Sommge piemels zijn lelijk, bochtig, krom, pukkelig, klein, dik, vies, te grote kop, te kleine kop, potlooddun, babyarmdik... maar er ZIJN ook mooie hoor!quote:
Ik heb iig 1 redelijk groot minpunt. Een redelijke bierbuik. Maar ja, dat vind ik. Er zijn ook weer mensen die het tof vindenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen heeft minpunten
Die jaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Mijn skunk-streep? Foto laat het niet zo goed zien, maar was een spierwitte streep van achter naar voren schuin over m'n hoofd heen :")
de reden dat ik nog single benquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen heeft minpunten
ja...en terwijl je gaat zitten klampen de bacteriën van de WC-bril zich vast aan je konthaar en wordt je broek vies omdat die tegen de WC pot aanhangtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem het mij vooral kwalijk dat ik ga zitten plassen terwijl jij met plasspetters op je broek verder loopt
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommge piemels zijn lelijk, bochtig, krom, pukkelig, klein, dik, vies, te grote kop, te kleine kop, potlooddun, babyarmdik... maar er ZIJN ook mooie hoor!
Nee hoor, want de buitenkant van mijn WC pot is schoonquote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en terwijl je gaat zitten klampen de bacteriën van de WC-bril zich vast aan je konthaar en wordt je broek vies omdat die tegen de WC pot aanhangt
owh dan heeft mijnquote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan al afknappen op een moedervlekje, een te grote een te kleine neus, afwijkingen iig
Omdat je onredelijk bent? Jij hebt zelf toch ook je minpuntjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de reden dat ik nog single ben
sja helaas.. ik ben perfectiequote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je verlieft bent zie je die dingen niet.
Ik val eerder op vrouwen die niet perfect zijn.
Ja en als je daar 1 x op hebt gezeten ook niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want de buitenkant van mijn WC pot is schoon
Scars, chicks dig scarsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
ik vind afwijkingen juist sexy
Een litteken, te grote neus, aparte oren. Dat is wat mannen juiste en beetje onderscheidt
nee ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat je onredelijk bent? Jij hebt zelf toch ook je minpuntjes?
Ik weet niet hoe jij naar de wc gaat, maar als ik op de wc zit, pis ik niet tegen de buitenkant aan...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja en als je daar 1 x op hebt gezeten ook niet meer.
Mits je de bril omlaag doet hoeft dat niet zo te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja en als je daar 1 x op hebt gezeten ook niet meer.
Was handig bij Lowlands, Pinkpop en Rock Werchter: Waar is engel heen? *kijk kijk* O daar is de streep!quote:
Ja das dan wel erg handig hehequote:Op woensdag 18 november 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was handig bij Lowlands, Pinkpop en Rock Werchter: Waar is engel heen? *kijk kijk* O daar is de streep!
quote:
En op je kont zitten geen bacterieen wil je zeggen? Dan ben jij een unicum.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij naar de wc gaat, maar als ik op de wc zit, pis ik niet tegen de buitenkant aan...
je wringt je echt in alle bochten he om je ongelijk maar niet te hoeven toegevenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want de buitenkant van mijn WC pot is schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |