Eigen schuld!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Fokkers, ik ben vreemdgegaan met een collega die ook een relatie heeft. Zij vindt me veel leuker dan ik haar maar we hebben beide besloten verder te gaan met onze eigen relaties. Nu heeft zij het wel aan haar vriend vertelt.
Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Je kunt ook altijd zeggen dat die vriend van je collega een oogje op je heeft maar het niet aan zijn vriendin durft te vertellen dat hij homo is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Jesse_ het volgende:
Wel lief dat hij je nog een week geeft
Wat ben jij een laffe haas zeg. Als ze het van een ander moet horen is dat nog erger.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen het op te biechten, heb nl geen idee hoe ze hier op zal reageren. Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
Hij bluft. Gewoon niets doen en afwachten.quote:
En daarna kun je nog altijd met die ander doorgaan als je dat liever hebt..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Opbiechten aan je vriendin, lamlul.
quote:
Deze post is bullshit. In dit geval komt hij echter wel boven water. Eerst controleren of de gegevens kloppenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
K.O.
wees hem voor...waarheid komt altijd boven water, hoe dan ook
dat is idd wel zoquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat ben jij een laffe haas zeg. Als ze het van een ander moet horen is dat nog erger.
En als het klopt gewoon blijven volhouden het niet klopt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Deze post is bullshit. In dit geval komt hij echter wel boven water. Eerst controleren of de gegevens kloppendus adres vragen enzo en dan vertellen.
Ontkennen is moeilijk en de kans bestaat dat ze je niet geloofd en dan is het vertrouwen ook weg.
Of heeeel goed liegen.
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
Dat dus...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Cothen het volgende:
Hoe aannemelijk is dat die vriend over de gegevens van je vriendin beschikt?
ocharme, kun je het niet opbrengen? de wereld is ook wel erg hard tegen je he?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen het op te biechten, heb nl geen idee hoe ze hier op zal reageren. Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
Als jij je enkel met jouw relatie bezig had gehouden en niet met de hunne was er niks aan de hand geweest, toch ?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?!
dat vind jij niet dik? Leugens makkelijk houden, dan hoef je niet zoveel te onthouden en vergis je je niet zo snel.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef BorusBulldog het volgende:
Maak een mooi verhaal aan over het feit dat er een collega was die "onethische" dingen op het werk deed, zeg dat je dit hebt gemeld bij de leiding en deze persoon hierdoor ontslagen is.
Hij valt je nu lastig en neemt het jou kwalijk dat hij zijn baan kwijt is. (lees je hebt nog een week de tijd om dit mooi vorm te geven)
Maak een gmail of hotmail account naam aan met zijn naam en stuur jezelf vervelende mailtjes, archiveer deze want deze heb je later nodig.
Nou bouw je een goed motief voor de persoon om tussen jou en je vriendin te stoken. Je kan hier nog altijd andere dingen omheen doen (laat een collega of vriend van je je een blauw oog slaan bv)
masterplan!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef BorusBulldog het volgende:
TS ik zal u verblijden met een gouden tip.
Maak een mooi verhaal aan over het feit dat er een collega was die "onethische" dingen op het werk deed, zeg dat je dit hebt gemeld bij de leiding en deze persoon hierdoor ontslagen is.
Hij valt je nu lastig en neemt het jou kwalijk dat hij zijn baan kwijt is. (lees je hebt nog een week de tijd om dit mooi vorm te geven)
Maak een gmail of hotmail account naam aan met zijn naam en stuur jezelf vervelende mailtjes, archiveer deze want deze heb je later nodig.
Nou bouw je een goed motief voor de persoon om tussen jou en je vriendin te stoken. Je kan hier nog altijd andere dingen omheen doen (laat een collega of vriend van je je een blauw oog slaan bv) om het nog wat meer aan te sterken, maar je wilt dit er allemaal niet te dik bovenop gooien.
Over een week stuurt die kerel zo'n e-mail, en wie denk je dat je vriendin gaat geloven.
Die kerel die zijn baan door jou kwijt is of jij waar zij al langere tijd een relatie mee heeft![]()
Mensen zeggen altijd dat je de waarheid moet vertellen, maar je relatie zal nooit meer hetzelfde zijn en je kan dit beter gewoon voor jezelf houden.
Je weet wel leugentje om haar te beschermen
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef BorusBulldog het volgende:
Nou bouw je een goed motief voor de persoon om tussen jou en je vriendin te stoken. Je kan hier nog altijd andere dingen omheen doen (laat een collega of vriend van je je een blauw oog slaan bv) om het nog wat meer aan te sterken, maar je wilt dit er allemaal niet te dik bovenop gooien.
Over een week stuurt die kerel zo'n e-mail, en wie denk je dat je vriendin gaat geloven.
Die kerel die zijn baan door jou kwijt is of jij waar zij al langere tijd een relatie mee heeft![]()
Mensen zeggen altijd dat je de waarheid moet vertellen, maar je relatie zal nooit meer hetzelfde zijn en je kan dit beter gewoon voor jezelf houden.
If you can`t stand the heat, stay out of the kitchenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
De gegevens die hij heeft kloppen zeker.
@Borus: goede tip maar als mijn vriendin wil, kan ze hem dus gewoon bellen en als dat gebeurt ben ik helemaal ver van huis. Bovendien kan ik niet echt een psycho van hem maken. Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
Dat blauwe oog is inderdaad dik, maar het was ook een voorbeeld en meteen erna de waarschuwing het er niet te dik op te leggen, tot hoe ver hij moet gaan hangt namelijk compleet af van de persoonlijkheid van zijn vriendin, en die weet alleen hij.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat vind jij niet dik? Leugens makkelijk houden, dan hoef je niet zoveel te onthouden en vergis je je niet zo snel.
Nou dan opbiechten, of de gok nemen dat hij bluftquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
@Borus: goede tip maar als mijn vriendin wil, kan ze hem dus gewoon bellen en als dat gebeurt ben ik helemaal ver van huis. Bovendien kan ik niet echt een psycho van hem maken. Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
Hij voelt zich schuldig over het feit dat hij betrapt is, niet over het vreemdgaan zelf. Hij zal dan ook binnen no-time nogmaals vreemdgaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:35 schreef Pien85 het volgende:
Toch vreemd... Ik lees nergens dat TS zicht schuldig voelt over 't vreemdgaan...
Wie?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Pikkebaas het volgende:
Zie Eddy Murphy -> "It wasn't me"
Dan hem voor zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
Dat sowieso. Want zo te horen boeit het hem verder weinig dat hij is vreemdgegaan, maar heeft hij gewoon geen zin in gezeik.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Overigens TS, ik vind je een laffe eikel
Dat hoeft toch ook niet zo te zijn? Als de vriendin maar gelooft dat het wel zo is. Moet deze niet in r en p eigelijk?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:35 schreef Pien85 het volgende:
Toch vreemd... Ik lees nergens dat TS zicht schuldig voelt over 't vreemdgaan...
En dan belt ze hem en dan? Zoals je zegt open profiel op het internet, hij kan daarin zetten wat hij wilt. Het enige euvel zou zijn die vrouw waar jij mee vreemd bent gegaan. Maar daar hoef jeje denk ik niet druk over te maken, want ik verwacht dat deze kerel niet tegen zijn vriendin heeft gezegd dat hij dit doet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik dacht dattie de onderste bedoelde jaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Of dacht hij deze bedoelde?
Bemoeizuchtig?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
Wat!! Ga je al een jaar vreemd danquote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
De mensen die ik ken op FOK gaan hier niet aan meewerken.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vraag desnoods hier op het forum aan vrouwen welke vragen zij zouden hebben als ze in deze situatie waren.
[..]
Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Boris als hij met zijn vriendin praat over zijn werk kan hij dat wel vergeten. Dan had hij dat eerder al verteld. Dan kun je nog eerder weg komen met ik weet niet waar hij het over heeft, ik zal eens aan die vriendin vragen en dat zeggen dat zij heeft gezegt dat ze vreemd ging maar niet met wie en dat hij haar mail heeft gelezen met hem en daaruit onterecht op heeft gemaakt dat hij het was omdat ze wel goed contact hadden zo iets.
... die gozer die nu bedrogen is, kan dan nog steeds zijn vreemdgaande vriendin gebruiken, door haar te dwingen het aan de vriendin van TS op te biechten als ze nog de KANS wil krijgen dat het eventueel goed kan komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Boris als hij met zijn vriendin praat over zijn werk kan hij dat wel vergeten. Dan had hij dat eerder al verteld. Dan kun je nog eerder weg komen met ik weet niet waar hij het over heeft, ik zal eens aan die vriendin vragen en dat zeggen dat zij heeft gezegt dat ze vreemd ging maar niet met wie en dat hij haar mail heeft gelezen met hem en daaruit onterecht op heeft gemaakt dat hij het was omdat ze wel goed contact hadden zo iets.
wat een lulverhaal. Als je liegt, blijf zo dicht mogelijk bij de waarheid. Altijd.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.
Hij kan gewoon op de eerste dag het verhaal vertellen heel mooi en 2 dagen later kan hij zeggen dat de kerel hem niet met rust laat. Hij heeft een week de tijd, in een week zou ik zo'n situatie schetsen dat hij kan mailen wat hij wilt maar het geen nut zal hebben.
wie zijn billen verbrand.....quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Fokkers, ik ben vreemdgegaan met een collega die ook een relatie heeft. Zij vindt me veel leuker dan ik haar maar we hebben beide besloten verder te gaan met onze eigen relaties. Nu heeft zij het wel aan haar vriend vertelt.
Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Jij bent vast politicus!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef BorusBulldog het volgende:
Hier is niks gedetailleerd aan, je vertelt gewoon het verhaal, om een half verhaal te gaan vertellen omdat het een leugen is, dat is pas dom.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
Echt als je wil liegen maak het niet teveel en te uitgebrijd hoe meer detail hoe makkelijker onderuit te halen.
Zij heeft geen eens een zak popcorn nodig! Ze tovert ze zo in haar hand!quote:
Jouw lulverhaal is een lulverhaal, de reden waarom hij al over zijn antwoorden moet nadenken is omdat niet iedereen een geboren leugenaar is en als ze dus in de situatie komen dat ze iets aan moeten passen door de mand vallen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
wat een lulverhaal. Als je liegt, blijf zo dicht mogelijk bij de waarheid. Altijd.
Ga je neuken na risk te hebben gespeeld met je vrienden, zeg gewoon dat het laat werd. Als ze je vertrouwt gelooft ze dat en vraagt ze niets na. Verhalen over lekke banden en komen uit. Ze kan ook achterhalen waar hij werkt...
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Two can play that game, hij bedreigt jou? Bedreig hem.
Voorbeeld:
Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Beste optie tot op heden!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Natuurlijk denk je na over vragen. En over antwoorden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Jouw lulverhaal is een lulverhaal, de reden waarom hij al over zijn antwoorden moet nadenken is omdat niet iedereen een geboren leugenaar is en als ze dus in de situatie komen dat ze iets aan moeten passen door de mand vallen.
Ook ken jij de geschiedenis van TS niet, je weet niet wat voor situaties hij in dat jaar van vreemdgaan heeft gecreeerd, en om daarom mijn advies als een lulverhaal af te schrijven maakt jou redelijk kortzichtig.
Ik zorg ervoor dat TS niks vergeet in zijn heilige quest om de waarheid te verdoezelen.
en deze is echt briljant!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Waarbij je wel de regel:quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Wat!?!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
TS, vertel de sensatiezoekers ook even dat het bij zoenen gebleven was en dat er dus helemaal niets gebeurd is
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Omdat je vriendin een sloerie is die zich laat aflebberen?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef HugoBaas het volgende:
TS je hebt nog mazzel dat die jongen je een week geeft.
Ik had niets gezegd en je helemaal kapot geslagen.
Tja, ik mag geen PM openbaar maken....quote:
nee, wel een slechtequote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Is hier al een mooie lemming van gemaakt ?
Eerst iemand's vrouw neuken, en vervolgens die gozer bedreigen: ja... lijkt me heel verstandig(!)quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
zoenen, er is niets gebeurdquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eerst iemand's vrouw neuken een kusje geven, en vervolgens die gozer bedreigen: ja... lijkt me heel verstandig(!)
Klopt hij is niet de enige schuldige, maar ik zou hem wel even opzoeken aangezien hij wist dat zij bezet was.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Omdat je vriendin een sloerie is die zich laat aflebberen?
de schuldige is niet alleen TS hoor
Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.quote:
roep dat maar eens in een parenclubquote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Klopt hij is niet de enige schuldige, maar ik zou hem wel even opzoeken aangezien hij wist dat zij bezet was.
Dat is gewoon not done! Blijf met je tengels van iemand anders zijn vrouw af.
Fantastische tip!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roep dat maar eens in een parenclub
en daar maakt die vriend zich druk omquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roep dat maar eens in een parenclub
dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar maakt die vriend zich druk om
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .quote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.
Wel voldoende reden om een relatie te beeindigen.
tjaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoen
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
als moest kiezen tussen dat of helemaal uit elkaar trekken ?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?![]()
Ik zou dat echt niet leuk vinden.
een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil jaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?![]()
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
Leuk niet. Al zou ik ook niet vragen hoe ze kuste en hoe lang het duurde enzo. Het is wel best intiem. Maar zou ik ervoor weg gaan? Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.
En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil ja
ze zijn gestopt na de zoen, hadden zo kunnen doorgaan lijkt me....
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.
en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
geloof mij nou maar dat je daar als collega's echt wel de tijd voor hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehad
Rationeel gezien zou dat idd mooi zijn, als dat zo zou werken... maar de meeste vrouwen zijn niet rationeel, laat staan tijdens ruzies, dus in de praktijk zul je zoiets gewoon blijven horenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.
en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.
En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
Als je het blijft verwijten, dan ben je er niet van overtuigd dat je partner er spijt van heeft en heb je hem/haar imo nog niet vergevenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.
Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]Ik zou er bij hem niet op terug komen steeds welk nut heeft dat?
Ik zou niet een relatie willen waarbij elk misstapje meteen afgestraft word met het einde van een goede tijd.
En nu maar hopen dat die vriend in kwestie geen hippe diesel leasbak heeft. Ik zie TS al zoeken naar de bougiekabels.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.
Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvolquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat probeer ik dus te zeggen
mensen maken fouten.. ook hele stomme fouten
Yepsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
maar je partner niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
Mijn ex nietquote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je partner niet?
en anders: kuddo's voor het kunnen tonen van begrip terwijl je zelf nog nooit in die situatie gezeten hebt
oh okayquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Mijn ex niet![]()
maar dat is niet waarom hij mijn ex is.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg
Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck () gebeurd is )
Ok, had ik half gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
Nja het helpt als je een open relatie hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ok, had ik half gelijk
Ik begrijp niet hoe je daar overheen zou kunnen stappen, wanneer je partner, degene die je het meest zou moeten kunnen vertrouwen, op die manier dat vertrouwen beschaamd.
Dat zal vast een tekortkoming van mijn kant zijn, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet overheen zou kunnen stappen. In ieder geval niet door bij die persoon te blijven.
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja het helpt als je een open relatie hebt
daarom was het neuken in mijn geval niet het probleem, wel dat ik het later pas vertelde
idd, het vertrouwen, daar ging het om.
Was iig wel een goede les
Juist nietquote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
In een dronken bui heeft mijn vriendin in het begin van onze relatie ook een jongen gezoend op één of ander personeels-feest.. spijtspijtspijt,.. enz.enz.enz....quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not donequote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
Ja, want gelukkig heb jij je niet met zijn relatie bemoeidquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)
maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
Respect voor het tonen van geen vooroordelenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.
Zou alleen niets voor mij zijn. Misschien dat ik er over 10-20 jaar anders over denk, afhankelijk vanw at er in de tussentijd allemaal gebeurt natuurlijk, maar op dit moment zou ik het me niet kunnen voorstellen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Technofreakzz het volgende:
eigen schuld.... raap je ballen maar bijelkaar en vertel het je vriendin Held
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Hoezo afpersing? HIj vraagt toch geen geld of iets anders. Het is ook geen smaad want het is de waarheid. Het enige dat hij doet is hem een weekje de tijd geven. Heel erg redelijk lijkt mij zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
goed uitgelegdquote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)
maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
gevlucht voor zijn vriendinquote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef lekzzz het volgende:
[..]
met de noorderzon vertrokkenMaar goed kom eens uit TS
Dat kreeg hij best veel. En ook tips.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
Weer zo'n TS die niet de bijval kreeg die hij dacht te verdienen?
Dan nog kan die gozer je er straks trouwens gewoon bijnaaien.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Het ziet er wel een beetje naar uit dat ik er niet onderuit kom. Ik heb uitgevonden dat hij zeker de juiste gegevens van mijn vriendin heeft. Ben niet echt het type dat physieke wraak op hem gaat en kan nemen. Ik denk dat ik dan het onderspit moet delven.
Een echte oplossing is er niet vrees ik. De enige ligt een tijdje terug in de tijd.
Er is wel degelijk een oplossing, OPBIECHTEN!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Het ziet er wel een beetje naar uit dat ik er niet onderuit kom. Ik heb uitgevonden dat hij zeker de juiste gegevens van mijn vriendin heeft. Ben niet echt het type dat physieke wraak op hem gaat en kan nemen. Ik denk dat ik dan het onderspit moet delven.
Een echte oplossing is er niet vrees ik. De enige ligt een tijdje terug in de tijd.
Waarom vertoont hij zich niet meer dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef lichtekooi het volgende:
Dat kreeg hij best veel. En ook tips.
Die post voor die van jouw was TSquote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom vertoont hij zich niet meer dan!
Iedereen moet zijn leven en dus ook zijn/haar relaties op een eigen manier invullen, waar ze zich goed bij voelen. Daar kan ik wel mijn persoonlijke ideeen over hebben, maar wanneer het mij niet persoonlijk raakt, en wanneer het niet voor onschuldige 'slachtoffers' zorgt, kan ik het niet 'veroordelen'quote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Respect voor het tonen van geen vooroordelen![]()
en ik snap dat het niet voor ieder koppel is
Mensen hebben idd zwakheden, maar je weet nog steeds wel wanneer je iets fout doet of niet. Wanneer je vreemdgaat dan WEET je dat je daarmee je partner gigantisch kwetst. Als je vervolgens beslist dat die pijn van je partner niet opweegt tegen je eigen pleziertje, tja...(!) Ik vind dat persoonlijk onvergeefbaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebben
wel met ruzie trouwens, vooral omdat hij loog. Een heel domme uitgebreide leugen zoals van boris.![]()
meteen eerlijk zijn was beter geweest, of goed liegen
O kut, wat stom van mij. Excuus!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef lichtekooi het volgende:
Die post voor die van jouw was TS
Dan nog is het aan hem om te beslissen of ie het verteld of niet, en niet aan die ander. Bemoeizucht... Zelden goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not done
Maar je weet ook dat dit kan gebeuren. Je kiest er zelf voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan nog is het aan hem om te beslissen of ie het verteld of niet, en niet aan die ander. Bemoeizucht... Zelden goed.
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je weet ook dat dit kan gebeuren. Je kiest er zelf voor.
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik vind je wel een grappig figuur, je maakt je meer zorgen om de partner van je slippertje dan om je relatie. Misschien moet je je vriendin dit topic laten lezen, dat helpt vastquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Waarom niet? Als je partner met iemand is vreemdgegaan betuigt dat ook van geen respect. TS heeft zich ook bemoeit met de relatie tussen de andere twee, dat er dus een boze partner op deze manier 'wraak' afdwingt is misschien net zo erg, maar daarom niet in ene 'onacceptabel'.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.
Ik kan me het gevoel voorstellen, maar vind het onacceptabel om daarin te mengen.
Dat betekend nog niet dat je er geen rekening mee moet houden. Er is altijd meer dan 1 persoon betrokken bij dit soort dingen en je weet dus dat het uit kan komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.
Ik kan me het gevoel voorstellen, maar vind het onacceptabel om daarin te mengen.
Want TS heeft zich niet in de relatie van die andere gast gemengt door zijn vriendin te neuken? Dat is toch echt het gene in deze situatie dat onacceptabel is.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie?
Dat dus. Ik vind TS laf dat hij het niet op 'kan' biechten. Dat je vreemdgaat ok, dat je het verzwijgt ok (ja zo ben ik dan wel weerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je er geen rekening mee moet houden. Er is altijd meer dan 1 persoon betrokken bij dit soort dingen en je weet dus dat het uit kan komen.
Het kan ook wel goed gaan, maar dat is nooit een garantie.
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Want TS heeft zich niet in de relatie van die andere gast gemengt door zijn vriendin te neuken? Dat is toch echt het gene in deze situatie dat onacceptabel is.
Juist, hiermee ben ik het eens..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.
Neuken is net als vechten: waar twee neuken, hebben twee schuld, en niet alleen TS zit fout. Als die vriend boos is, moet ie boos zijn op zijn vriendin en de rest met rust laten. Tis kut en alles, maar het is gewoon NIET zijn zaak.
Dat is zo maar zo gaat het vaak hé. Wanneer een vrijgezel met een getrouwde vrouw neukt om maar even wat te noemen, word de echtgenoot vaak op de vrijgezel boos.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.
Neuken is net als vechten: waar twee neuken, hebben twee schuld, en niet alleen TS zit fout. Als die vriend boos is, moet ie boos zijn op zijn vriendin en de rest met rust laten. Tis kut en alles, maar het is gewoon NIET zijn zaak.
Ik vind het nu ook niet meer de moeite waard om te reageren...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Juist, hiermee ben ik het eens..
daarbij komt dat er niet eens geneukt is, maar daar leest bijna iedereen voor het gemak maar even overheen
Ik zou ook boos worden op degene met wie mijn vriend dat deed. En het is voor de gesprek beter als er wel seks is geweest.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
dan is het nog erger, aangezien de vrijgezel vrij is om te doen en laten wat ie wilt, op relationeel gebied danquote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is zo maar zo gaat het vaak hé. Wanneer een vrijgezel met een getrouwde vrouw neukt om maar even wat te noemen, word de echtgenoot vaak op de vrijgezel boos.
Zoals je al zegt. Waar er 2 neuken hebben er 2 schuld. Dus die gast mag boos zijn op zijn vriendin, en op TS. Ik zou hem ook terugpakken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Weer zo een onzinquote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef jongegast het volgende:
relaties zijn niet gebaseerd op vertrouwen, maar op aantrekkingskracht. Als je vreemdgaat met een ander is er simpelweg niet genoeg aantrekkingskracht
Leuk dat je het weer als een domme uitgebreide leugen beschrijft.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebben
wel met ruzie trouwens, vooral omdat hij loog. Een heel domme uitgebreide leugen zoals van boris.![]()
meteen eerlijk zijn was beter geweest, of goed liegen
De relatie van TS en zijn vriendin blijft aan, vriendin heeft een heel drama verhaal gehoord over een ontslagen collega die dreigmailtjes naar zijn ex-collega's schrijft....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Leuk dat je het weer als een domme uitgebreide leugen beschrijft.
Er is niks uitgebreids aan deze leugen, zoiets kan gebeuren, je projecteert het als iets dat echt aan de gang is en laat je het lopen.
Ik weet niet wat jij allemaal in jouw hoofd haalt om het uitgebreid te maken, maar ik draag een volledig mogelijke situatie aan, hoe je die leugen invult dat moet je zelf bepalen, ik geef wat voorbeelden en meld erbij dat je het er niet te dik bovenop moet leggen, uiteindelijk hangt de inhoud van de leugen af van de persoonlijkheid van zijn vriendin, en daar kan ik niet over oordelen want ik ken haar niet.
Als jij aan 3 onafhankelijke personen die op geen manier met elkaar verbonden zijn dezelfde leugen vertelt, vertel je de leugen 3x anders om het aan te passen aan hun persoonlijkheid.
Dat jouw vriend niet kan liegen is zijn probleem. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad.
Die dreigmailtjes maak je alleen aan voor de timestamp indien nodig, hangt af van zijn vriendin, en hey niemand heeft gezegd dat je leven er makkelijker op wordt als je liegt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De relatie van TS en zijn vriendin blijft aan, vriendin heeft een heel drama verhaal gehoord over een ontslagen collega die dreigmailtjes naar zijn ex-collega's schrijft....
... en jij denkt dat die vriendin dat niet ter sprake brengt op het eerste personeelsfeestje of kerstborrel waarvoor ze is uitgenodigd!?
Kom nou...(!)
]quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden op degene met wie mijn vriend dat deed. En het is voor de gesprek beter als er wel seks is geweest.
Maar jij wel toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg
Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck () gebeurd is )
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maar jij wel toch?
Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
Wees dan lekker vrijgezel, en ga niet op je 15e een levenslange relatie aan!
Ik ben erg benieuwd wat voor een vent een 'acceptabele reden' is.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden
Ik ben dan ook van mening dat je voor IEDERE (ook de stomme/foute) actie de concequenties gewoon moet dragenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef corkydiggles het volgende:
niet helemaal eens. zijn vriendin heeft een verkeerde zet gemaakt en TS heeft een verkeerde zet gemaakt naar die vriend. ik vind dat hij dan ook een 1-1 mag maken tegenover TS die 1-1 heeft hij alvast gemaakt bij zijn vriendin.
alleen moet die 1-1 niet fysiek zijn, op de manier zoals hij het doet is gewoon meer dan redelijk en niet onvolwassen. je moet gewoon met je poten van iemand zijn partner aflbijven. wist TS niet dat zij een partner had tja dat kan gebeuren, maar hij wist het gewoon en deed het.
hij kon weten dat dit niet rooskleurig ging aflopen
nee, maar nogmaals: dat ga ik jullie (zeker in het openbare gedeelte) dus echt niet aan jullie neus hangenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat voor een vent een 'acceptabele reden' is.
Deed z'n eigen piemelemoos het niet meer ofzo ?
Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?
maar dat ga ik jou met je vooroordelen niet aan je neus hangen
Maar bedankt, relatietips van een vrijgezel kan ik altijd gebruiken
Nou kan toch dat zijn pieliewielie na 15 jaar niet meer omhoog gaat als hij naar zijn vrouw/vriendin kijkt?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bloeden zul je. Heel erg goed!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
"Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
niet dat ik me aangevallen voel, maar vreemdgaan binnen onze relatie kan alleen maar emotioneel en absoluut niet sexueel... maar goed, nou ben ik me toch aan het verantwoordenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoorHij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.
Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.
Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.
Een vooroordeel : Iemand vrijgezel noemen, waar je niks van weet.
Nou kijk eens aan, gratis lesje!
Er zijn ook mensen die van hun fouten leren, en daarbij leg ik net al uit dat we een open relatie hebben (al langer dan sinds mn vreemdgaan) en dus het sexuele helemaal geen punt is.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef corkydiggles het volgende:
@ladylike
15 jaar gooi ik zo weg.
ik ga dan niet nog eens vele meer jaren met iemand leven die je niet kunt vetrouwen. als hij echt van je houd zal hij elke keer als jij met een mannelijk persoon ergens alleen heen gaat terug denken aan dat moment,misschien niet zo erg als ik het hier vermeld maar er blijft wel een gevoel.. als dat niet zo is dan beschouwd hij je vast als iets dat in zijn leven hoort te zijn![]()
1 keer gedaan doe je het zo weer.
De vos verliest wel zijn (wilde) haren, maar niet zijn streken.
die regel klopt gewoon. ik zeg niet dat het zo weer gebeurt maar als de verleiding er is gaat het wel gemakkelijker. hij vergaf je de 1ste keer en jij denkt waarom niet een 2de keer even de gok wagen.
dat wisten we al 15 jaar geledenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:28 schreef corkydiggles het volgende:
had open relatie stukje niet gelezen ik weet genoeg![]()
monogame relatie ging vast en zeker niet meer lukken
jawel, want hij wist er niet van en heb het 2 maanden voor me gehouden.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef corkydiggles het volgende:
dan was het van jou ook geen vreemdgaan.
ben je dus nooit vreemgegaan eigenlijk
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en daarbij leg ik net al uit dat we een open relatie hebben (al langer dan sinds mn vreemdgaan) en dus het sexuele helemaal geen punt is.
Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef corkydiggles het volgende:
De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel. In sommige gevallen spreken partners af dat ze een "vrije relatie" hebben, waarbij seksueel verkeer met derden is toegestaan. Slechts het van elkaar houden blijft dan voorbehouden aan de vaste partner, wat ook een argument is waarmee vreemdgangers hun activiteiten vaak vergoelijken ("we hebben alleen maar seks, maar ik hou van mijn vrouw/man"). Seksueel contact met derden wordt immers in verreweg de meeste gevallen wel gezien als vreemdgaan.
jou defenitie van vreemdgaan is dus als je partner seks heeft met een andere zonder dit redelijk snel te vertellen![]()
ja ja we gaan diep:P
Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
Open relatie is geen vreemdgaan.
Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.
Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenenLeg dat maar eens uit aan je kinderen
![]()
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?
maar dat ga ik jou met je vooroordelen niet aan je neus hangen
Maar bedankt, relatietips van een vrijgezel kan ik altijd gebruiken
Ik begrijp dat jij al de nodige ervaring ermee hebt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.
Of wacht jij eerst 3 maanden voor je actie onderneemt als er iets op de werkvloer gebeurd wat echt niet door de beugel kan?
Hij kan gewoon op de eerste dag het verhaal vertellen heel mooi en 2 dagen later kan hij zeggen dat de kerel hem niet met rust laat. Hij heeft een week de tijd, in een week zou ik zo'n situatie schetsen dat hij kan mailen wat hij wilt maar het geen nut zal hebben.
eerste stuk was een quote van wikipediaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.
Waarom is sex zo belangrijk, en houden van zo triviaal, in jouw woorden?
Dat is precies waarom je zo extreem reageert op het vreemdgaan lijkt het.
Echte liefde is meer waard dan het kapot te laten maken door een piemeltje dat in een verkeerd kutje gaat, of omgekeerd, in mijn belevingswereld.
Het woord wild komt nu pas uit mijn toetsenbord gerolt, evenals iedereen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoorHij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alsof eigenwaarde altijd alles zegt...
Een heel bevooroordeelt stuk dan...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
eerste stuk was een quote van wikipediadus niet van mij.
en het houden van is voor mij iets belangerijker dan seks. seks is ook een zeer belangerijk onderdeel van een relatie. dat maakt juist het verschil tussen een goede vriend/vriendin en een relatie hebben met iemand
Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en euhm.. je zegt zelf dat je vrijgezel bent in bepaalde topics![]()
Dat geld ook voor Ladylike, die lult ook maar wat uit haar nekquote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.
Ik heb niet alles hier gelezen, maar ik vind het heel erg simpel om te zeggen dat alles te herleiden is naar: hij heeft geen eigenwaarde, anders zou hij dat niet accepteren, nooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik denk meer dan jouw bovenstaande bericht?
Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Seks is zeker leuk, maar ik heb nog nooit de intentie gehad in een relatie waarin ik écht smoor was op mijn partner met anderen seks te hebben. Sterker nog, ik heb dan niet eens oog voor andere mensen!
Maar ik ben denk ik een rare!
Totdat tegen je wordt gebruikt als bewijsmateriaal voor doodsbedreiging. Niet zo'n hele slimme move.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Maar het lijktg me wel dat je die afspraken maakt voordat je de daad bij het woord voegtquote:Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.
En ik kan me voorstellen dat je je partner zou vergeven.
Ahahahahahahahquote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maar jij wel toch?
Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
Wees dan lekker vrijgezel, en ga niet op je 15e een levenslange relatie aan!
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.
Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.
Een vooroordeel : Iemand vrijgezel noemen, waar je niks van weet.
Nou kijk eens aan, gratis lesje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
TS: post hier met minutieuze precisie wat er allemaal gebeurt.
Whehe, ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Wupppie het volgende:
Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
Wou het al zeggen. Grow a pair en take it like a man or be her bitch.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef verleiding het volgende:
Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
Waarom zo moeilijk doen dan? Ik dacht dat het minstens een wekenlange affaire was waarbij hij die chick regelmatig had uitgewoondquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.
het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
Open relatie is geen vreemdgaan.
Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.
Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenenLeg dat maar eens uit aan je kinderen
![]()
Zo zijn lang niet alle vrouwen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
Jezus, waar gáát het dan allemaal over.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nou inderdaad zeg, biecht op dat je in een vlaag van verstandsverbijstering met die andere vrouw hebt gezoend.. Alsof liegen en moelijk doen het ook maar enigszins makkelijker erop gaat maken, als ze er dan achter komt gelooft ze never nooit meer dat het alleen zoenen wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.
Mijn zoon zal nooit en te nimmer getuige zijn van mijn sexuele uitspattingen, in welke vorm dan ook.. prive of in het swingersleven. Hoe jij erbij komt dat mensen met een open relatie zomaar in het openbaar neuken met iedereen is mij een raadsel, maar geeft je bekrompenheid goed weer![]()
Kruip nou maar snel weer terug onder die steen, sluit je ogen.
en nou hoop ik dus dat jouw vent een van die mannen is die ik vaker als "vrijgezel" tegenkom in een club omdat zijn vrouw te preuts is om hem goede sex te geven.![]()
Dus - vreemd gaan is voor de een naar een andere reet gluren, voor de ander het delen van het huishouden (maar niet per se het bed!).quote:Vreemdgaan is het hebben van een seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan de vaste partner. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag. Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander zonder dat dat voor hun gevoel betekent dat de liefde voor hun partner op het spel staat, ervaren partners dit wel snel als een bedreiging voor de relatie. Bij seksueel contact wordt al snel een seksuele relatie gevreesd. Kenmerkend is dat het woord vreemdgaan zowel het eenmalig contact en de seksuele relatie omvat, omdat daarmee de suggestie wordt versterkt dat het een automatisch uit het andere volgt. Vaak wordt gedacht dat vreemdgaan vaak een reden is voor echtscheiding, maar dit wordt niet door onderzoek bevestigd.
Uit onderzoek komen zeer wisselende cijfers naar voren over het percentage mensen dat wel eens vreemdgaat. Dit is een logisch gevolg van het feit dat er geen duidelijke definitie is van wanneer er sprake is van seks. Het ene onderzoek vindt kussen voldoende, het andere onderzoek beperkt de definitie van vreemdgaan tot geslachtsgemeenschap. Ook zijn mensen veelal niet erg open over hun seksuele activiteiten, waardoor de resultaten van enquêtes sterk afhangen van de manier waarop de respondent bevraagd is.
Wanneer iemand die getrouwd is vreemdgaat spreken we ook wel van een buitenechtelijke relatie of echtbreuk.
Ik vindt jou anders een stuk denegrerender.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!
top argumentenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!
Volgens sommigen hier neuk je dan met jan en allemanquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:27 schreef Some-Lady het volgende:
niet het hele topic gelezen hoor
maar ik vraag me bij mensen als TS altijd af waarom ze zich niet alle ellende besparen en gewoon een open relatie aangaan. Of is het idee dat je vrouw een ander neukt weer te bedreigent?
quote:
In een open relatie pak je veel mannen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kan iemand mij de link met Pacman uitleggen? Iemand!!!!
ja nee echt, ik zie het ook in mn omgeving, een gast die constant vreemdgaat. Maar als mijn vriend 5 seconden met zijn vriendin alleen is, is het huis te klein :Squote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier neuk je dan met jan en alleman![]()
dat wilt TS natuurlijk niet
Als het zo gaat moet diegene gewoon de relatie beeindigen.. heel simpel, want blijkbaar heeft ie haar alleen voor de lol ofzo. Doe dan geen relatie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Some-Lady het volgende:
ja nee echt, ik zie het ook in mn omgeving, een gast die constant vreemdgaat. Maar als mijn vriend 5 seconden met zijn vriendin alleen is, is het huis te klein :S
die gast heeft een verschrikkelijke moeder die ontzettend controle freakisch is/was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het zo gaat moet diegene gewoon de relatie beeindigen.. heel simpel, want blijkbaar heeft ie haar alleen voor de lol ofzo. Doe dan geen relatie.
zoenen is voor sommigen intiemer dan neuken. Voor anderen is het weer geen ramp. Waar het om gaat is dat hij het achter de rug van zn vriendin om heeft gedaan en dat de vriend van zijn collega het dus wél vreemdgaan vindt en het aan de andre partij wil verklappen. Wat zn goed recht is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat is er dan precies al een jaar aan de hand dat TS moet ontkennen?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
Volgens mij is het een jaar geleden gebeurd, dus al een jaar aan het verzwijgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
Blijkbaar is er dus alleen een keer gezoend, maar dan snap ik deze opmerking niet:
[..]
Wat is er dan precies al een jaar aan de hand dat TS moet ontkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |