quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Boswachter is me d'r eentje,
Wel door jou hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
Laat die meid toch, jij wilt toch ook niet gestoord worden tijdens het masturberen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
Laat die meid toch, jij wilt toch ook niet gestoord worden tijdens het masturberen?
Als het een lekkere chick is die mij stoort en het afmaakt....quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
"ja, doe jij hem ook aan?"quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.
Definieer bezig zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.
Ja klootzak.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
"ja, doe jij hem ook aan?"
"dan tegelijk naar binnen he? op drie"
"1, 2.. "
Blijven dromen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Als het een lekkere chick is die mij stoort en het afmaakt....
Miss denkt je zusje er ook wel zo over, pm je adres eensquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Als het een lekkere chick is die mij stoort en het afmaakt....
Ben jij ook een lekkere chick dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Miss denkt je zusje er ook wel zo over, pm je adres eens
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds wanneer sluit het één het ander uit?
Cryptisch maar paardje rijden klopt aardig, waar maak je je druk omquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Ik vroeg haar net dus : wat heb je gekocht in Hulst?
Zegt ze tegen me dat het een borstel voor paardrijden is.
Betekent wel dat ze dus liegt tegen me.quote:
vraag haar sinds wanneer borstels vibrerenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Haha, hij is dus voor eigen gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Trek je af terwijl je aan je zusje denkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze dus liegt tegen me.
En dat het dus wel voor haar is.
Denk dat ik vanavond moeilijk in slaap val wetende dat men zusje in de andere kamer met zichzelf bezig is damnnnnnnnnnnn
Ik hoop dat ze het paard er goed mee kan bevredigen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
En jij zou het vertellen als je een eikelvibrator had gekocht?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze dus liegt tegen me.
En dat het dus wel voor haar is.
Denk dat ik vanavond moeilijk in slaap val wetende dat men zusje in de andere kamer met zichzelf bezig is damnnnnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |