Fantastische tip!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roep dat maar eens in een parenclub
en daar maakt die vriend zich druk omquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roep dat maar eens in een parenclub
dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar maakt die vriend zich druk om
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .quote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.
Wel voldoende reden om een relatie te beeindigen.
tjaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoen
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
als moest kiezen tussen dat of helemaal uit elkaar trekken ?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?![]()
Ik zou dat echt niet leuk vinden.
een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil jaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?![]()
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
Leuk niet. Al zou ik ook niet vragen hoe ze kuste en hoe lang het duurde enzo. Het is wel best intiem. Maar zou ik ervoor weg gaan? Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.
En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil ja
ze zijn gestopt na de zoen, hadden zo kunnen doorgaan lijkt me....
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.
en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
geloof mij nou maar dat je daar als collega's echt wel de tijd voor hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehad
Rationeel gezien zou dat idd mooi zijn, als dat zo zou werken... maar de meeste vrouwen zijn niet rationeel, laat staan tijdens ruzies, dus in de praktijk zul je zoiets gewoon blijven horenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.
en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.
En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
Als je het blijft verwijten, dan ben je er niet van overtuigd dat je partner er spijt van heeft en heb je hem/haar imo nog niet vergevenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.
Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]Ik zou er bij hem niet op terug komen steeds welk nut heeft dat?
Ik zou niet een relatie willen waarbij elk misstapje meteen afgestraft word met het einde van een goede tijd.
En nu maar hopen dat die vriend in kwestie geen hippe diesel leasbak heeft. Ik zie TS al zoeken naar de bougiekabels.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.
Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvolquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat probeer ik dus te zeggen
mensen maken fouten.. ook hele stomme fouten
Yepsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
maar je partner niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
Mijn ex nietquote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je partner niet?
en anders: kuddo's voor het kunnen tonen van begrip terwijl je zelf nog nooit in die situatie gezeten hebt
oh okayquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Mijn ex niet![]()
maar dat is niet waarom hij mijn ex is.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg
Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck () gebeurd is )
Ok, had ik half gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
Nja het helpt als je een open relatie hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ok, had ik half gelijk
Ik begrijp niet hoe je daar overheen zou kunnen stappen, wanneer je partner, degene die je het meest zou moeten kunnen vertrouwen, op die manier dat vertrouwen beschaamd.
Dat zal vast een tekortkoming van mijn kant zijn, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet overheen zou kunnen stappen. In ieder geval niet door bij die persoon te blijven.
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja het helpt als je een open relatie hebt
daarom was het neuken in mijn geval niet het probleem, wel dat ik het later pas vertelde
idd, het vertrouwen, daar ging het om.
Was iig wel een goede les
Juist nietquote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
In een dronken bui heeft mijn vriendin in het begin van onze relatie ook een jongen gezoend op één of ander personeels-feest.. spijtspijtspijt,.. enz.enz.enz....quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not donequote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
Ja, want gelukkig heb jij je niet met zijn relatie bemoeidquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)
maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
Respect voor het tonen van geen vooroordelenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.
Zou alleen niets voor mij zijn. Misschien dat ik er over 10-20 jaar anders over denk, afhankelijk vanw at er in de tussentijd allemaal gebeurt natuurlijk, maar op dit moment zou ik het me niet kunnen voorstellen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Technofreakzz het volgende:
eigen schuld.... raap je ballen maar bijelkaar en vertel het je vriendin Held
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Hoezo afpersing? HIj vraagt toch geen geld of iets anders. Het is ook geen smaad want het is de waarheid. Het enige dat hij doet is hem een weekje de tijd geven. Heel erg redelijk lijkt mij zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
goed uitgelegdquote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)
maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
gevlucht voor zijn vriendinquote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef lekzzz het volgende:
[..]
met de noorderzon vertrokkenMaar goed kom eens uit TS
Dat kreeg hij best veel. En ook tips.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
Weer zo'n TS die niet de bijval kreeg die hij dacht te verdienen?
Dan nog kan die gozer je er straks trouwens gewoon bijnaaien.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Het ziet er wel een beetje naar uit dat ik er niet onderuit kom. Ik heb uitgevonden dat hij zeker de juiste gegevens van mijn vriendin heeft. Ben niet echt het type dat physieke wraak op hem gaat en kan nemen. Ik denk dat ik dan het onderspit moet delven.
Een echte oplossing is er niet vrees ik. De enige ligt een tijdje terug in de tijd.
Er is wel degelijk een oplossing, OPBIECHTEN!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Het ziet er wel een beetje naar uit dat ik er niet onderuit kom. Ik heb uitgevonden dat hij zeker de juiste gegevens van mijn vriendin heeft. Ben niet echt het type dat physieke wraak op hem gaat en kan nemen. Ik denk dat ik dan het onderspit moet delven.
Een echte oplossing is er niet vrees ik. De enige ligt een tijdje terug in de tijd.
Waarom vertoont hij zich niet meer dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef lichtekooi het volgende:
Dat kreeg hij best veel. En ook tips.
Die post voor die van jouw was TSquote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom vertoont hij zich niet meer dan!
Iedereen moet zijn leven en dus ook zijn/haar relaties op een eigen manier invullen, waar ze zich goed bij voelen. Daar kan ik wel mijn persoonlijke ideeen over hebben, maar wanneer het mij niet persoonlijk raakt, en wanneer het niet voor onschuldige 'slachtoffers' zorgt, kan ik het niet 'veroordelen'quote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Respect voor het tonen van geen vooroordelen![]()
en ik snap dat het niet voor ieder koppel is
Mensen hebben idd zwakheden, maar je weet nog steeds wel wanneer je iets fout doet of niet. Wanneer je vreemdgaat dan WEET je dat je daarmee je partner gigantisch kwetst. Als je vervolgens beslist dat die pijn van je partner niet opweegt tegen je eigen pleziertje, tja...(!) Ik vind dat persoonlijk onvergeefbaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebben
wel met ruzie trouwens, vooral omdat hij loog. Een heel domme uitgebreide leugen zoals van boris.![]()
meteen eerlijk zijn was beter geweest, of goed liegen
O kut, wat stom van mij. Excuus!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef lichtekooi het volgende:
Die post voor die van jouw was TS
Dan nog is het aan hem om te beslissen of ie het verteld of niet, en niet aan die ander. Bemoeizucht... Zelden goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not done
Maar je weet ook dat dit kan gebeuren. Je kiest er zelf voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan nog is het aan hem om te beslissen of ie het verteld of niet, en niet aan die ander. Bemoeizucht... Zelden goed.
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je weet ook dat dit kan gebeuren. Je kiest er zelf voor.
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik vind je wel een grappig figuur, je maakt je meer zorgen om de partner van je slippertje dan om je relatie. Misschien moet je je vriendin dit topic laten lezen, dat helpt vastquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tom_inferior het volgende:
Waarom niet? Als je partner met iemand is vreemdgegaan betuigt dat ook van geen respect. TS heeft zich ook bemoeit met de relatie tussen de andere twee, dat er dus een boze partner op deze manier 'wraak' afdwingt is misschien net zo erg, maar daarom niet in ene 'onacceptabel'.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.
Ik kan me het gevoel voorstellen, maar vind het onacceptabel om daarin te mengen.
Dat betekend nog niet dat je er geen rekening mee moet houden. Er is altijd meer dan 1 persoon betrokken bij dit soort dingen en je weet dus dat het uit kan komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie? Gut... Tjah, TS is een lul en weet ik wel niet wat meer, maar is het goed te praten dat je zelf uit wraak dat leed maar deelt met TS zijn vriendin als hij het zelf niet binnen een week vertelt? Dacht het niet.
Ik kan me het gevoel voorstellen, maar vind het onacceptabel om daarin te mengen.
Want TS heeft zich niet in de relatie van die andere gast gemengt door zijn vriendin te neuken? Dat is toch echt het gene in deze situatie dat onacceptabel is.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat maakt het maar goed om je te mengen in andermans relatie?
Dat dus. Ik vind TS laf dat hij het niet op 'kan' biechten. Dat je vreemdgaat ok, dat je het verzwijgt ok (ja zo ben ik dan wel weerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je er geen rekening mee moet houden. Er is altijd meer dan 1 persoon betrokken bij dit soort dingen en je weet dus dat het uit kan komen.
Het kan ook wel goed gaan, maar dat is nooit een garantie.
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Want TS heeft zich niet in de relatie van die andere gast gemengt door zijn vriendin te neuken? Dat is toch echt het gene in deze situatie dat onacceptabel is.
Juist, hiermee ben ik het eens..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.
Neuken is net als vechten: waar twee neuken, hebben twee schuld, en niet alleen TS zit fout. Als die vriend boos is, moet ie boos zijn op zijn vriendin en de rest met rust laten. Tis kut en alles, maar het is gewoon NIET zijn zaak.
Dat is zo maar zo gaat het vaak hé. Wanneer een vrijgezel met een getrouwde vrouw neukt om maar even wat te noemen, word de echtgenoot vaak op de vrijgezel boos.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar was niet alleen TS bij, maar ook zeker de collega die door TS vreemd ging. Alleen ging het stuk, beiden terug naar af. Zij komt ervoor uit naar haar vriend, prima, dat is haar kant. Alleen de kant van TS wordt bepaald door de tegenpartij? Lijkt me een beetje kromme gang van zaken.
Neuken is net als vechten: waar twee neuken, hebben twee schuld, en niet alleen TS zit fout. Als die vriend boos is, moet ie boos zijn op zijn vriendin en de rest met rust laten. Tis kut en alles, maar het is gewoon NIET zijn zaak.
Ik vind het nu ook niet meer de moeite waard om te reageren...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Juist, hiermee ben ik het eens..
daarbij komt dat er niet eens geneukt is, maar daar leest bijna iedereen voor het gemak maar even overheen
Ik zou ook boos worden op degene met wie mijn vriend dat deed. En het is voor de gesprek beter als er wel seks is geweest.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
dan is het nog erger, aangezien de vrijgezel vrij is om te doen en laten wat ie wilt, op relationeel gebied danquote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is zo maar zo gaat het vaak hé. Wanneer een vrijgezel met een getrouwde vrouw neukt om maar even wat te noemen, word de echtgenoot vaak op de vrijgezel boos.
Zoals je al zegt. Waar er 2 neuken hebben er 2 schuld. Dus die gast mag boos zijn op zijn vriendin, en op TS. Ik zou hem ook terugpakken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Weer zo een onzinquote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef jongegast het volgende:
relaties zijn niet gebaseerd op vertrouwen, maar op aantrekkingskracht. Als je vreemdgaat met een ander is er simpelweg niet genoeg aantrekkingskracht
Leuk dat je het weer als een domme uitgebreide leugen beschrijft.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebben
wel met ruzie trouwens, vooral omdat hij loog. Een heel domme uitgebreide leugen zoals van boris.![]()
meteen eerlijk zijn was beter geweest, of goed liegen
De relatie van TS en zijn vriendin blijft aan, vriendin heeft een heel drama verhaal gehoord over een ontslagen collega die dreigmailtjes naar zijn ex-collega's schrijft....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Leuk dat je het weer als een domme uitgebreide leugen beschrijft.
Er is niks uitgebreids aan deze leugen, zoiets kan gebeuren, je projecteert het als iets dat echt aan de gang is en laat je het lopen.
Ik weet niet wat jij allemaal in jouw hoofd haalt om het uitgebreid te maken, maar ik draag een volledig mogelijke situatie aan, hoe je die leugen invult dat moet je zelf bepalen, ik geef wat voorbeelden en meld erbij dat je het er niet te dik bovenop moet leggen, uiteindelijk hangt de inhoud van de leugen af van de persoonlijkheid van zijn vriendin, en daar kan ik niet over oordelen want ik ken haar niet.
Als jij aan 3 onafhankelijke personen die op geen manier met elkaar verbonden zijn dezelfde leugen vertelt, vertel je de leugen 3x anders om het aan te passen aan hun persoonlijkheid.
Dat jouw vriend niet kan liegen is zijn probleem. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad.
Die dreigmailtjes maak je alleen aan voor de timestamp indien nodig, hangt af van zijn vriendin, en hey niemand heeft gezegd dat je leven er makkelijker op wordt als je liegt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De relatie van TS en zijn vriendin blijft aan, vriendin heeft een heel drama verhaal gehoord over een ontslagen collega die dreigmailtjes naar zijn ex-collega's schrijft....
... en jij denkt dat die vriendin dat niet ter sprake brengt op het eerste personeelsfeestje of kerstborrel waarvoor ze is uitgenodigd!?
Kom nou...(!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |