Fantastische tip!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roep dat maar eens in een parenclub
en daar maakt die vriend zich druk omquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roep dat maar eens in een parenclub
dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want die mensen hebben bewust een open relatie.
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar maakt die vriend zich druk om
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .quote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.
Wel voldoende reden om een relatie te beeindigen.
tjaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja echt... mensen laten hun hele relatie en die van een ander afhangen van een zoen
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
als moest kiezen tussen dat of helemaal uit elkaar trekken ?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?![]()
Ik zou dat echt niet leuk vinden.
een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil jaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een flinke intense tongzoen die je vriend geeft aan een andere vrouw is niet erg?![]()
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat geld niet voor iedereen en heeft vaak ook met je leeftijd te maken volgens mij. Ik kijk daar nu ook anders naar dan 4 jaar geleden .
Leuk niet. Al zou ik ook niet vragen hoe ze kuste en hoe lang het duurde enzo. Het is wel best intiem. Maar zou ik ervoor weg gaan? Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.
En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een tongzoen en uitwonen is een wereld van verschil ja
ze zijn gestopt na de zoen, hadden zo kunnen doorgaan lijkt me....
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.
en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
geloof mij nou maar dat je daar als collega's echt wel de tijd voor hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze hebben nog geen tijd ervoor gehad
Rationeel gezien zou dat idd mooi zijn, als dat zo zou werken... maar de meeste vrouwen zijn niet rationeel, laat staan tijdens ruzies, dus in de praktijk zul je zoiets gewoon blijven horenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie weten dat en hebben die afspraak duidelijk gemaakt naar elkaar neem ik aan.
en wat dat "rest van je leven aanhoren" betreft: of ze vergeeft het of niet
is het vergeven, mooi, maar blijf het niet je partner verwijten iedere keer dat je ruzie hebt. Fouten maken is menselijk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, en bijna 9 jaar een vaste en monogame relatie, maar als zij een ander zou zoenen is het meteen over.
En andersom ook neem ik aan, maar zelfs als het andersom van haar kant niet over zou hoeven te gaan, zou de relatie sowieso ten dode opgeschreven zijn, want dan moet ik de rest van mijn leven aanhoren hoe ik een ander gezoend heb...
Als je het blijft verwijten, dan ben je er niet van overtuigd dat je partner er spijt van heeft en heb je hem/haar imo nog niet vergevenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is er een groot verschil tussen vergeven en vergeten.
Je kan zo makkelijk vergeven als je zelf wilt, maar vergeten doe je echt niet. Hoe je het went of keert, het zal elke keer in een ruzie omhoog komen. Omdat het de zwakte is geweest van je partner.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]Ik zou er bij hem niet op terug komen steeds welk nut heeft dat?
Ik zou niet een relatie willen waarbij elk misstapje meteen afgestraft word met het einde van een goede tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |