ik ben wel heul kieskeurigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
trolleybussen
owh GvsE moet ik uit de buurt van mijhouden, straks wil ze hem ook
quote:
Mijn skunk-streep? Foto laat het niet zo goed zien, maar was een spierwitte streep van achter naar voren schuin over m'n hoofd heen :")quote:Dat korte haar staat hem ook moet ik zeggen
Dat bestek is er om vies te worden. Die vloer niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope, dat ben ik niet.
maar gaan zitten omdat anders de vloer rondom je toilet viezig word is toch geen reden...dat is als je bestek en servies inpakken met plastic om te voorkomen dat het vies kan worden
Kom op zeg, zo lastig is dat niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als je staat. Fysiek onmogelijk![]()
(tenzij of de plee heeeeeeeeeel hoog is, of de piemel heeeeeeeeeeel lang)
hij is ook lelijkquote:
Mss is denken dan niet zo jouw dingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zonder te spetteren zou kunnen... zelfs met piemol
Ik heb een tekstboek penis , volgens een ex van me.quote:
Ga maar weer eens met blote benen plassen, dan weet je weer dat staand plassen spettert.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo lastig is dat niet.
of je er half overheen gaat hangen..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als je staat. Fysiek onmogelijk![]()
(tenzij of de plee heeeeeeeeeel hoog is, of de piemel heeeeeeeeeeel lang)
GvE vindt tekstboek penissen lelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een tekstboek penis , volgens een ex van me.
wat vind jij minpunten dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben wel heul kieskeurig
1 (lichamelijk) minpuntje is genoeg om me af te laten knappen![]()
ik maak mijn vloeren schoon én ik was mijn klerenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bestek is er om vies te worden. Die vloer niet.
Daarbij, die spetters komen niet alleen op de vloer, ook tegen je broek.
dan nog.. elke piemol is een lelijk aanhangsel..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een tekstboek penis , volgens een ex van me.
Een heeeeuuuul lange slappe penis is geen pretjequote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je er half overheen gaat hangen..
en ik weet dat ik een heuuuuul lange piemol zou hebben als man zijnde
Jij gooit je broek elke keer naar het plassen in de was?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik maak mijn vloeren schoon én ik was mijn kleren
Bestek is niet om vies te worden trouwens...het zijn hulpmiddelen bij het eten
Wat een onzin. Iedereen heeft minpuntenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben wel heul kieskeurig
1 (lichamelijk) minpuntje is genoeg om me af te laten knappen![]()
ik kan al afknappen op een moedervlekje, een te grote een te kleine neus, afwijkingen iigquote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gooit je broek elke keer naar het plassen in de was?
Heb je heule grote handen dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je er half overheen gaat hangen..
en ik weet dat ik een heuuuuul lange piemol zou hebben als man zijnde
Neem het mij vooral kwalijk dat ik ga zitten plassen terwijl jij met plasspetters op je broek verder looptquote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
of ik trek mijn broek helemaal uit en na het plassen ga ik douchen
minpunten kunnen iemand juist mooier maken in mijn belevingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen heeft minpunten
Als je verlieft bent zie je die dingen niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan al afknappen op een moedervlekje, een te grote een te kleine neus, afwijkingen iig
WE ZIJN HET EENSquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
minpunten kunnen iemand juist mooier maken in mijn beleving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |