Dat is waar ;oquote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Plums het volgende:
t is niet voor niks psychic he.
quote:
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieusquote:
Ligt eraan wat ze zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieus
Duh, 't zijn vrouwenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieus
Als een kerel en een vrouw iets over techniek zeggen. Dan ben ik eerder geneigd de kerel te gelovenquote:
Als een vrouw iets over het seksuele gebeuren verteld, geloof ik dat eerder dan van een man.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als een kerel en een vrouw iets over techniek zeggen. Dan ben ik eerder geneigd de kerel te geloven
Studie, bestuur en lief zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar ben je dan allemaal zo druk mee?
Ik ben toch eigenlijk alleen met techniek bezigquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als een vrouw iets over het seksuele gebeuren verteld, geloof ik dat eerder dan van een man.
Jij noemt enkel techniek, iets met techniek en mannen ofzo...
Daarom krijg je ook alleen les van mannenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk alleen met techniek bezig
En zitten er amper dames in dit gebouwquote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook alleen les van mannen
quote:
Pabo FTWquote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En zitten er amper dames in dit gebouw
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faalquote:
Die zanger is coolquote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zie je in die preview staan
Ik heb Static-X live gezien
Ze zijn heel goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faal.. Sowieso kan ik niet tegen kinderen
Ik kan niet tegen huilende kinderenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faal.. Sowieso kan ik niet tegen kinderen
Wut?quote:
Het enige dat positieve is, is dat ze vroeg hun nest in moetenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen huilende kinderen
true, maar als ze er niet zijn, is het niet positief als ze weg zijn, want dan zijn ze er sowieso nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het enige dat positieve is, is dat ze vroeg hun nest in moeten
In de trein als jij een dutje wilt doen... Zit er zo'n kind van die domme opmerkingen te maken en te schreeuwenquote:
Dus uiteindelijk toch positief, ze zijn er niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
true, maar als ze er niet zijn, is het niet positief als ze weg zijn, want dan zijn ze er sowieso niet
Ga je een keer mee naar min stagequote:
Laatst in de mac hing er opeens n kind van 3 aan mn benen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In de trein als jij een dutje wilt doen... Zit er zo'n kind van die domme opmerkingen te maken en te schreeuwen![]()
Ik heb heel wat in te halen..wil ik weer op een 3 cijferig getal komenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn postgemiddelde is met 1 gestegen
Misschien dacht ze dat je met der wou spelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Laatst in de mac hing er opeens n kind van 3 aan mn benen.![]()
Met die vieze vingertjes. Ze klimmen altijd bovenop je enzo.
Ja jij doet iets met kinderen he?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar min stage?
Daarom Burger King en meenemenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Laatst in de mac hing er opeens n kind van 3 aan mn benen.![]()
Met die vieze vingertjes. Ze klimmen altijd bovenop je enzo.
Ik vind 21 posts gemiddeld wel genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb heel wat in te halen..wil ik weer op een 3 cijferig getal komen
t was n jongetje.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat je met der wou spelen.
Komop, zoveel groter ben je niet
Awh pesten ze jequote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
t was n jongetje.
En die opmerkingen negeer ik.
hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
t was n jongetje.
En die opmerkingen negeer ik.
quote:Here I am! Rock you like a hurricane!
Een van de eerste nummers die ik met vrienden samen speeldequote:
Guitar Hero.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een van de eerste nummers die ik met vrienden samen speelde
Nee het echte werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |