Dies tenminste niet zo wereldvreemd als dr broerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zusje van TS daarintegen.....
Amish peoplequote:Op donderdag 19 november 2009 13:05 schreef Teringlijster het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier familie TS, zusje wil duidelijk anders zijn dan de rest
Misschien hoopte TS dat ook wel inderdaad. Dat hij als grote broer zijn zusje wel even zou leren over die welbekende bloemetjes en bijtjes.quote:
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, in zijn ogen kan het alleen op bed, zij onder , hij boven.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dies tenminste niet zo wereldvreemd als dr broer![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent een beetje wereldvreemd.
Je zusje heeft allang geneukt man, en gebruikt die vibo alleen maar om haar kontje op te rekken zodat ze ook anaal kan doen.
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef GoodGawd het volgende:
En heb je het pakket al gegeven?
Trouwens Hulst? Worden viboratoren gemaakt, om maar je eigen termen te gebruiken? Of mis ik iets ofzo.
Jij laat vrouwen een dier na doen? Je kunt haar beter eens laten klaarkomen, dan heeft zij er ook nog wat aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeer
Laat anders dit topic perongeluk openstaat op haar computerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.
Geeft niet, hier weet je ook nooit hoe je normaal moet doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef guapo het volgende:
Nee ze komt straks thuis maar weet niet goed hoe ik normaal moet doen tegen haar.
Je weet een kut geeneens te vinden jongutjuhquote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, als ik bezig ben dan laat ik een meisje grommen en piepen als een jonge wasbeer
http://www.winkelcatalogus.nl/kenmerken.php?id=183quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef GoodGawd het volgende:
En heb je het pakket al gegeven?
Trouwens Hulst? Worden viboratoren gemaakt, om maar je eigen termen te gebruiken? Of mis ik iets ofzo.
En dat gebeurt er dus ook met je zusje.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef guapo het volgende:
[..]
En hoe weet hij in godsnaam hoe een wasbeer piept behalve als die ipv een chick een wasbeer heeft gepokedquote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij laat vrouwen een dier na doen? Je kunt haar beter eens laten klaarkomen, dan heeft zij er ook nog wat aan.
Goed plan:quote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef Teringlijster het volgende:
[..]
Laat anders dit topic perongeluk openstaat op haar computer
Animal Planet??quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
En hoe weet hij in godsnaam hoe een wasbeer piept behalve als die ipv een chick een wasbeer heeft gepoked
Heel kleintje dan he anders doet ie de wasbeer pijnquote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed plan:
Hallo zusje van TS, je broer weet niet zo goed hoe hij met jouw sexleven om moet gaan en hij heeft nou jouw vibo gevonden. Doe wel je kamerdeur goed op slot en check je kamer even op camera's want ik denk dat je broer van het idee alleen al een klein stijfje heeft gekregen.
Ik ook niet. Waarschijnlijk wil hij het gewoon niet weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet een kut geeneens te vinden jongutjuh
ps. wist niet dat in 2009 iemand nog zo wereldvreemd kon zijn als je niet in een onderontwikkelt land woont of Amish bent
Gelukkig hebben wasberen enorm scherpe tandenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heel kleintje dan he anders doet ie de wasbeer pijnen we doen niet aan dierenmishandeling
Dan moet ie echt jaren in een kast zijn opgeslotenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarschijnlijk wil hij het gewoon niet weten.
Of hij is echt wereldvreemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |