Eigen schuld!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Tom_inferior het volgende:
Fokkers, ik ben vreemdgegaan met een collega die ook een relatie heeft. Zij vindt me veel leuker dan ik haar maar we hebben beide besloten verder te gaan met onze eigen relaties. Nu heeft zij het wel aan haar vriend vertelt.
Krijg ik net een mailtje van haar vriend dat ik het maar beter aan mijn vriendin kan vertellen omdat hij het telefoonnummer en emailadres van mijn vriendin voor zich heeft liggen en dat hij over een week exact een mail en sms naar haar stuurt. "Als ik me klote voel, mag jij je ook klote voelen." Kan hij zich niet gewoon met zijn relatie bezig houden, verdomme?! Wat kan ik nu het beste doen?
Je kunt ook altijd zeggen dat die vriend van je collega een oogje op je heeft maar het niet aan zijn vriendin durft te vertellen dat hij homo is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Jesse_ het volgende:
Wel lief dat hij je nog een week geeft
Wat ben jij een laffe haas zeg. Als ze het van een ander moet horen is dat nog erger.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Tom_inferior het volgende:
Ik denk niet dat ik het kan opbrengen het op te biechten, heb nl geen idee hoe ze hier op zal reageren. Ontkennen is nauwelijks een optie want de informatie komt uit de eerste hand... Dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht en wat ik al een jaar doe.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Flurry het volgende:
Wat een gestoorde lul. Wat zijn de juridische opties? Kan je 'm aanklagen voor smaad als hij het vertelt? Dan kan je daar nog mee dreigen.
Hij bluft. Gewoon niets doen en afwachten.quote:
En daarna kun je nog altijd met die ander doorgaan als je dat liever hebt..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Opbiechten aan je vriendin, lamlul.
quote:
Deze post is bullshit. In dit geval komt hij echter wel boven water. Eerst controleren of de gegevens kloppenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
K.O.
wees hem voor...waarheid komt altijd boven water, hoe dan ook
dat is idd wel zoquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat ben jij een laffe haas zeg. Als ze het van een ander moet horen is dat nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |