Ik kan er niet met mijn hoofd bij dat een volwassen redelijk intelligent persoon bij volle verstand kan geloven in een God (tenminste niet de Christelijke, Moslim of Joodse God). Ik kan dat gewoonweg niet begrijpen. Er zijn zoveel bewijzen dat God in die vorm niet kan bestaan.quote:
Maar ik heet Henk.quote:
natuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er niet met mijn hoofd bij dat een volwassen redelijk intelligent persoon bij volle verstand kan geloven in een God (tenminste niet de Christelijke, Moslim of Joodse God). Ik kan dat gewoonweg niet begrijpen. Er zijn zoveel bewijzen dat God in die vorm niet kan bestaan.
Iemand die heilig geloofd in de paashaas of Sinterklaas kun je toch ook niet 100% in hun waarde laten?
Maar die persoon kan toch wel heel veel verstand hebben van andere onderwerpen of volkomen op 1 lijn met je zitten?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er niet met mijn hoofd bij dat een volwassen redelijk intelligent persoon bij volle verstand kan geloven in een God (tenminste niet de Christelijke, Moslim of Joodse God). Ik kan dat gewoonweg niet begrijpen. Er zijn zoveel bewijzen dat God in die vorm niet kan bestaan.
Iemand die heilig geloofd in de paashaas of Sinterklaas kun je toch ook niet 100% in hun waarde laten?
Bab's Deze zelfde redenatie gaat op bij iemand die rookt, Er zijn zoveel bewijzen dat je er lelijk en dood aan gaat en toch roken er volwassen, zelfs redelijk intelligent personen die bij volle verstand zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand van 25 heilig in de paashaas geloofd, laat jij diegene 100% in zijn waarde. Geen enkel gniffeltje, of gedachte 'wat een mafketel'?quote:
En dat ben ik met je eens. Ik ben ook ontzettend dom bezig met mijn roken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bab's Deze zelfde redenatie gaat op bij iemand die rookt, Er zijn zoveel bewijzen dat je er lelijk en dood aan gaat en toch roken er volwassen, zelfs redelijk intelligent personen die bij volle verstand zijn.
Oh absoluut. Daarom kan ik de persoon zelf ook respecteren. Alleen zijn geloof niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar die persoon kan toch wel heel veel verstand hebben van andere onderwerpen of volkomen op 1 lijn met je zitten?
Ik vind het wel een mooie naam.quote:
Maar daardoor ben jij toch niet minder ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ben ik met je eens. Ik ben ook ontzettend dom bezig met mijn roken.
Nee. En die gelovige ook niet. Maar ik kan zijn geloof niet respecteren of voor de volle 100% (dus ook in mijn hoofd zonder dat het naar buiten komt) dat geloof in zijn waarde laten. Er zal altijd een vleugje 'maar dat vind ik wel errugh dom van je' overblijven.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar daardoor ben jij toch niet minder ?
ik heb daar geen bewijzen van gezien. en ik denk velen met mij. geloven in god is toch meer een overtuiging. sinterklaas en de paashaas zijn toch wat anders.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar buiten toe zal ik dat ook altijd doen. Maar ik kan mijn hoofd niet stoppen om te denken dat het zo jammer is dat hij/zij 'die onzin' geloofd.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
Niet iedereen die gelooft, gelooft letterlijk wat er in de bijbel staat, ze gebruiken het als leidraad. Dus dom hoeven gelovigen niet per definitie te zijn.
En hoeveel moeite kost het om iemand in zijn waarde te laten daarom?
Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Kan dit topic ophouden met voorspellend zijn?
Kijk dit filmpje eens:quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb daar geen bewijzen van gezien. en ik denk velen met mij. geloven in god is toch meer een overtuiging. sinterklaas en de paashaas zijn toch wat anders.
ik vind niet dat je mensen met een andere geloofsovertuiging niet meer serieus moet nemen. alleen mensen die daardoor allerlei stomme dingen gaan doen (andere mensen veroordelen, aanslagen plegen) die neem ik niet serieus
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik ook, maar dan meer dat ik vind dat er van geloof niets dan narigheid komt en ik het gros van de gelovigen hypocriet vind. Maar dan nog, als zij mij in mijn waarde laten, doe ik dat ook andersom.quote:Naar buiten toe zal ik dat ook altijd doen. Maar ik kan mijn hoofd niet stoppen om te denken dat het zo jammer is dat hij/zij 'die onzin' geloofd.
daarnet zei je volgens mij dat je iemand die zo gelooft niet in zijn waarde kan laten. dat is heel iets anders dan wat je nu zegt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee. En die gelovige ook niet. Maar ik kan zijn geloof niet respecteren of voor de volle 100% (dus ook in mijn hoofd zonder dat het naar buiten komt) dat geloof in zijn waarde laten. Er zal altijd een vleugje 'maar dat vind ik wel errugh dom van je' overblijven.
ik zal hem ongelovig aankijken ja, maar als blijkt dat hij er echt 100% van overtuigd is, dan laat ik hem in zijn waarde. beetje triest om dat dan niet te doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand van 25 heilig in de paashaas geloofd, laat jij diegene 100% in zijn waarde. Geen enkel gniffeltje, of gedachte 'wat een mafketel'?
Ik laat toch ook iemand niet in zijn/haar waarde als ik denk 'jammer dat je in die onzin geloofd'?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarnet zei je volgens mij dat je iemand die zo gelooft niet in zijn waarde kan laten. dat is heel iets anders dan wat je nu zegt.
Klinkt als youp...hoe heet die god van hem ook alweer?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn Henk is de naam voor degene die ik zelf heb bedacht en behandel als een soort Godheid. Dus inclusief kruisje slaan en praten met. Ik weet dat Henk niet echt bestaat. En Henk heeft ook totaal geen invloed op wat dan ook. Maar het is toch prettig om af en toe van je af te praten. En ik heb hem Henk genoemd
Geen enkele gedachte waarin je minder over hem denkt?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zal hem ongelovig aankijken ja, maar als blijkt dat hij er echt 100% van overtuigd ben, dan laat ik hem in zijn waarde. beetje triest om dat dan niet te doen.
Geen idee. Ben geen Youp liefhebber.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt als youp...hoe heet die god van hem ook alweer?
Flying Spaghetti monster?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn Henk is de naam voor degene die ik zelf heb bedacht en behandel als een soort Godheid. Dus inclusief kruisje slaan en praten met. Ik weet dat Henk niet echt bestaat. En Henk heeft ook totaal geen invloed op wat dan ook. Maar het is toch prettig om af en toe van je af te praten. En ik heb hem Henk genoemd
tuurlijk wel, maar dat spreek ik niet uit, en zal hij ook niet merken aan mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen enkele gedachte waarin je minder over hem denkt?
Dat vond ik in 1830 ookquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie naam.
Je ziet er goed uit voor je leeftijdquote:Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik in 1830 ook
En als je Oom bent kan het ook wel weer
Dan laat je diegene dus intern niet in zijn/haar waarde. En dat bedoel ik. Wat jij zegt, zo zit dat bij mij ook. Maar dat neemt niet weg dat in mijn hoofd het anders zit.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar dat spreek ik niet uit, en zal hij ook niet merken aan mij.
Wat dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij had ik nu voor de 6e x iets wat hier in het topic besproken wordt en dat ik dan de wereld inga een er gebeurd iets gerelateerds. Zo kwam ik dus net in de pauze mijn ex na bijna 2 jaar weer tegenquote:
Elke dag baden in maagdenbloed he.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit voor je leeftijd
Dat zeggen er meer jaquote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit voor je leeftijd
wat ik denk en voor me houd staat los van respect en iemand in zijn waarde laten. en zo zei je het straks niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan laat je diegene dus intern niet in zijn/haar waarde. En dat bedoel ik. Wat jij zegt, zo zit dat bij mij ook. Maar dat neemt niet weg dat in mijn hoofd het anders zit.
Nee iedere eerste maandag van de maand.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke dag baden in maagdenbloed he.
Waarom zie ik nu een anale ontmaagding voor me door Ang3l bij een onschuldig pubertje ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke dag baden in maagdenbloed he.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee iedere eerste maandag van de maand.
Elke dag dat begint pas richting 40.
Als dat een keer per maand is komt hij ook niet aan zijn trekkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een anale ontmaagding voor me door Ang3l bij een onschuldig pubertje ?
nou als je denkt jammer datje in die onzin gelooft, komt het op mij over of je hem verder nog wel ok vindt en zijn mening over andere zaken wel serieus neemt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik laat toch ook iemand niet in zijn/haar waarde als ik denk 'jammer dat je in die onzin geloofd'?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een anale ontmaagding voor me door Ang3l bij een onschuldig pubertje ?
Ik val niet op jonge onschuldige puberyjesquote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per ongelukquote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik val niet op jonge onschuldige puberyjes![]()
Die jongste die ik ooit gezoend heb was 17 en dat was per ongeluk. Nou ja, zoiets.
Je struikelde, en toen gebeurde het plots?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik val niet op jonge onschuldige puberyjes![]()
Die jongste die ik ooit gezoend heb was 17 en dat was per ongeluk. Nou ja, zoiets.
Zo bedoelde ik het straks wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik denk en voor me houd staat los van respect en iemand in zijn waarde laten. en zo zei je het straks niet.
Dus hij staat binnenkort voor de deur om het nog een keer te vragenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een 17-jarig jongetje verteld dat ik te oud voor hem was.
tss jij kon toch makkelijk zijn oude fiets zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
I slipped and my tongue fell in your mouth. Sorry bout that.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je struikelde, en toen gebeurde het plots?
Dat het niet de bedoeling was maar wel gebeurde ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ineens zat zn tong erin. heb jij dat nooit?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik struikelde en viel zo HOPLA op z'n mond!quote:
Don't worry, happens to me all the time. Other people might get confused (like that police officer the other day, that saw me just after I fell with my tongue in the mouth of an 8 year old).quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I slipped and my tongue fell in your mouth. Sorry bout that.
doe nou es nie zo serieusquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het niet de bedoeling was maar wel gebeurde ja.
Maar per ongeluk nou nee.
dan moet je de volgende keer iets duidelijker zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het straks wel.
Dan respecteer je zijn geloof niet, dan respecteer je dat hij gelooft. Dat heb ik ook. Het geloof op zich niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee. En die gelovige ook niet. Maar ik kan zijn geloof niet respecteren of voor de volle 100% (dus ook in mijn hoofd zonder dat het naar buiten komt) dat geloof in zijn waarde laten. Er zal altijd een vleugje 'maar dat vind ik wel errugh dom van je' overblijven.
Ah het '17' was per ongeluk. Niet het zoenenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik struikelde en viel zo HOPLA op z'n mond!
Nee, het was de leerling van een regisseur die ik ken en die was voor 't eerst in een gaybar. En de regisseur zei "Als iemand je kan leren zoenen dan is hij 't wel" en ja nou ja... toen moest ik het ff bewijzen. Wist dus later pas dat ie 17 was
Dat klinkt net zo foutquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik struikelde en viel zo HOPLA op z'n mond!
Nee, het was de leerling van een regisseur die ik ken en die was voor 't eerst in een gaybar. En de regisseur zei "Als iemand je kan leren zoenen dan is hij 't wel" en ja nou ja... toen moest ik het ff bewijzen. Wist dus later pas dat ie 17 was
Zeg, op een oude fiets moet je 't dan weliswaar leren, maar nog wel eentje zonder lekke banden, een slaphangende ketting en scheuren in het zadel hequote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
tss jij kon toch makkelijk zijn oude fiets zijn
jij kan dan ook als jij aan het vallen bent echt zo halverwege nog zo'n puber tegenkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry, happens to me all the time. Other people might get confused (like that police officer the other day, that saw me just after I fell with my tongue in the mouth of an 8 year old).
Zoals ik zei, ik respecteer de persoon wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan respecteer je zijn geloof niet, dan respecteer je dat hij gelooft. Dat heb ik ook. Het geloof op zich niet.
Als je iemand niet slim vind omdat hij rookt, kan je hem toch nog wel respecteren? Als je het minder vindt dat iemand gelooft, kun je hem toch nog respecteren om wie hij is. Of is respect voor jouw alleen mogelijk als iemand dat op alle punten heeft?
en natuurlijk altijd wind tegenquote:
Eigenlijk wel he?quote:
Aah je hoeft de berg niet op, en tis wel goed voor je conditiequote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en natuurlijk altijd wind tegen
Ja, denk het wel zo ongeveer. En met een beetje pech plet ik ze daarnaquote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij kan dan ook als jij aan het vallen bent echt zo halverwege nog zo'n puber tegenkomenhoewel je dan al wel vrij hard gaat. hoe doe je dat? valt dat pubertje dan mee naar beneden?
Ik weeg maar 58 en heb allstars aanquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry, happens to me all the time. Other people might get confused (like that police officer the other day, that saw me just after I fell with my tongue in the mouth of an 8 year old).
Oopsquote:
Als je valt grijp je toch ook naar van alles om je te helpen? Dat gebeurde er dusquote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij kan dan ook als jij aan het vallen bent echt zo halverwege nog zo'n puber tegenkomenhoewel je dan al wel vrij hard gaat. hoe doe je dat? valt dat pubertje dan mee naar beneden?
braaf engeltjequote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
En toen waren we 2 maanden later op de verjaardag van die regisseur en was de leerling er ook. Hoopvol keek hij naar me bij het afscheid nemen, maar ik hield mijn tong binnenboord
ik hoef geen conditie, en anders weet ik wel andere manieren om aan lichaamsbeweging te doenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah je hoeft de berg niet op, en tis wel goed voor je conditie
owhja...... dat is zieligquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, denk het wel zo ongeveer. En met een beetje pech plet ik ze daarna
ik had ineens een achteruit op mn rolstoel...quote:
Eet eens wat of ben je dan ook een mini ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg maar 58 en heb allstars aan
damn.. jij moet echt afvallenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg maar 58 en heb allstars aan
Nordic walkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik hoef geen conditie, en anders weet ik wel andere manieren om aan lichaamsbeweging te doen
Ow ja zoalsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef geen conditie, en anders weet ik wel andere manieren om aan lichaamsbeweging te doen
Rekt het niet, sch...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga maar niet op pubers vallen
Ja he!quote:
ik hoop dat dit een grapje isquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik had ineens een achteruit op mn rolstoel...
bier drinkenquote:
1.83mquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eet eens wat of ben je dan ook een mini ?
Weet je zeker dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bier drinken
je beweegt je arm, en je moet naar de wc lopen, gaan zitten, je arm bewegen, gaan staan, allebei de handjes bewegen, teruglopen... en dan begint het weer opnieuw
nopes... ik ging harder achteruit dan vooruit... mja, hondje is utigeweest, das het belangrijkstequote:
Engelen hebben net als vogels holle botten, daarom wegen ze zo weinigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
damn.. jij moet echt afvallen![]()
dit vertrouw ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben de laatste tijd ZO braaf!
Ze plast staandquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent
ik ga toch zitten om te plassen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent
Jij hebt nog zo'n wc bij de sloot ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bier drinken
je beweegt je arm, en je moet naar de wc lopen, gaan zitten, je arm bewegen, gaan staan, allebei de handjes bewegen, teruglopen... en dan begint het weer opnieuw
En ik vind mijn 177 met 64 al te weinigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83mEN ik eet genoeg. Heb vandaag al een dik glas fruitontbijt extra op, 2 boterhammen, een flink stuk peperkoek, een grote kom soep, heul veul pepernoten en zometeen gaan de banaan er nog aan, en weer 2 boterhammen en een pakkie sultana's.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben de laatste tijd ZO braaf!
Ik heb na voetbal nooit meer gesport, al denk ik wel dik 10 jaar niet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sport al 5 maanden niet meer, maar krijg steeds een beter figuur
ja, "het plashoekje"quote:Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij hebt nog zo'n wc bij de sloot ?
M'n conditie is wel wegquote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb na voetbal nooit meer gesport, al denk ik wel dik 10 jaar niet meer
quote:
Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met mijn figuur. Heb altijd dit figuur gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
M'n conditie is wel weg
Maar die heb ik zo weer op pijl als ik zou willen
Maar waarom zou ik, m'n figuur is weer helemaal goed!
Val je er dan nooit in als je teveel aan je conditie gewerkt hebt ?quote:
Pas jij nou maar op dat er daar geen raam open gezet word en je zo naar buiten fladderdquote:
nooit..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Val je er dan nooit in als je teveel aan je conditie gewerkt hebt ?
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83mEN ik eet genoeg. Heb vandaag al een dik glas fruitontbijt extra op, 2 boterhammen, een flink stuk peperkoek, een grote kom soep, heul veul pepernoten en zometeen gaan de banaan er nog aan, en weer 2 boterhammen en een pakkie sultana's.
fiets je op die hometrainer terug naar huis?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond de hometrainer ophalen bij mijn ouders
Hoe durf ik daar ook aan te twijfelenquote:
Truequote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.
1,83m en dan 58 kilo.....wtf. Jij bent dan echt een botje.
oja maar ik dacht dat je de achterruit van je auto op je rolstoel had liggen joh.... had niet goed gelezen...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nopes... ik ging harder achteruit dan vooruit... mja, hondje is utigeweest, das het belangrijkste
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga toch zitten om te plassen?
Ang3l is best een knappe ventquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dunne mannen helemaal niet lelijk hoor Ang3l
*kuch* mietjes *kuch*quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreft
Alleen in de kroeg pis ik staand eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
lekker ding en leukquote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ang3l is best een knappe ventDat korte haar staat hem ook moet ik zeggen
ja, dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe durf ik daar ook aan te twijfelen
Je rijd in een trolleybus?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Wel even gekeken of het nog erger wordt, maar het schijnt af te gaan nemen. Anders was ik vroeger naar huis gegaan ivm omvallende bomen in combi met bovenleidingen.
Ik zit toch ook op kantoor of niet danquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.
quote:1,83m en dan 58 kilo.....wtf. Jij bent dan echt een botje.
ik schijn ook niet zo'n lelijk maar handig aanhangsel te hebben daar onderquote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je mist iets aan het concept hometrainerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fiets je op die hometrainer terug naar huis?
En dit voorbeeld voor mannen dan?quote:
dunquote:Op woensdag 18 november 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker ding en leuk
en ik val op dun
tuurlijk welquote:Op woensdag 18 november 2009 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hoeft je eigen plee niet schoon te maken?
*gespt hip loodgordeltje om*quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat er daar geen raam open gezet word en je zo naar buiten fladderd
Trein?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je rijd in een trolleybus?
[ afbeelding ]
denk je?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mist iets aan het concept hometrainer
Als 't goed is krijg ik vanavond of anders morgen de foto's van de shoot terug... en daar been ik zelfs NOG dunner op gemaakt met fotoshopquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dunne mannen helemaal niet lelijk hoor Ang3l
Oh, jij bent die zeer bijzondere man, de enige ter wereld die niet spettert?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk wel
dat is geen reden om te gaan zitten
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit toch ook op kantoor of niet danen ik ben nog niet klaar met eten. Er komt nog avond eten bij, en een appel. En heul veul sjippies.
[..]
Boude, geef die man eens een set flippers van je. Als hij er dan toch belachelijk uit wilt zien helpen we hem een handjequote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gespt hip loodgordeltje om*
Dus? En? So?
Wij lopen altijd al op de achterste potenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
wel grappig dat de mannen anders dan de vrouwen niet op hun achterste poten staan als er wordt aangegeven dat iemand dun mooi vindt
Probeer het eens met dik(er)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
wel grappig dat de mannen anders dan de vrouwen niet op hun achterste poten staan als er wordt aangegeven dat iemand dun mooi vindt
ik denk dat ik het zonder te spetteren zou kunnen... zelfs met piemolquote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, jij bent die zeer bijzondere man, de enige ter wereld die niet spettert?
Bertus is niet lelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik schijn ook niet zo'n lelijk maar handig aanhangsel te hebben daar onder
nope, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, jij bent die zeer bijzondere man, de enige ter wereld die niet spettert?
ja da's waar. ik vind spek bij een man echt niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Niet als je staat. Fysiek onmogelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zonder te spetteren zou kunnen... zelfs met piemol
ik ben wel heul kieskeurigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
trolleybussen
owh GvsE moet ik uit de buurt van mijhouden, straks wil ze hem ook
quote:
Mijn skunk-streep? Foto laat het niet zo goed zien, maar was een spierwitte streep van achter naar voren schuin over m'n hoofd heen :")quote:Dat korte haar staat hem ook moet ik zeggen
Dat bestek is er om vies te worden. Die vloer niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope, dat ben ik niet.
maar gaan zitten omdat anders de vloer rondom je toilet viezig word is toch geen reden...dat is als je bestek en servies inpakken met plastic om te voorkomen dat het vies kan worden
Kom op zeg, zo lastig is dat niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als je staat. Fysiek onmogelijk![]()
(tenzij of de plee heeeeeeeeeel hoog is, of de piemel heeeeeeeeeeel lang)
hij is ook lelijkquote:
Mss is denken dan niet zo jouw dingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zonder te spetteren zou kunnen... zelfs met piemol
Ik heb een tekstboek penis , volgens een ex van me.quote:
Ga maar weer eens met blote benen plassen, dan weet je weer dat staand plassen spettert.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo lastig is dat niet.
of je er half overheen gaat hangen..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als je staat. Fysiek onmogelijk![]()
(tenzij of de plee heeeeeeeeeel hoog is, of de piemel heeeeeeeeeeel lang)
GvE vindt tekstboek penissen lelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een tekstboek penis , volgens een ex van me.
wat vind jij minpunten dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben wel heul kieskeurig
1 (lichamelijk) minpuntje is genoeg om me af te laten knappen![]()
ik maak mijn vloeren schoon én ik was mijn klerenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bestek is er om vies te worden. Die vloer niet.
Daarbij, die spetters komen niet alleen op de vloer, ook tegen je broek.
dan nog.. elke piemol is een lelijk aanhangsel..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een tekstboek penis , volgens een ex van me.
Een heeeeuuuul lange slappe penis is geen pretjequote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je er half overheen gaat hangen..
en ik weet dat ik een heuuuuul lange piemol zou hebben als man zijnde
Jij gooit je broek elke keer naar het plassen in de was?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik maak mijn vloeren schoon én ik was mijn kleren
Bestek is niet om vies te worden trouwens...het zijn hulpmiddelen bij het eten
Wat een onzin. Iedereen heeft minpuntenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben wel heul kieskeurig
1 (lichamelijk) minpuntje is genoeg om me af te laten knappen![]()
ik kan al afknappen op een moedervlekje, een te grote een te kleine neus, afwijkingen iigquote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gooit je broek elke keer naar het plassen in de was?
Heb je heule grote handen dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je er half overheen gaat hangen..
en ik weet dat ik een heuuuuul lange piemol zou hebben als man zijnde
Neem het mij vooral kwalijk dat ik ga zitten plassen terwijl jij met plasspetters op je broek verder looptquote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
of ik trek mijn broek helemaal uit en na het plassen ga ik douchen
minpunten kunnen iemand juist mooier maken in mijn belevingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen heeft minpunten
Als je verlieft bent zie je die dingen niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan al afknappen op een moedervlekje, een te grote een te kleine neus, afwijkingen iig
WE ZIJN HET EENSquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
minpunten kunnen iemand juist mooier maken in mijn beleving
Sommge piemels zijn lelijk, bochtig, krom, pukkelig, klein, dik, vies, te grote kop, te kleine kop, potlooddun, babyarmdik... maar er ZIJN ook mooie hoor!quote:
Ik heb iig 1 redelijk groot minpunt. Een redelijke bierbuik. Maar ja, dat vind ik. Er zijn ook weer mensen die het tof vindenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die jaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Mijn skunk-streep? Foto laat het niet zo goed zien, maar was een spierwitte streep van achter naar voren schuin over m'n hoofd heen :")
de reden dat ik nog single benquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja...en terwijl je gaat zitten klampen de bacteriën van de WC-bril zich vast aan je konthaar en wordt je broek vies omdat die tegen de WC pot aanhangtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem het mij vooral kwalijk dat ik ga zitten plassen terwijl jij met plasspetters op je broek verder loopt
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommge piemels zijn lelijk, bochtig, krom, pukkelig, klein, dik, vies, te grote kop, te kleine kop, potlooddun, babyarmdik... maar er ZIJN ook mooie hoor!
Nee hoor, want de buitenkant van mijn WC pot is schoonquote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en terwijl je gaat zitten klampen de bacteriën van de WC-bril zich vast aan je konthaar en wordt je broek vies omdat die tegen de WC pot aanhangt
owh dan heeft mijnquote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan al afknappen op een moedervlekje, een te grote een te kleine neus, afwijkingen iig
Omdat je onredelijk bent? Jij hebt zelf toch ook je minpuntjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de reden dat ik nog single ben
sja helaas.. ik ben perfectiequote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je verlieft bent zie je die dingen niet.
Ik val eerder op vrouwen die niet perfect zijn.
Ja en als je daar 1 x op hebt gezeten ook niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want de buitenkant van mijn WC pot is schoon
Scars, chicks dig scarsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
ik vind afwijkingen juist sexy
Een litteken, te grote neus, aparte oren. Dat is wat mannen juiste en beetje onderscheidt
nee ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat je onredelijk bent? Jij hebt zelf toch ook je minpuntjes?
Ik weet niet hoe jij naar de wc gaat, maar als ik op de wc zit, pis ik niet tegen de buitenkant aan...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja en als je daar 1 x op hebt gezeten ook niet meer.
Mits je de bril omlaag doet hoeft dat niet zo te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja en als je daar 1 x op hebt gezeten ook niet meer.
Was handig bij Lowlands, Pinkpop en Rock Werchter: Waar is engel heen? *kijk kijk* O daar is de streep!quote:
Ja das dan wel erg handig hehequote:Op woensdag 18 november 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was handig bij Lowlands, Pinkpop en Rock Werchter: Waar is engel heen? *kijk kijk* O daar is de streep!
quote:
En op je kont zitten geen bacterieen wil je zeggen? Dan ben jij een unicum.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij naar de wc gaat, maar als ik op de wc zit, pis ik niet tegen de buitenkant aan...
je wringt je echt in alle bochten he om je ongelijk maar niet te hoeven toegevenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want de buitenkant van mijn WC pot is schoon
Ben je wel een vent???quote:
Ik ken die van jou niet, dus ik weet niet in welke categorie hij hoort. Hup, naar KPD!quote:
Welk ongelijk??quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je wringt je echt in alle bochten he om je ongelijk maar niet te hoeven toegeven
O really?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk ongelijk??
Ik zeg dat staan pissen goor is, omdat je dan op de vloer, op je broek en op je schoenen spettert. Dat gebeurt niet als je zit. Dat is alles wat ik zeg. En daarin heb ik gelijk.
dat is pas smerigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon haalt zijn lul uit zijn broek en legt hem op tafel
1) zo'n pisbak zit over het algemeen hogerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
O really?
Vergeet niet dat je ook staat als je in zo'n pisbak aan de muur pist he. Vraag me af hoe jij dan door het porselein heen je schoenen en broek onderpist.
en als je nou a chick with a dick was?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat topic heb ik ooit gepost ( torsofoto ), maar toen kwamen er ineens allemaal gasten die zich met hun pik in de hand fotografeerden en ik had zoiets van.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die van jou niet, dus ik weet niet in welke categorie hij hoort. Hup, naar KPD!
Oi! Wat had ik nou gezegd! Jij zou van mijn lul afblijven!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is pas smerig
* slaat met dr vuist op de zwans, en mietert het van tafel af..
en nu schoonmaken
ik vind jou leuk denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is pas smerig
* slaat met dr vuist op de zwans, en mietert het van tafel af..
en nu schoonmaken
Ik vind je wel een knappe vent hoor, dat welquote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ook niet op... uh... nou ja.... dus!!!!
en wat zei ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Wat had ik nou gezegd! Jij zou van mijn lul afblijven!
Jij zei dat staand pissen goor was. Dit is staand pissen, veranderd niks aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) zo'n pisbak zit over het algemeen hoger
2) als ik terug kom van het stappen gaat mijn broek de was in
Dank je voor je bevestigingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als je nou a chick with a dick was?
ehhh maar...zomder je lul ooit gezien te hebben lijk je toch wel ernstig op een man ja
bah...heel die tafel viesquote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik jou misschien ook welquote:
Don,t worry , d,r pincet is gedisinfecteerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Wat had ik nou gezegd! Jij zou van mijn lul afblijven!
Deze discussie is al een tijdje gaande, dus je moet er even voor terug scrollen. Maar het begon dat ik buiten het stappen om zittend plas.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij zei dat staand pissen goor was. Dit is staand pissen, veranderd niks aan.
Jij hield het algemeen met staand. Je zei dat het onmogelijk was. Niet dus. Niet terugkrabbelen nu, staand is staand.
Ze heeft het over met haar vuist er op slaan (trouwens... auw!)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Don,t worry , d,r pincet is gedisinfecteerd.
Dan moet je dus zelf staand niet algemeen nemen als je zegt dat het onmogelijk is. Compleet blijven hequote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze discussie is al een tijdje gaande, dus je moet er even voor terug scrollen. Maar het begon dat ik buiten het stappen om zittend plas.
Madurodam belde, ze willen die tafel terugquote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thanks for the compliment dude
En als je zit dan vergroot je je prostaat en KUN je straks niet eens meer piesen!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk ongelijk??
Ik zeg dat staan pissen goor is, omdat je dan op de vloer, op je broek en op je schoenen spettert. Dat gebeurt niet als je zit. Dat is alles wat ik zeg. En daarin heb ik gelijk.
Te laatquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Madurodam belde, ze willen die tafel terug
Flauw maar alsnogquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Madurodam belde, ze willen die tafel terug
Torso's horen ook in [M] S&G. KPD is juist voor piemolsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
In dat topic heb ik ooit gepost ( torsofoto ), maar toen kwamen er ineens allemaal gasten die zich met hun pik in de hand fotografeerden en ik had zoiets van.![]()
Er zijn veel meer momenten dat je prostaat vergroot en die zijn lang niet allemaal ergquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je zit dan vergroot je je prostaat en KUN je straks niet eens meer piesen!
Is dat als wat kontjes zijn voor SEX? Een ontgroeningsritueel?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Torso's horen ook in [M] S&G. KPD is juist voor piemols
bedoel je mij en GvsE? ik zeg toch niet dat we gaan trouwen met elkaar? ik vind dr alleen leukquote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Weer twee chicks die in elkaars armen worden gedreven door de mannen van singles
De één heeft een vaste scharrel en de andere slaat op mijn penis.. See if I carequote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Weer twee chicks die in elkaars armen worden gedreven door de mannen van singles
Ok ok, oorverdovend orgasme vs lastig plassen.... tja.....quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn veel meer momenten dat je prostaat vergroot en die zijn lang niet allemaal erg
jij een 'compliment', ik pis gewoon staand...allebei blijquote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Te laat
Jij gaf mij een compliment en iedereen zag het! Stiekem kunnen wij best wel
Dat laatste lijkt me grappigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
ik weet geloof ik niet of scharrel zittend staand of op de kop hangend plast
Op zijn kop plassexmasturbatie was het eerste waar ik aan dachtquote:
mij ook, volgens mij doet ie dat niet...quote:
gatverdamme bels!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op zijn kop plassexmasturbatie was het eerste waar ik aan dachtPis loopt over je buik, borst, nek zo je gezicht over
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb zo'n 11 uur geslapen vannacht, en helemaal zelf gedaan
Oh hou op hou op ik sop al in m'n panties!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op zijn kop plassexmasturbatie was het eerste waar ik aan dachtPis loopt over je buik, borst, nek zo je gezicht over
gaan we niet eens trouwen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bedoel je mij en GvsE? ik zeg toch niet dat we gaan trouwen met elkaar? ik vind dr alleen leuk
Gewoon door gaan met je leven. Het komt wel of het komt niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
even een vraag: als je nou al 2x in een maand verkouden bent geworden en daartussenin ook nog afentoe niet lekker. hoe kom je daar dan het snelste vanaf? moet je dan thuis gaan blijven? gewoon op tijd naar bed en doorlopen (dat is wat ik heel de tijd al doe trouwens), of afwachten tot je echt ziek wordt en dan goed uitzieken?
iemand tips?
Heb je zo een slap straaltje?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
hola zus!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Lotusss het volgende:![]()
![]()
![]()
Ja sorryquote:
Zitte gij men twitter nou te vollege?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Lotusss het volgende:![]()
![]()
![]()
je hebt in je broek geplast?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh hou op hou op ik sop al in m'n panties!
O nee toch niet.
Nee gelukkig niet, anders had ik nu al prostaatproblemen.quote:
owjeee... heb ik nou weer een teer kinderhartje gebroken?quote:
Op tijd naar bed en doorlopen imoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
even een vraag: als je nou al 2x in een maand verkouden bent geworden en daartussenin ook nog afentoe niet lekker. hoe kom je daar dan het snelste vanaf? moet je dan thuis gaan blijven? gewoon op tijd naar bed en doorlopen (dat is wat ik heel de tijd al doe trouwens), of afwachten tot je echt ziek wordt en dan goed uitzieken?
iemand tips?
bacterien wegzuipenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op tijd naar bed en doorlopen imo
Haai zusje!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitte gij men twitter nou te vollege?
Jouw oplossing voor alles is zuipen he?quote:
vergeet de jointjes niet he?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw oplossing voor alles is zuipen he?
Verkouden? zuipen
Niet kunnen slapen? zuipen
Moe? zuipen
De Duitsers vallen binnen? zuipen
De wereld staat op het punt te ontploffen? zuipen
I like that kind of thinking
daar zit het probleemquote:
alcohol ontsmetquote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkouden? zuipen
Moe? zuipen
Subject: Failure Vodafone Mobile Networkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
mijn mobiel heeft ineens geen bereik meer
De oplossing tegen jointjes is zuipen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet de jointjes niet he?
Zee germans are coming?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkouden? zuipen
Moe? zuipen
Hmm, ja, die van mij is er ook mee gekapt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Subject: Failure Vodafone Mobile Network
Via this announcement we want to inform you that Vodafone is having a global (Netherlands) network issue. Therefore it might be possible that you cannot make or receive phone calls from your Mobile. Because of the Global impact Vodafone is working on this issue and we hope it will be solved on very short notice.
geen last van tot nu toequote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via this announcement we want to inform you that Vodafone is having a global (Netherlands) network issue. Therefore it might be possible that you cannot make or receive phone calls from your Mobile. Because of the Global impact Vodafone is working on this issue and we hope it will be solved on very short notice.
Gezond eten, evt wat vitaminepilletjes naar binnen stouwen erbij...quote:
They alwayz are!quote:
hahahaquote:
ditoquote:
Recensenten die hun huiswerk niet doenquote:Het bizarre van het universum van Twilight is niet zozeer dat er vampiers en weerwolven rondlopen, maar dat de tieners van vlees en bloed volkomen seksloos en kuis zijn.
ik kan gewoon bellenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je wel bellen? Of geeft hij gewoon ontvangst aan maar kan je toch stiekem niet bellen?
Mormoonen, dat zijn toch die lui die vroeger aan veelwijverij dedenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Recensenten die hun huiswerk niet doen
Niks bizars aan. De boeken zijn door een MORMOON geschreven. Wat verwacht je dan?!
kan bellen en gebeld wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je wel bellen? Of geeft hij gewoon ontvangst aan maar kan je toch stiekem niet bellen?
Dat is nogal zegquote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks, als ik nieuwsgroepen en binaries en zo door heb ga ik weer lekker veel nieuwe films downloadenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
They alwayz are!
Gisteren trouwens voor de tweede keer I.B. gekeken. Blijft kicken
Vanavond misschien B.o.B. weer uit de kast pakken.
Ik heb echt overal bereik met Vodafone...mijn zakelijke foon is T-mobile...dat is pas dramaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Toch altijd kut ontvangst hier nu dus of het nu wel of niet werkt vodafone is hier gewoon brak
liggend plassen...dat kan ook iddquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok
Mijn collega's liggen wel allemaal plat.
Ik heb geen vodafone
Dear Colleague,quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hier ook niet ..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
de website van vodafone doet het bij mij ook niet
http://downforeveryoneorjustme.com/vodafone.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier ook niet ..
kom er toch nooit op
Beter dan nergens bereik, dus niet kunnen bellen, en wel een rekeningquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vodafone.. overal bereik, nadeel is niet kloppende rekeningen
goeie seitquote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
http://downforeveryoneorjustme.com/vodafone.nl
Ja, is wel handig voor als fok weer eens down isquote:
nah.. aangezien ik er vaak 50 euro of meer overheen zit... liever dan gewoon 20 euro voor niks..quote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Beter dan nergens bereik, dus niet kunnen bellen, en wel een rekening
ik dus nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:03 schreef ArTiC het volgende:
oh...tis maar 25% van de klanten die er last van hebben zeggen ze nu op het nieuws.
En elke maand klagen helpt niet? Of bel je gewoon veel te veelquote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah.. aangezien ik er vaak 50 euro of meer overheen zit... liever dan gewoon 20 euro voor niks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |