abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74842635
Fokkers, ik ben vreemdgegaan met een collega die ook een relatie heeft. Zij vindt me veel leuker dan ik haar maar we hebben beide besloten verder te gaan met onze eigen relaties. Nu heeft zij het wel aan haar vriend vertelt.

Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
pi_74842668
eigen schuld.... raap je ballen maar bijelkaar en vertel het je vriendin Held
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  donderdag 19 november 2009 @ 09:56:01 #3
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_74842670
K.O.
wees hem voor...waarheid komt altijd boven water, hoe dan ook
ga eens koffie halen
pi_74842684
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Fokkers, ik ben vreemdgegaan met een collega die ook een relatie heeft. Zij vindt me veel leuker dan ik haar maar we hebben beide besloten verder te gaan met onze eigen relaties. Nu heeft zij het wel aan haar vriend vertelt.

Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Eigen schuld!
pi_74842692
pi_74842704
Gewoon ontkennen.
pi_74842708
Opbiechten aan je vriendin, lamlul.
pi_74842721
Wel lief dat hij je nog een week geeft
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 19 november 2009 @ 10:00:53 #9
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_74842774
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef Keiichi het volgende:
Gewoon ontkennen.
Je kunt ook altijd zeggen dat die vriend van je collega een oogje op je heeft maar het niet aan zijn vriendin durft te vertellen dat hij homo is.
pi_74842784
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef Irritatie100 het volgende:
dit dus
pi_74842795
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Jesse_ het volgende:
Wel lief dat hij je nog een week geeft
Eens.

OT:
Suck it up and confess!

Vreemdgaan is echt NOT DONE
XBox gamertag:NLGoliath
pi_74842833
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen het op te biechten, heb nl geen idee hoe ze hier op zal reageren. Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
pi_74842869
Weet jij of de kerel met zijn vriendin wil doorgaan?

Zo ja: Praat met dat mens waarmee je vreemd bent gegaan en ga alsnog samen verder.

Dat zal hem leren!

[sub]Sukkel[sub]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74842884
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen het op te biechten, heb nl geen idee hoe ze hier op zal reageren. Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
Wat ben jij een laffe haas zeg. Als ze het van een ander moet horen is dat nog erger.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:05:49 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74842893
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:06:31 #16
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74842916
Beste T.S.,

ik denk dat je het beste als een volwassen mens naar hem toe moet gaan en hem dan OP Z'N MUIL MOET KLOPPEN!!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74842951
Haha Ik had je trouwens niet meer dan een dag gegeven!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 19 november 2009 @ 10:08:44 #18
182980 mime_negert
pi_74842955
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
pi_74842983
Hoe aannemelijk is dat die vriend over de gegevens van je vriendin beschikt?
So we just called him Fred too
pi_74842991
quote:
Wat kan ik nu het beste doen?
Hij bluft. Gewoon niets doen en afwachten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 10:15:02 ]
pi_74843002
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Opbiechten aan je vriendin, lamlul.
En daarna kun je nog altijd met die ander doorgaan als je dat liever hebt..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 19 november 2009 @ 10:10:55 #22
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_74843005
quote:
[ afbeelding ]
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 19 november 2009 @ 10:12:56 #23
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74843047
Where's the popcorn?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74843153
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
K.O.
wees hem voor...waarheid komt altijd boven water, hoe dan ook
Deze post is bullshit. In dit geval komt hij echter wel boven water. Eerst controleren of de gegevens kloppen dus adres vragen enzo en dan vertellen.
Ontkennen is moeilijk en de kans bestaat dat ze je niet geloofd en dan is het vertrouwen ook weg.
Of heeeel goed liegen.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_74843177
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wat ben jij een laffe haas zeg. Als ze het van een ander moet horen is dat nog erger.
dat is idd wel zo
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 10:19:16 #26
182980 mime_negert
pi_74843201
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Deze post is bullshit. In dit geval komt hij echter wel boven water. Eerst controleren of de gegevens kloppen dus adres vragen enzo en dan vertellen.
Ontkennen is moeilijk en de kans bestaat dat ze je niet geloofd en dan is het vertrouwen ook weg.
Of heeeel goed liegen.
En als het klopt gewoon blijven volhouden het niet klopt.
pi_74843225
Wees blij dat die knul jouw vriendin überhaupt nog een ultimatum gunt grapjas
  donderdag 19 november 2009 @ 10:23:06 #28
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_74843285
quote:

juridische opties? smaad? omdat meneer zijn lul buiten de deur gehangen heeft en het pissige vriendje dat nu wereldkundig wil gaan maken?

als hij een dergelijk dreigement serieus neemt verdient hij niet beter dan dat zijn vriendin buiten de deur neukt.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_74843354
Groei een ruggegraat. Toedels
pi_74843361
TS ik zal u verblijden met een gouden tip.

Maak een mooi verhaal aan over het feit dat er een collega was die "onethische" dingen op het werk deed, zeg dat je dit hebt gemeld bij de leiding en deze persoon hierdoor ontslagen is.

Hij valt je nu lastig en neemt het jou kwalijk dat hij zijn baan kwijt is. (lees je hebt nog een week de tijd om dit mooi vorm te geven)
Maak een gmail of hotmail account naam aan met zijn naam en stuur jezelf vervelende mailtjes, archiveer deze want deze heb je later nodig.
Nou bouw je een goed motief voor de persoon om tussen jou en je vriendin te stoken. Je kan hier nog altijd andere dingen omheen doen (laat een collega of vriend van je je een blauw oog slaan bv) om het nog wat meer aan te sterken, maar je wilt dit er allemaal niet te dik bovenop gooien.

Over een week stuurt die kerel zo'n e-mail, en wie denk je dat je vriendin gaat geloven.
Die kerel die zijn baan door jou kwijt is of jij waar zij al langere tijd een relatie mee heeft

Mensen zeggen altijd dat je de waarheid moet vertellen, maar je relatie zal nooit meer hetzelfde zijn en je kan dit beter gewoon voor jezelf houden.

Je weet wel leugentje om haar te beschermen
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 november 2009 @ 10:27:18 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74843368
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Cothen het volgende:
Hoe aannemelijk is dat die vriend over de gegevens van je vriendin beschikt?
Dat dus...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 19 november 2009 @ 10:28:16 #32
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_74843387
quote:
ocharme, kun je het niet opbrengen? de wereld is ook wel erg hard tegen je he?

kom op lamlul, you cheated, you got caught. wees nu een vent en handel het netjes af. dat dit zou kunnen gebeuren kan geen verrassing voor je zijn.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  donderdag 19 november 2009 @ 10:29:11 #33
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74843402
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?!
Als jij je enkel met jouw relatie bezig had gehouden en niet met de hunne was er niks aan de hand geweest, toch ?
zzz
pi_74843484
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef BorusBulldog het volgende:

Maak een mooi verhaal aan over het feit dat er een collega was die "onethische" dingen op het werk deed, zeg dat je dit hebt gemeld bij de leiding en deze persoon hierdoor ontslagen is.

Hij valt je nu lastig en neemt het jou kwalijk dat hij zijn baan kwijt is. (lees je hebt nog een week de tijd om dit mooi vorm te geven)
Maak een gmail of hotmail account naam aan met zijn naam en stuur jezelf vervelende mailtjes, archiveer deze want deze heb je later nodig.
Nou bouw je een goed motief voor de persoon om tussen jou en je vriendin te stoken. Je kan hier nog altijd andere dingen omheen doen (laat een collega of vriend van je je een blauw oog slaan bv)
dat vind jij niet dik? Leugens makkelijk houden, dan hoef je niet zoveel te onthouden en vergis je je niet zo snel.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:32:59 #35
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74843487
quote:

Nou bouw je een goed motief voor de persoon om tussen jou en je vriendin te stoken. Je kan hier nog altijd andere dingen omheen doen (laat een collega of vriend van je je een blauw oog slaan bv) om het nog wat meer aan te sterken, maar je wilt dit er allemaal niet te dik bovenop gooien.

Over een week stuurt die kerel zo'n e-mail, en wie denk je dat je vriendin gaat geloven.
Die kerel die zijn baan door jou kwijt is of jij waar zij al langere tijd een relatie mee heeft

Mensen zeggen altijd dat je de waarheid moet vertellen, maar je relatie zal nooit meer hetzelfde zijn en je kan dit beter gewoon voor jezelf houden.

masterplan!
Stand for something or fall for anything
pi_74843491
quote:

pi_74843516
De gegevens die hij heeft kloppen zeker.

@Borus: goede tip maar als mijn vriendin wil, kan ze hem dus gewoon bellen en als dat gebeurt ben ik helemaal ver van huis. Bovendien kan ik niet echt een psycho van hem maken. Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
  donderdag 19 november 2009 @ 10:35:25 #38
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843545
Toch vreemd... Ik lees nergens dat TS zicht schuldig voelt over 't vreemdgaan...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_74843556
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:

@Borus: goede tip maar als mijn vriendin wil, kan ze hem dus gewoon bellen en als dat gebeurt ben ik helemaal ver van huis. Bovendien kan ik niet echt een psycho van hem maken. Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
If you can`t stand the heat, stay out of the kitchen
pi_74843561
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

dat vind jij niet dik? Leugens makkelijk houden, dan hoef je niet zoveel te onthouden en vergis je je niet zo snel.
Dat blauwe oog is inderdaad dik, maar het was ook een voorbeeld en meteen erna de waarschuwing het er niet te dik op te leggen, tot hoe ver hij moet gaan hangt namelijk compleet af van de persoonlijkheid van zijn vriendin, en die weet alleen hij.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:36:17 #41
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_74843566
Zie Eddy Murphy -> "It wasn't me"
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_74843571
quote:

Nou dan opbiechten, of de gok nemen dat hij bluft
pi_74843573
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:35 schreef Pien85 het volgende:
Toch vreemd... Ik lees nergens dat TS zicht schuldig voelt over 't vreemdgaan...
Hij voelt zich schuldig over het feit dat hij betrapt is, niet over het vreemdgaan zelf. Hij zal dan ook binnen no-time nogmaals vreemdgaan.
pi_74843584
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Pikkebaas het volgende:
Zie Eddy Murphy -> "It wasn't me"
Wie?
  donderdag 19 november 2009 @ 10:37:17 #45
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_74843596
Leugentje om haar te beschermen en niet te kwetsen.
Dat verdient dat meisje namelijk niet

Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
pi_74843603
quote:

Dan hem voor zijn.
Denk je dat je een leugen kan verzinnen die ze geloofd?
  donderdag 19 november 2009 @ 10:38:11 #47
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843621
Overigens TS, ik vind je een laffe eikel
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_74843662
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Overigens TS, ik vind je een laffe eikel
Dat sowieso. Want zo te horen boeit het hem verder weinig dat hij is vreemdgegaan, maar heeft hij gewoon geen zin in gezeik.

Dan ben je nu dus mooi te laat gast. Als ik die vriend was zou ik je ook helemaal stuk maken, en dan zonder one-week-notice, maar gewoon; je eerst ff paar weekjes laten denken dat het goed afloopt en dan een mooie gedetailleerde mail naar die vriendin van je. BIj voorkeur met wat mails/smsjes die jij aan zíjn vriendin hebt gestuurd.

Als je rond wil neuken, prima. Maar wees dan een vent en zeg dat tegen je vriendin.
pi_74843663
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:35 schreef Pien85 het volgende:
Dat hoeft toch ook niet zo te zijn? Als de vriendin maar gelooft dat het wel zo is. Moet deze niet in r en p eigelijk?
pi_74843704
quote:

En dan belt ze hem en dan? Zoals je zegt open profiel op het internet, hij kan daarin zetten wat hij wilt. Het enige euvel zou zijn die vrouw waar jij mee vreemd bent gegaan. Maar daar hoef jeje denk ik niet druk over te maken, want ik verwacht dat deze kerel niet tegen zijn vriendin heeft gezegd dat hij dit doet.

Het gaat erom dat je haar zo betrekt in de situatie dat ze gelooft dat die kerel je daadwerkelijk terug wilt pakken en daardoor eigenlijk al een mening vormt voor hij contact zoekt. Je hoeft hem niet als een psycho af te schilderen, maar gewoon als een verbitterde man die jou nog terug moet pakken.

Kijk je wilt het niet opbiechten, en je wilt niet dat ze erachter komt, het enige wat je kan doen is een leugen eromheen bouwen zo groot dat je jezelf indekt.Ben hier gewoon verhard in en ben overtuigd dat ze jou eerder gelooft dan die persoon, en bedenk je van tevoren al wat voor vragen je van haar kan verwachten als ze de e-mail krijgt en anticipeer je daarop.
Vraag desnoods hier op het forum aan vrouwen welke vragen zij zouden hebben als ze in deze situatie waren.

Je hebt je ge-archiveerde mailtjes om aan te tonen dat hij jou al vervelende e-mails stuurde en jou het ontslag kwalijk neemt. Je tast hier zijn leven voor de rest niet mee aan, en als jouw vriendin hem als een psycho beschouwt is dat toch echt niet jouw probleem.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:42:53 #51
182980 mime_negert
pi_74843723
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie?

Of dacht hij deze bedoelde?

pi_74843735
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Of dacht hij deze bedoelde?

Ik dacht dattie de onderste bedoelde ja
pi_74843771
quote:

Bemoeizuchtig?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 19 november 2009 @ 10:44:51 #54
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_74843780
quote:
Wat!! Ga je al een jaar vreemd dan
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  donderdag 19 november 2009 @ 10:46:41 #55
182980 mime_negert
pi_74843836
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:41 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Vraag desnoods hier op het forum aan vrouwen welke vragen zij zouden hebben als ze in deze situatie waren.

[..]
De mensen die ik ken op FOK gaan hier niet aan meewerken.
pi_74843869
Boris als hij met zijn vriendin praat over zijn werk kan hij dat wel vergeten. Dan had hij dat eerder al verteld. Dan kun je nog eerder weg komen met ik weet niet waar hij het over heeft, ik zal eens aan die vriendin vragen en dat zeggen dat zij heeft gezegt dat ze vreemd ging maar niet met wie en dat hij haar mail heeft gelezen met hem en daaruit onterecht op heeft gemaakt dat hij het was omdat ze wel goed contact hadden zo iets.
pi_74843962
TS mag nog blij zijn dat die gozer hem nog een week geeft...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 19 november 2009 @ 10:51:48 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74843983
TS gaat vreemd met andermans chick.
TS bedriegt zijn eigen vriendin.

TS mag blij zijn als 'klikken' het enige is wat die vent doet...
pi_74843988
gegevens van je vriendin verspreiden
pi_74844026
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Boris als hij met zijn vriendin praat over zijn werk kan hij dat wel vergeten. Dan had hij dat eerder al verteld. Dan kun je nog eerder weg komen met ik weet niet waar hij het over heeft, ik zal eens aan die vriendin vragen en dat zeggen dat zij heeft gezegt dat ze vreemd ging maar niet met wie en dat hij haar mail heeft gelezen met hem en daaruit onterecht op heeft gemaakt dat hij het was omdat ze wel goed contact hadden zo iets.
Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.
Of wacht jij eerst 3 maanden voor je actie onderneemt als er iets op de werkvloer gebeurd wat echt niet door de beugel kan?
Hij kan gewoon op de eerste dag het verhaal vertellen heel mooi en 2 dagen later kan hij zeggen dat de kerel hem niet met rust laat. Hij heeft een week de tijd, in een week zou ik zo'n situatie schetsen dat hij kan mailen wat hij wilt maar het geen nut zal hebben.
pi_74844053
Echt als je wil liegen maak het niet teveel en te uitgebrijd hoe meer detail hoe makkelijker onderuit te halen.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:53:56 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74844056
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
... die gozer die nu bedrogen is, kan dan nog steeds zijn vreemdgaande vriendin gebruiken, door haar te dwingen het aan de vriendin van TS op te biechten als ze nog de KANS wil krijgen dat het eventueel goed kan komen.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:55:13 #63
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74844096
Allereerst:
Ha-Ha!

Ten tweede:
Kut voor je, je hebt je zelfs aan 'de regels' gehouden! Dat k*twijf van hem alleen niet! Welke doos gaat het nou vertellen... Zo jammer!

Je kunt verdorie niemand meer vertrouwen tegenwoordig.

Wat ik zou doen:
Afwachten. Zeg niets. Bereid je voor op een gesprek met je vriendin. Ontken alles en geef nooit toe! Geef haar de schuld van de relatie die kapot is gegaan omdat ze jou niet vertrouwd. Daarna zou ik teruggaan naar die chick die jou zo leuk vond en haar zo vaak mogelijk proberen te neuken.

Vertel het na een keer of 10 aan hem! De bastard!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74844107
Bastard
pi_74844119
Bel hem op, leg hem in detail uit wat je met zijn vriendin gedaan hebt en hoe je haar alle hoeken van het bed hebt laten zien.
Neem van het telefoongesprek het stuk op dat hij over de rooie gaat.
Als hij dan je vriendin mailt zeg je:"Dat is zo'n eikel, daar heb ik al een tijdje last van. Geen idee wat hij tegen mij heeft - hier, moet je horen".
pi_74844155
Wie zich brandt, moet op de blaren zitten.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74844188
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.

Hij kan gewoon op de eerste dag het verhaal vertellen heel mooi en 2 dagen later kan hij zeggen dat de kerel hem niet met rust laat. Hij heeft een week de tijd, in een week zou ik zo'n situatie schetsen dat hij kan mailen wat hij wilt maar het geen nut zal hebben.
wat een lulverhaal. Als je liegt, blijf zo dicht mogelijk bij de waarheid. Altijd.
Ga je neuken na risk te hebben gespeeld met je vrienden, zeg gewoon dat het laat werd. Als ze je vertrouwt gelooft ze dat en vraagt ze niets na. Verhalen over lekke banden en komen uit. Ze kan ook achterhalen waar hij werkt...
pi_74844207
TS verdient het gewoon. Vreemdgaan
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_74844212
Ik zou op voorhand de garantie willen hebben dat TS hier over een week post hoe het verhaal afloopt, wat er allemaal gebeurt is en zonder die garantie dit topic sluiten
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74844243
! genaaid.

Als je zo stoer bent om vreemd te gaan moet je ook zo stoer zijn om de consequenties te dragen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_74844246
GC is tegenwoordig ook al R&P
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 11:00:26 #72
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74844284
quote:

wie zijn billen verbrand.....

en een schopje naar R&P
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:01:27 #73
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_74844311
Tvp voor de afloop.. overigens is de relatie van een collega van mij ook op de klippen gelopen omdat hij vreemd is gegaan... Hij jammert al de hele week tegen zijn collega's : Dit beertje heeft het een beetje moeilijk .(zoals hij zichzelf noemt ) .
Een kikker met bril..
pi_74844319
quote:

Jij bent vast politicus!
pi_74844419
tvp!
  donderdag 19 november 2009 @ 11:05:43 #76
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_74844460
quote:
[ afbeelding ]
pi_74844504
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
Echt als je wil liegen maak het niet teveel en te uitgebrijd hoe meer detail hoe makkelijker onderuit te halen.
Hier is niks gedetailleerd aan, je vertelt gewoon het verhaal, om een half verhaal te gaan vertellen omdat het een leugen is, dat is pas dom.
Doe gewoon alsof het echt waar is en handel zoals je in die situatie zou handelen. Maar dat is als het goed is wat je normaal doet als je liegt.

Alleen nog 1 vraagje voor TS, je zegt dat je een jaar bent vreemdgegaan, heb je daarvoor excuses moeten bedenken of heb je het gewoon in combinatie met werk kunnen doen?
Zou namelijk vervelend zijn als je in dat jaar bedenkelijke situaties hebt gecreeerd en dat die dan nu vragen bij je vriendin op zouden roepen.
Mocht dit het geval zijn probeer hier alvast antwoorden op te bedenken, maar als ze het vraagt moet je niet meteen antwoorden, is namelijk tijdje terug en voor jou was het iets doodnormaals dus moet je het even weer voor de geest proberen te halen.

Maar goed je hebt nog een week de tijd ik weet zeker dat je een wereldleugen op kan zetten om dit varkentje te wassen.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:09:15 #78
116015 SicSicSics
pi_74844590
Mooi verhaal Borus, maar dan sta je altijd je billen samengeknepen te houden als je vriendin eens met collega's praat. Niet mijn keus, teveel mensen die het verhaal kunnen ontkrachten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74844598
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Andiamo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zij heeft geen eens een zak popcorn nodig! Ze tovert ze zo in haar hand!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74844673
1 ding TS als je wil dat het uitkomt, verzin dan een verhaal als dat van die boris. Wil je dat niet, hou het dan simpel. Dan heb je echt serieus meer kans.
Veel meer dat na te trekken is.
pi_74844753
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

wat een lulverhaal. Als je liegt, blijf zo dicht mogelijk bij de waarheid. Altijd.
Ga je neuken na risk te hebben gespeeld met je vrienden, zeg gewoon dat het laat werd. Als ze je vertrouwt gelooft ze dat en vraagt ze niets na. Verhalen over lekke banden en komen uit. Ze kan ook achterhalen waar hij werkt...
Jouw lulverhaal is een lulverhaal, de reden waarom hij al over zijn antwoorden moet nadenken is omdat niet iedereen een geboren leugenaar is en als ze dus in de situatie komen dat ze iets aan moeten passen door de mand vallen.
Ook ken jij de geschiedenis van TS niet, je weet niet wat voor situaties hij in dat jaar van vreemdgaan heeft gecreeerd, en om daarom mijn advies als een lulverhaal af te schrijven maakt jou redelijk kortzichtig.

Ik zorg ervoor dat TS niks vergeet in zijn heilige quest om de waarheid te verdoezelen.
pi_74844831
Two can play that game, hij bedreigt jou? Bedreig hem.

Voorbeeld:

Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Their eyes opaque.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:19:52 #83
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_74844882
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:

Voorbeeld:

Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.

Inderdaad.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_74844886
quote:

Voorbeeld:

Beste optie tot op heden!
Flaming and gaming..
pi_74844924
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Jouw lulverhaal is een lulverhaal, de reden waarom hij al over zijn antwoorden moet nadenken is omdat niet iedereen een geboren leugenaar is en als ze dus in de situatie komen dat ze iets aan moeten passen door de mand vallen.
Ook ken jij de geschiedenis van TS niet, je weet niet wat voor situaties hij in dat jaar van vreemdgaan heeft gecreeerd, en om daarom mijn advies als een lulverhaal af te schrijven maakt jou redelijk kortzichtig.

Ik zorg ervoor dat TS niks vergeet in zijn heilige quest om de waarheid te verdoezelen.
Natuurlijk denk je na over vragen. En over antwoorden.

heb je ooit zo een leugen geprobeert?
DAT WERKT NIET.

Roept veel meer vragen op en je moet dingen onthouden. Echt.
pi_74844986
TS, vertel de sensatiezoekers ook even dat het bij zoenen gebleven was en dat er dus helemaal niets gebeurd is
quote:

Voorbeeld:

en deze is echt briljant!!!
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:23:30 #87
116015 SicSicSics
pi_74844995
quote:

Voorbeeld:

Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!

In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2009 @ 11:24:23 #88
116015 SicSicSics
pi_74845020
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
TS, vertel de sensatiezoekers ook even dat het bij zoenen gebleven was en dat er dus helemaal niets gebeurd is
Wat!?!

Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2009 @ 11:25:41 #89
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74845053
TS je hebt nog mazzel dat die jongen je een week geeft.

Ik had niets gezegd en je helemaal kapot geslagen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_74845069

Tja, je moest je "Horny-level" maar gewoon in bedwang houden
pi_74845085
Ik ben voor die dingen te lief. En niet wraakzuchtig genoeg.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:26:51 #92
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74845088
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarbij je wel de regel:

In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 19 november 2009 @ 11:27:02 #93
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_74845092
Is hier al een mooie lemming van gemaakt ?
Tot zover de kwaliteitspost
pi_74845106
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef HugoBaas het volgende:
TS je hebt nog mazzel dat die jongen je een week geeft.

Ik had niets gezegd en je helemaal kapot geslagen.
Omdat je vriendin een sloerie is die zich laat aflebberen?
de schuldige is niet alleen TS hoor
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat!?!

Tja, ik mag geen PM openbaar maken....
Lid van de MamaSquad
pi_74845112
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Is hier al een mooie lemming van gemaakt ?
nee, wel een slechte
Raar smsje van een vreemde
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:29:28 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74845149
quote:

Voorbeeld:

Eerst iemand's vrouw neuken, en vervolgens die gozer bedreigen: ja... lijkt me heel verstandig(!)
pi_74845175
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eerst iemand's vrouw neuken een kusje geven, en vervolgens die gozer bedreigen: ja... lijkt me heel verstandig(!)
zoenen, er is niets gebeurd
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:32:56 #98
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74845238
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:

Omdat je vriendin een sloerie is die zich laat aflebberen?
de schuldige is niet alleen TS hoor

Klopt hij is niet de enige schuldige, maar ik zou hem wel even opzoeken aangezien hij wist dat zij bezet was.
Dat is gewoon not done! Blijf met je tengels van iemand anders zijn vrouw af.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:32:58 #99
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74845239
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.
Wel voldoende reden om een relatie te beeindigen.
pi_74845253
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Klopt hij is niet de enige schuldige, maar ik zou hem wel even opzoeken aangezien hij wist dat zij bezet was.
Dat is gewoon not done! Blijf met je tengels van iemand anders zijn vrouw af.
roep dat maar eens in een parenclub
Lid van de MamaSquad
pi_74845265
quote:

[..]

Waarbij je wel de regel:

Fantastische tip!
Their eyes opaque.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:34:38 #102
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74845289
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 11:35:04 #103
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74845300
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:

[..]

en daar maakt die vriend zich druk om
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 11:36:21 #104
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74845347
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:

[..]

pi_74845358
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.
dat zei je er niet bij
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

en daar maakt die vriend zich druk om
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoen
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:37:33 #106
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74845380
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.
Wel voldoende reden om een relatie te beeindigen.
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 11:42:00 #107
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74845505
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoen
tja
  donderdag 19 november 2009 @ 11:42:22 #108
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74845517
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?

Ik zou dat echt niet leuk vinden.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:43:25 #109
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74845544
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?

als moest kiezen tussen dat of helemaal uit elkaar trekken ?
is dat eerste toch minder erg
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_74845575
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ligt aan je verstandhouding denk ik.

Maar ik vind zoenen het intiemste wat je met een partner kunt hebben. Terwijl andere het bij wijze van spreke nog lekker zoenen met de slager op hoek...
pi_74845589
quote:

[..]

een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil ja
ze zijn gestopt na de zoen, hadden zo kunnen doorgaan lijkt me....
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:45:28 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74845601
quote:

[..]

Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.

En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
  donderdag 19 november 2009 @ 11:46:21 #113
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74845620
quote:

[..]

Leuk niet. Al zou ik ook niet vragen hoe ze kuste en hoe lang het duurde enzo. Het is wel best intiem. Maar zou ik ervoor weg gaan? Nee.
pi_74845637
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.

En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.

en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 11:47:24 #115
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74845650
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:

[..]

een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil ja
ze zijn gestopt na de zoen, hadden zo kunnen doorgaan lijkt me....
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:47:39 #116
87334 lekzzz
pi_74845658
zeg TS hoe lang ging je nou vreemd, heb namelijk het gevoel dat het al een lange tijd was?
pi_74845688
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:

[..]

jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.

is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.

Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
pi_74845695
Volgens mij bluft die gozer. Hoe komt hij nou aan de mail en nummer van je vriendin. Of heb je die eens gegeven (waarom zou ik niet weten)
pi_74845701
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

of ze hebben nog geen tijd ervoor gehad
geloof mij nou maar dat je daar als collega's echt wel de tijd voor hebt
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:49:12 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74845704
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Rationeel gezien zou dat idd mooi zijn, als dat zo zou werken... maar de meeste vrouwen zijn niet rationeel, laat staan tijdens ruzies, dus in de praktijk zul je zoiets gewoon blijven horen
  donderdag 19 november 2009 @ 11:50:38 #121
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74845749
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zou er bij hem niet op terug komen steeds welk nut heeft dat?
Ik zou niet een relatie willen waarbij elk misstapje meteen afgestraft word met het einde van een goede tijd.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:50:46 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74845753
Goed topic.
Resistance is futile.
pi_74845760
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
Als je het blijft verwijten, dan ben je er niet van overtuigd dat je partner er spijt van heeft en heb je hem/haar imo nog niet vergeven
Verwijten is namelijk ook een zwakte
Lid van de MamaSquad
pi_74845776
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:50 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik zou er bij hem niet op terug komen steeds welk nut heeft dat?
Ik zou niet een relatie willen waarbij elk misstapje meteen afgestraft word met het einde van een goede tijd.

dat probeer ik dus te zeggen
mensen maken fouten.. ook hele stomme fouten
Lid van de MamaSquad
pi_74845793

zal je leren, oetlul
pi_74845800
Je kan natuurlijk ook de link naar dit topic naar je vriendin mailen, dan heb je toch bekend, maar kan ze je niet in elkaar slaan
  donderdag 19 november 2009 @ 11:53:26 #127
182980 mime_negert
pi_74845839
quote:

[..]

Waarbij je wel de regel:

En nu maar hopen dat die vriend in kwestie geen hippe diesel leasbak heeft. Ik zie TS al zoeken naar de bougiekabels.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:53:45 #128
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74845852
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.
pi_74845868
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.

ik begin jou echt leuk te vinden
al die zeikwijven die het hun vent blijven verwijten zijn dom bezig en drijven hun man alleen maar meer in de armen van iemand anders, maar dat zien ze niet
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:55:08 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74845888
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat probeer ik dus te zeggen
mensen maken fouten.. ook hele stomme fouten
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
pi_74845910
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg

Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck ( ) gebeurd is )
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 11:58:15 #132
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74845978
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
pi_74846009
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

maar je partner niet?
en anders: kuddo's voor het kunnen tonen van begrip terwijl je zelf nog nooit in die situatie gezeten hebt
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 12:01:25 #135
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74846087
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:

[..]

maar je partner niet?
en anders: kuddo's voor het kunnen tonen van begrip terwijl je zelf nog nooit in die situatie gezeten hebt
Mijn ex niet
maar dat is niet waarom hij mijn ex is.
pi_74846114
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Mijn ex niet
maar dat is niet waarom hij mijn ex is.
oh okay
thanx voor de uitleg
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 12:06:26 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74846234
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg

Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck ( ) gebeurd is )
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ok, had ik half gelijk

Ik begrijp niet hoe je daar overheen zou kunnen stappen, wanneer je partner, degene die je het meest zou moeten kunnen vertrouwen, op die manier dat vertrouwen beschaamd.

Dat zal vast een tekortkoming van mijn kant zijn, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet overheen zou kunnen stappen. In ieder geval niet door bij die persoon te blijven.
pi_74846341
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Ok, had ik half gelijk

Ik begrijp niet hoe je daar overheen zou kunnen stappen, wanneer je partner, degene die je het meest zou moeten kunnen vertrouwen, op die manier dat vertrouwen beschaamd.

Dat zal vast een tekortkoming van mijn kant zijn, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet overheen zou kunnen stappen. In ieder geval niet door bij die persoon te blijven.
Nja het helpt als je een open relatie hebt
daarom was het neuken in mijn geval niet het probleem, wel dat ik het later pas vertelde
idd, het vertrouwen, daar ging het om.
Was iig wel een goede les
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 12:13:46 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74846439
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Nja het helpt als je een open relatie hebt
daarom was het neuken in mijn geval niet het probleem, wel dat ik het later pas vertelde
idd, het vertrouwen, daar ging het om.
Was iig wel een goede les
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
pi_74846498
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)

maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
Lid van de MamaSquad
pi_74846536
Ik ga dit topic naar je vriendin doorsturen tenzij je heel rap 100 euro naar me overmaakt. Je hebt tot morgen de tijd
  donderdag 19 november 2009 @ 12:19:19 #142
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74846597
quote:
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 november 2009 @ 12:20:19 #143
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_74846627
quote:

[..]

In een dronken bui heeft mijn vriendin in het begin van onze relatie ook een jongen gezoend op één of ander personeels-feest.. spijtspijtspijt,.. enz.enz.enz....
Toen had ik zoiets van "tjah, het is niet alsof we al echt iets hebben" (was nogal pril) dus maakte het me niet zoveel uit. Maar nu ('getrouwd', samen huis gekocht) zou ik daar toch echt héél anders tegenaan kijken..
  donderdag 19 november 2009 @ 12:21:27 #144
87334 lekzzz
pi_74846653
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not done
pi_74846893
quote:
Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
Ja, want gelukkig heb jij je niet met zijn relatie bemoeid
  donderdag 19 november 2009 @ 12:32:29 #146
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74846996
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)

maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.

Zou alleen niets voor mij zijn. Misschien dat ik er over 10-20 jaar anders over denk, afhankelijk vanw at er in de tussentijd allemaal gebeurt natuurlijk, maar op dit moment zou ik het me niet kunnen voorstellen.
pi_74847065
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.

Zou alleen niets voor mij zijn. Misschien dat ik er over 10-20 jaar anders over denk, afhankelijk vanw at er in de tussentijd allemaal gebeurt natuurlijk, maar op dit moment zou ik het me niet kunnen voorstellen.
Respect voor het tonen van geen vooroordelen
en ik snap dat het niet voor ieder koppel is
Lid van de MamaSquad
pi_74847119
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Technofreakzz het volgende:
eigen schuld.... raap je ballen maar bijelkaar en vertel het je vriendin Held
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 19 november 2009 @ 12:39:26 #149
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74847172
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebben
wel met ruzie trouwens, vooral omdat hij loog. Een heel domme uitgebreide leugen zoals van boris.

meteen eerlijk zijn was beter geweest, of goed liegen
pi_74847173
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoezo afpersing? HIj vraagt toch geen geld of iets anders. Het is ook geen smaad want het is de waarheid. Het enige dat hij doet is hem een weekje de tijd geven. Heel erg redelijk lijkt mij zo.
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 12:40:23 #151
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74847204
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Juist niet

goed uitgelegd
pi_74847217
Waar is TS?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 12:41:54 #153
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74847246
daar zat ik ook net aan te denken
pi_74847247
Eerlijk vertellen, ze komt er toch achter. Maar als je de kans krijgt zou ik die gast terugpakken. Wat een mongool.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  donderdag 19 november 2009 @ 12:51:23 #155
87334 lekzzz
pi_74847471
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef Stali het volgende:
Waar is TS?
met de noorderzon vertrokken Maar goed kom eens uit TS
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 12:53:54 #156
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74847532
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef lekzzz het volgende:

[..]

met de noorderzon vertrokken Maar goed kom eens uit TS
gevlucht voor zijn vriendin
pi_74847589
Het ziet er wel een beetje naar uit dat ik er niet onderuit kom. Ik heb uitgevonden dat hij zeker de juiste gegevens van mijn vriendin heeft. Ben niet echt het type dat physieke wraak op hem gaat en kan nemen. Ik denk dat ik dan het onderspit moet delven.

Een echte oplossing is er niet vrees ik. De enige ligt een tijdje terug in de tijd.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:56:16 #158
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74847610
Weer zo'n TS die niet de bijval kreeg die hij dacht te verdienen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:57:44 #159
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74847658
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
Weer zo'n TS die niet de bijval kreeg die hij dacht te verdienen?
Dat kreeg hij best veel. En ook tips.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:00:27 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74847741
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Het ziet er wel een beetje naar uit dat ik er niet onderuit kom. Ik heb uitgevonden dat hij zeker de juiste gegevens van mijn vriendin heeft. Ben niet echt het type dat physieke wraak op hem gaat en kan nemen. Ik denk dat ik dan het onderspit moet delven.

Een echte oplossing is er niet vrees ik. De enige ligt een tijdje terug in de tijd.
Dan nog kan die gozer je er straks trouwens gewoon bijnaaien.

Jij zegt nu netjes aan je vriendin wat een gigantische eikel je bent geweest. Dan is er een kansje dat ze die eerlijkheid van jou waardeert en respecteert, en je een nieuwe kans geeft...

... en dan krijgt ze over een week van die jongen te horen dat de enige reden dat je het haar vertelde, niet 'eerlijkheid', 'respect', 'spijt' of 'oprechtheid' was, maar 'dwang'. En zonder die dwang zou je het haar nooit verteld hebben.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:00:45 #161
87334 lekzzz
pi_74847748
quote:

Er is wel degelijk een oplossing, OPBIECHTEN!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 13:03:57 #162
94676 Garisson72
pi_74847852
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef lichtekooi het volgende:
Dat kreeg hij best veel. En ook tips.
Waarom vertoont hij zich niet meer dan!
  donderdag 19 november 2009 @ 13:07:09 #163
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74847953
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Waarom vertoont hij zich niet meer dan!
Die post voor die van jouw was TS
  donderdag 19 november 2009 @ 13:07:40 #164
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74847976
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Respect voor het tonen van geen vooroordelen
en ik snap dat het niet voor ieder koppel is
Iedereen moet zijn leven en dus ook zijn/haar relaties op een eigen manier invullen, waar ze zich goed bij voelen. Daar kan ik wel mijn persoonlijke ideeen over hebben, maar wanneer het mij niet persoonlijk raakt, en wanneer het niet voor onschuldige 'slachtoffers' zorgt, kan ik het niet 'veroordelen'

Ik weet alleen dat zo'n relatie op dit moment voor mij niets zou zijn. Ik begrijp heel goed dat verschillende mensen verschillende soorten relaties hebben, willen hebben, andere behoeftes hebben binnen zo'n relatie, etc etc, dus dat moeten ze dan lekker met elkaar zo afspreken en bepalen
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

wel met ruzie trouwens, vooral omdat hij loog. Een heel domme uitgebreide leugen zoals van boris.

Mensen hebben idd zwakheden, maar je weet nog steeds wel wanneer je iets fout doet of niet. Wanneer je vreemdgaat dan WEET je dat je daarmee je partner gigantisch kwetst. Als je vervolgens beslist dat die pijn van je partner niet opweegt tegen je eigen pleziertje, tja...(!) Ik vind dat persoonlijk onvergeefbaar.

Aan de andere kant zijn er gewoon mensen die ECHT niet beseffen wat voor impact zoiets kan hebben op een ander. Ik wil niet zeggen 'domme' mensen, maar mensen met weinig 'empathie' toch zeker wel. Dat geldt zeker niet voor alle vreemdgangers, want er zijn er ook genoeg die het WEL beseffen en toch doen, maar je hebt echt mensen die het gewoon niet doorhebben.

Maar goed, waarom zou je bij iemand met zo weinig (of geen) empathie willen blijven!?
pi_74848109
Ik hoop dat je goed op je bek gaat
  donderdag 19 november 2009 @ 13:12:57 #166
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74848158
De situatie waarin dingen gebeuren speelt ook mee. Dat geld voor alles, als ik het kan begrijpen, is ook veel te vergeven. Wat ik niet snap heb ik veel meer moeite mee. Dat is mijn hoofd dus hoeft die persoon niet eens uit te leggen als ik het voor me zelf maar uit kan leggen.
pi_74848277
Sorry maar het is wel je eigen schuld... Wat ik zou doe is gewoon eerlijk wezen. Vertel wat haar gebeurd is, en op het beste hopen dat je eigen relatie nog stand houd.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:20:43 #168
94676 Garisson72
pi_74848432
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef lichtekooi het volgende:
Die post voor die van jouw was TS
O kut, wat stom van mij. Excuus!

Enfin, TS: time to face the music. Ga geen rare strapatsen uithalen om dit te verijdelen. Neem verantwoordelijkheid voor je daden, en post hier met minutieuze precisie wat er allemaal gebeurt.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:22:52 #169
12888 Skull-splitter
pi_74848509
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not done
Dan nog is het aan hem om te beslissen of ie het verteld of niet, en niet aan die ander. Bemoeizucht... Zelden goed.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:25:28 #170
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74848591
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan nog is het aan hem om te beslissen of ie het verteld of niet, en niet aan die ander. Bemoeizucht... Zelden goed.
Maar je weet ook dat dit kan gebeuren. Je kiest er zelf voor.

Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans.
pi_74848672
TS, sukkel... Mocht ik in jouw situatie zitten dan zou ik gewoon niet reageren op die kerel. Waarschijnlijk blut hij gewoon. Tevens TVP

donderdag 19 november 2009 @ 13:33:59 #172
12888 Skull-splitter
pi_74848861
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Maar je weet ook dat dit kan gebeuren. Je kiest er zelf voor.

Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans.
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.

Ik kan me het gevoel voorstellen, maar vind het onacceptabel om daarin te mengen.
pi_74848922
quote:

Their eyes opaque.
pi_74849027
quote:

Ik vind je wel een grappig figuur, je maakt je meer zorgen om de partner van je slippertje dan om je relatie. Misschien moet je je vriendin dit topic laten lezen, dat helpt vast

Overigens best aardig van het andere slachtoffer om je dit aanbod te doen, hij had ook meteen je vriendin kunnen informeren.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.

Ik kan me het gevoel voorstellen, maar vind het onacceptabel om daarin te mengen.
Waarom niet? Als je partner met iemand is vreemdgegaan betuigt dat ook van geen respect. TS heeft zich ook bemoeit met de relatie tussen de andere twee, dat er dus een boze partner op deze manier 'wraak' afdwingt is misschien net zo erg, maar daarom niet in ene 'onacceptabel'.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:43:58 #175
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74849167
quote:

[..]

Dat betekend nog niet dat je er geen rekening mee moet houden. Er is altijd meer dan 1 persoon betrokken bij dit soort dingen en je weet dus dat het uit kan komen.
Het kan ook wel goed gaan, maar dat is nooit een garantie.
pi_74849377
quote:

[..]

Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie?
Want TS heeft zich niet in de relatie van die andere gast gemengt door zijn vriendin te neuken? Dat is toch echt het gene in deze situatie dat onacceptabel is.
pi_74849391
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat betekend nog niet dat je er geen rekening mee moet houden. Er is altijd meer dan 1 persoon betrokken bij dit soort dingen en je weet dus dat het uit kan komen.
Het kan ook wel goed gaan, maar dat is nooit een garantie.
Dat dus. Ik vind TS laf dat hij het niet op 'kan' biechten. Dat je vreemdgaat ok, dat je het verzwijgt ok (ja zo ben ik dan wel weer ) maar dat je iemand anders haar hart gaat laten breken vind ik een trap in je ballen waard. Wees gewoon een vent en zeg het haar zelf. Je hebt nou toch niets meer te verliezen.

En doe het snel, ik denk nl niet dat die gast een week gaat wachten
  donderdag 19 november 2009 @ 13:55:17 #178
12888 Skull-splitter
pi_74849523
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Want TS heeft zich niet in de relatie van die andere gast gemengt door zijn vriendin te neuken? Dat is toch echt het gene in deze situatie dat onacceptabel is.
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.

Neuken is net als vechten: waar twee neuken, hebben twee schuld, en niet alleen TS zit fout. Als die vriend boos is, moet ie boos zijn op zijn vriendin en de rest met rust laten. Tis kut en alles, maar het is gewoon NIET zijn zaak.
pi_74849669
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.

Neuken is net als vechten: waar twee neuken, hebben twee schuld, en niet alleen TS zit fout. Als die vriend boos is, moet ie boos zijn op zijn vriendin en de rest met rust laten. Tis kut en alles, maar het is gewoon NIET zijn zaak.
Juist, hiermee ben ik het eens..
daarbij komt dat er niet eens geneukt is, maar daar leest bijna iedereen voor het gemak maar even overheen
Lid van de MamaSquad
pi_74849693
quote:

[..]

Dat is zo maar zo gaat het vaak hé. Wanneer een vrijgezel met een getrouwde vrouw neukt om maar even wat te noemen, word de echtgenoot vaak op de vrijgezel boos.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:00:23 #181
116015 SicSicSics
pi_74849709
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Juist, hiermee ben ik het eens..
daarbij komt dat er niet eens geneukt is, maar daar leest bijna iedereen voor het gemak maar even overheen
Ik vind het nu ook niet meer de moeite waard om te reageren...

Shit! Doe ik het toch...
Fine, fuck you then!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:01:09 #182
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74849733
quote:

[..]

Ik zou ook boos worden op degene met wie mijn vriend dat deed. En het is voor de gesprek beter als er wel seks is geweest.
pi_74849921
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat is zo maar zo gaat het vaak hé. Wanneer een vrijgezel met een getrouwde vrouw neukt om maar even wat te noemen, word de echtgenoot vaak op de vrijgezel boos.
dan is het nog erger, aangezien de vrijgezel vrij is om te doen en laten wat ie wilt, op relationeel gebied dan
boos moet je zijn op je eigen partner die vreemd is gegaan, met die persoon heb je afspraken.. niet met de rest van de wereldbevolking (potentiele neukertjes van je partner)
Lid van de MamaSquad
pi_74849964
Er is nog een andere, rigoureuze oplossing:

OT: denk dat je weinig keus hebt. De waarheid komt wel naar boven. Ik zou het eerlijk opbiechten, zeggen dat je een enorme kl00tzak bent geweest en gigantisch veel spijt hebt. Lijkt mij de enige kans die je hebt om je relatie nog te redden...

Doe het trouwens wel snel, grote kans dat die gast niet eens een week wacht.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_74850067
statistisch gezien is de kans dat een eerste vreemdganger weer vreemdgaat erg groot. als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik meteen de relatie afbreken. relaties zijn niet gebaseerd op vertrouwen, maar op aantrekkingskracht. Als je vreemdgaat met een ander is er simpelweg niet genoeg aantrekkingskracht in de relatie en is die gedoemd slecht te blijven en de mensen in de relatie ongelukkig t maken.

dus als ik jou was zou ik het niet vertellen.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:11:14 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74850092
Je hoort gewoon van iemand af te blijven als die bezet is. Je wilt het ook niet als iemand net zo lang op jouw partner gaat inpraten totdat je partner overgehaald wordt om een 'fout' te maken, of dat op zo'n manier je ouders uit elkaar gedreven worden, of je opa en oma, of de relatie van je beste vriend(in), etc etc.

Als je iemand anders leuker vindt dan je eigen partner, dan is dat prima. Dan beeindig je je relatie en ga je verder met die ander.
Als een bezet iemand met jou wil vreemdgaan, dan zal die persoon het eerst uit moeten maken met zijn/haar partner. Niet alleen uit respect naar die partner, maar ook uit respect naar jou.

Natuurlijk werkt het zo niet in de praktijk, gebeuren er dingen, zijn mensen 'zwak', en ben ik naief en idealistisch. Dat besef ik heel goed. Maar van bezette vrouwen blijf ik af, en mocht ik ooit de behoefte hebben om vreemd te gaan, dan maak ik het eerst uit...
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:12:54 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74850155
Iets met can't do time, don't do crime.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_74850624
quote:

[..]

Zoals je al zegt. Waar er 2 neuken hebben er 2 schuld. Dus die gast mag boos zijn op zijn vriendin, en op TS. Ik zou hem ook terugpakken.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:26:31 #189
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74850660
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef jongegast het volgende:
relaties zijn niet gebaseerd op vertrouwen, maar op aantrekkingskracht. Als je vreemdgaat met een ander is er simpelweg niet genoeg aantrekkingskracht
Weer zo een onzin gaat goed hier. Alsof je niet tot meer mensen aangetrokken kan zijn.
Ik zou het niet uit maken als ik behoefte had om vreemd te gaan, ik zou die persoon zo veel mogelijk uit de weg gaan.
pi_74850679
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Leuk dat je het weer als een domme uitgebreide leugen beschrijft.
Er is niks uitgebreids aan deze leugen, zoiets kan gebeuren, je projecteert het als iets dat echt aan de gang is en laat je het lopen.
Ik weet niet wat jij allemaal in jouw hoofd haalt om het uitgebreid te maken, maar ik draag een volledig mogelijke situatie aan, hoe je die leugen invult dat moet je zelf bepalen, ik geef wat voorbeelden en meld erbij dat je het er niet te dik bovenop moet leggen, uiteindelijk hangt de inhoud van de leugen af van de persoonlijkheid van zijn vriendin, en daar kan ik niet over oordelen want ik ken haar niet.

Als jij aan 3 onafhankelijke personen die op geen manier met elkaar verbonden zijn dezelfde leugen vertelt, vertel je de leugen 3x anders om het aan te passen aan hun persoonlijkheid.

Dat jouw vriend niet kan liegen is zijn probleem. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:31:11 #191
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74850819
Dan heb je domme vriendinnen boris.
Er word in jou leugen een heel bedrijf bij betrokken waaraan ze het na zou kunnen vragen.

en dan is een simpele opmerking als mooi stom van die vent om zo iets te doen tegen een collega genoeg om door de mand te vallen.

ik vindt jou ook dom.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:35:48 #192
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74850997
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Leuk dat je het weer als een domme uitgebreide leugen beschrijft.
Er is niks uitgebreids aan deze leugen, zoiets kan gebeuren, je projecteert het als iets dat echt aan de gang is en laat je het lopen.
Ik weet niet wat jij allemaal in jouw hoofd haalt om het uitgebreid te maken, maar ik draag een volledig mogelijke situatie aan, hoe je die leugen invult dat moet je zelf bepalen, ik geef wat voorbeelden en meld erbij dat je het er niet te dik bovenop moet leggen, uiteindelijk hangt de inhoud van de leugen af van de persoonlijkheid van zijn vriendin, en daar kan ik niet over oordelen want ik ken haar niet.

Als jij aan 3 onafhankelijke personen die op geen manier met elkaar verbonden zijn dezelfde leugen vertelt, vertel je de leugen 3x anders om het aan te passen aan hun persoonlijkheid.

Dat jouw vriend niet kan liegen is zijn probleem. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad.
De relatie van TS en zijn vriendin blijft aan, vriendin heeft een heel drama verhaal gehoord over een ontslagen collega die dreigmailtjes naar zijn ex-collega's schrijft....

... en jij denkt dat die vriendin dat niet ter sprake brengt op het eerste personeelsfeestje of kerstborrel waarvoor ze is uitgenodigd!?

Kom nou...(!)
pi_74851581
Owned
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_74851660
wees een vent en ga niet achter leugens verstoppen. tenzij je graag constant op je hoede wil blijven dat de leugen niet word ontdekt. want ontdekt worden ze toch wel.
vertel het haar en als ze het uitmaakt so what het boeide je toch geen ruk blijkbaar. dan kun je weer n@uken wat je wil.

je bent vreemdgegaan met een persoon en je wist dat zij een partner had. en nu dat de partner wraak op je neemt geef ik hem groot gelijk. want niet alleen zijn vriendin is de dader jij ook, hij heeft dus het recht om jou het moeilijk te maken.

je mag blij wezen dat hij zijn wraak alleen zo uit. ik en vast meerdere mensen zouden op een hele andere manier wraak nemen(geweld).
  donderdag 19 november 2009 @ 15:00:51 #195
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74851803
Schopje naar R&P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74851848
Nogmaals schoppen, Klonk. We zitten nog in GC.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 15:04:36 ]
pi_74852003
Je zou nog kunnen proberen het mailtje te onderscheppen en de telefoon van je vriendin is opeens kapot
What? No. We can't stop here. This is bat country.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:08:37 #198
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74852040
maak die gozer gewoon dood. probleem opgelost!
pi_74852338
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De relatie van TS en zijn vriendin blijft aan, vriendin heeft een heel drama verhaal gehoord over een ontslagen collega die dreigmailtjes naar zijn ex-collega's schrijft....

... en jij denkt dat die vriendin dat niet ter sprake brengt op het eerste personeelsfeestje of kerstborrel waarvoor ze is uitgenodigd!?

Kom nou...(!)
Die dreigmailtjes maak je alleen aan voor de timestamp indien nodig, hangt af van zijn vriendin, en hey niemand heeft gezegd dat je leven er makkelijker op wordt als je liegt.
Zijn probleem was die kerel die het ging vertellen, oke dit kan je zo oplossen, dat je er daarna de rest van de relatie mee zult moeten leven dat is een bijkomstigheid waar alleen hij over kan beoordelen.

Hoe groot is de afdeling waar hij werkt ? Zouden zijn collega's hem dekken, enz enz
En hij wordt uitgenodigd voor de kerstborrel niet zij, dus hij zou zich ook daaruit kunnen werken.
pi_74852475
Een echte klootzak zou zoiets lukken. De TS komt eerder over als een lafaard.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:51:57 #201
12888 Skull-splitter
pi_74853455
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik zou ook boos worden op degene met wie mijn vriend dat deed. En het is voor de gesprek beter als er wel seks is geweest.
]

Ik ontken het feit ook niet dat die vriend met zijn trots en vertrouwen gekrenkt nu zielig is. Ik heb alle begrip voor zijn handelen. Maar ik ben het er niet mee eens, uit principe. We zijn allemaal (najah, dat hangt er dus vanaf) volwassen genoeg om te zoenen, te flikflooien en rond te neuken, en dan kun je wat mij betreft ook gewoon aan zelfbeheersing doen dan, zoals ik het al eerder noemde, wraakzuchtig rond te banjeren.
pi_74853619
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Yeps

Maar jij wel toch?

Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
Wees dan lekker vrijgezel, en ga niet op je 15e een levenslange relatie aan!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:57:30 #203
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74853652
Wat een heerlijk topic dit !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_74853716
niet helemaal eens. zijn vriendin heeft een verkeerde zet gemaakt en TS heeft een verkeerde zet gemaakt naar die vriend. ik vind dat hij dan ook een 1-1 mag maken tegenover TS die 1-1 heeft hij alvast gemaakt bij zijn vriendin.

alleen moet die 1-1 niet fysiek zijn, op de manier zoals hij het doet is gewoon meer dan redelijk en niet onvolwassen. je moet gewoon met je poten van iemand zijn partner aflbijven. wist TS niet dat zij een partner had tja dat kan gebeuren, maar hij wist het gewoon en deed het.

hij kon weten dat dit niet rooskleurig ging aflopen
pi_74853794
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Maar jij wel toch?

Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?
maar dat ga ik jou met je vooroordelen niet aan je neus hangen

Maar bedankt, relatietips van een vrijgezel kan ik altijd gebruiken
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 16:03:18 #206
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74853841
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:

[..]

nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden
Ik ben erg benieuwd wat voor een vent een 'acceptabele reden' is.
Deed z'n eigen piemelemoos het niet meer ofzo ?
zzz
pi_74853858
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef corkydiggles het volgende:
niet helemaal eens. zijn vriendin heeft een verkeerde zet gemaakt en TS heeft een verkeerde zet gemaakt naar die vriend. ik vind dat hij dan ook een 1-1 mag maken tegenover TS die 1-1 heeft hij alvast gemaakt bij zijn vriendin.

alleen moet die 1-1 niet fysiek zijn, op de manier zoals hij het doet is gewoon meer dan redelijk en niet onvolwassen. je moet gewoon met je poten van iemand zijn partner aflbijven. wist TS niet dat zij een partner had tja dat kan gebeuren, maar hij wist het gewoon en deed het.

hij kon weten dat dit niet rooskleurig ging aflopen
Ik ben dan ook van mening dat je voor IEDERE (ook de stomme/foute) actie de concequenties gewoon moet dragen
als mijn relatie was uitgegaan: mijn eigen schuld
Maar heeft TS spijt van zn actie of alleen spijt van het feit dat ie nu zal moeten opbiechten?
Lid van de MamaSquad
pi_74853885
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:

[..]

nee, maar nogmaals: dat ga ik jullie (zeker in het openbare gedeelte) dus echt niet aan jullie neus hangen
Lid van de MamaSquad
pi_74853925
quote:

[..]

nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?

Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoor Hij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.

Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.

Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.

Een vooroordeel : Iemand vrijgezel noemen, waar je niks van weet.

Nou kijk eens aan, gratis lesje!
pi_74853928
@ladylike

15 jaar gooi ik zo weg.
ik ga dan niet nog eens vele meer jaren met iemand leven die je niet kunt vetrouwen. als hij echt van je houd zal hij elke keer als jij met een mannelijk persoon ergens alleen heen gaat terug denken aan dat moment,misschien niet zo erg als ik het hier vermeld maar er blijft wel een gevoel.. als dat niet zo is dan beschouwd hij je vast als iets dat in zijn leven hoort te zijn
1 keer gedaan doe je het zo weer.

De vos verliest wel zijn (wilde) haren, maar niet zijn streken.

die regel klopt gewoon. ik zeg niet dat het zo weer gebeurt maar als de verleiding er is gaat het wel gemakkelijker. hij vergaf je de 1ste keer en jij denkt waarom niet een 2de keer even de gok wagen.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:07:06 #211
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74853958
Moet ik het wel echt naar R&P schoppen natuurlijk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74853973
quote:

[..]

Nou kan toch dat zijn pieliewielie na 15 jaar niet meer omhoog gaat als hij naar zijn vrouw/vriendin kijkt?
Ja, dan moet je maar aan een andere pieliewielie slurpen.
pi_74854000
ethiek jongens ethiek
  donderdag 19 november 2009 @ 16:08:36 #214
94676 Garisson72
pi_74854009
pieliewielie.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:10:26 #215
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_74854068
quote:
"Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Bloeden zul je. Heel erg goed!

Jij hebt schijt aan hem gehad toen je moedwillig aan je collega begon en nu heeft hij schijt aan jou. Niet meer dan logisch en volkomen terecht. De vriendin van die ander is natuurlijk degene waar de vriend in kwestie zich het meest tot moet richten, maar jij was volledig op de hoogte van alles en het is niet net alsof je haar net tegen bent gekomen in de kroeg en van niks weet.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheVotary op 19-11-2009 16:23:27 ]
pi_74854130
Ik vond die sms trouwens wél heel strak ja!

Maar niet naar een vreemde.
pi_74854240
beste doen vertel de waarheid want je relatie maakt je toch geen ruk uit blijkbaar
twee dingen kunnen er gebeuren ze dumpt jou of ze zegt dat ze het vergeeft.
zodat zij altijd iemand heeft om lekker films mee te kijken etc... en dan zelf meerdere jongens zijn pieliewillies in haar 3 verwen gaatjes kan stoppen en dan lekker tegen jou weer aan kan liggen slapen lepeltje lepeltje.

en als ze jou dumpt ben je weer vrijgezel en kun je neukpartners zoeken, ook heel goed
pi_74854382
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoor Hij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.

Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.

Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.

niet dat ik me aangevallen voel, maar vreemdgaan binnen onze relatie kan alleen maar emotioneel en absoluut niet sexueel... maar goed, nou ben ik me toch aan het verantwoorden

en euhm.. je zegt zelf dat je vrijgezel bent in bepaalde topics

en nog iets: ik wist niet dat nerdjes meiden die vreemdgaan stoer vinden..
sterker nog: why de fuck zou ik stoer moeten doen op het internet? wat bereik ik daarmee? dat ik PM en mail krijg.. nou woeptiedoe zeg
Niet idereen op het internet zegt en doet dingen om stoer te zijn.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef corkydiggles het volgende:
@ladylike

15 jaar gooi ik zo weg.
ik ga dan niet nog eens vele meer jaren met iemand leven die je niet kunt vetrouwen. als hij echt van je houd zal hij elke keer als jij met een mannelijk persoon ergens alleen heen gaat terug denken aan dat moment,misschien niet zo erg als ik het hier vermeld maar er blijft wel een gevoel.. als dat niet zo is dan beschouwd hij je vast als iets dat in zijn leven hoort te zijn
1 keer gedaan doe je het zo weer.

De vos verliest wel zijn (wilde) haren, maar niet zijn streken.

die regel klopt gewoon. ik zeg niet dat het zo weer gebeurt maar als de verleiding er is gaat het wel gemakkelijker. hij vergaf je de 1ste keer en jij denkt waarom niet een 2de keer even de gok wagen.
Er zijn ook mensen die van hun fouten leren, en daarbij leg ik net al uit dat we een open relatie hebben (al langer dan sinds mn vreemdgaan) en dus het sexuele helemaal geen punt is.

Wil je hier uitleg over, stuur maar een PM, hier ga ik mijn HELE priveleven niet neerzetten
de feiten die nu bekend zijn, is genoeg
Lid van de MamaSquad
pi_74854694
had open relatie stukje niet gelezen ik weet genoeg
monogame relatie ging vast en zeker niet meer lukken
pi_74854714
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:28 schreef corkydiggles het volgende:
had open relatie stukje niet gelezen ik weet genoeg
monogame relatie ging vast en zeker niet meer lukken
dat wisten we al 15 jaar geleden

ninja-edit fail
blijf je nou aanpassen?
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 16:29:07 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_74854715
Ben benieuwd hoe het afloopt
pi_74854755
dan was het van jou ook geen vreemdgaan.
ben je dus niet vreemdgegaan eigenlijk
pi_74854762
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef corkydiggles het volgende:
dan was het van jou ook geen vreemdgaan.
ben je dus nooit vreemgegaan eigenlijk
jawel, want hij wist er niet van en heb het 2 maanden voor me gehouden.
en DAT maakte het vreemdgaan
Lid van de MamaSquad
pi_74854846
De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel. In sommige gevallen spreken partners af dat ze een "vrije relatie" hebben, waarbij seksueel verkeer met derden is toegestaan. Slechts het van elkaar houden blijft dan voorbehouden aan de vaste partner, wat ook een argument is waarmee vreemdgangers hun activiteiten vaak vergoelijken ("we hebben alleen maar seks, maar ik hou van mijn vrouw/man"). Seksueel contact met derden wordt immers in verreweg de meeste gevallen wel gezien als vreemdgaan.

jou defenitie van vreemdgaan is dus als je partner seks heeft met een andere zonder dit redelijk snel te vertellen

ja ja we gaan diep:P
pi_74855099
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en daarbij leg ik net al uit dat we een open relatie hebben (al langer dan sinds mn vreemdgaan) en dus het sexuele helemaal geen punt is.
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
Open relatie is geen vreemdgaan.

Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.

Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenen Leg dat maar eens uit aan je kinderen
pi_74855337
  donderdag 19 november 2009 @ 16:49:16 #227
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_74855448
quote:
Dit is toch grappig bedoeld?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:51:53 #229
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74855449
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef corkydiggles het volgende:
De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel. In sommige gevallen spreken partners af dat ze een "vrije relatie" hebben, waarbij seksueel verkeer met derden is toegestaan. Slechts het van elkaar houden blijft dan voorbehouden aan de vaste partner, wat ook een argument is waarmee vreemdgangers hun activiteiten vaak vergoelijken ("we hebben alleen maar seks, maar ik hou van mijn vrouw/man"). Seksueel contact met derden wordt immers in verreweg de meeste gevallen wel gezien als vreemdgaan.

jou defenitie van vreemdgaan is dus als je partner seks heeft met een andere zonder dit redelijk snel te vertellen

ja ja we gaan diep:P
Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.

Waarom is sex zo belangrijk, en houden van zo triviaal, in jouw woorden?
Dat is precies waarom je zo extreem reageert op het vreemdgaan lijkt het.

Echte liefde is meer waard dan het kapot te laten maken door een piemeltje dat in een verkeerd kutje gaat, of omgekeerd, in mijn belevingswereld.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:52:53 #230
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74855491
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.

Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenen Leg dat maar eens uit aan je kinderen
Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:53:00 #231
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74855493
quote:

[..]

Dat zei ik ook.

De situatie waarin iets gebeurd maakt zoveel uit.
Leuk om te merken dat er mensen zijn die min of meer hetzelfde denken
pi_74855537
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74855574
Haha. Prutser.
pi_74855599
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Of wacht jij eerst 3 maanden voor je actie onderneemt als er iets op de werkvloer gebeurd wat echt niet door de beugel kan?
Ik begrijp dat jij al de nodige ervaring ermee hebt?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_74855602
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.

Waarom is sex zo belangrijk, en houden van zo triviaal, in jouw woorden?
Dat is precies waarom je zo extreem reageert op het vreemdgaan lijkt het.

Echte liefde is meer waard dan het kapot te laten maken door een piemeltje dat in een verkeerd kutje gaat, of omgekeerd, in mijn belevingswereld.
eerste stuk was een quote van wikipedia dus niet van mij.

en het houden van is voor mij iets belangerijker dan seks. seks is ook een zeer belangerijk onderdeel van een relatie. dat maakt juist het verschil tussen een goede vriend/vriendin en een relatie hebben met iemand
  donderdag 19 november 2009 @ 17:00:12 #236
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_74855757
Simpel

Zei liegt, hij liegt, om hun relatie te redden.
Waarom zou jij (jullie) erbij betrokken moeten worden.

Er is (hoop ik voor jou) geen grafisch bewijs
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_74855767
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.
Het woord wild komt nu pas uit mijn toetsenbord gerolt, evenals iedereen.

Geen woordjes bij een ander aanmeten vriend.
pi_74855776
quote:

[..]

Alsof eigenwaarde altijd alles zegt...
compact en kleverig.
pi_74855926
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Alsof eigenwaarde altijd alles zegt...

Ik denk meer dan jouw bovenstaande bericht?
  donderdag 19 november 2009 @ 17:04:32 #240
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74855933
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef corkydiggles het volgende:

[..]

eerste stuk was een quote van wikipedia dus niet van mij.

en het houden van is voor mij iets belangerijker dan seks. seks is ook een zeer belangerijk onderdeel van een relatie. dat maakt juist het verschil tussen een goede vriend/vriendin en een relatie hebben met iemand
Een heel bevooroordeelt stuk dan...
pi_74855996
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en euhm.. je zegt zelf dat je vrijgezel bent in bepaalde topics
Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.
  donderdag 19 november 2009 @ 17:06:59 #242
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74856029
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.
Dat geld ook voor Ladylike, die lult ook maar wat uit haar nek
pi_74856299
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik denk meer dan jouw bovenstaande bericht?
Ik heb niet alles hier gelezen, maar ik vind het heel erg simpel om te zeggen dat alles te herleiden is naar: hij heeft geen eigenwaarde, anders zou hij dat niet accepteren, nooit.

Sex is niet voor iedereen even onoverkomelijk, dat kun je ook gewoon accepteren in plaats van roepen dat dat voortkomt uit onzekerheid of een gebrek aan eigenwaarde.
Sex zonder gevoelens is voor redelijk wat mensen gemakkelijk en sommigen kunnen zich ook voorstellen dat je IN een relatie sex kan hebben met een ander zonder dat er gevoelens zijn. En dat minder erg vinden.
Sex is gewoon leuk.

Meer hoeft het niet altijd te zijn.
Ook niet in een relatie.

Ik zou het erger vinden als mijn vriend al zijn diepste gevoelens zou delen met een ander, man of vrouw maakt me dan niet eens uit
compact en kleverig.
pi_74856404
Seks is zeker leuk, maar ik heb nog nooit de intentie gehad in een relatie waarin ik écht smoor was op mijn partner met anderen seks te hebben. Sterker nog, ik heb dan niet eens oog voor andere mensen!

Maar ik ben denk ik een rare!
pi_74856550
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Seks is zeker leuk, maar ik heb nog nooit de intentie gehad in een relatie waarin ik écht smoor was op mijn partner met anderen seks te hebben. Sterker nog, ik heb dan niet eens oog voor andere mensen!

Maar ik ben denk ik een rare!
Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.

En ik kan me voorstellen dat je je partner zou vergeven.
compact en kleverig.
pi_74857126
quote:

Voorbeeld:

Totdat tegen je wordt gebruikt als bewijsmateriaal voor doodsbedreiging. Niet zo'n hele slimme move.
pi_74857187
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.

En ik kan me voorstellen dat je je partner zou vergeven.
Maar het lijktg me wel dat je die afspraken maakt voordat je de daad bij het woord voegt
pi_74858277
quote:
Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Ahahahahahahah
Kneus, lijden zul je.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:31:18 #249
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_74858613
woon je trouwens samen ? Mocht dat zo zijn , dan heb je in ieder geval ook een week om iemand te zoeken bij wie je mag slapen voor een poosje
Een kikker met bril..
pi_74858745
Goed, toch even een serieuze reactie.

TS, je hebt drie opties:

A. Je biecht alles op, met de nadruk op ALLES, met de kans dat ze jou kan vergeven.
B. Je liegt, "wasn't me", waarbij de kans groot is dat ze er alsnog achterkomt omdat ze toch gaat graven.
C. Je zegt niets, en dumpt haar zelf.

Optie A. is volgens mij de enige reële optie, TS.

Ik spreek uit ervaring, vanuit de 'belazerde kant'.

Game on!
pi_74858916
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:20:01 #252
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74862236
quote:
pi_74863753
TS loopt weg voor de kritiek?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:29:01 #254
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74865209
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Maar jij wel toch?

quote:

[..]

† In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:29:36 #255
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74865235
quote:

[..]

pi_74870293
Ik geloof niet dat je vriendin het niet te weten krijgt. hij gaat sowieso bellen. je moet alleen kijken welke damage control strategy de grootste kans op een goede uitkomst heeft.
Bedenk de volgende dingen:
  • Zij weet (nog) van niks. Zij is voor info afhankelijk van jou enerzijds en van hem anderzijds. Bovendien is er de onvolledige informatie binnen jouw plaatje van de situatie: heel misschien heeft je vriendin al singalen van anderen gekregen maar die naast zich neergelegd. (Je weet niet of je samen gezien bent o.i.d.)
  • Zijn verhaal zal bijna zeker weten aangedikt zijn, hij wil maximale schade aanrichten. (Het is immers zo'n type dat wraakzuchtig is, en die doen dan nou eenmaal)
  • Hij moet sowieso bellen, anders blijf jij chantabel

Het is dus zaak zijn verhaal zodanig overdreven te laten lijken dat het niet meer dan een licht slippertje zal lijken. Iets dat met een hele hoop sorry en billen bloot gaan nog wel kan worden verwerkt.
    Aangedikte verhalen hebben gaten. Gaten zijn slecht voor de geloofwaardigheid. Zorg ervoor at je je eigen gaten eerst goed hebt gedicht voor je je eerste move maakt. Neem alle situaties door die mogelijk opkomen, niet alleen je verhaal dat je wil afsteken. Geloof je eigen verhaal, dat laat het geloofwaardiger overkomen.

* Pokerface vereist

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 23:20:08 ]
  • pi_74870865
    Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
    pi_74870930
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Garisson72 het volgende:

TS: post hier met minutieuze precisie wat er allemaal gebeurt.
    pi_74871903
    Reverse psychology, gewoon toegeven en haar de schuld geven, goed boos worden op je vriendin. Shockeren die hap, haar gewoon niet laten bijkomen en echt laten denken dat 't haar schuld is(moet je wel een vriendin hebben die niet al te emotioneel stabiel is )

Of anders, het was maar een zoen, ik ben toch nog bij jou, daar gaat 't toch om?
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_74873170
    Discreet Vreemdgaan?
    Ontmoet Hier Duizenden Singles. Altijd met Foto. Gratis Registratie
    www.VolwassenDating.nl/Vreemdgaan

Ts je bent een lafaard! Hoe harder je liegt hoe erger het is als ze er achter komt..
    pi_74873288
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Wupppie het volgende:
    Whehe, ik moest hardop lachen
    pi_74873382
    Mail die gast terug dat jullie een open relatie hebben en dat hij je vriendinnetje mag mailen tot ie een ons weegt. Vertel hem ook even dat jij nog steeds zijn vriendin regelmatig uitwoont en of het waar is dat hij een micropenis heeft
      vrijdag 20 november 2009 @ 00:51:47 #263
    166390 shifto
    Kirby Shizzle
    pi_74873581
    Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
    Thinking about thinking of you.
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:36:06 #264
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_74874888
    En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:55:30 #265
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_74874939
    quote:

JIJ GAAT TOG vreemd hoop dat je vriendin je dumpt. DIe vrouw biecht het nog op jij wilt het wegstoppen... Laf je vriendin kwetsen maar als het er op aan komt niet op de blaren durven te zitten.
    Waarom kan hij zich niet met zijn relatie bezig houden? dat doe jij tog ook niet jij zit aan zijn relatie te kutten.
    Wees blij dat die zo reageerd als iemand dat bij mijn vrouwtje zou doen.. die zouk egt in elkaar trappen en haar gelijk dumpen
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:56:03 #266
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_74874941
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:

Hahah goed idee
    pi_74875007
    tvp
    to ignore the past is to solicit disrespect
    to ignore the present is to invite laziness
    to ignore the future is to beg for disaster
    pi_74875379
    Ik had persoonlijk tegelijkertijd je vriendin gemaild met hetzelfde verhaal en de toevoeging of ze afwachten of je het vertelt.
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_74875698
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
    Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.
      Moderator / Redactie FP vrijdag 20 november 2009 @ 08:42:17 #270
    183088 crew  TheStigsDutchCousin
    Brabo Bastard
    pi_74876206
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef verleiding het volgende:
    Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
    Wou het al zeggen. Grow a pair en take it like a man or be her bitch.
    "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
    "Omae wa mou shindeiru."
    "All we know is... he's called The Stig!"
    pi_74876253
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom zo moeilijk doen dan? Ik dacht dat het minstens een wekenlange affaire was waarbij hij die chick regelmatig had uitgewoond
    pi_74876316
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.
    Mijn zoon zal nooit en te nimmer getuige zijn van mijn sexuele uitspattingen, in welke vorm dan ook.. prive of in het swingersleven. Hoe jij erbij komt dat mensen met een open relatie zomaar in het openbaar neuken met iedereen is mij een raadsel, maar geeft je bekrompenheid goed weer
    Kruip nou maar snel weer terug onder die steen, sluit je ogen.

en nou hoop ik dus dat jouw vent een van die mannen is die ik vaker als "vrijgezel" tegenkom in een club omdat zijn vrouw te preuts is om hem goede sex te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladylike op 20-11-2009 09:01:11 ]
    Lid van de MamaSquad
      vrijdag 20 november 2009 @ 08:58:45 #273
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74876508
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
    En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
    Zo zijn lang niet alle vrouwen hoor
      vrijdag 20 november 2009 @ 09:15:28 #274
    94676 Garisson72
    pi_74876822
    quote:
    Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
    pi_74876857
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
    Nou inderdaad zeg, biecht op dat je in een vlaag van verstandsverbijstering met die andere vrouw hebt gezoend.. Alsof liegen en moelijk doen het ook maar enigszins makkelijker erop gaat maken, als ze er dan achter komt gelooft ze never nooit meer dat het alleen zoenen was
    pi_74876909
    Vreemd gaan is absoluut niet goed te praten, maar om dan als kerel iemand anders te gaan chanteren ... wat moet je dan een kutleven hebben.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
    pi_74877075
    niet het hele topic gelezen hoor
    maar ik vraag me bij mensen als TS altijd af waarom ze zich niet alle ellende besparen en gewoon een open relatie aangaan. Of is het idee dat je vrouw een ander neukt weer te bedreigent?
    pi_74877136
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:

[..]

het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.
    Mijn zoon zal nooit en te nimmer getuige zijn van mijn sexuele uitspattingen, in welke vorm dan ook.. prive of in het swingersleven. Hoe jij erbij komt dat mensen met een open relatie zomaar in het openbaar neuken met iedereen is mij een raadsel, maar geeft je bekrompenheid goed weer
    Kruip nou maar snel weer terug onder die steen, sluit je ogen.

en nou hoop ik dus dat jouw vent een van die mannen is die ik vaker als "vrijgezel" tegenkom in een club omdat zijn vrouw te preuts is om hem goede sex te geven.
    Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!
      FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 09:40:56 #279
    13368 NiGeLaToR
    pi_74877333
    Dit is wel het collectieve appelen met peren vergelijken-discussie-topic geworden. Even terug naar de basis, wat is 'vreemd gaan' eigenlijk?

Van wikipedia:
    quote:
    Vreemdgaan is het hebben van een seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan de vaste partner. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag. Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander zonder dat dat voor hun gevoel betekent dat de liefde voor hun partner op het spel staat, ervaren partners dit wel snel als een bedreiging voor de relatie. Bij seksueel contact wordt al snel een seksuele relatie gevreesd. Kenmerkend is dat het woord vreemdgaan zowel het eenmalig contact en de seksuele relatie omvat, omdat daarmee de suggestie wordt versterkt dat het een automatisch uit het andere volgt. Vaak wordt gedacht dat vreemdgaan vaak een reden is voor echtscheiding, maar dit wordt niet door onderzoek bevestigd.

Uit onderzoek komen zeer wisselende cijfers naar voren over het percentage mensen dat wel eens vreemdgaat. Dit is een logisch gevolg van het feit dat er geen duidelijke definitie is van wanneer er sprake is van seks. Het ene onderzoek vindt kussen voldoende, het andere onderzoek beperkt de definitie van vreemdgaan tot geslachtsgemeenschap. Ook zijn mensen veelal niet erg open over hun seksuele activiteiten, waardoor de resultaten van enquêtes sterk afhangen van de manier waarop de respondent bevraagd is.

Wanneer iemand die getrouwd is vreemdgaat spreken we ook wel van een buitenechtelijke relatie of echtbreuk.
    Dus - vreemd gaan is voor de een naar een andere reet gluren, voor de ander het delen van het huishouden (maar niet per se het bed!).
      vrijdag 20 november 2009 @ 09:45:06 #280
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74877437
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!
    Ik vindt jou anders een stuk denegrerender.
    pi_74877772
    WTF, alleen gezoend... Kuttopic, slotje! Die 14-jarigen ook
      vrijdag 20 november 2009 @ 10:04:34 #282
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_74877836
    Snap dat als je gezoend hebt dat ook onder vreemdgaan kan vallen. Maar zet dat dan wel even in de OP!!
    pi_74878090
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

top argumenten

Lid van de MamaSquad
    pi_74878113
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:27 schreef Some-Lady het volgende:
    niet het hele topic gelezen hoor
    maar ik vraag me bij mensen als TS altijd af waarom ze zich niet alle ellende besparen en gewoon een open relatie aangaan. Of is het idee dat je vrouw een ander neukt weer te bedreigent?
    Volgens sommigen hier neuk je dan met jan en alleman
    dat wilt TS natuurlijk niet
    Lid van de MamaSquad
      vrijdag 20 november 2009 @ 10:17:45 #285
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_74878126
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:

[..]

top argumenten

[..]

thanx

Kan iemand mij de link met Pacman uitleggen? Iemand!!!!
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_74878356
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Kan iemand mij de link met Pacman uitleggen? Iemand!!!!
    In een open relatie pak je veel mannen?
    pi_74878940
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Volgens sommigen hier neuk je dan met jan en alleman
    dat wilt TS natuurlijk niet
    ja nee echt, ik zie het ook in mn omgeving, een gast die constant vreemdgaat. Maar als mijn vriend 5 seconden met zijn vriendin alleen is, is het huis te klein :S
    Ik vind echt dat meerdere mensen open relaties zouden moeten hebben, omdat daar volgens mij echt wel behoefte aan is. Ik bedoel, als je moeite hebt met trouw blijven, of je hebt er gewoon geen zin in, zoek dan een partner die er ook zo over denkt. En de mensen die monogamie heel belangrijk vinden, die nemen gewoon lekker een monogame partner. (misschien iets te kort door de bocht maar jullie snappen de strekking toch)

Er rust denk ik nog een te groot taboe op, het zou MI gewoon een hoop ellende kunnen besparen als het wat geaccepteerder zou zijn. Nu denken mensen bij open relaties vaak aan van die hippies op woodstock, heb ik het idee.
      vrijdag 20 november 2009 @ 10:55:07 #288
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_74879171
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Some-Lady het volgende:

ja nee echt, ik zie het ook in mn omgeving, een gast die constant vreemdgaat. Maar als mijn vriend 5 seconden met zijn vriendin alleen is, is het huis te klein :S
    Als het zo gaat moet diegene gewoon de relatie beeindigen.. heel simpel, want blijkbaar heeft ie haar alleen voor de lol ofzo. Doe dan geen relatie.
    pi_74879200
    Wie zijn billen brandt...
    Live out of your imagination, not your history.
    pi_74879346
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het zo gaat moet diegene gewoon de relatie beeindigen.. heel simpel, want blijkbaar heeft ie haar alleen voor de lol ofzo. Doe dan geen relatie.
    die gast heeft een verschrikkelijke moeder die ontzettend controle freakisch is/was.
    ik denk dat zijn vriendin (lief naief onschuldig verzorgend type) een beetje zijn surrogaat moeder is. Ze heeft het nu overigens uitgemaakt, omdat ze erachter is gekomen. Maar dat soort situaties zijn lastig, ik vond t een ontzettend toffe meid, die uieindelijk wel mn vriendin werd omdat die gast een vriend is van mijn vriend. Lastig omdat ik haar wilde vertellen over zijn gedrag omdat je dat wel zou doen als vriendin zijnde, maar toch niet gedaan om dat ik me niet met hun relatie wilde bemoeien.

maargoed, ik ga offtopic
    pi_74879350
    tvp
    a dirty mind is a joy forever
    Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
    pi_74879612
    Ik denk dat je gewoon een man moet zijn, en de simkaart en het wachtwoord van je vriendin kwijt moet maken. Of zijn emailadres en telefoonnummer laten blokkeren door resp. haar email en telefonie provider.

Als je nog meer man bent: sla die vent tot moes, dat zijn vriendin vreemd gegaan is iets wat hij met haar uit mag vechten. Leer hem een lesje dat het geen zin heeft om een wraakzuchtige zielepiet te zijn. Wat had hij gedaan als TS single geweest was? Zijn mams opbellen?
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:17:35 #293
    1602 Fransie
    blue is not red
    pi_74879758
    Dit wil ik even volgen
    Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
    ---===Official Oldbie===---
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:18:38 #294
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_74879787
    quote:

[..]

zoenen is voor sommigen intiemer dan neuken. Voor anderen is het weer geen ramp. Waar het om gaat is dat hij het achter de rug van zn vriendin om heeft gedaan en dat de vriend van zijn collega het dus wél vreemdgaan vindt en het aan de andre partij wil verklappen. Wat zn goed recht is.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_74879798
    Als je nog een kans wilt hebben met je huidige vriendin, zou ik het haar 'gewoon' vertellen (en hem dus idd voor zijn!!)...zit niks anders op en dit is het risico wat je loopt als je vreemdgaat...
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:21:22 #296
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_74879870
    Blijkbaar is er dus alleen een keer gezoend, maar dan snap ik deze opmerking niet:
    quote:
    Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
    Wat is er dan precies al een jaar aan de hand dat TS moet ontkennen?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_74880072
    Biecht het maar op TS het komt toch wel uit. Waar ben je eigenlijk? Ik wil wel weten of je vriendin het al weet.
    Haters gonna hate.
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:30:12 #298
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_74880081
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
    Blijkbaar is er dus alleen een keer gezoend, maar dan snap ik deze opmerking niet:
    [..]

Wat is er dan precies al een jaar aan de hand dat TS moet ontkennen?
    Volgens mij is het een jaar geleden gebeurd, dus al een jaar aan het verzwijgen?
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:30:47 #299
    164607 sc00p
    D66-rechter
    pi_74880098
    Opbiechten, maar wel goed de reden uitleggen, of had je geen reden en deed je het alleen om de geil?
    Ik ook, bedankt!
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:31:58 #300
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_74880129
    -edit-
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:32:11 #301
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_74880139
    Ts mag nieuw topic maken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo