Hierzo.quote:
Dan loopt het zo naar binnen daar en begint je toetsenbord heel erg te plakkenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan loopt het zo naar binnen daar en begint je toetsenbord heel erg te plakken
Ja hebgelijk maar wat toetsen losgehaald en goed geveegd.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan loopt het zo naar binnen daar en begint je toetsenbord heel erg te plakken
Alcholmisbruik!!quote:
Dat gaat meuren...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:01 schreef Plums het volgende:
Truste Noortje.
[..]
Ja hebgelijk maar wat toetsen losgehaald en goed geveegd.Alles doet t nog dus t zal wel goed zijn.
Nee joh, t is al zo vaak gebeurd dat ik inmiddels weet hoe ik ermee om moet gaan.quote:
Ten eerste: wut?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Anders je toetsenbord even door de afwasmachine gooien.
Wel eerst even de electronica eruit schroeven.
Je mag het ook gewoon zeggen als je je bier niet lustquote:Op woensdag 18 november 2009 22:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee joh, t is al zo vaak gebeurd dat ik inmiddels weet hoe ik ermee om moet gaan.
Ben blij voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef mstr het volgende:
Huiswerk klaar.Krijg nu de kanker maar.
Ben jij gekquote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen als je je bier niet lust.
Ik van zn reet en zn zak.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom heb ik zoveel foto's van Michels gitaren?
Het kan hoor. Ik heb het wel eens gedaan. Moet je natuurlijk geen dure hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ten eerste: wut?![]()
ten tweede: t is een laptop weet je.
Want Limburgers vinden per definitie bier lekker.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben limburgse, alsof ik bier vies vind.
't zijn net brabanders somsquote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Want Limburgers vinden per definitie bier lekker.
Sorry, had ik moeten weten.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Want Limburgers vinden per definitie bier lekker.
Sorry, had ik moeten weten.
Iemand noemde mij een waardeloze nepbrabander omdat ik geen bierfan ben.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Iemand noemde mij een waardeloze nepbrabander omdat ik geen bierfan ben.
Ik ben uberhaupt geen brabander
Dat zou een belediging voor brabanders zijnquote:
Graag zo houden.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Jotcha het volgende:
We hebben hier overigens een gebrek aan vlamingen
Voetbal vind ik altijd kutquote:
Ik ook. Maar ik volg t automatisch, want mn moeder heeft t opstaan en ik zit in de woonkamer erbij.quote:
Omdat jij het bent:quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik volg t automatisch, want mn moeder heeft t opstaan en ik zit in de woonkamer erbij.
NGquote:
Bij ons staat hooguit voetbal op als mijn broer t kijkt... Alleen die is er bijna nooit dus geen voetbalquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik volg t automatisch, want mn moeder heeft t opstaan en ik zit in de woonkamer erbij.
Ja ik verhuis zo maar naar boven denk ik. Vind dit echt niet tof.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons staat hooguit voetbal op als mijn broer t kijkt... Alleen die is er bijna nooit dus geen voetbal
Ach, wij hebben er geen last vanquote:
Niesen is lekker!quote:
Wees niet zo'n spellingshoerquote:
Explain please.. Iets met heel veel mooie vrouwen in de bus?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef mstr het volgende:
Ik wil mijn busreis van vanochtend opnieuw beleven.
Eentje.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Explain please.. Iets met heel veel mooie vrouwen in de bus?
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Daniane het volgende:
Hoi schatjes.
mijn tentamenweek gaat niet zo denderend.
Jaa goed hoor !quote:
Waar ben je dan allemaal zo druk mee?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jaa goed hoor !
(lekker) druk vooral nu..
Maar dat komt allemaal wel weer goed !
Ochjaa.quote:
Dan moet je zorgen dat je iemand hebt die je motiveertquote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ochjaa.
mn eigen lamheid
kom mezelf een beetje tegen met leren....... het is zo erg gesteld dat ik om half 12 begin tot 1 uur...
beetje motivatie probleem
maargoed, haal wel hogere cijfers dan vorig jaar.
Netjes tochquote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ochjaa.
mn eigen lamheid
kom mezelf een beetje tegen met leren....... het is zo erg gesteld dat ik om half 12 begin tot 1 uur...
beetje motivatie probleem
maargoed, haal wel hogere cijfers dan vorig jaar.
Mijn moeder wordt alleen maar boos en zit een pc verbod op te leggen, mij uitgaan te verbieden, werken te verbieden allusszzzquote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je iemand hebt die je motiveert
jaa. maar het zijn nog steeds maar 6jes.quote:
Dan moet je dat zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt alleen maar boos en zit een pc verbod op te leggen, mij uitgaan te verbieden, werken te verbieden allusszzz
dat werkt juist negatief bij mij.
[..]
jaa. maar het zijn nog steeds maar 6jes.
6 = voldoendequote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt alleen maar boos en zit een pc verbod op te leggen, mij uitgaan te verbieden, werken te verbieden allusszzz
dat werkt juist negatief bij mij.
[..]
jaa. maar het zijn nog steeds maar 6jes.
Vorig jaar kreeg ik nog wel eens 20 euro bij n goed cijferquote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen.
En zeggen dat ze na moet denken over een goede manier van motiveren.
Ik moet gemiddeld een 7 staan voor havoquote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
6 = voldoende
voldoende = genoeg
genoeg =
Jemig, dan kon ik ook wel havoquote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik moet gemiddeld een 7 staan voor havo
Jij had ook prima havo gekund knuppelquote:
Haha stiekemerdquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
Ik ben Cum laude voor vmbo geslaagd
hihi, ik zei cum
Godse retard ben je eigenlijk ook hequote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
hihi, ik zei cum
Heim tochquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
hihi, ik zei cum
`n proud!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Godse retard ben je eigenlijk ook he
Er zou een certificaat voor moeten komenquote:
Nahquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Plums het volgende:
Terug zn hol in.
quote:
Ik bedoelde niet dat je terug moest, maar dat je al terug was, omdat je niks zei @ sc. snap je?quote:
quote:
Hoe wist je datquote:
Ah jaquote:Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je terug moest, maar dat je al terug was, omdat je niks zei @ sc. snap je?
Ik weet het stiekem welquote:
Over mijn vergane lijkquote:
Ik heb alleen les van kerelsquote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef -SG- het volgende:
Echt een lekkere chick die bij ons recht geeft.
Dat is waar ;oquote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Plums het volgende:
t is niet voor niks psychic he.
quote:
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieusquote:
Ligt eraan wat ze zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieus
Duh, 't zijn vrouwenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieus
Als een kerel en een vrouw iets over techniek zeggen. Dan ben ik eerder geneigd de kerel te gelovenquote:
Als een vrouw iets over het seksuele gebeuren verteld, geloof ik dat eerder dan van een man.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als een kerel en een vrouw iets over techniek zeggen. Dan ben ik eerder geneigd de kerel te geloven
Studie, bestuur en lief zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar ben je dan allemaal zo druk mee?
Ik ben toch eigenlijk alleen met techniek bezigquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als een vrouw iets over het seksuele gebeuren verteld, geloof ik dat eerder dan van een man.
Jij noemt enkel techniek, iets met techniek en mannen ofzo...
Daarom krijg je ook alleen les van mannenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk alleen met techniek bezig
En zitten er amper dames in dit gebouwquote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook alleen les van mannen
quote:
Pabo FTWquote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En zitten er amper dames in dit gebouw
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faalquote:
Die zanger is coolquote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zie je in die preview staan
Ik heb Static-X live gezien
Ze zijn heel goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faal.. Sowieso kan ik niet tegen kinderen
Ik kan niet tegen huilende kinderenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faal.. Sowieso kan ik niet tegen kinderen
Wut?quote:
Het enige dat positieve is, is dat ze vroeg hun nest in moetenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen huilende kinderen
true, maar als ze er niet zijn, is het niet positief als ze weg zijn, want dan zijn ze er sowieso nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het enige dat positieve is, is dat ze vroeg hun nest in moeten
In de trein als jij een dutje wilt doen... Zit er zo'n kind van die domme opmerkingen te maken en te schreeuwenquote:
Dus uiteindelijk toch positief, ze zijn er niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
true, maar als ze er niet zijn, is het niet positief als ze weg zijn, want dan zijn ze er sowieso niet
Ga je een keer mee naar min stagequote:
Laatst in de mac hing er opeens n kind van 3 aan mn benen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In de trein als jij een dutje wilt doen... Zit er zo'n kind van die domme opmerkingen te maken en te schreeuwen![]()
Ik heb heel wat in te halen..wil ik weer op een 3 cijferig getal komenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn postgemiddelde is met 1 gestegen
Misschien dacht ze dat je met der wou spelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Laatst in de mac hing er opeens n kind van 3 aan mn benen.![]()
Met die vieze vingertjes. Ze klimmen altijd bovenop je enzo.
Ja jij doet iets met kinderen he?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar min stage?
Daarom Burger King en meenemenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Laatst in de mac hing er opeens n kind van 3 aan mn benen.![]()
Met die vieze vingertjes. Ze klimmen altijd bovenop je enzo.
Ik vind 21 posts gemiddeld wel genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb heel wat in te halen..wil ik weer op een 3 cijferig getal komen
t was n jongetje.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat je met der wou spelen.
Komop, zoveel groter ben je niet
Awh pesten ze jequote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
t was n jongetje.
En die opmerkingen negeer ik.
hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
t was n jongetje.
En die opmerkingen negeer ik.
quote:Here I am! Rock you like a hurricane!
Een van de eerste nummers die ik met vrienden samen speeldequote:
Guitar Hero.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een van de eerste nummers die ik met vrienden samen speelde
Nee het echte werkquote:
Gaan we samen zingenquote:
Check.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil een X360 met Guitar Hero Metallica![]()
Ruilen voor een pen?quote:
Dan heb ik niks meerquote:
quote:Danger! Danger! High voltage!
Ik luister Hey Mondayquote:
quote:
quote:
Ik ken het dankzij Heimpjequote:
Mijne vind ik beterquote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef Plums het volgende:
Ja tering, heimen heeft ook echt een geniale muzieksmaak![]()
Goeie vraag, waarschijnlijk is mijn internet kutquote:
Greunteboeahrquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, van de groente afgetrapt
Ligt aan het formaat wat je wilt. Ik heb een 500gb schijf die heul klein is voor 95 euro gekocht. Voeding via USBquote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Plums het volgende:
Hoeveel kosten externe schijven met like, veel gig?
Leidinggevende zei dat ik m'n best niet deedquote:Op donderdag 19 november 2009 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo dat?... En wat doe je nu?
like, veelquote:Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef Plums het volgende:
en hoeveel krijg je voor like,30/40 euro?
wheheh ja sorry, komt door hey monday en bandjes zoals dat.quote:
Wij hebben niet eens een vulploegleiderquote:Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leidinggevende zei dat ik m'n best niet deed. Nu moet ik zeggen dat 'ie daar wel gelijk in had, maar dat de gevolgen zo desastreus zouden zijn, had ik niet verwacht
.
Maar nu ben ik vulploegleider in de winkel.
Hoeveel gig heb je nu dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:32 schreef Plums het volgende:
[..]
wheheh ja sorry, komt door hey monday en bandjes zoals dat.![]()
En mooi. Want ik heb nu al mn muziek van mn laptop af moeten gooien voor wat ruimte.
37 in totaal maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel gig heb je nu dan?
En ik snap echt niet wat mensen met 500 gig moeten![]()
Liedjes luister ik wel op youtube.
Hoezo hebben jullie geen vulploegleider?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een vulploegleider
En nogsteeds geen emoticons in de posts
Waar heb je in godsnaam 31 gig aan verbruikt?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:36 schreef Plums het volgende:
[..]
37 in totaal maar.hoe sad is dat. en nu nog 6 over ofzo.
![]()
En liedjes luisteren via youtube is zo irritant. Ik wil gewoon hele winamp lijsten verdikkie.
Bedrijfsleider/assistent. Of wijzelf natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie geen vulploegleider?Wie houdt het dan in de gaten
Ik moet altijd opletten, zorgen dat ze hun werk doen, andere taken geven als ze klaar zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bedrijfsleider/assistent. Of wijzelf natuurlijk... Ze zeggen gewoon aan het begin wat er gebeurd moet worden en we kunnen onze gang gaan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet altijd opletten, zorgen dat ze hun werk doen, andere taken geven als ze klaar zijn.
Kun je nagaan, ik
ik geloof dat er een besturingssysteem over een besturingssysteem staat.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam 31 gig aan verbruikt?Toch geen liedjes,mag ik hopen
The Simsquote:Op donderdag 19 november 2009 00:45 schreef Plums het volgende:
[..]
ik geloof dat er een besturingssysteem over een besturingssysteem staat.Verder sims enzo.
't is niet echt druk vandaag hierquote:Op donderdag 19 november 2009 00:55 schreef Dionysiou het volgende:
Elmo
Ik je Avatar en moet weer helemaal lachen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:50 schreef Elmostyle het volgende:
Woei, kbedacht me net dat ik vandaag nog heul niet gepost had in sc
Hallo allemaal
Haha. Ik sliep om 18.00 al want ben ziekjes en moe. En nu ben ik net wakker geworden en moet over 4 uur pas kranten doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
't is niet echt druk vandaag hierofja, op 't moment, maar jij bent d'r
![]()
Vanochtend kwerd wakker om half 9, wekker verzet naar 9 uur, toen wekker uitgezet en ik was nog even terug gaan liggen. Daarna werd ik om kwart voor 2 wakker![]()
Kben nu facking actief en kan nog helemaal niet slapen
Oeii das minder, beterschapquote:Op donderdag 19 november 2009 01:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha. Ik sliep om 18.00 al want ben ziekjes en moe. En nu ben ik net wakker geworden en moet over 4 uur pas kranten doen.
Heel m'n ritme naar de klote
Man, al bijna een jaar joh.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Noel ook hierMede-gebande-lang-geleden
wtf, over 4 uur kranten doenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha. Ik sliep om 18.00 al want ben ziekjes en moe. En nu ben ik net wakker geworden en moet over 4 uur pas kranten doen.
Heel m'n ritme naar de klote
Jah helemaal goed hierquote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, al bijna een jaar joh.
Hoe is het
Ja ik kan niet meer slapen, ben uitgeslapen..quote:Op donderdag 19 november 2009 01:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oeii das minder, beterschap![]()
Dat snap ik, ga je dan nu heel de nacht doorhalen zeker?
btw, komt Breathtaking hier ooit eigenlijk ook wel eens als mod'je zijnde? Of zit die alleen maar in KLB SC te baggeren
![]()
Ah ik blijf wss ook nog wel minstens een uur of misschien 2 wakker, kben bezig met zooi'tje nieuwe sites te maken, kheb d'r nu 1'tje af(ofja, een homepage/index alleenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik kan niet meer slapen, ben uitgeslapen..
Heb ik altijd als ik uit me zelf wakker word
Iets vertelt me dat je niet in Nederland bent?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jah helemaal goed hierKheb me de pleuris gezweet vandaag tyfuswarmte hier
En dus tot 2 uur overslapen
Maar oke :p hoe is 't daar
Ah ok. Succes ermee.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ah ik blijf wss ook nog wel minstens een uur of misschien 2 wakker, kben bezig met zooi'tje nieuwe sites te maken, kheb d'r nu 1'tje af(ofja, een homepage/index alleen), zo aan de volgende beginnen.
Ik ben al 2 maanden in maltaquote:Op donderdag 19 november 2009 01:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iets vertelt me dat je niet in Nederland bent?
Wat voor sites?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ah ik blijf wss ook nog wel minstens een uur of misschien 2 wakker, kben bezig met zooi'tje nieuwe sites te maken, kheb d'r nu 1'tje af(ofja, een homepage/index alleen), zo aan de volgende beginnen.
Southparkstudios.com doenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah ok. Succes ermee.![]()
Even kijken of wij Comedy Central beneden hebben. Ga ik dat wel kijken. Niks beters te doen.
Stage zeker?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ben al 2 maanden in maltaEn nog tot februari, maar in december kom ik ff'tjes 2 weekjes naar Nederland voor kerst/nieuwjaar
De hoofdsite waar ik net mee bezig was is Vovol casino, en nu ook bezig met Triple gold casino en Amsterdams casinoquote:
Jep iddquote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stage zeker?![]()
Klasgenoten van me gaan in januari naar malta voor stage.
oh ja, nu je het zegt. Daar had je het wel eens over in de klb-sc. daar verdiende je ook nog gewoon aan, aan die ordinaire goksitesquote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De hoofdsite waar ik net mee bezig was is Vovol casino, en nu ook bezig met Triple gold casino en Amsterdams casinobeetje casino dus allemaal
uitgaanquote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jep iddZoo superrelaxt hier, je kan hier echt enorm goed feesten, 400m lang discotheken, veel zweedse meiden, ook Deense. Echt helemaal top hier
En bier maar 1,30, dan vodka 7up 2,50. kost geen kut hier 't uitgaan
waar gaan die klasgenoten stage lopen? bij een bedrijf, of bij een talenschool?
jaah iddquote:Op donderdag 19 november 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja, nu je het zegt. Daar had je het wel eens over in de klb-sc. daar verdiende je ook nog gewoon aan, aan die ordinaire goksites![]()
Uitgaanquote:Op donderdag 19 november 2009 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
uitgaan![]()
Geen idee, ik ga niet met ze om, dus het boeit me ook nietvolgens mij hotel ofzo
Zal ik ook wel krijgen, vanaf januari 3 maanden naar Londen, stage.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Uitgaan?
Ben je ziek
?
Oww okeNjah hotels heb je hier nogal veel jah
Dat lijkt me trouwens wel relaxt, wss mogen ze dan ook maffen in een hotel kamer ofzo
Ik heb hier appartement dan, ik laat iedere 2 weken schoonmaker maar komen
Nu ik op eigen hier zit merk ik pas dat ik enorme sloddervos ben
Als je dat even uitlegt, ik ben best computernoobquote:Op donderdag 19 november 2009 01:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
jaah iddIk zoek nog iemand die freelance linkjes voor me zoekt naar m'n sites
Interesse
?
Supervetquote:Op donderdag 19 november 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik ook wel krijgen, vanaf januari 3 maanden naar Londen, stage.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
SupervetWaar in Londen ergens? Dan kom ik je opzoeken =D xD gaan we feestne, Kben 28 jan t/m 1 feb ook ff in Londen
Sites benaderen via mail, spelletjes sites, "Mag ik een linkje vanaf je site, ik kan een link terugplaatsen vanaf x, x, of x site, welke heeft uw voorkeur?" en dan afwachten. Een site heeft ook een bepaalde waarde genaamd Pagerank, die kan je checken via www.prcheck.nl, als een site bijv. pr3 heeft betaal ik 1,80 per link, regel je een pr5 betaal ik 4 euro per link, hoe hoger de pagerank van een site van een link die je regelt hoe meer ik betaalquote:Op donderdag 19 november 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je dat even uitlegt, ik ben best computernoob
Oww daarquote:Op donderdag 19 november 2009 01:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, midden in het centrum_!
Ja, is goedben ik daar tenminste niet helemaal alleen
![]()
wtf, d'r schuilt een heel wereldje achterquote:Op donderdag 19 november 2009 01:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Sites benaderen via mail, spelletjes sites, "Mag ik een linkje vanaf je site, ik kan een link terugplaatsen vanaf x, x, of x site, welke heeft uw voorkeur?" en dan afwachten. Een site heeft ook een bepaalde waarde genaamd Pagerank, die kan je checken via www.prcheck.nl, als een site bijv. pr3 heeft betaal ik 1,80 per link, regel je een pr5 betaal ik 4 euro per link, hoe hoger de pagerank van een site van een link die je regelt hoe meer ik betaalbest simpel opzich, en 't is niet zo van als je 1 linkje regelt meteen cashen, ik betaal uit vanaf 10E, anders krijg ik allemaal nitwits die 1 linkje regelen en daarna nooit meer iets van zich laten horen
pr1 tot 10 is hoe bekend die site is en hoevaak die bekeken wordt? ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Sites benaderen via mail, spelletjes sites, "Mag ik een linkje vanaf je site, ik kan een link terugplaatsen vanaf x, x, of x site, welke heeft uw voorkeur?" en dan afwachten. Een site heeft ook een bepaalde waarde genaamd Pagerank, die kan je checken via www.prcheck.nl, als een site bijv. pr3 heeft betaal ik 1,80 per link, regel je een pr5 betaal ik 4 euro per link, hoe hoger de pagerank van een site van een link die je regelt hoe meer ik betaalbest simpel opzich, en 't is niet zo van als je 1 linkje regelt meteen cashen, ik betaal uit vanaf 10E, anders krijg ik allemaal nitwits die 1 linkje regelen en daarna nooit meer iets van zich laten horen
Ik weet het niet preciesquote:Op donderdag 19 november 2009 01:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oww daarJe doet vanaf heathrow naar Hammersmith maar 3 kwartier over met de metro
't kan dus zo'n beetje overal zijn
Kings cross? Mayfair? Hammersmith?
en al die andere stadsdelen ken ik niet uit m'n hoofd
Casino is de grootste online markt op porno naquote:Op donderdag 19 november 2009 01:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, d'r schuilt een heel wereldje achter
Tot hoelaat blijf jij dan nogquote:Op donderdag 19 november 2009 01:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dacht dat hier niemand meer zou zijn.
Don't know. Ben net thuis.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Tot hoelaat blijf jij dan nog? 'k kan niet slapen
Was er iets leuks op Comedy Centralquote:Op donderdag 19 november 2009 01:45 schreef Dionysiou het volgende:
Reclame op comedy central lolcatsz
Elmooooooo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |