quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Trek je af terwijl je aan je zusje denkt. naast je zusje ligt
Dan weet ze dat ik weet dat ik de inhoud weet. Niet verstandig dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef MrDrako het volgende:
[..]
vraag haar sinds wanneer borstels vibreren
Ik wist niet eens dat die bestaanquote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
En jij zou het vertellen als je een eikelvibrator had gekocht?
"Hee broer, wat zit er in je pakketje?"
"Oh, ik heb een eikelvibrator aangeschaft. Ben jij niet meer de enige die geen moeite hoeft te doen"
sex voor de buch, paard rijden, vibo's do i have too say morequote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Ik vroeg haar net dus : wat heb je gekocht in Hulst?
Zegt ze tegen me dat het een borstel voor paardrijden is.
Jij hebt in dezelfde kast opgesloten gezeten als TS?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestaan
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trek je af terwijl je aan je zusje denkt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon vanavond bij het avondeten zeggen "en zus hoe bevalt de paardenborstel"
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt in dezelfde kast opgesloten gezeten als TS?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef guapo het volgende:
Ik vroeg haar net dus : wat heb je gekocht in Hulst?
Zegt ze tegen me dat het een borstel voor paardrijden is.
Echt een beginners viboquote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef guapo het volgende:
Voor de pubers deze was het:
[ afbeelding ]
Haha, blijkbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt in dezelfde kast opgesloten gezeten als TS?![]()
Ben ik toch niet de eerste die dat dacht..quote:
?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Teringlijster het volgende:
AAH de XpX 2500 G-spot. gegarandeerd dat jij dat lekkere kleine geile neuksletzusje van je gaat horen vanmiddag,vanavond en vanacht
ik juist welquote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef ynuhh het volgende:
Laat die meid toch, jij wilt toch ook niet gestoord worden tijdens het masturberen?
WTF?!?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Echt een beginners vibo![]()
leuk met die nopjes maar jammer van de kleur, echt een chick kleurtje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon vanavond bij het avondeten zeggen "en zus hoe bevalt de paardenborstel"
Ik ben pas aan vibo's kunnen beginnen toen ik al op mezelf woonde, want ook mijn ouders weten wel wat het is als er een pakketje uit Hulst komt voor mij ipv hunquote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de eerste die dat dacht..
Nee hij heet de PUSSY TREATquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Teringlijster het volgende:
AAH de XpX 2500 G-spot. gegarandeerd dat jij dat lekkere kleine geile neuksletzusje van je gaat horen vanmiddag,vanavond en vanacht
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben pas aan vibo's kunnen beginnen toen ik al op mezelf woonde, want ook mijn ouders weten wel wat het is als er een pakketje uit Hulst komt voor mij ipv hun![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |