Iemand noemde mij een waardeloze nepbrabander omdat ik geen bierfan ben.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Iemand noemde mij een waardeloze nepbrabander omdat ik geen bierfan ben.
Ik ben uberhaupt geen brabander
Dat zou een belediging voor brabanders zijnquote:
Graag zo houden.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Jotcha het volgende:
We hebben hier overigens een gebrek aan vlamingen
Voetbal vind ik altijd kutquote:
Ik ook. Maar ik volg t automatisch, want mn moeder heeft t opstaan en ik zit in de woonkamer erbij.quote:
Omdat jij het bent:quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik volg t automatisch, want mn moeder heeft t opstaan en ik zit in de woonkamer erbij.
NGquote:
Bij ons staat hooguit voetbal op als mijn broer t kijkt... Alleen die is er bijna nooit dus geen voetbalquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik volg t automatisch, want mn moeder heeft t opstaan en ik zit in de woonkamer erbij.
Ja ik verhuis zo maar naar boven denk ik. Vind dit echt niet tof.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons staat hooguit voetbal op als mijn broer t kijkt... Alleen die is er bijna nooit dus geen voetbal
Ach, wij hebben er geen last vanquote:
Niesen is lekker!quote:
Wees niet zo'n spellingshoerquote:
Explain please.. Iets met heel veel mooie vrouwen in de bus?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef mstr het volgende:
Ik wil mijn busreis van vanochtend opnieuw beleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |