Eentje.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Explain please.. Iets met heel veel mooie vrouwen in de bus?
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Daniane het volgende:
Hoi schatjes.
mijn tentamenweek gaat niet zo denderend.
Jaa goed hoor !quote:
Waar ben je dan allemaal zo druk mee?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jaa goed hoor !
(lekker) druk vooral nu..
Maar dat komt allemaal wel weer goed !
Ochjaa.quote:
Dan moet je zorgen dat je iemand hebt die je motiveertquote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ochjaa.
mn eigen lamheid
kom mezelf een beetje tegen met leren....... het is zo erg gesteld dat ik om half 12 begin tot 1 uur...
beetje motivatie probleem
maargoed, haal wel hogere cijfers dan vorig jaar.
Netjes tochquote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ochjaa.
mn eigen lamheid
kom mezelf een beetje tegen met leren....... het is zo erg gesteld dat ik om half 12 begin tot 1 uur...
beetje motivatie probleem
maargoed, haal wel hogere cijfers dan vorig jaar.
Mijn moeder wordt alleen maar boos en zit een pc verbod op te leggen, mij uitgaan te verbieden, werken te verbieden allusszzzquote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je iemand hebt die je motiveert
jaa. maar het zijn nog steeds maar 6jes.quote:
Dan moet je dat zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt alleen maar boos en zit een pc verbod op te leggen, mij uitgaan te verbieden, werken te verbieden allusszzz
dat werkt juist negatief bij mij.
[..]
jaa. maar het zijn nog steeds maar 6jes.
6 = voldoendequote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt alleen maar boos en zit een pc verbod op te leggen, mij uitgaan te verbieden, werken te verbieden allusszzz
dat werkt juist negatief bij mij.
[..]
jaa. maar het zijn nog steeds maar 6jes.
Vorig jaar kreeg ik nog wel eens 20 euro bij n goed cijferquote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen.
En zeggen dat ze na moet denken over een goede manier van motiveren.
Ik moet gemiddeld een 7 staan voor havoquote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
6 = voldoende
voldoende = genoeg
genoeg =
Jemig, dan kon ik ook wel havoquote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik moet gemiddeld een 7 staan voor havo
Jij had ook prima havo gekund knuppelquote:
Haha stiekemerdquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
Ik ben Cum laude voor vmbo geslaagd
hihi, ik zei cum
Godse retard ben je eigenlijk ook hequote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
hihi, ik zei cum
Heim tochquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef Hyman het volgende:
hihi, ik zei cum
`n proud!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Godse retard ben je eigenlijk ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |