Dat is waar ;oquote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Plums het volgende:
t is niet voor niks psychic he.
quote:
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieusquote:
Ligt eraan wat ze zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieus
Duh, 't zijn vrouwenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op een één of andere manier neem ik die toch altijd minder serieus
Als een kerel en een vrouw iets over techniek zeggen. Dan ben ik eerder geneigd de kerel te gelovenquote:
Als een vrouw iets over het seksuele gebeuren verteld, geloof ik dat eerder dan van een man.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als een kerel en een vrouw iets over techniek zeggen. Dan ben ik eerder geneigd de kerel te geloven
Studie, bestuur en lief zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar ben je dan allemaal zo druk mee?
Ik ben toch eigenlijk alleen met techniek bezigquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als een vrouw iets over het seksuele gebeuren verteld, geloof ik dat eerder dan van een man.
Jij noemt enkel techniek, iets met techniek en mannen ofzo...
Daarom krijg je ook alleen les van mannenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk alleen met techniek bezig
En zitten er amper dames in dit gebouwquote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook alleen les van mannen
quote:
Pabo FTWquote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En zitten er amper dames in dit gebouw
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faalquote:
Die zanger is coolquote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zie je in die preview staan
Ik heb Static-X live gezien
Ze zijn heel goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar die beroepsgroep is voor mij toch dikke faal.. Sowieso kan ik niet tegen kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |