Zuster! Een mysterieus pakketje uit Hulst! Jawel Hulst! Hulst!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wasberen enorm scherpe tanden
Dat was geen meisje dat was vast een wasbeer maar het ook net zo goed ET kunnen zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.nujij.nl/wasbeer-bijt-penis-man-af.4675936.lynkx
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.nujij.nl/wasbeer-bijt-penis-man-af.4675936.lynkx
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geeft niet, hier weet je ook nooit hoe je normaal moet doen.
quote:
Nu nog even TS tracken, zijn zus opsporen en haar informeren over dit topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef H.FR het volgende:
De grootste fout van TS was denk ik om dit met ons te delen![]()
Maar dat had hij kunnen weten!
Precies, pics van die roze vibo en het pakketje met op de achtergrond dit topic willen we zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Agiath het volgende:
Pics van het pakketje dan op zijn minst!
En dat heeft die smurf zelf ondervonden vandaar dat hij zo blauw zietquote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wasberen enorm scherpe tanden
Aangetekende brief naar zijn zusje sturen met daarin de geprinte versie van dit topicquote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu nog even TS tracken, zijn zus opsporen en haar informeren over dit topic.
Wat een familiequote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En de ouders weten dat blijkbaar ook....![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Beter een viborator dan een of andere vage mocro.
Je dacht ik doe lekker rebels en lees de posts niet in dit topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb jij er trouwens ene ?
Die vraag ligt me nu al een aantal maanden op de schaamlippen
Whehehehe PWND !!!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:23 schreef super-gabber het volgende:
dan lijkt dit me het juiste moment om aan je te vertellen dat ik je zusje heb geneukt toen ze 13 was
Gast heb jij ooit 4 pagina's teruggelezen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je dacht ik doe lekker rebels en lees de posts niet in dit topic?
Je quote zelf van de 1e pagina, waar ze zelf ietsje daaronder een reactie geeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast heb jij ooit 4 pagina's teruggelezen ?
Nee ik ook niet.
Maar ik zal wel ff mijn best doen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een mocro in een aangetekend pakket ?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:28 schreef Teringlijster het volgende:
ik moet wel gelijk geven.. beter een vib0rator in je zus dan een mocro in je zus
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 19 november 2009 13:28 schreef Prosac het volgende:
Ze heeft er geen BoWa, althans, zegt ze.
Hoef je niet terug te lezen
ik moet wel gelijk geven.. beter een vib0rator in je zus dan een mocro in je zus
Doe eens normaal zeg, godverdomme.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan
Tnx.
HSG-Bomber![]()
;r ;r
![]()
![]()
Prosac:![]()
![]()
Sorry.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg, godverdomme.
Grappig dat ik dit tegenkom :-P waarom had ik dit niet 2 weken geleden gelezen? Had keke weer een sms'je bespaard. En btwquote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vibrator.
Dus jij gaat voor het 2e?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jwzen TS, laat haar. Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen dan dat ze zich uit laat wonen door iedereen die ze tegenkomt.
Even quoten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef guapo het volgende:
Mooi ze is dus daarstraks thuisgekomen en heb haar gezegd dat er een pakje is binnengekomen en ook haar gegeven. Ze werd meteen al iets zwijgzamer.
Ik vroeg haar wel meteen wat er in zat maar ze antwoordde dat ze dat niet wist en ze zo ging kijken.
Nu is ze dus met dat pakje naar boven gelopen.
Ik heb niet laten merken dat ik wist wat erin zat.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Over een kwartier/half uur ineens haar kamer binnenstormen
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef guapo het volgende:
Mooi ze is dus daarstraks thuisgekomen en heb haar gezegd dat er een pakje is binnengekomen en ook haar gegeven. Ze werd meteen al iets zwijgzamer.
Ik vroeg haar wel meteen wat er in zat maar ze antwoordde dat ze dat niet wist en ze zo ging kijken.
Nu is ze dus met dat pakje naar boven gelopen.
Ik heb niet laten merken dat ik wist wat erin zat.
Aan het proberenquote:Nu is ze dus met dat pakje naar boven gelopen.
Wel opnemen hequote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Haha ze deed net d'r webcam aan.
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
En sindsdien is ze niet meer beneden gekomen?
Waarschijnlijk nu aan het overleggen met De_Boswachter omdat hij dit pakketje had opgestuurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.
Boswachter is me d'r eentje,quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor haar wel boven bezig zijn in haar kamer maar ook aan de telefoon met iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |