Ja hebgelijk maar wat toetsen losgehaald en goed geveegd.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan loopt het zo naar binnen daar en begint je toetsenbord heel erg te plakken
Alcholmisbruik!!quote:
Dat gaat meuren...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:01 schreef Plums het volgende:
Truste Noortje.
[..]
Ja hebgelijk maar wat toetsen losgehaald en goed geveegd.Alles doet t nog dus t zal wel goed zijn.
Nee joh, t is al zo vaak gebeurd dat ik inmiddels weet hoe ik ermee om moet gaan.quote:
Ten eerste: wut?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Anders je toetsenbord even door de afwasmachine gooien.
Wel eerst even de electronica eruit schroeven.
Je mag het ook gewoon zeggen als je je bier niet lustquote:Op woensdag 18 november 2009 22:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee joh, t is al zo vaak gebeurd dat ik inmiddels weet hoe ik ermee om moet gaan.
Ben blij voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef mstr het volgende:
Huiswerk klaar.Krijg nu de kanker maar.
Ben jij gekquote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen als je je bier niet lust.
Ik van zn reet en zn zak.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom heb ik zoveel foto's van Michels gitaren?
Het kan hoor. Ik heb het wel eens gedaan. Moet je natuurlijk geen dure hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ten eerste: wut?![]()
ten tweede: t is een laptop weet je.
Want Limburgers vinden per definitie bier lekker.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben limburgse, alsof ik bier vies vind.
't zijn net brabanders somsquote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Want Limburgers vinden per definitie bier lekker.
Sorry, had ik moeten weten.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Want Limburgers vinden per definitie bier lekker.
Sorry, had ik moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |