abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74858916
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:20:01 #252
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74862236
quote:
Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
pi_74863753
TS loopt weg voor de kritiek?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:29:01 #254
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74865209
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Maar jij wel toch?

Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
Wees dan lekker vrijgezel, en ga niet op je 15e een levenslange relatie aan!
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoor Hij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.

Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.

Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.

Een vooroordeel : Iemand vrijgezel noemen, waar je niks van weet.

Nou kijk eens aan, gratis lesje!
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:29:36 #255
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74865235
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wat voor een vent een 'acceptabele reden' is.
Deed z'n eigen piemelemoos het niet meer ofzo ?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_74870293
Ik geloof niet dat je vriendin het niet te weten krijgt. hij gaat sowieso bellen. je moet alleen kijken welke damage control strategy de grootste kans op een goede uitkomst heeft.
Bedenk de volgende dingen:
  • Zij weet (nog) van niks. Zij is voor info afhankelijk van jou enerzijds en van hem anderzijds. Bovendien is er de onvolledige informatie binnen jouw plaatje van de situatie: heel misschien heeft je vriendin al singalen van anderen gekregen maar die naast zich neergelegd. (Je weet niet of je samen gezien bent o.i.d.)
  • Zijn verhaal zal bijna zeker weten aangedikt zijn, hij wil maximale schade aanrichten. (Het is immers zo'n type dat wraakzuchtig is, en die doen dan nou eenmaal)
  • Hij moet sowieso bellen, anders blijf jij chantabel

Het is dus zaak zijn verhaal zodanig overdreven te laten lijken dat het niet meer dan een licht slippertje zal lijken. Iets dat met een hele hoop sorry en billen bloot gaan nog wel kan worden verwerkt.
    Aangedikte verhalen hebben gaten. Gaten zijn slecht voor de geloofwaardigheid. Zorg ervoor at je je eigen gaten eerst goed hebt gedicht voor je je eerste move maakt. Neem alle situaties door die mogelijk opkomen, niet alleen je verhaal dat je wil afsteken. Geloof je eigen verhaal, dat laat het geloofwaardiger overkomen.

* Pokerface vereist

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 23:20:08 ]
  • pi_74870865
    Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
    pi_74870930
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Garisson72 het volgende:

TS: post hier met minutieuze precisie wat er allemaal gebeurt.
    pi_74871903
    Reverse psychology, gewoon toegeven en haar de schuld geven, goed boos worden op je vriendin. Shockeren die hap, haar gewoon niet laten bijkomen en echt laten denken dat 't haar schuld is(moet je wel een vriendin hebben die niet al te emotioneel stabiel is )

Of anders, het was maar een zoen, ik ben toch nog bij jou, daar gaat 't toch om?
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_74873170
    Discreet Vreemdgaan?
    Ontmoet Hier Duizenden Singles. Altijd met Foto. Gratis Registratie
    www.VolwassenDating.nl/Vreemdgaan

Ts je bent een lafaard! Hoe harder je liegt hoe erger het is als ze er achter komt..
    pi_74873288
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Wupppie het volgende:
    Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
    Whehe, ik moest hardop lachen
    pi_74873382
    Mail die gast terug dat jullie een open relatie hebben en dat hij je vriendinnetje mag mailen tot ie een ons weegt. Vertel hem ook even dat jij nog steeds zijn vriendin regelmatig uitwoont en of het waar is dat hij een micropenis heeft
      vrijdag 20 november 2009 @ 00:51:47 #263
    166390 shifto
    Kirby Shizzle
    pi_74873581
    Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
    Thinking about thinking of you.
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:36:06 #264
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_74874888
    En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:55:30 #265
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_74874939
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:

Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?

JIJ GAAT TOG vreemd hoop dat je vriendin je dumpt. DIe vrouw biecht het nog op jij wilt het wegstoppen... Laf je vriendin kwetsen maar als het er op aan komt niet op de blaren durven te zitten.
    Waarom kan hij zich niet met zijn relatie bezig houden? dat doe jij tog ook niet jij zit aan zijn relatie te kutten.
    Wees blij dat die zo reageerd als iemand dat bij mijn vrouwtje zou doen.. die zouk egt in elkaar trappen en haar gelijk dumpen
      vrijdag 20 november 2009 @ 03:56:03 #266
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_74874941
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:

Hahah goed idee
    pi_74875007
    tvp
    to ignore the past is to solicit disrespect
    to ignore the present is to invite laziness
    to ignore the future is to beg for disaster
    pi_74875379
    Ik had persoonlijk tegelijkertijd je vriendin gemaild met hetzelfde verhaal en de toevoeging of ze afwachten of je het vertelt.
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_74875698
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
    Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.
      Moderator / Redactie FP vrijdag 20 november 2009 @ 08:42:17 #270
    183088 crew  TheStigsDutchCousin
    Brabo Bastard
    pi_74876206
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef verleiding het volgende:
    Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
    Wou het al zeggen. Grow a pair en take it like a man or be her bitch.
    "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
    "Omae wa mou shindeiru."
    "All we know is... he's called The Stig!"
    pi_74876253
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom zo moeilijk doen dan? Ik dacht dat het minstens een wekenlange affaire was waarbij hij die chick regelmatig had uitgewoond
    pi_74876316
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
    Open relatie is geen vreemdgaan.

Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.

Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenen Leg dat maar eens uit aan je kinderen
    het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.
    Mijn zoon zal nooit en te nimmer getuige zijn van mijn sexuele uitspattingen, in welke vorm dan ook.. prive of in het swingersleven. Hoe jij erbij komt dat mensen met een open relatie zomaar in het openbaar neuken met iedereen is mij een raadsel, maar geeft je bekrompenheid goed weer
    Kruip nou maar snel weer terug onder die steen, sluit je ogen.

en nou hoop ik dus dat jouw vent een van die mannen is die ik vaker als "vrijgezel" tegenkom in een club omdat zijn vrouw te preuts is om hem goede sex te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladylike op 20-11-2009 09:01:11 ]
    In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
    RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
    Lid van de MamaSquad
      vrijdag 20 november 2009 @ 08:58:45 #273
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74876508
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
    En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
    Zo zijn lang niet alle vrouwen hoor
    Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
      vrijdag 20 november 2009 @ 09:15:28 #274
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_74876822
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    pi_74876857
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
    Nou inderdaad zeg, biecht op dat je in een vlaag van verstandsverbijstering met die andere vrouw hebt gezoend.. Alsof liegen en moelijk doen het ook maar enigszins makkelijker erop gaat maken, als ze er dan achter komt gelooft ze never nooit meer dat het alleen zoenen was
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')