij elkaar liegen over hun dagelijkse bezigheden en familie alles maar opnemen als een sponsquote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik heb haar hier nog niet met een vriend thuis zien komen dus die regel gaat niet op
NEWSFLASH: Dat neuken hoeft ook niet thuis. Misschien lag ze wel bij hem thuis of rotzooiden ze in een stiekem parkje.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef guapo het volgende:
[..]
Laat het woord beetje maar weg hoorquote:
Daar was die kleine smurf natuurlijk zelf niet opgekomen want hij is zelf nog nooit van bil gegaan. De meeste vrouwen houden niet van smurfen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
NEWSFLASH: Dat neuken hoeft ook niet thuis. Misschien lag ze wel bij hem thuis of rotzooiden ze in een stiekem parkje.
Mwah, er komen wel veel Belgen naar Hulst, juist voor de seksshops en dergelijke. Net over de grensquote:Op donderdag 19 november 2009 12:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, want in Hulst heb je alleen seks shops.
Wat een taal weerquote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar waar maak je je druk om? Of ze nou een vinger in d'r kutje steekt (wat ze sowieso al doet) of er een vibrator voor koopt om het nog beter te maken..
Nee, in zijn ogen kan het alleen op bed, zij onder , hij boven.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar was die kleine smurf natuurlijk zelf niet opgekomen want hij is zelf nog nooit van bil gegaan. De meeste vrouwen houden niet van smurfen.
Je weet hopelijk wel dat het eigenlijk dumBass is hequote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef guapo het volgende:
[..]
Mag ik niet meer zeggen![]()
Ik heb het nu maar bij mijn avatar neergeplemt
Daar ging de cup a soup over mn bureau.. wat een goeiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, in zijn ogen kan het alleen op bed, zij onder , hij boven.
Tijdens het avondetenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef hugecooll het volgende:
beter had je dat pakketje aan je zusje gegeven en dan zo heel enthousiast doen van "OOOH WAT ZIT ER IN LAAT ZIEN LAAT ZIEN![]()
![]()
"
Nu rest overigens de vraag: Ga je de inhoud van dat pakketje nog wel aan je zusje overhandigen?
Het zusje van TS daarintegen.....quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
ontopic
TS kan er niet mee omgaan
En dan vergat ik nog dat het licht wel uit moet, hèquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Teringlijster het volgende:
[..]
Daar ging de cup a soup over mn bureau.. wat een goei
Iew.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dies tenminste niet zo wereldvreemd als dr broerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zusje van TS daarintegen.....
Amish peoplequote:Op donderdag 19 november 2009 13:05 schreef Teringlijster het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier familie TS, zusje wil duidelijk anders zijn dan de rest
Misschien hoopte TS dat ook wel inderdaad. Dat hij als grote broer zijn zusje wel even zou leren over die welbekende bloemetjes en bijtjes.quote:
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dies tenminste niet zo wereldvreemd als dr broer![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent een beetje wereldvreemd.
Je zusje heeft allang geneukt man, en gebruikt die vibo alleen maar om haar kontje op te rekken zodat ze ook anaal kan doen.
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef GoodGawd het volgende:
En heb je het pakket al gegeven?
Trouwens Hulst? Worden viboratoren gemaakt, om maar je eigen termen te gebruiken? Of mis ik iets ofzo.
Jij laat vrouwen een dier na doen? Je kunt haar beter eens laten klaarkomen, dan heeft zij er ook nog wat aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeer
Laat anders dit topic perongeluk openstaat op haar computerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.
Geeft niet, hier weet je ook nooit hoe je normaal moet doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef guapo het volgende:
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.
Je weet een kut geeneens te vinden jongutjuhquote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeer
http://www.winkelcatalogus.nl/kenmerken.php?id=183quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef GoodGawd het volgende:
En heb je het pakket al gegeven?
Trouwens Hulst? Worden viboratoren gemaakt, om maar je eigen termen te gebruiken? Of mis ik iets ofzo.
En dat gebeurt er dus ook met je zusje.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
En hoe weet hij in godsnaam hoe een wasbeer piept behalve als die ipv een chick een wasbeer heeft gepokedquote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij laat vrouwen een dier na doen? Je kunt haar beter eens laten klaarkomen, dan heeft zij er ook nog wat aan.
Goed plan:quote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef Teringlijster het volgende:
[..]
Laat anders dit topic perongeluk openstaat op haar computer
Animal Planet??quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
En hoe weet hij in godsnaam hoe een wasbeer piept behalve als die ipv een chick een wasbeer heeft gepoked
Heel kleintje dan he anders doet ie de wasbeer pijnquote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed plan:
Hallo zusje van TS, je broer weet niet zo goed hoe hij met jouw sexleven om moet gaan en hij heeft nou jouw vibo gevonden. Doe wel je kamerdeur goed op slot en check je kamer even op camera's want ik denk dat je broer van het idee alleen al een klein stijfje heeft gekregen.
Ik ook niet. Waarschijnlijk wil hij het gewoon niet weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet een kut geeneens te vinden jongutjuh
ps. wist niet dat in 2009 iemand nog zo wereldvreemd kon zijn als je niet in een onderontwikkelt land woont of Amish bent
Gelukkig hebben wasberen enorm scherpe tandenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heel kleintje dan he anders doet ie de wasbeer pijnen we doen niet aan dierenmishandeling
Dan moet ie echt jaren in een kast zijn opgeslotenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarschijnlijk wil hij het gewoon niet weten.
Of hij is echt wereldvreemd![]()
Zuster! Een mysterieus pakketje uit Hulst! Jawel Hulst! Hulst!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef guapo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wasberen enorm scherpe tanden
Dat was geen meisje dat was vast een wasbeer maar het ook net zo goed ET kunnen zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.nujij.nl/wasbeer-bijt-penis-man-af.4675936.lynkx
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.nujij.nl/wasbeer-bijt-penis-man-af.4675936.lynkx
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geeft niet, hier weet je ook nooit hoe je normaal moet doen.
quote:
Nu nog even TS tracken, zijn zus opsporen en haar informeren over dit topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef H.FR het volgende:
De grootste fout van TS was denk ik om dit met ons te delen![]()
Maar dat had hij kunnen weten!
Precies, pics van die roze vibo en het pakketje met op de achtergrond dit topic willen we zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Agiath het volgende:
Pics van het pakketje dan op zijn minst!
En dat heeft die smurf zelf ondervonden vandaar dat hij zo blauw zietquote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wasberen enorm scherpe tanden
Aangetekende brief naar zijn zusje sturen met daarin de geprinte versie van dit topicquote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu nog even TS tracken, zijn zus opsporen en haar informeren over dit topic.
Wat een familiequote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En de ouders weten dat blijkbaar ook....![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Beter een viborator dan een of andere vage mocro.
Je dacht ik doe lekker rebels en lees de posts niet in dit topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb jij er trouwens ene ?
Die vraag ligt me nu al een aantal maanden op de schaamlippen
Whehehehe PWND !!!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:23 schreef super-gabber het volgende:
dan lijkt dit me het juiste moment om aan je te vertellen dat ik je zusje heb geneukt toen ze 13 was
Gast heb jij ooit 4 pagina's teruggelezen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je dacht ik doe lekker rebels en lees de posts niet in dit topic?
Je quote zelf van de 1e pagina, waar ze zelf ietsje daaronder een reactie geeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast heb jij ooit 4 pagina's teruggelezen ?
Nee ik ook niet.
Maar ik zal wel ff mijn best doen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een mocro in een aangetekend pakket ?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:28 schreef Teringlijster het volgende:
ik moet wel gelijk geven.. beter een vib0rator in je zus dan een mocro in je zus
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 19 november 2009 13:28 schreef Prosac het volgende:
Ze heeft er geen BoWa, althans, zegt ze.
Hoef je niet terug te lezen
ik moet wel gelijk geven.. beter een vib0rator in je zus dan een mocro in je zus
Doe eens normaal zeg, godverdomme.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan
Tnx.
HSG-Bomber![]()
;r ;r
![]()
![]()
Prosac:![]()
![]()
Sorry.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg, godverdomme.
Grappig dat ik dit tegenkom :-P waarom had ik dit niet 2 weken geleden gelezen? Had keke weer een sms'je bespaard. En btwquote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vibrator.
Dus jij gaat voor het 2e?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even quoten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef guapo het volgende:
Mooi ze is dus daarstraks thuisgekomen en heb haar gezegd dat er een pakje is binnengekomen en ook haar gegeven. Ze werd meteen al iets zwijgzamer.
Ik vroeg haar wel meteen wat er in zat maar ze antwoordde dat ze dat niet wist en ze zo ging kijken.
Nu is ze dus met dat pakje naar boven gelopen.
Ik heb niet laten merken dat ik wist wat erin zat.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Over een kwartier/half uur ineens haar kamer binnenstormen
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef guapo het volgende:
Mooi ze is dus daarstraks thuisgekomen en heb haar gezegd dat er een pakje is binnengekomen en ook haar gegeven. Ze werd meteen al iets zwijgzamer.
Ik vroeg haar wel meteen wat er in zat maar ze antwoordde dat ze dat niet wist en ze zo ging kijken.
Nu is ze dus met dat pakje naar boven gelopen.
Ik heb niet laten merken dat ik wist wat erin zat.
Aan het proberenquote:Nu is ze dus met dat pakje naar boven gelopen.
Wel opnemen hequote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Haha ze deed net d'r webcam aan.
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
En sindsdien is ze niet meer beneden gekomen?
Waarschijnlijk nu aan het overleggen met De_Boswachter omdat hij dit pakketje had opgestuurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.
Boswachter is me d'r eentje,quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Boswachter is me d'r eentje,
Wel door jou hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
Laat die meid toch, jij wilt toch ook niet gestoord worden tijdens het masturberen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
Laat die meid toch, jij wilt toch ook niet gestoord worden tijdens het masturberen?
Als het een lekkere chick is die mij stoort en het afmaakt....quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
"ja, doe jij hem ook aan?"quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Definieer bezig zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja klootzak.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
"ja, doe jij hem ook aan?"
"dan tegelijk naar binnen he? op drie"
"1, 2.. "
Blijven dromen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Als het een lekkere chick is die mij stoort en het afmaakt....
Miss denkt je zusje er ook wel zo over, pm je adres eensquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Als het een lekkere chick is die mij stoort en het afmaakt....
Ben jij ook een lekkere chick dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Miss denkt je zusje er ook wel zo over, pm je adres eens
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds wanneer sluit het één het ander uit?
Cryptisch maar paardje rijden klopt aardig, waar maak je je druk omquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Ik vroeg haar net dus : wat heb je gekocht in Hulst?
Zegt ze tegen me dat het een borstel voor paardrijden is.
Betekent wel dat ze dus liegt tegen me.quote:
vraag haar sinds wanneer borstels vibrerenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Haha, hij is dus voor eigen gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Trek je af terwijl je aan je zusje denkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze dus liegt tegen me.
En dat het dus wel voor haar is.
Denk dat ik vanavond moeilijk in slaap val wetende dat men zusje in de andere kamer met zichzelf bezig is damnnnnnnnnnnn
Ik hoop dat ze het paard er goed mee kan bevredigen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
En jij zou het vertellen als je een eikelvibrator had gekocht?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze dus liegt tegen me.
En dat het dus wel voor haar is.
Denk dat ik vanavond moeilijk in slaap val wetende dat men zusje in de andere kamer met zichzelf bezig is damnnnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Trek je af terwijl je aan je zusje denkt. naast je zusje ligt
Dan weet ze dat ik weet dat ik de inhoud weet. Niet verstandig dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef MrDrako het volgende:
[..]
vraag haar sinds wanneer borstels vibreren
Ik wist niet eens dat die bestaanquote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
En jij zou het vertellen als je een eikelvibrator had gekocht?
"Hee broer, wat zit er in je pakketje?"
"Oh, ik heb een eikelvibrator aangeschaft. Ben jij niet meer de enige die geen moeite hoeft te doen"
sex voor de buch, paard rijden, vibo's do i have too say morequote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Jij hebt in dezelfde kast opgesloten gezeten als TS?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestaan
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trek je af terwijl je aan je zusje denkt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon vanavond bij het avondeten zeggen "en zus hoe bevalt de paardenborstel"
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt in dezelfde kast opgesloten gezeten als TS?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Echt een beginners viboquote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef guapo het volgende:
Voor de pubers deze was het:
[ afbeelding ]
Haha, blijkbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt in dezelfde kast opgesloten gezeten als TS?![]()
Ben ik toch niet de eerste die dat dacht..quote:
?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Teringlijster het volgende:
AAH de XpX 2500 G-spot. gegarandeerd dat jij dat lekkere kleine geile neuksletzusje van je gaat horen vanmiddag,vanavond en vanacht
ik juist welquote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
WTF?!?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Echt een beginners vibo![]()
leuk met die nopjes maar jammer van de kleur, echt een chick kleurtje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon vanavond bij het avondeten zeggen "en zus hoe bevalt de paardenborstel"
Ik ben pas aan vibo's kunnen beginnen toen ik al op mezelf woonde, want ook mijn ouders weten wel wat het is als er een pakketje uit Hulst komt voor mij ipv hunquote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de eerste die dat dacht..
Nee hij heet de PUSSY TREATquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Teringlijster het volgende:
AAH de XpX 2500 G-spot. gegarandeerd dat jij dat lekkere kleine geile neuksletzusje van je gaat horen vanmiddag,vanavond en vanacht
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben pas aan vibo's kunnen beginnen toen ik al op mezelf woonde, want ook mijn ouders weten wel wat het is als er een pakketje uit Hulst komt voor mij ipv hun![]()
![]()
Het apparaat zelf niet mutsquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WTF?!?
heb je dan ook vibo's voor gevorderden?dat is het domste dat ik ooit in mijn leven gehoord heb
even iemand die in sexartikelen heeft gedaan op die comment wijzen, heeft hij ook een goede dag
Je laat je pinpas ergens perongeluk in haar kamer slingeren, vervolgens wacht je op een moment waarop ze zichzelf aan het verwennen is en loop je naar binnen. goed excuus toch ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee hij heet de PUSSY TREAT![]()
Maar god, ik ga nog ff bedenken hoe ik haar de tent uit kan lokken dat ze toegeeft dat het een viborator was.
"meende ik dat nou maar, of trilde dat pakje toen ik het kreeg van de postbode?"quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Maar god, ik ga nog ff bedenken hoe ik haar de tent uit kan lokken dat ze toegeeft dat het een viborator was.
of ze zocht iets speciaal voor de g-plek en weet ze precies wat ze lekker vindtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het apparaat zelf niet mutsmaar het is wel een beginners keuze
Het is niet dat ze voor een voorbinddildo met extra vibo voor in haar kut heeft gekozen he
Maar ik ben dan ook van een tijd waar meisjes van 15 niet de hoeveelheid zakgeld hadden om bij de pabo te kunnen bestellen hequote:
Met extra neushoorn ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het apparaat zelf niet mutsmaar het is wel een beginners keuze
Het is niet dat ze voor een voorbinddildo met extra vibo voor in haar kut heeft gekozen he
true...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook van een tijd waar meisjes van 15 niet de hoeveelheid zakgeld hadden om bij de pabo te kunnen bestellen he![]()
Wou dat ik er eerder bij was geweest
Als ze weg is ga je haar kamer in zoekt die pussy treat en verwisselt het met een borstel!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Bij de viva krijg je tegenwoordig ook een vibo als je lid wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Pas maar op straks krijgt ze ook nog een abbonement op viva.
Die had ook gekund jaquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of ze zocht iets speciaal voor de g-plek en weet ze precies wat ze lekker vindt
enne: [ afbeelding ]
dat wordt meestal als beginnerskeuze gezien
Wou dat ik je eerder had leren kennen, leuke foto heb je!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook van een tijd waar meisjes van 15 niet de hoeveelheid zakgeld hadden om bij de pabo te kunnen bestellen he![]()
Wou dat ik er eerder bij was geweest
Andersom vast ookquote:Op maandag 19 november 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij de viva krijg je tegenwoordig ook een vibo als je lid wordt![]()
en opblaasbaar en trillend!quote:
Kap nu maar weer met je seksspeeltjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of ze zocht iets speciaal voor de g-plek en weet ze precies wat ze lekker vindt
enne: [ afbeelding ]
dat wordt meestal als beginnerskeuze gezien
het is weer eens wat anders dan een lippenstiftjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat d'r vibo er is.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
niet fokken opt werk danquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kap nu maar weer met je seksspeeltjes.
quote:
Oh god please, jij steekt je stijfje in wasbeertjesquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Wou dat ik je eerder had leren kennen, leuke foto heb je!
Echt waar?!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar ik kom toch niet in KLB om te zien wat jij allemaal naar binnen laat glijden?quote:
Sorry! doekje?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goverdomme, dat kostte me mn koffie
Het is alweer een tijd geleden maarre ja, als welkoms cadeau kreeg je een viboquote:
Toepasselijke nick heb jijquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat d'r vibo er is.
Iedere mongool weer dat een pakketje uit Hulst van d Pabo komt
Je kon er voor kiezen dat of kortingquote:Op maandag 19 november 2009 14:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorry! doekje?
[..]
Het is alweer een tijd geleden maarre ja, als welkoms cadeau kreeg je een vibo
Dat was het ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kon er voor kiezen dat of korting
Zeg BB hoe weet jij dat allemaal eik?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kon er voor kiezen dat of korting
Ik ben helemaal geen beginnerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar ik kom toch niet in KLB om te zien wat jij allemaal naar binnen laat glijden?
Mn baas keek alleen een beetje vreemd maar mn scherm is alweer schoonquote:
Oudere zussen en nu een vriendin. Ik heb jarenlange viva ervaring. Lees het wekelijks om te zien wat de ideale man nou weer moet doen.quote:Op maandag 19 november 2009 14:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg BB hoe weet jij dat allemaal eik?
misschien zelfs moedersquote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dan nu de schokkende onthulling van het topic voor iedereen die zussen of zusjes heeft.Zussen en Zusjes hebben vibrators
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dan nu de schokkende onthulling van het topic voor iedereen die zussen of zusjes heeft.Zussen en Zusjes hebben vibrators
Dank jequote:Op donderdag 19 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien zelfs moeders
en oma's
Okay kut.. dat was een gore MI
Je zou maar een stuk of 11 zussen hebben, dan liggen er wel heel veel vibrators in huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig heb ik mijn vriendin nog niet op een lidmaatschap van de Viva kunnen betrappen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oudere zussen en nu een vriendin. Ik heb jarenlange viva ervaring. Lees het wekelijks om te zien wat de ideale man nou weer moet doen.
Grote kans dat je broertje een vibo heeft liggenquote:
De vïväö dan? Of hoe hij ook heet in het finsquote:Op maandag 19 november 2009 14:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn vriendin nog niet op een lidmaatschap van de Viva kunnen betrappen.
Dat is algemene kennis. Zeker onder de postbodes. Heb ze regelmatig moeten bezorgen bij hitsige vrouwtjes. Helaas was het nooit bij een lekker wijf.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het huis schud op zn grondvestenquote:Op maandag 19 november 2009 14:39 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je zou maar een stuk of 11 zussen hebben, dan liggen er wel heel veel vibrators in huis.
en uit zijn voegenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het huis schud op zn grondvesten
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef ManianMan het volgende:
Kom op zeg, wat een klapjosti is TS. Hij mag wel rond neuken fappen en zijn zusje mag nog niet eens een vibrator gebruiken.
Trouwens ik zou je zusje zo nemen en dan stak ik die vibrator lekker in haar kontje tijdens het neuken
Geen idee, maar dat is misschien maar beter ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De vïväö dan? Of hoe hij ook heet in het fins
quote:Op maandag 19 november 2009 14:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is misschien maar beter ook
en daarom ben je dus wrs nog maagdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef ManianMan het volgende:
Kom op zeg, wat een klapjosti is TS. Hij mag wel rond neuken fappen en zijn zusje mag nog niet eens een vibrator gebruiken.
Trouwens ik zou je zusje zo nemen en dan stak ik die vibrator lekker in haar kontje tijdens het neuken
You said it bro!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom ben je dus wrs nog maagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |