Het apparaat zelf niet mutsquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WTF?!?
heb je dan ook vibo's voor gevorderden?dat is het domste dat ik ooit in mijn leven gehoord heb
even iemand die in sexartikelen heeft gedaan op die comment wijzen, heeft hij ook een goede dag
Je laat je pinpas ergens perongeluk in haar kamer slingeren, vervolgens wacht je op een moment waarop ze zichzelf aan het verwennen is en loop je naar binnen. goed excuus toch ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee hij heet de PUSSY TREAT![]()
Maar god, ik ga nog ff bedenken hoe ik haar de tent uit kan lokken dat ze toegeeft dat het een viborator was.
"meende ik dat nou maar, of trilde dat pakje toen ik het kreeg van de postbode?"quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Maar god, ik ga nog ff bedenken hoe ik haar de tent uit kan lokken dat ze toegeeft dat het een viborator was.
of ze zocht iets speciaal voor de g-plek en weet ze precies wat ze lekker vindtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het apparaat zelf niet mutsmaar het is wel een beginners keuze
Het is niet dat ze voor een voorbinddildo met extra vibo voor in haar kut heeft gekozen he
Maar ik ben dan ook van een tijd waar meisjes van 15 niet de hoeveelheid zakgeld hadden om bij de pabo te kunnen bestellen hequote:
Met extra neushoorn ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het apparaat zelf niet mutsmaar het is wel een beginners keuze
Het is niet dat ze voor een voorbinddildo met extra vibo voor in haar kut heeft gekozen he
true...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook van een tijd waar meisjes van 15 niet de hoeveelheid zakgeld hadden om bij de pabo te kunnen bestellen he![]()
Wou dat ik er eerder bij was geweest
Als ze weg is ga je haar kamer in zoekt die pussy treat en verwisselt het met een borstel!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
Bij de viva krijg je tegenwoordig ook een vibo als je lid wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Pas maar op straks krijgt ze ook nog een abbonement op viva.
Die had ook gekund jaquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of ze zocht iets speciaal voor de g-plek en weet ze precies wat ze lekker vindt
enne: [ afbeelding ]
dat wordt meestal als beginnerskeuze gezien
Wou dat ik je eerder had leren kennen, leuke foto heb je!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook van een tijd waar meisjes van 15 niet de hoeveelheid zakgeld hadden om bij de pabo te kunnen bestellen he![]()
Wou dat ik er eerder bij was geweest
Andersom vast ookquote:Op maandag 19 november 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij de viva krijg je tegenwoordig ook een vibo als je lid wordt![]()
en opblaasbaar en trillend!quote:
Kap nu maar weer met je seksspeeltjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of ze zocht iets speciaal voor de g-plek en weet ze precies wat ze lekker vindt
enne: [ afbeelding ]
dat wordt meestal als beginnerskeuze gezien
het is weer eens wat anders dan een lippenstiftjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat d'r vibo er is.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef guapo het volgende:
[..]
niet fokken opt werk danquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kap nu maar weer met je seksspeeltjes.
quote:
Oh god please, jij steekt je stijfje in wasbeertjesquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Wou dat ik je eerder had leren kennen, leuke foto heb je!
Echt waar?!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar ik kom toch niet in KLB om te zien wat jij allemaal naar binnen laat glijden?quote:
Sorry! doekje?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goverdomme, dat kostte me mn koffie
Het is alweer een tijd geleden maarre ja, als welkoms cadeau kreeg je een viboquote:
Toepasselijke nick heb jijquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat d'r vibo er is.
Iedere mongool weer dat een pakketje uit Hulst van d Pabo komt
Je kon er voor kiezen dat of kortingquote:Op maandag 19 november 2009 14:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorry! doekje?
[..]
Het is alweer een tijd geleden maarre ja, als welkoms cadeau kreeg je een vibo
Dat was het ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kon er voor kiezen dat of korting
Zeg BB hoe weet jij dat allemaal eik?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kon er voor kiezen dat of korting
Ik ben helemaal geen beginnerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar ik kom toch niet in KLB om te zien wat jij allemaal naar binnen laat glijden?
Mn baas keek alleen een beetje vreemd maar mn scherm is alweer schoonquote:
Oudere zussen en nu een vriendin. Ik heb jarenlange viva ervaring. Lees het wekelijks om te zien wat de ideale man nou weer moet doen.quote:Op maandag 19 november 2009 14:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg BB hoe weet jij dat allemaal eik?
misschien zelfs moedersquote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dan nu de schokkende onthulling van het topic voor iedereen die zussen of zusjes heeft.Zussen en Zusjes hebben vibrators
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dan nu de schokkende onthulling van het topic voor iedereen die zussen of zusjes heeft.Zussen en Zusjes hebben vibrators
Dank jequote:Op donderdag 19 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien zelfs moeders
en oma's
Okay kut.. dat was een gore MI
Je zou maar een stuk of 11 zussen hebben, dan liggen er wel heel veel vibrators in huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig heb ik mijn vriendin nog niet op een lidmaatschap van de Viva kunnen betrappen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oudere zussen en nu een vriendin. Ik heb jarenlange viva ervaring. Lees het wekelijks om te zien wat de ideale man nou weer moet doen.
Grote kans dat je broertje een vibo heeft liggenquote:
De vïväö dan? Of hoe hij ook heet in het finsquote:Op maandag 19 november 2009 14:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn vriendin nog niet op een lidmaatschap van de Viva kunnen betrappen.
Dat is algemene kennis. Zeker onder de postbodes. Heb ze regelmatig moeten bezorgen bij hitsige vrouwtjes. Helaas was het nooit bij een lekker wijf.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet jíj nou dat een pakje uit Hulst een sexspeeltje bevat?
Het huis schud op zn grondvestenquote:Op maandag 19 november 2009 14:39 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je zou maar een stuk of 11 zussen hebben, dan liggen er wel heel veel vibrators in huis.
en uit zijn voegenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het huis schud op zn grondvesten
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef ManianMan het volgende:
Kom op zeg, wat een klapjosti is TS. Hij mag wel rond neuken fappen en zijn zusje mag nog niet eens een vibrator gebruiken.
Trouwens ik zou je zusje zo nemen en dan stak ik die vibrator lekker in haar kontje tijdens het neuken
Geen idee, maar dat is misschien maar beter ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De vïväö dan? Of hoe hij ook heet in het fins
quote:Op maandag 19 november 2009 14:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is misschien maar beter ook
en daarom ben je dus wrs nog maagdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef ManianMan het volgende:
Kom op zeg, wat een klapjosti is TS. Hij mag wel rond neuken fappen en zijn zusje mag nog niet eens een vibrator gebruiken.
Trouwens ik zou je zusje zo nemen en dan stak ik die vibrator lekker in haar kontje tijdens het neuken
You said it bro!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom ben je dus wrs nog maagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |