quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef corkydiggles het volgende:
De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel. In sommige gevallen spreken partners af dat ze een "vrije relatie" hebben, waarbij seksueel verkeer met derden is toegestaan. Slechts het van elkaar houden blijft dan voorbehouden aan de vaste partner, wat ook een argument is waarmee vreemdgangers hun activiteiten vaak vergoelijken ("we hebben alleen maar seks, maar ik hou van mijn vrouw/man"). Seksueel contact met derden wordt immers in verreweg de meeste gevallen wel gezien als vreemdgaan.
jou defenitie van vreemdgaan is dus als je partner seks heeft met een andere zonder dit redelijk snel te vertellen![]()
ja ja we gaan diep:P
Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
Open relatie is geen vreemdgaan.
Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.
Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenenLeg dat maar eens uit aan je kinderen
![]()
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?
maar dat ga ik jou met je vooroordelen niet aan je neus hangen
Maar bedankt, relatietips van een vrijgezel kan ik altijd gebruiken
Ik begrijp dat jij al de nodige ervaring ermee hebt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.
Of wacht jij eerst 3 maanden voor je actie onderneemt als er iets op de werkvloer gebeurd wat echt niet door de beugel kan?
Hij kan gewoon op de eerste dag het verhaal vertellen heel mooi en 2 dagen later kan hij zeggen dat de kerel hem niet met rust laat. Hij heeft een week de tijd, in een week zou ik zo'n situatie schetsen dat hij kan mailen wat hij wilt maar het geen nut zal hebben.
eerste stuk was een quote van wikipediaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.
Waarom is sex zo belangrijk, en houden van zo triviaal, in jouw woorden?
Dat is precies waarom je zo extreem reageert op het vreemdgaan lijkt het.
Echte liefde is meer waard dan het kapot te laten maken door een piemeltje dat in een verkeerd kutje gaat, of omgekeerd, in mijn belevingswereld.
Het woord wild komt nu pas uit mijn toetsenbord gerolt, evenals iedereen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoorHij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alsof eigenwaarde altijd alles zegt...
Een heel bevooroordeelt stuk dan...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
eerste stuk was een quote van wikipediadus niet van mij.
en het houden van is voor mij iets belangerijker dan seks. seks is ook een zeer belangerijk onderdeel van een relatie. dat maakt juist het verschil tussen een goede vriend/vriendin en een relatie hebben met iemand
Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en euhm.. je zegt zelf dat je vrijgezel bent in bepaalde topics![]()
Dat geld ook voor Ladylike, die lult ook maar wat uit haar nekquote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.
Ik heb niet alles hier gelezen, maar ik vind het heel erg simpel om te zeggen dat alles te herleiden is naar: hij heeft geen eigenwaarde, anders zou hij dat niet accepteren, nooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik denk meer dan jouw bovenstaande bericht?
Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Seks is zeker leuk, maar ik heb nog nooit de intentie gehad in een relatie waarin ik écht smoor was op mijn partner met anderen seks te hebben. Sterker nog, ik heb dan niet eens oog voor andere mensen!
Maar ik ben denk ik een rare!
Totdat tegen je wordt gebruikt als bewijsmateriaal voor doodsbedreiging. Niet zo'n hele slimme move.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Two can play that game, hij bedreigt jou? Bedreig hem.
Voorbeeld:
Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Maar het lijktg me wel dat je die afspraken maakt voordat je de daad bij het woord voegtquote:Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.
En ik kan me voorstellen dat je je partner zou vergeven.
Ahahahahahahahquote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |