heb jij ooit een 3-zits bank of een eettafel in een pakje van 20*10*10cm gezien?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef badboynova het volgende:
morres meubel is dan ook een sex shop volgens de ts, want alles uit hulst heeft met sex te maken
Sorry maar waar maak je je druk om? Of ze nou een vinger in d'r kutje steekt (wat ze sowieso al doet) of er een vibrator voor koopt om het nog beter te maken..quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Damn ik kan er gewoon nog niet over uit.![]()
Welk meisje van 15 koopt er nou een viborator? Ik loop hier nou al een paar dagen mee in mijn hoofd en snap niets van haar actie. Ze mag blij zijn dat ik het pakje heb onderschept en niet onze ouders want die weten echt wel dat als het uit Hulst komt alleen van zo'n sexshop kan zijn.
Ik wist niet dat meisjes van 15 daar al mee bezig waren trouwens
Mag ik niet meer zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En trouwens... ' dombo' ? wat is er gebeurd met ' dumpass' ?
Hoe weet jíj nou dat een pakje uit Hulst een sexspeeltje bevat?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik weet het het is dom geweest en schaam me erook voor.
Maar ik zag Hulst staan en kón het gewoon niet geloven.
Dat vroeg ik dus ook al meerdere malen maar krijg geen uitsluitselquote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet jíj nou dat een pakje uit Hulst een sexspeeltje bevat?
Wat heb jij allemaal besteld bij die sexshop in Hulst dan, als je het zo precies weet?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef guapo het volgende:
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&um=1&ie=UTF-8&q=hulst+sex&fb=1&gl=nl&hq=sex&hnear=hulst&view=text&ei=XywFS8-ZEI_R-Qa_2sTVDQ&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CBAQtQMwAAquote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet jíj nou dat een pakje uit Hulst een sexspeeltje bevat?
quote:A
Erotic Life Styleunstarred Een recensie schrijven
Gentsestraat 40-42, 4561 EK Hulst - 0114 314027
Categorie: Sex Shops
Website - Routebeschrijving
B
Erotic Discount Centreunstarred Een recensie schrijven
Gentsestraat 2, 4561 EJ Hulst - 0114 315316
Routebeschrijving
C
Erotheek Freijaunstarred Een recensie schrijven
Lange Nieuwstraat 4, 4561 CD Hulst - 0114 310366
Website - Routebeschrijving
nog nooit gezien, maar het komt uit hulst dus dan moet het wel een sex bank zijn volgens de ts.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef ZangerRinus het volgende:
[..]
heb jij ooit een 3-zits bank of een eettafel in een pakje van 20*10*10cm gezien?
ZELFS DE IKEA LUKT DAT NIET!
Er stond geen bedrijfsnaam op het pakje maar wel woonplaats.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al meerdere malen maar krijg geen uitsluitsel
Nee dusquote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef guapo het volgende:
[..]
Er stond geen bedrijfsnaam op het pakje maar wel woonplaats.
Iedereen weet toch dat als het uit Hulst komt dat het van de Pabo is?
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef DjinN het volgende:
Sneu dat je de privacy van je eigen zusje niet eens kan respecteren
oeps, zat ik er met m'n dikke vinger langs.. er moest idd 15 staan...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef guapo het volgende:
[..]
meisjes van 25?
Het gaat hier over meisje van 15 hoor!!!!!
En de ouders weten dat blijkbaar ook....quote:Op donderdag 19 november 2009 12:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je hebt zelf ook al eens vibro's besteld, dat je weet dat er in Hulst een sexshop zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát weet je dan wel, maar van vibo-kopende 15-jarige zusjes raak je over de zeik.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef guapo het volgende:
Er stond geen bedrijfsnaam op het pakje maar wel woonplaats.
Iedereen weet toch dat als het uit Hulst komt dat het van de Pabo is?
Dus niet he ik heb van mijn exen nooit gehoord dat ze zo'n genotsstaaf thuis hadden liggenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
oeps, zat ik er met m'n dikke vinger langs.. er moest idd 15 staan...
Maar jij hebt echt een serieuze wake-up call nodig kerel. Meisjes en jongens hebben tegenwoordig op de basisschool al seks.
Maar jou zusje niet hoor, ik denk dat ze die vibo voor een van haar vriendinnen besteld heeft
Doe ik anders vaak zat, maar dat komt gewoon omdat mijn broertje dezelfde voorletter heeftquote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Pakketjes van anderen openmaken, hoe zielig
Ik zou eik ook wel para worden als ik er achter kom dat mn zusje dat heeft besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dát weet je dan wel, maar van vibo-kopende 15-jarige zusjes raak je over de zeik.
Ongelofelijk hoe hier gereageerd word. Hoe zouden jullie dan moeten reageren als je wist dat je zusje van 15 een vibo besteld had?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dát weet je dan wel, maar van vibo-kopende 15-jarige zusjes raak je over de zeik.
Ik zou het niet weten, het is zon vriendinnetje van mn ex.quote:
Nee natuurlijk niet! wij vrouwen zijn daar veel te lief voor, want dan weten onze vriendjes dat ze ons niet klaar kunnen laten komen en dat we onze heil zoeken in zo'n roze trilstaaf zodra jullie weg zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 12:36 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus niet he ik heb van mijn exen nooit gehoord dat ze zo'n genotsstaaf thuis hadden liggen
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Pikhoofd het volgende:
TS: "Hoi zusje, er is een pakje voor je gekomen, maak eens open!"
Zusje: "Ehm"
TS: "Ik tril van spanning!"M'n cola! Wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Eens met de TS, vroeger was dit ongehoord!There are only 151 Pokémon.
'Godspeed' zei ik tegen mijn zus toen ze mij haar neg0rdildo kwam laten zien. En zij was toen 12. So there.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:38 schreef guapo het volgende:
Ongelofelijk hoe hier gereageerd word. Hoe zouden jullie dan moeten reageren als je wist dat je zusje van 15 een vibo besteld had?
Ja, want in Hulst heb je alleen seks shops.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Dombo natuurlijk wist ik niet dat het een vibo was maar ik kon wel raden dat het van de sexshop was.
ik zou waarschijnlijk zeggen dat als ze er nog eens een koopt dat ze dan beter een traploze en fluisterstille kan kopenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:38 schreef guapo het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe hier gereageerd word. Hoe zouden jullie dan moeten reageren als je wist dat je zusje van 15 een vibo besteld had?
TS heeft geen zusje snap dat dan hij komt zelf regelmatig in Hulst inderdaad. En doet nu net of hij een zusje heeft zodat men niet denkt wat voor vieze smuf het is.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maar waaraan kon je zien dat het van een sexshop was? je komt zelf vaak in Hulst bij die sexshop voor buttplugs in elke kleur van de regenboog?
En trouwens... ' dombo' ? wat is er gebeurd met ' dumpass' ?
Want jullie zijn een zwaar gereformeerd gezin en je wilt niet dat je zusje zich met zulke duivelse zaken bezig houdt?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik weet het het is dom geweest en schaam me erook voor.
Maar ik zag Hulst staan en kón het gewoon niet geloven.
Het kind heeft toch ook handjes zekers?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
Wees blij dat ze een vibo koopt om zichzelf te bevredigen
Gast, ben je wereldvreemd? Jij rukte toch ook op je 15e?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Damn ik kan er gewoon nog niet over uit.![]()
Welk meisje van 15 koopt er nou een viborator? Ik loop hier nou al een paar dagen mee in mijn hoofd en snap niets van haar actie. Ze mag blij zijn dat ik het pakje heb onderschept en niet onze ouders want die weten echt wel dat als het uit Hulst komt alleen van zo'n sexshop kan zijn.
Ik wist niet dat meisjes van 15 daar al mee bezig waren trouwens
Oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Het kind heeft toch ook handjes zekers?.
Al die batterijen in mijn milieu.
volgens mij moet je eens aan zelfreflectie doenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef guapo het volgende:
Ik weer naar de kamer gelopen en kijk op het pakje en zie een afzender uit Hulst
Die zijn niet krachtig genoeg en dan trilt het ding niet lekker.quote:
TS een klein beetje kennende wordt z'n zusje dan het eerste meisje in nederland dat zichzelf electrocuteert met een vibo.quote:En als TS een beetje handig is kan hij er voor zijn zusje een adapter aanmaken, kan ze hem gewoon aansluiten op het lichtnet.
Heb je daar attributen bij nodig dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, ben je wereldvreemd? Jij rukte toch ook op je 15e?
Er is eigenlijk maar 1 sexshop. Allemaal dochterondernemingen van Baete Use.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef tntkiller het volgende:
[..]
volgens mij moet je eens aan zelfreflectie doen
hulst zegt mij niks maar blijkbaar ben je zo op de hoogte van alle sex postorderbedrijven dat je zelfs weet ik welke plaatsen ze zitten.(pervert!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |