Ik ken die van jou niet, dus ik weet niet in welke categorie hij hoort. Hup, naar KPD!quote:

Welk ongelijk??quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je wringt je echt in alle bochten he om je ongelijk maar niet te hoeven toegeven

O really?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk ongelijk??
Ik zeg dat staan pissen goor is, omdat je dan op de vloer, op je broek en op je schoenen spettert. Dat gebeurt niet als je zit. Dat is alles wat ik zeg. En daarin heb ik gelijk.

dat is pas smerigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon haalt zijn lul uit zijn broek en legt hem op tafel

1) zo'n pisbak zit over het algemeen hogerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
O really?
Vergeet niet dat je ook staat als je in zo'n pisbak aan de muur pist he. Vraag me af hoe jij dan door het porselein heen je schoenen en broek onderpist.

en als je nou a chick with a dick was?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]

In dat topic heb ik ooit gepost ( torsofoto ), maar toen kwamen er ineens allemaal gasten die zich met hun pik in de hand fotografeerden en ik had zoiets van.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die van jou niet, dus ik weet niet in welke categorie hij hoort. Hup, naar KPD!

Oi! Wat had ik nou gezegd! Jij zou van mijn lul afblijven!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is pas smerig
* slaat met dr vuist op de zwans, en mietert het van tafel af..
en nu schoonmaken

ik vind jou leuk denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is pas smerig
* slaat met dr vuist op de zwans, en mietert het van tafel af..
en nu schoonmaken

Ik vind je wel een knappe vent hoor, dat welquote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ook niet op... uh... nou ja.... dus!!!!

en wat zei ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Wat had ik nou gezegd! Jij zou van mijn lul afblijven!

Jij zei dat staand pissen goor was. Dit is staand pissen, veranderd niks aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) zo'n pisbak zit over het algemeen hoger
2) als ik terug kom van het stappen gaat mijn broek de was in

Dank je voor je bevestigingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als je nou a chick with a dick was?
ehhh maar...zomder je lul ooit gezien te hebben lijk je toch wel ernstig op een man ja

bah...heel die tafel viesquote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]

ik jou misschien ook welquote:

Don,t worry , d,r pincet is gedisinfecteerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Wat had ik nou gezegd! Jij zou van mijn lul afblijven!

Deze discussie is al een tijdje gaande, dus je moet er even voor terug scrollen. Maar het begon dat ik buiten het stappen om zittend plas.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij zei dat staand pissen goor was. Dit is staand pissen, veranderd niks aan.
Jij hield het algemeen met staand. Je zei dat het onmogelijk was. Niet dus. Niet terugkrabbelen nu, staand is staand.

Ze heeft het over met haar vuist er op slaan (trouwens... auw!)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Don,t worry , d,r pincet is gedisinfecteerd.

Dan moet je dus zelf staand niet algemeen nemen als je zegt dat het onmogelijk is. Compleet blijven hequote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze discussie is al een tijdje gaande, dus je moet er even voor terug scrollen. Maar het begon dat ik buiten het stappen om zittend plas.

Madurodam belde, ze willen die tafel terugquote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thanks for the compliment dude

En als je zit dan vergroot je je prostaat en KUN je straks niet eens meer piesen!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk ongelijk??
Ik zeg dat staan pissen goor is, omdat je dan op de vloer, op je broek en op je schoenen spettert. Dat gebeurt niet als je zit. Dat is alles wat ik zeg. En daarin heb ik gelijk.

Te laatquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Madurodam belde, ze willen die tafel terug

Flauw maar alsnogquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Madurodam belde, ze willen die tafel terug

Torso's horen ook in [M] S&G. KPD is juist voor piemolsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
In dat topic heb ik ooit gepost ( torsofoto ), maar toen kwamen er ineens allemaal gasten die zich met hun pik in de hand fotografeerden en ik had zoiets van.![]()

Er zijn veel meer momenten dat je prostaat vergroot en die zijn lang niet allemaal ergquote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je zit dan vergroot je je prostaat en KUN je straks niet eens meer piesen!

Is dat als wat kontjes zijn voor SEX? Een ontgroeningsritueel?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Torso's horen ook in [M] S&G. KPD is juist voor piemols

bedoel je mij en GvsE? ik zeg toch niet dat we gaan trouwen met elkaar? ik vind dr alleen leukquote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Weer twee chicks die in elkaars armen worden gedreven door de mannen van singles

De één heeft een vaste scharrel en de andere slaat op mijn penis.. See if I carequote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Weer twee chicks die in elkaars armen worden gedreven door de mannen van singles

Ok ok, oorverdovend orgasme vs lastig plassen.... tja.....quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn veel meer momenten dat je prostaat vergroot en die zijn lang niet allemaal erg

jij een 'compliment', ik pis gewoon staand...allebei blijquote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Te laat
Jij gaf mij een compliment en iedereen zag het! Stiekem kunnen wij best wel

Dat laatste lijkt me grappigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
ik weet geloof ik niet of scharrel zittend staand of op de kop hangend plast

Op zijn kop plassexmasturbatie was het eerste waar ik aan dachtquote:

mij ook, volgens mij doet ie dat niet...quote:

gatverdamme bels!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op zijn kop plassexmasturbatie was het eerste waar ik aan dachtPis loopt over je buik, borst, nek zo je gezicht over

quote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb zo'n 11 uur geslapen vannacht, en helemaal zelf gedaan

Oh hou op hou op ik sop al in m'n panties!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op zijn kop plassexmasturbatie was het eerste waar ik aan dachtPis loopt over je buik, borst, nek zo je gezicht over

gaan we niet eens trouwen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bedoel je mij en GvsE? ik zeg toch niet dat we gaan trouwen met elkaar? ik vind dr alleen leuk

Gewoon door gaan met je leven. Het komt wel of het komt niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
even een vraag: als je nou al 2x in een maand verkouden bent geworden en daartussenin ook nog afentoe niet lekker. hoe kom je daar dan het snelste vanaf? moet je dan thuis gaan blijven? gewoon op tijd naar bed en doorlopen (dat is wat ik heel de tijd al doe trouwens), of afwachten tot je echt ziek wordt en dan goed uitzieken?
iemand tips?

Heb je zo een slap straaltje?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]

hola zus!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Lotusss het volgende:![]()
![]()
![]()

Ja sorryquote:

Zitte gij men twitter nou te vollege?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Lotusss het volgende:![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |