abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 15:51:57 #201
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74853455
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik zou ook boos worden op degene met wie mijn vriend dat deed. En het is voor de gesprek beter als er wel seks is geweest.
]

Ik ontken het feit ook niet dat die vriend met zijn trots en vertrouwen gekrenkt nu zielig is. Ik heb alle begrip voor zijn handelen. Maar ik ben het er niet mee eens, uit principe. We zijn allemaal (najah, dat hangt er dus vanaf) volwassen genoeg om te zoenen, te flikflooien en rond te neuken, en dan kun je wat mij betreft ook gewoon aan zelfbeheersing doen dan, zoals ik het al eerder noemde, wraakzuchtig rond te banjeren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74853619
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg

Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck ( ) gebeurd is )
Maar jij wel toch?

Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
Wees dan lekker vrijgezel, en ga niet op je 15e een levenslange relatie aan!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:57:30 #203
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74853652
Wat een heerlijk topic dit !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_74853716
niet helemaal eens. zijn vriendin heeft een verkeerde zet gemaakt en TS heeft een verkeerde zet gemaakt naar die vriend. ik vind dat hij dan ook een 1-1 mag maken tegenover TS die 1-1 heeft hij alvast gemaakt bij zijn vriendin.

alleen moet die 1-1 niet fysiek zijn, op de manier zoals hij het doet is gewoon meer dan redelijk en niet onvolwassen. je moet gewoon met je poten van iemand zijn partner aflbijven. wist TS niet dat zij een partner had tja dat kan gebeuren, maar hij wist het gewoon en deed het.

hij kon weten dat dit niet rooskleurig ging aflopen
pi_74853794
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Maar jij wel toch?

Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?
maar dat ga ik jou met je vooroordelen niet aan je neus hangen

Maar bedankt, relatietips van een vrijgezel kan ik altijd gebruiken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 16:03:18 #206
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74853841
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:

[..]

nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden
Ik ben erg benieuwd wat voor een vent een 'acceptabele reden' is.
Deed z'n eigen piemelemoos het niet meer ofzo ?
zzz
pi_74853858
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef corkydiggles het volgende:
niet helemaal eens. zijn vriendin heeft een verkeerde zet gemaakt en TS heeft een verkeerde zet gemaakt naar die vriend. ik vind dat hij dan ook een 1-1 mag maken tegenover TS die 1-1 heeft hij alvast gemaakt bij zijn vriendin.

alleen moet die 1-1 niet fysiek zijn, op de manier zoals hij het doet is gewoon meer dan redelijk en niet onvolwassen. je moet gewoon met je poten van iemand zijn partner aflbijven. wist TS niet dat zij een partner had tja dat kan gebeuren, maar hij wist het gewoon en deed het.

hij kon weten dat dit niet rooskleurig ging aflopen
Ik ben dan ook van mening dat je voor IEDERE (ook de stomme/foute) actie de concequenties gewoon moet dragen
als mijn relatie was uitgegaan: mijn eigen schuld
Maar heeft TS spijt van zn actie of alleen spijt van het feit dat ie nu zal moeten opbiechten?
Lid van de MamaSquad
pi_74853885
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:

[..]

nee, maar nogmaals: dat ga ik jullie (zeker in het openbare gedeelte) dus echt niet aan jullie neus hangen
Lid van de MamaSquad
pi_74853925
quote:

[..]

nou had mijn vreemdgaan een (voor mn vent acceptabele) reden anders dan gewoon: hey ik vind je leuk, neuken?

Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoor Hij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.

Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.

Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.

Een vooroordeel : Iemand vrijgezel noemen, waar je niks van weet.

Nou kijk eens aan, gratis lesje!
pi_74853928
@ladylike

15 jaar gooi ik zo weg.
ik ga dan niet nog eens vele meer jaren met iemand leven die je niet kunt vetrouwen. als hij echt van je houd zal hij elke keer als jij met een mannelijk persoon ergens alleen heen gaat terug denken aan dat moment,misschien niet zo erg als ik het hier vermeld maar er blijft wel een gevoel.. als dat niet zo is dan beschouwd hij je vast als iets dat in zijn leven hoort te zijn
1 keer gedaan doe je het zo weer.

De vos verliest wel zijn (wilde) haren, maar niet zijn streken.

die regel klopt gewoon. ik zeg niet dat het zo weer gebeurt maar als de verleiding er is gaat het wel gemakkelijker. hij vergaf je de 1ste keer en jij denkt waarom niet een 2de keer even de gok wagen.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:07:06 #211
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74853958
Moet ik het wel echt naar R&P schoppen natuurlijk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74853973
quote:

[..]

Nou kan toch dat zijn pieliewielie na 15 jaar niet meer omhoog gaat als hij naar zijn vrouw/vriendin kijkt?
Ja, dan moet je maar aan een andere pieliewielie slurpen.
pi_74854000
ethiek jongens ethiek
  donderdag 19 november 2009 @ 16:08:36 #214
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74854009
pieliewielie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:10:26 #215
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_74854068
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
"Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Bloeden zul je. Heel erg goed!

Jij hebt schijt aan hem gehad toen je moedwillig aan je collega begon en nu heeft hij schijt aan jou. Niet meer dan logisch en volkomen terecht. De vriendin van die ander is natuurlijk degene waar de vriend in kwestie zich het meest tot moet richten, maar jij was volledig op de hoogte van alles en het is niet net alsof je haar net tegen bent gekomen in de kroeg en van niks weet.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheVotary op 19-11-2009 16:23:27 ]
pi_74854130
Ik vond die sms trouwens wél heel strak ja!

Maar niet naar een vreemde.
pi_74854240
beste doen vertel de waarheid want je relatie maakt je toch geen ruk uit blijkbaar
twee dingen kunnen er gebeuren ze dumpt jou of ze zegt dat ze het vergeeft.
zodat zij altijd iemand heeft om lekker films mee te kijken etc... en dan zelf meerdere jongens zijn pieliewillies in haar 3 verwen gaatjes kan stoppen en dan lekker tegen jou weer aan kan liggen slapen lepeltje lepeltje.

en als ze jou dumpt ben je weer vrijgezel en kun je neukpartners zoeken, ook heel goed
pi_74854382
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoor Hij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.

Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.

Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.

niet dat ik me aangevallen voel, maar vreemdgaan binnen onze relatie kan alleen maar emotioneel en absoluut niet sexueel... maar goed, nou ben ik me toch aan het verantwoorden

en euhm.. je zegt zelf dat je vrijgezel bent in bepaalde topics

en nog iets: ik wist niet dat nerdjes meiden die vreemdgaan stoer vinden..
sterker nog: why de fuck zou ik stoer moeten doen op het internet? wat bereik ik daarmee? dat ik PM en mail krijg.. nou woeptiedoe zeg
Niet idereen op het internet zegt en doet dingen om stoer te zijn.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef corkydiggles het volgende:
@ladylike

15 jaar gooi ik zo weg.
ik ga dan niet nog eens vele meer jaren met iemand leven die je niet kunt vetrouwen. als hij echt van je houd zal hij elke keer als jij met een mannelijk persoon ergens alleen heen gaat terug denken aan dat moment,misschien niet zo erg als ik het hier vermeld maar er blijft wel een gevoel.. als dat niet zo is dan beschouwd hij je vast als iets dat in zijn leven hoort te zijn
1 keer gedaan doe je het zo weer.

De vos verliest wel zijn (wilde) haren, maar niet zijn streken.

die regel klopt gewoon. ik zeg niet dat het zo weer gebeurt maar als de verleiding er is gaat het wel gemakkelijker. hij vergaf je de 1ste keer en jij denkt waarom niet een 2de keer even de gok wagen.
Er zijn ook mensen die van hun fouten leren, en daarbij leg ik net al uit dat we een open relatie hebben (al langer dan sinds mn vreemdgaan) en dus het sexuele helemaal geen punt is.

Wil je hier uitleg over, stuur maar een PM, hier ga ik mijn HELE priveleven niet neerzetten
de feiten die nu bekend zijn, is genoeg
Lid van de MamaSquad
pi_74854694
had open relatie stukje niet gelezen ik weet genoeg
monogame relatie ging vast en zeker niet meer lukken
pi_74854714
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:28 schreef corkydiggles het volgende:
had open relatie stukje niet gelezen ik weet genoeg
monogame relatie ging vast en zeker niet meer lukken
dat wisten we al 15 jaar geleden

ninja-edit fail
blijf je nou aanpassen?
Lid van de MamaSquad
  donderdag 19 november 2009 @ 16:29:07 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_74854715
Ben benieuwd hoe het afloopt
pi_74854755
dan was het van jou ook geen vreemdgaan.
ben je dus niet vreemdgegaan eigenlijk
pi_74854762
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef corkydiggles het volgende:
dan was het van jou ook geen vreemdgaan.
ben je dus nooit vreemgegaan eigenlijk
jawel, want hij wist er niet van en heb het 2 maanden voor me gehouden.
en DAT maakte het vreemdgaan
Lid van de MamaSquad
pi_74854846
De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel. In sommige gevallen spreken partners af dat ze een "vrije relatie" hebben, waarbij seksueel verkeer met derden is toegestaan. Slechts het van elkaar houden blijft dan voorbehouden aan de vaste partner, wat ook een argument is waarmee vreemdgangers hun activiteiten vaak vergoelijken ("we hebben alleen maar seks, maar ik hou van mijn vrouw/man"). Seksueel contact met derden wordt immers in verreweg de meeste gevallen wel gezien als vreemdgaan.

jou defenitie van vreemdgaan is dus als je partner seks heeft met een andere zonder dit redelijk snel te vertellen

ja ja we gaan diep:P
pi_74855099
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en daarbij leg ik net al uit dat we een open relatie hebben (al langer dan sinds mn vreemdgaan) en dus het sexuele helemaal geen punt is.
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
Open relatie is geen vreemdgaan.

Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.

Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenen Leg dat maar eens uit aan je kinderen
pi_74855337
  donderdag 19 november 2009 @ 16:49:16 #227
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_74855448
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
Dit is toch grappig bedoeld?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:51:53 #229
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74855449
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef corkydiggles het volgende:
De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel. In sommige gevallen spreken partners af dat ze een "vrije relatie" hebben, waarbij seksueel verkeer met derden is toegestaan. Slechts het van elkaar houden blijft dan voorbehouden aan de vaste partner, wat ook een argument is waarmee vreemdgangers hun activiteiten vaak vergoelijken ("we hebben alleen maar seks, maar ik hou van mijn vrouw/man"). Seksueel contact met derden wordt immers in verreweg de meeste gevallen wel gezien als vreemdgaan.

jou defenitie van vreemdgaan is dus als je partner seks heeft met een andere zonder dit redelijk snel te vertellen

ja ja we gaan diep:P
Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.

Waarom is sex zo belangrijk, en houden van zo triviaal, in jouw woorden?
Dat is precies waarom je zo extreem reageert op het vreemdgaan lijkt het.

Echte liefde is meer waard dan het kapot te laten maken door een piemeltje dat in een verkeerd kutje gaat, of omgekeerd, in mijn belevingswereld.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:52:53 #230
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74855491
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.

Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenen Leg dat maar eens uit aan je kinderen
Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:53:00 #231
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74855493
quote:

[..]

Dat zei ik ook.

De situatie waarin iets gebeurd maakt zoveel uit.
Leuk om te merken dat er mensen zijn die min of meer hetzelfde denken
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_74855537
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74855574
Haha. Prutser.
pi_74855599
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee want hij kan gewoon zeggen dat hij vandaag iets "onethisch" heeft gezien, er vandaag melding van heeft gemaakt en vandaag die persoon per direct is ontslagen.
Of wacht jij eerst 3 maanden voor je actie onderneemt als er iets op de werkvloer gebeurd wat echt niet door de beugel kan?
Hij kan gewoon op de eerste dag het verhaal vertellen heel mooi en 2 dagen later kan hij zeggen dat de kerel hem niet met rust laat. Hij heeft een week de tijd, in een week zou ik zo'n situatie schetsen dat hij kan mailen wat hij wilt maar het geen nut zal hebben.
Ik begrijp dat jij al de nodige ervaring ermee hebt?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_74855602
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Met iemand die het woord "slechts" weet te koppelen aan "houden van" in deze context, zou ik nooit een relatie kunnen opbouwen. Van elkaar houden is het hart en de basis van een liefdesrelatie.

Waarom is sex zo belangrijk, en houden van zo triviaal, in jouw woorden?
Dat is precies waarom je zo extreem reageert op het vreemdgaan lijkt het.

Echte liefde is meer waard dan het kapot te laten maken door een piemeltje dat in een verkeerd kutje gaat, of omgekeerd, in mijn belevingswereld.
eerste stuk was een quote van wikipedia dus niet van mij.

en het houden van is voor mij iets belangerijker dan seks. seks is ook een zeer belangerijk onderdeel van een relatie. dat maakt juist het verschil tussen een goede vriend/vriendin en een relatie hebben met iemand
  donderdag 19 november 2009 @ 17:00:12 #236
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_74855757
Simpel

Zei liegt, hij liegt, om hun relatie te redden.
Waarom zou jij (jullie) erbij betrokken moeten worden.

Er is (hoop ik voor jou) geen grafisch bewijs
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_74855767
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ja, want mensen met een open relatie vrijen met iedereen die ze in het wild tegenkomen.
Het woord wild komt nu pas uit mijn toetsenbord gerolt, evenals iedereen.

Geen woordjes bij een ander aanmeten vriend.
pi_74855776
quote:

[..]

Alsof eigenwaarde altijd alles zegt...
compact en kleverig.
pi_74855926
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Alsof eigenwaarde altijd alles zegt...

Ik denk meer dan jouw bovenstaande bericht?
  donderdag 19 november 2009 @ 17:04:32 #240
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74855933
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef corkydiggles het volgende:

[..]

eerste stuk was een quote van wikipedia dus niet van mij.

en het houden van is voor mij iets belangerijker dan seks. seks is ook een zeer belangerijk onderdeel van een relatie. dat maakt juist het verschil tussen een goede vriend/vriendin en een relatie hebben met iemand
Een heel bevooroordeelt stuk dan...
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_74855996
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en euhm.. je zegt zelf dat je vrijgezel bent in bepaalde topics
Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.
  donderdag 19 november 2009 @ 17:06:59 #242
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74856029
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik beschouw internet nog steeds als een wereld die niet echt bestaat. Zodra ik internet als realiteit ga zien, gaat de computer nooit meer aan.
Dat geld ook voor Ladylike, die lult ook maar wat uit haar nek
pi_74856299
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik denk meer dan jouw bovenstaande bericht?
Ik heb niet alles hier gelezen, maar ik vind het heel erg simpel om te zeggen dat alles te herleiden is naar: hij heeft geen eigenwaarde, anders zou hij dat niet accepteren, nooit.

Sex is niet voor iedereen even onoverkomelijk, dat kun je ook gewoon accepteren in plaats van roepen dat dat voortkomt uit onzekerheid of een gebrek aan eigenwaarde.
Sex zonder gevoelens is voor redelijk wat mensen gemakkelijk en sommigen kunnen zich ook voorstellen dat je IN een relatie sex kan hebben met een ander zonder dat er gevoelens zijn. En dat minder erg vinden.
Sex is gewoon leuk.

Meer hoeft het niet altijd te zijn.
Ook niet in een relatie.

Ik zou het erger vinden als mijn vriend al zijn diepste gevoelens zou delen met een ander, man of vrouw maakt me dan niet eens uit
compact en kleverig.
pi_74856404
Seks is zeker leuk, maar ik heb nog nooit de intentie gehad in een relatie waarin ik écht smoor was op mijn partner met anderen seks te hebben. Sterker nog, ik heb dan niet eens oog voor andere mensen!

Maar ik ben denk ik een rare!
pi_74856550
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Seks is zeker leuk, maar ik heb nog nooit de intentie gehad in een relatie waarin ik écht smoor was op mijn partner met anderen seks te hebben. Sterker nog, ik heb dan niet eens oog voor andere mensen!

Maar ik ben denk ik een rare!
Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.

En ik kan me voorstellen dat je je partner zou vergeven.
compact en kleverig.
pi_74857126
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Two can play that game, hij bedreigt jou? Bedreig hem.

Voorbeeld:

Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Totdat tegen je wordt gebruikt als bewijsmateriaal voor doodsbedreiging. Niet zo'n hele slimme move.
pi_74857187
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ook niet, noch de behoefte, maar ik kan het me wel vóorstellen en ik kan me ook voorstellen dat je daar afspraken over maakt.

En ik kan me voorstellen dat je je partner zou vergeven.
Maar het lijktg me wel dat je die afspraken maakt voordat je de daad bij het woord voegt
pi_74858277
quote:
Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Ahahahahahahah
Kneus, lijden zul je.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:31:18 #249
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_74858613
woon je trouwens samen ? Mocht dat zo zijn , dan heb je in ieder geval ook een week om iemand te zoeken bij wie je mag slapen voor een poosje
Een kikker met bril..
pi_74858745
Goed, toch even een serieuze reactie.

TS, je hebt drie opties:

A. Je biecht alles op, met de nadruk op ALLES, met de kans dat ze jou kan vergeven.
B. Je liegt, "wasn't me", waarbij de kans groot is dat ze er alsnog achterkomt omdat ze toch gaat graven.
C. Je zegt niets, en dumpt haar zelf.

Optie A. is volgens mij de enige reële optie, TS.

Ik spreek uit ervaring, vanuit de 'belazerde kant'.

Game on!
pi_74858916
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:20:01 #252
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74862236
quote:
Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
pi_74863753
TS loopt weg voor de kritiek?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:29:01 #254
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74865209
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Maar jij wel toch?

quote:

[..]

Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:29:36 #255
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74865235
quote:

[..]

Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_74870293
Ik geloof niet dat je vriendin het niet te weten krijgt. hij gaat sowieso bellen. je moet alleen kijken welke damage control strategy de grootste kans op een goede uitkomst heeft.
Bedenk de volgende dingen:
  • Zij weet (nog) van niks. Zij is voor info afhankelijk van jou enerzijds en van hem anderzijds. Bovendien is er de onvolledige informatie binnen jouw plaatje van de situatie: heel misschien heeft je vriendin al singalen van anderen gekregen maar die naast zich neergelegd. (Je weet niet of je samen gezien bent o.i.d.)
  • Zijn verhaal zal bijna zeker weten aangedikt zijn, hij wil maximale schade aanrichten. (Het is immers zo'n type dat wraakzuchtig is, en die doen dan nou eenmaal)
  • Hij moet sowieso bellen, anders blijf jij chantabel

Het is dus zaak zijn verhaal zodanig overdreven te laten lijken dat het niet meer dan een licht slippertje zal lijken. Iets dat met een hele hoop sorry en billen bloot gaan nog wel kan worden verwerkt.
    Aangedikte verhalen hebben gaten. Gaten zijn slecht voor de geloofwaardigheid. Zorg ervoor at je je eigen gaten eerst goed hebt gedicht voor je je eerste move maakt. Neem alle situaties door die mogelijk opkomen, niet alleen je verhaal dat je wil afsteken. Geloof je eigen verhaal, dat laat het geloofwaardiger overkomen.

* Pokerface vereist

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 23:20:08 ]
  • pi_74870865
    Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
    pi_74870930
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Garisson72 het volgende:

TS: post hier met minutieuze precisie wat er allemaal gebeurt.
    pi_74871903
    Reverse psychology, gewoon toegeven en haar de schuld geven, goed boos worden op je vriendin. Shockeren die hap, haar gewoon niet laten bijkomen en echt laten denken dat 't haar schuld is(moet je wel een vriendin hebben die niet al te emotioneel stabiel is )

Of anders, het was maar een zoen, ik ben toch nog bij jou, daar gaat 't toch om?
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_74873170
    Discreet Vreemdgaan?
    Ontmoet Hier Duizenden Singles. Altijd met Foto. Gratis Registratie
    www.VolwassenDating.nl/Vreemdgaan

Ts je bent een lafaard! Hoe harder je liegt hoe erger het is als ze er achter komt..
    pi_74873288
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Wupppie het volgende:
    Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
    Whehe, ik moest hardop lachen
    pi_74873382
    Mail die gast terug dat jullie een open relatie hebben en dat hij je vriendinnetje mag mailen tot ie een ons weegt. Vertel hem ook even dat jij nog steeds zijn vriendin regelmatig uitwoont en of het waar is dat hij een micropenis heeft
      vrijdag 20 november 2009 @ 00:51:47 #263
    166390 shifto
    Kirby Shizzle
    pi_74873581
    Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
    Thinking about thinking of you.
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:36:06 #264
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_74874888
    En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:55:30 #265
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_74874939
    quote:

Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?

JIJ GAAT TOG vreemd hoop dat je vriendin je dumpt. DIe vrouw biecht het nog op jij wilt het wegstoppen... Laf je vriendin kwetsen maar als het er op aan komt niet op de blaren durven te zitten.
    Waarom kan hij zich niet met zijn relatie bezig houden? dat doe jij tog ook niet jij zit aan zijn relatie te kutten.
    Wees blij dat die zo reageerd als iemand dat bij mijn vrouwtje zou doen.. die zouk egt in elkaar trappen en haar gelijk dumpen
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:56:03 #266
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_74874941
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:

Hahah goed idee
    pi_74875007
    tvp
    to ignore the past is to solicit disrespect
    to ignore the present is to invite laziness
    to ignore the future is to beg for disaster
    pi_74875379
    Ik had persoonlijk tegelijkertijd je vriendin gemaild met hetzelfde verhaal en de toevoeging of ze afwachten of je het vertelt.
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_74875698
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
    Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.
      Moderator / Redactie FP vrijdag 20 november 2009 @ 08:42:17 #270
    183088 crew  TheStigsDutchCousin
    Brabo Bastard
    pi_74876206
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef verleiding het volgende:
    Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
    Wou het al zeggen. Grow a pair en take it like a man or be her bitch.
    "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
    "Omae wa mou shindeiru."
    "All we know is... he's called The Stig!"
    pi_74876253
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom zo moeilijk doen dan? Ik dacht dat het minstens een wekenlange affaire was waarbij hij die chick regelmatig had uitgewoond
    pi_74876316
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.
    Mijn zoon zal nooit en te nimmer getuige zijn van mijn sexuele uitspattingen, in welke vorm dan ook.. prive of in het swingersleven. Hoe jij erbij komt dat mensen met een open relatie zomaar in het openbaar neuken met iedereen is mij een raadsel, maar geeft je bekrompenheid goed weer
    Kruip nou maar snel weer terug onder die steen, sluit je ogen.

en nou hoop ik dus dat jouw vent een van die mannen is die ik vaker als "vrijgezel" tegenkom in een club omdat zijn vrouw te preuts is om hem goede sex te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladylike op 20-11-2009 09:01:11 ]
    Lid van de MamaSquad
      vrijdag 20 november 2009 @ 08:58:45 #273
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74876508
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
    En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
    Zo zijn lang niet alle vrouwen hoor
      vrijdag 20 november 2009 @ 09:15:28 #274
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_74876822
    quote:
    Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    pi_74876857
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
    Nou inderdaad zeg, biecht op dat je in een vlaag van verstandsverbijstering met die andere vrouw hebt gezoend.. Alsof liegen en moelijk doen het ook maar enigszins makkelijker erop gaat maken, als ze er dan achter komt gelooft ze never nooit meer dat het alleen zoenen was
    pi_74876909
    Vreemd gaan is absoluut niet goed te praten, maar om dan als kerel iemand anders te gaan chanteren ... wat moet je dan een kutleven hebben.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
    pi_74877075
    niet het hele topic gelezen hoor
    maar ik vraag me bij mensen als TS altijd af waarom ze zich niet alle ellende besparen en gewoon een open relatie aangaan. Of is het idee dat je vrouw een ander neukt weer te bedreigent?
    pi_74877136
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:

[..]

het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.
    Mijn zoon zal nooit en te nimmer getuige zijn van mijn sexuele uitspattingen, in welke vorm dan ook.. prive of in het swingersleven. Hoe jij erbij komt dat mensen met een open relatie zomaar in het openbaar neuken met iedereen is mij een raadsel, maar geeft je bekrompenheid goed weer
    Kruip nou maar snel weer terug onder die steen, sluit je ogen.

en nou hoop ik dus dat jouw vent een van die mannen is die ik vaker als "vrijgezel" tegenkom in een club omdat zijn vrouw te preuts is om hem goede sex te geven.
    Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!
      FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 09:40:56 #279
    13368 NiGeLaToR
    pi_74877333
    Dit is wel het collectieve appelen met peren vergelijken-discussie-topic geworden. Even terug naar de basis, wat is 'vreemd gaan' eigenlijk?

Van wikipedia:
    quote:
    Vreemdgaan is het hebben van een seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan de vaste partner. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag. Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander zonder dat dat voor hun gevoel betekent dat de liefde voor hun partner op het spel staat, ervaren partners dit wel snel als een bedreiging voor de relatie. Bij seksueel contact wordt al snel een seksuele relatie gevreesd. Kenmerkend is dat het woord vreemdgaan zowel het eenmalig contact en de seksuele relatie omvat, omdat daarmee de suggestie wordt versterkt dat het een automatisch uit het andere volgt. Vaak wordt gedacht dat vreemdgaan vaak een reden is voor echtscheiding, maar dit wordt niet door onderzoek bevestigd.

Uit onderzoek komen zeer wisselende cijfers naar voren over het percentage mensen dat wel eens vreemdgaat. Dit is een logisch gevolg van het feit dat er geen duidelijke definitie is van wanneer er sprake is van seks. Het ene onderzoek vindt kussen voldoende, het andere onderzoek beperkt de definitie van vreemdgaan tot geslachtsgemeenschap. Ook zijn mensen veelal niet erg open over hun seksuele activiteiten, waardoor de resultaten van enquêtes sterk afhangen van de manier waarop de respondent bevraagd is.

Wanneer iemand die getrouwd is vreemdgaat spreken we ook wel van een buitenechtelijke relatie of echtbreuk.
    Dus - vreemd gaan is voor de een naar een andere reet gluren, voor de ander het delen van het huishouden (maar niet per se het bed!).
      vrijdag 20 november 2009 @ 09:45:06 #280
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74877437
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ach meisje toch! Pacman mag nog een voorbeeld aan jou nemen! Zet jezelf niet zo voor gek, omdat je geen goede discussie kan houden!
    Ik vindt jou anders een stuk denegrerender.
    pi_74877772
    WTF, alleen gezoend... Kuttopic, slotje! Die 14-jarigen ook
      vrijdag 20 november 2009 @ 10:04:34 #282
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_74877836
    Snap dat als je gezoend hebt dat ook onder vreemdgaan kan vallen. Maar zet dat dan wel even in de OP!!
    pi_74878090
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

top argumenten

Lid van de MamaSquad
    pi_74878113
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:27 schreef Some-Lady het volgende:
    niet het hele topic gelezen hoor
    maar ik vraag me bij mensen als TS altijd af waarom ze zich niet alle ellende besparen en gewoon een open relatie aangaan. Of is het idee dat je vrouw een ander neukt weer te bedreigent?
    Volgens sommigen hier neuk je dan met jan en alleman
    dat wilt TS natuurlijk niet
    Lid van de MamaSquad
      vrijdag 20 november 2009 @ 10:17:45 #285
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_74878126
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:

[..]

top argumenten

[..]

thanx

Kan iemand mij de link met Pacman uitleggen? Iemand!!!!
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_74878356
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Kan iemand mij de link met Pacman uitleggen? Iemand!!!!
    In een open relatie pak je veel mannen?
    pi_74878940
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Volgens sommigen hier neuk je dan met jan en alleman
    dat wilt TS natuurlijk niet
    ja nee echt, ik zie het ook in mn omgeving, een gast die constant vreemdgaat. Maar als mijn vriend 5 seconden met zijn vriendin alleen is, is het huis te klein :S
    Ik vind echt dat meerdere mensen open relaties zouden moeten hebben, omdat daar volgens mij echt wel behoefte aan is. Ik bedoel, als je moeite hebt met trouw blijven, of je hebt er gewoon geen zin in, zoek dan een partner die er ook zo over denkt. En de mensen die monogamie heel belangrijk vinden, die nemen gewoon lekker een monogame partner. (misschien iets te kort door de bocht maar jullie snappen de strekking toch)

Er rust denk ik nog een te groot taboe op, het zou MI gewoon een hoop ellende kunnen besparen als het wat geaccepteerder zou zijn. Nu denken mensen bij open relaties vaak aan van die hippies op woodstock, heb ik het idee.
      vrijdag 20 november 2009 @ 10:55:07 #288
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_74879171
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Some-Lady het volgende:

ja nee echt, ik zie het ook in mn omgeving, een gast die constant vreemdgaat. Maar als mijn vriend 5 seconden met zijn vriendin alleen is, is het huis te klein :S
    Als het zo gaat moet diegene gewoon de relatie beeindigen.. heel simpel, want blijkbaar heeft ie haar alleen voor de lol ofzo. Doe dan geen relatie.
    pi_74879200
    Wie zijn billen brandt...
    Live out of your imagination, not your history.
    pi_74879346
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het zo gaat moet diegene gewoon de relatie beeindigen.. heel simpel, want blijkbaar heeft ie haar alleen voor de lol ofzo. Doe dan geen relatie.
    die gast heeft een verschrikkelijke moeder die ontzettend controle freakisch is/was.
    ik denk dat zijn vriendin (lief naief onschuldig verzorgend type) een beetje zijn surrogaat moeder is. Ze heeft het nu overigens uitgemaakt, omdat ze erachter is gekomen. Maar dat soort situaties zijn lastig, ik vond t een ontzettend toffe meid, die uieindelijk wel mn vriendin werd omdat die gast een vriend is van mijn vriend. Lastig omdat ik haar wilde vertellen over zijn gedrag omdat je dat wel zou doen als vriendin zijnde, maar toch niet gedaan om dat ik me niet met hun relatie wilde bemoeien.

maargoed, ik ga offtopic
    pi_74879350
    tvp
    a dirty mind is a joy forever
    Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
    pi_74879612
    Ik denk dat je gewoon een man moet zijn, en de simkaart en het wachtwoord van je vriendin kwijt moet maken. Of zijn emailadres en telefoonnummer laten blokkeren door resp. haar email en telefonie provider.

Als je nog meer man bent: sla die vent tot moes, dat zijn vriendin vreemd gegaan is iets wat hij met haar uit mag vechten. Leer hem een lesje dat het geen zin heeft om een wraakzuchtige zielepiet te zijn. Wat had hij gedaan als TS single geweest was? Zijn mams opbellen?
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:17:35 #293
    1602 Fransie
    blue is not red
    pi_74879758
    Dit wil ik even volgen
    Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
    ---===Official Oldbie===---
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:18:38 #294
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_74879787
    quote:

[..]

zoenen is voor sommigen intiemer dan neuken. Voor anderen is het weer geen ramp. Waar het om gaat is dat hij het achter de rug van zn vriendin om heeft gedaan en dat de vriend van zijn collega het dus wél vreemdgaan vindt en het aan de andre partij wil verklappen. Wat zn goed recht is.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_74879798
    Als je nog een kans wilt hebben met je huidige vriendin, zou ik het haar 'gewoon' vertellen (en hem dus idd voor zijn!!)...zit niks anders op en dit is het risico wat je loopt als je vreemdgaat...
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:21:22 #296
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_74879870
    Blijkbaar is er dus alleen een keer gezoend, maar dan snap ik deze opmerking niet:
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
    Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
    Wat is er dan precies al een jaar aan de hand dat TS moet ontkennen?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_74880072
    Biecht het maar op TS het komt toch wel uit. Waar ben je eigenlijk? Ik wil wel weten of je vriendin het al weet.
    Haters gonna hate.
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:30:12 #298
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_74880081
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
    Blijkbaar is er dus alleen een keer gezoend, maar dan snap ik deze opmerking niet:
    [..]

Wat is er dan precies al een jaar aan de hand dat TS moet ontkennen?
    Volgens mij is het een jaar geleden gebeurd, dus al een jaar aan het verzwijgen?
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:30:47 #299
    164607 sc00p
    D66-rechter
    pi_74880098
    Opbiechten, maar wel goed de reden uitleggen, of had je geen reden en deed je het alleen om de geil?
    Ik ook, bedankt!
      vrijdag 20 november 2009 @ 11:31:58 #300
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_74880129
    -edit-
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')