abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74847494
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef zovty het volgende:

[..]

Die zijn niet krachtig genoeg en dan trilt het ding niet lekker.

Heb ik van horen vertellen.
[..]

TS een klein beetje kennende wordt z'n zusje dan het eerste meisje in nederland dat zichzelf electrocuteert met een vibo.
ik zeg doen, omdat het kan.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 12:52:34 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74847504
Leg gewoon, als liefhebbende broer die je natuurlijk bent, gewoon even een oplader en oplaadbare batterijen voor haar slaapkamerdeur.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74847506
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef guapo het volgende:

[..]

Heb je daar attributen bij nodig dan?

Als een meid van 15 zichzelf wil verwennen dan is zo'n vibo nog niet nodig toch. Een meid van 15 heeft toch pas net haar lichaam leren kennen die is toch niet toe aan een vibo?
Je bent een beetje wereldvreemd.
Je zusje heeft allang geneukt man, en gebruikt die vibo alleen maar om haar kontje op te rekken zodat ze ook anaal kan doen.
pi_74847538
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Pikhoofd het volgende:
TS: "Hoi zusje, er is een pakje voor je gekomen, maak eens open!"
Zusje: "Ehm "
TS: "Ik tril van spanning!"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha

Maar even serieus, TS zusje kan dit gewoon als grap voor een verjaardag van een vriendin hebben gekocht Hebben vrienden van mij ook wel eens voor mijn vriendin gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_74847539
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef zovty het volgende:

[..]

Je zusje heeft allang geneukt man, en gebruikt die vibo alleen maar om haar kontje op te rekken zodat ze ook anaal kan doen.
Ik heb haar hier nog niet met een vriend thuis zien komen dus die regel gaat niet op
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74847590
quote:

[..]

Als een meid van 15 zichzelf wil verwennen dan is zo'n vibo nog niet nodig toch. Een meid van 15 heeft toch pas net haar lichaam leren kennen die is toch niet toe aan een vibo?
Mieden van 15 hebben over het algemeen al lang meerdere lichamen ontdekt waaronder die van henzelf...wees blij dat een vibo koopt en niet met huis tuin en keuken apparatuur aan de gang gaat dat je eventueel zelf nog een keer moet gebruiken.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-masturberen-.html

"Het regiobestuur wil met de workshop ‘masturbatietechnieken’ jongeren laten warmdraaien voor soloseks. De officiële doelstelling van de cursus luidt volgens dagblad De Pers ‘jongeren helpen seks en zelfbevrediging te ontdekken’.

Naast masturberen zal aandacht besteed worden aan intimiteit, omgangsvormen en veilige seks. De beoogde doelgroep bestaat uit 14- tot 17-jarigen. Of, en hoe, de kennis getoetst wordt is niet bekend."
pi_74847596
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef guapo het volgende:

[..]

Ik heb haar hier nog niet met een vriend thuis zien komen dus die regel gaat niet op
Ze zal d'r sexvriendjes niet mee naar huis nemen maar zich lekker laten uitwonen in donkere portiekjes of tochtige parkbankjes. Zoals een echte hollandsche tiener betaamt.
pi_74847602
quote:

[..]

Moet je eens in SEX kijken, die begonnen allemaal met zelfbevrediging op hun 9e ofzo dan ben je op je 15e wel toe aan een tarzan.
pi_74847629
quote:

[..]

Wie zegt dat ze net haar lichaam heeft leren kennen? Misschien vingert ze zichzelf al jaren.

En buiten dat, zij bepaalt of ze toe is aan een vibo, jij niet.

Misschien is ze zelfs al wel geneukt.
pi_74847637
quote:

[..]

Kan ook in een auto, bij hem thuis, in het bos of in het zwembad.. bedenk het maar... Wat ik weet van mensen van die leeftijd is dat ze soms alles bij elkaar liegen over hun dagelijkse bezigheden en familie alles maar opnemen als een spons
  donderdag 19 november 2009 @ 12:57:53 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74847661
Je weet dat het een misdrijf is om post te openen die aan iemand anders gericht?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_74847676
quote:

[..]

NEWSFLASH: Dat neuken hoeft ook niet thuis. Misschien lag ze wel bij hem thuis of rotzooiden ze in een stiekem parkje.
pi_74847680
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef zovty het volgende:

[..]

Laat het woord beetje maar weg hoor
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74847726
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef RealZeus het volgende:

[..]

NEWSFLASH: Dat neuken hoeft ook niet thuis. Misschien lag ze wel bij hem thuis of rotzooiden ze in een stiekem parkje.
Daar was die kleine smurf natuurlijk zelf niet opgekomen want hij is zelf nog nooit van bil gegaan. De meeste vrouwen houden niet van smurfen.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  donderdag 19 november 2009 @ 13:00:18 #116
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74847736
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:44 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Ja, want in Hulst heb je alleen seks shops.
Mwah, er komen wel veel Belgen naar Hulst, juist voor de seksshops en dergelijke. Net over de grens
Als je door de binnenstad rijdt, kom je dat soort winkels ook geregeld tegen, dus zo vreemd is het niet om Hulst met seksshops te associëren

Wel weer matig om dat pakketje dan te openen, beter had je dat pakketje aan je zusje gegeven en dan zo heel enthousiast doen van "OOOH WAT ZIT ER IN LAAT ZIEN LAAT ZIEN "
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Sorry maar waar maak je je druk om? Of ze nou een vinger in d'r kutje steekt (wat ze sowieso al doet) of er een vibrator voor koopt om het nog beter te maken..
Wat een taal weer

Nu rest overigens de vraag: Ga je de inhoud van dat pakketje nog wel aan je zusje overhandigen?
pi_74847740
Of TS leeft met een zeer beperkt referentiekader
pi_74847755
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Daar was die kleine smurf natuurlijk zelf niet opgekomen want hij is zelf nog nooit van bil gegaan. De meeste vrouwen houden niet van smurfen.
Nee, in zijn ogen kan het alleen op bed, zij onder , hij boven.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:01:21 #119
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_74847769
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef guapo het volgende:

[..]

Mag ik niet meer zeggen
Ik heb het nu maar bij mijn avatar neergeplemt
Je weet hopelijk wel dat het eigenlijk dumBass is he

ontopic
TS kan er niet mee omgaan
Jij rukte waarschijnlijk al vanaf je 12e

kneus
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_74847796
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar ging de cup a soup over mn bureau.. wat een goei
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 13:02:14 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74847799
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef hugecooll het volgende:

beter had je dat pakketje aan je zusje gegeven en dan zo heel enthousiast doen van "OOOH WAT ZIT ER IN LAAT ZIEN LAAT ZIEN "

Nu rest overigens de vraag: Ga je de inhoud van dat pakketje nog wel aan je zusje overhandigen?
Tijdens het avondeten
pi_74847809
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef purplerose het volgende:

[..]

ontopic
TS kan er niet mee omgaan
Het zusje van TS daarintegen.....

pi_74847813
zusjes met vibratoren en BT zei "vinger in kutje"

ik ben erbij.
pi_74847839
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Teringlijster het volgende:

[..]

Daar ging de cup a soup over mn bureau.. wat een goei
En dan vergat ik nog dat het licht wel uit moet, hè
pi_74847844
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Iew.
Alleen met z'n zusje op bed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')