Ik luister Hey Mondayquote:
quote:
quote:
Ik ken het dankzij Heimpjequote:
Mijne vind ik beterquote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef Plums het volgende:
Ja tering, heimen heeft ook echt een geniale muzieksmaak![]()
Goeie vraag, waarschijnlijk is mijn internet kutquote:
Greunteboeahrquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, van de groente afgetrapt
Ligt aan het formaat wat je wilt. Ik heb een 500gb schijf die heul klein is voor 95 euro gekocht. Voeding via USBquote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Plums het volgende:
Hoeveel kosten externe schijven met like, veel gig?
Leidinggevende zei dat ik m'n best niet deedquote:Op donderdag 19 november 2009 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo dat?... En wat doe je nu?
like, veelquote:Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef Plums het volgende:
en hoeveel krijg je voor like,30/40 euro?
wheheh ja sorry, komt door hey monday en bandjes zoals dat.quote:
Wij hebben niet eens een vulploegleiderquote:Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leidinggevende zei dat ik m'n best niet deed. Nu moet ik zeggen dat 'ie daar wel gelijk in had, maar dat de gevolgen zo desastreus zouden zijn, had ik niet verwacht
.
Maar nu ben ik vulploegleider in de winkel.
Hoeveel gig heb je nu dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:32 schreef Plums het volgende:
[..]
wheheh ja sorry, komt door hey monday en bandjes zoals dat.![]()
En mooi. Want ik heb nu al mn muziek van mn laptop af moeten gooien voor wat ruimte.
37 in totaal maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel gig heb je nu dan?
En ik snap echt niet wat mensen met 500 gig moeten![]()
Liedjes luister ik wel op youtube.
Hoezo hebben jullie geen vulploegleider?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een vulploegleider
En nogsteeds geen emoticons in de posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |