quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maar jij wel toch?
Vind het maar sneu als je buitenshuis moet aan halen, wat je blijkbaar binnenshuis niet krijgt.
Wees dan lekker vrijgezel, en ga niet op je 15e een levenslange relatie aan!
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hele coole vent, met heel veel eigenwaarde, goed hoorHij kan daar ook niks aan doen, zo is hij gemaakt door mammie en pappie.
Ga je nu ineens lelijk doen? Dan moet je niet zo'n grote toeter hebben dat vreemdgaan zo stoer is (nee dat zijn niet je woorden, maar je wil je graag in een bepaalde rol wurmen waardoor je populair word onder wat nerds op internet) Omdat jij vreemdging, met een gegronde reden.
Je weet wel wat een gegronde reden betekent? Of snap je het woord vreemdgaan gewoon niet?
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jouw vreemdgaan acceptabel was of niet. En dat is ook geen vooroordeel, je praat er immers zelf over.
Een vooroordeel : Iemand vrijgezel noemen, waar je niks van weet.
Nou kijk eens aan, gratis lesje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat voor een vent een 'acceptabele reden' is.
Deed z'n eigen piemelemoos het niet meer ofzo ?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
TS: post hier met minutieuze precisie wat er allemaal gebeurt.
Whehe, ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Wupppie het volgende:
Mail trouwens terug dat je herpes hebt, kan je lachen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef shifto het volgende:
Neerstompen en zijn vriendin nog een keer neuken voor zijn gezicht
Wou het al zeggen. Grow a pair en take it like a man or be her bitch.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef verleiding het volgende:
Wat ben jij een pussy. Wees een man en geef het toe. Als ik die andere vriend was, had ik je geen week gegeven.
Waarom zo moeilijk doen dan? Ik dacht dat het minstens een wekenlange affaire was waarbij hij die chick regelmatig had uitgewoondquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.
het is dus duidelijk dat jij echt onder een steen vandaan komt en totaal geen idee hebt wat een open relatie inhoudt, hoeveel varianten daarop zijn en wat vreemdgaan daarin inhoudt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Geen recht van spreken wbt vreemdgaan dus.
Open relatie is geen vreemdgaan.
Dat is gewoon ongestraft met jan en alleman neuken zonder verantwoording af te leggen.
Weet je wel, ga je samen je kinderen van school halen, staat je moeder ineens met je meester te zoenenLeg dat maar eens uit aan je kinderen
![]()
Zo zijn lang niet alle vrouwen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
En het leuke is dat je vriendin na het opbiechten wraak neemt en zich door de eerste de beste lekkere vent laat neuken. Inclusief anaal om jou te stangen.
Jezus, waar gáát het dan allemaal over.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ze hebben nooit geneukt, alleen gezoent.
Nou inderdaad zeg, biecht op dat je in een vlaag van verstandsverbijstering met die andere vrouw hebt gezoend.. Alsof liegen en moelijk doen het ook maar enigszins makkelijker erop gaat maken, als ze er dan achter komt gelooft ze never nooit meer dat het alleen zoenen wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jezus, waar gáát het dan allemaal over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |