Hier is niks gedetailleerd aan, je vertelt gewoon het verhaal, om een half verhaal te gaan vertellen omdat het een leugen is, dat is pas dom.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
Echt als je wil liegen maak het niet teveel en te uitgebrijd hoe meer detail hoe makkelijker onderuit te halen.
Zij heeft geen eens een zak popcorn nodig! Ze tovert ze zo in haar hand!quote:
Jouw lulverhaal is een lulverhaal, de reden waarom hij al over zijn antwoorden moet nadenken is omdat niet iedereen een geboren leugenaar is en als ze dus in de situatie komen dat ze iets aan moeten passen door de mand vallen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
wat een lulverhaal. Als je liegt, blijf zo dicht mogelijk bij de waarheid. Altijd.
Ga je neuken na risk te hebben gespeeld met je vrienden, zeg gewoon dat het laat werd. Als ze je vertrouwt gelooft ze dat en vraagt ze niets na. Verhalen over lekke banden en komen uit. Ze kan ook achterhalen waar hij werkt...
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Two can play that game, hij bedreigt jou? Bedreig hem.
Voorbeeld:
Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Beste optie tot op heden!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Je mag van mij bellen wat je wil met mijn vriendin. Maar voordat je daarna 's ochtends je auto start zou ik nog maar eens even goed onder de motorkap kijken.
Natuurlijk denk je na over vragen. En over antwoorden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Jouw lulverhaal is een lulverhaal, de reden waarom hij al over zijn antwoorden moet nadenken is omdat niet iedereen een geboren leugenaar is en als ze dus in de situatie komen dat ze iets aan moeten passen door de mand vallen.
Ook ken jij de geschiedenis van TS niet, je weet niet wat voor situaties hij in dat jaar van vreemdgaan heeft gecreeerd, en om daarom mijn advies als een lulverhaal af te schrijven maakt jou redelijk kortzichtig.
Ik zorg ervoor dat TS niks vergeet in zijn heilige quest om de waarheid te verdoezelen.
en deze is echt briljant!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Waarbij je wel de regel:quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
Wat!?!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
TS, vertel de sensatiezoekers ook even dat het bij zoenen gebleven was en dat er dus helemaal niets gebeurd is
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarbij je wel de regel:
Never make an empty threat!
In acht moet houden. Trek dus minimaal 2 keer de komende week zijn bougiekabels los en vertel hem dat dit 'het begin' is. Als klapper kun je natuurlijk ook zijn remleiding doorsnijden!
Omdat je vriendin een sloerie is die zich laat aflebberen?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef HugoBaas het volgende:
TS je hebt nog mazzel dat die jongen je een week geeft.
Ik had niets gezegd en je helemaal kapot geslagen.
Tja, ik mag geen PM openbaar maken....quote:
nee, wel een slechtequote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Is hier al een mooie lemming van gemaakt ?
Eerst iemand's vrouw neuken, en vervolgens die gozer bedreigen: ja... lijkt me heel verstandig(!)quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef rashudo het volgende:
Voorbeeld:
zoenen, er is niets gebeurdquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eerst iemand's vrouw neuken een kusje geven, en vervolgens die gozer bedreigen: ja... lijkt me heel verstandig(!)
Klopt hij is niet de enige schuldige, maar ik zou hem wel even opzoeken aangezien hij wist dat zij bezet was.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Omdat je vriendin een sloerie is die zich laat aflebberen?
de schuldige is niet alleen TS hoor
Zoenen is nog steeds vreemdgaan, maar idd al een stuk minder erg dan sex.quote:
roep dat maar eens in een parenclubquote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Klopt hij is niet de enige schuldige, maar ik zou hem wel even opzoeken aangezien hij wist dat zij bezet was.
Dat is gewoon not done! Blijf met je tengels van iemand anders zijn vrouw af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |