En nu maar hopen dat die vriend in kwestie geen hippe diesel leasbak heeft. Ik zie TS al zoeken naar de bougiekabels.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.
Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb die dingen nooit laten omhoog komen in een ruzie. Wel als iets ter sprake kwam door een andere reden, maar nooit verwijten als we ruzie hadden. Dat was klaar dan.
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvolquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat probeer ik dus te zeggen
mensen maken fouten.. ook hele stomme fouten
Yepsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel: Lichtekooi en LadyLike hebben hele grote stomme fouten gemaakt, en zijn daarom nu extra begripvol
maar je partner niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
Mijn ex nietquote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je partner niet?
en anders: kuddo's voor het kunnen tonen van begrip terwijl je zelf nog nooit in die situatie gezeten hebt
oh okayquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Mijn ex niet![]()
maar dat is niet waarom hij mijn ex is.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
je leert er natuurlijk wel van, tis niet zo dat ik nu lekker mag vreemdgaan, zolang ik maar sorrie zeg
Mja mijn vent realiseerde zich dat ie 15 jaar niet ging weggooien om 1 slippertje..
nu maar hopen dat de vriendin van TS ook zo slim is (aangezien er geen fuck () gebeurd is )
Ok, had ik half gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben altijd heel trouw.
Nja het helpt als je een open relatie hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ok, had ik half gelijk
Ik begrijp niet hoe je daar overheen zou kunnen stappen, wanneer je partner, degene die je het meest zou moeten kunnen vertrouwen, op die manier dat vertrouwen beschaamd.
Dat zal vast een tekortkoming van mijn kant zijn, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet overheen zou kunnen stappen. In ieder geval niet door bij die persoon te blijven.
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja het helpt als je een open relatie hebt
daarom was het neuken in mijn geval niet het probleem, wel dat ik het later pas vertelde
idd, het vertrouwen, daar ging het om.
Was iig wel een goede les
Juist nietquote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
In een dronken bui heeft mijn vriendin in het begin van onze relatie ook een jongen gezoend op één of ander personeels-feest.. spijtspijtspijt,.. enz.enz.enz....quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
Och TS had er eerder over na moeten denken voordat hij eraan ging beginnen, vreemdgaan is gewoon not donequote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
Ja, want gelukkig heb jij je niet met zijn relatie bemoeidquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Tom_inferior het volgende:
Hij heeft gewoon een vrij open profiel op internet overal, dus ze kan zo zien dat hij 'normaal' is. (Behalve dan bemoeizuchtig!)
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist niet
je bent enorm close samen en hebt een normale relatie (juist veel sterker vaak dan mensen die maar bang zijn dat hun partner gaat zoenen met een ander en de kwaliteit van hun relatie aan trouwheid koppelen), maar het neuken gebeurt juist met buddies (nja ook.. net alsof we samen geen sex meer hebben)
maar als je geinteresseerd bent hoe een open relatie goed werkt mag je altijd een pm sturen
Respect voor het tonen van geen vooroordelenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp redelijk hoe het in jullie geval werkt.
Zou alleen niets voor mij zijn. Misschien dat ik er over 10-20 jaar anders over denk, afhankelijk vanw at er in de tussentijd allemaal gebeurt natuurlijk, maar op dit moment zou ik het me niet kunnen voorstellen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Technofreakzz het volgende:
eigen schuld.... raap je ballen maar bijelkaar en vertel het je vriendin Held
Ik had geen open relatie. Ik besef gewoon dat mensen zwakheden hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, als je een 'open relatie' hebt, dan zal dat uiteraard anders liggen. Dan ben je eigenlijk gewoon samenwonende 'fuckbuddies'.
Hoezo afpersing? HIj vraagt toch geen geld of iets anders. Het is ook geen smaad want het is de waarheid. Het enige dat hij doet is hem een weekje de tijd geven. Heel erg redelijk lijkt mij zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan iig nog afpersing. Verder ben ik het wel met TS eens. Het is aan hem en niet aan die vriend met zijn wraakzucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |