Jwzquote:
Ik weet het het is dom geweest en schaam me erook voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Pakketjes van anderen openmaken, hoe zielig
Wanneer, gaan wij nou eens met je Vibrator spelen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jwzen TS, laat haar. Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen dan dat ze zich uit laat wonen door iedereen die ze tegenkomt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Nirak het volgende:
Daarnaast mogen meisjes van 25 ook gewoon plezier hebben,
en ook strafbaar, bereid je poeperd maar voor op een groot ontvangst.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Pakketjes van anderen openmaken, hoe zielig
meisjes van 25?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Nirak het volgende:
ik heb ook een klacht:
het is zwaar onbeschoft om pakketjes van een ander open te maken.
Daarnaast mogen meisjes van 25 ook gewoon plezier hebben, jij trok jezelf waarschijnlijk ook al af toen je die leeftijd had.
Gewoon lekker aan je zusje geven en niet zo sneu over doen
Sinds wanneer sluit het één het ander uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
Jwzen TS, laat haar. Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen dan dat ze zich uit laat wonen door iedereen die ze tegenkomt.
Ik heb niet eens een vibrator.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wanneer, gaan wij nou eens met je Vibrator spelen ?
Hij liegt die kleine smurf heeft het voor zichzelf besteld. Hij moet toch wat nu hij geen hete ballen meer in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef Penisbaard het volgende:
Afbeeldingen van je zusje of je liegt
Ik wel! Kom maar kijken !quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vibrator.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze zichzelf dus wil plezieren en haar bevrediging niet alleen in seksuele contacten met anderen zoektquote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds wanneer sluit het één het ander uit?
Damn ik kan er gewoon nog niet over uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap niet dat je al kan zien aan dat het pakketje uit Hulst is dat het dan een vibo is.
Is dat het vibo mekka ofso?
![]()
Wat is haar adres?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef sc00p het volgende:
[..]
WTF DIE KEN IK![]()
Dat gaat ze zeker te heuren krijgen
Leg nou eens uit wat een viborator is danquote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Damn ik kan er gewoon nog niet over uit.![]()
Welk meisje van 15 koopt er nou een viborator? Ik loop hier nou al een paar dagen mee in mijn hoofd en snap niets van haar actie. Ze mag blij zijn dat ik het pakje heb onderschept en niet onze ouders want die weten echt wel dat als het uit Hulst komt alleen van zo'n sexshop kan zijn.
Ik wist niet dat meisjes van 15 daar al mee bezig waren trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar waaraan kon je zien dat het van een sexshop was? je komt zelf vaak in Hulst bij die sexshop voor buttplugs in elke kleur van de regenboog?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |