Je struikelde, en toen gebeurde het plots?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik val niet op jonge onschuldige puberyjes![]()
Die jongste die ik ooit gezoend heb was 17 en dat was per ongeluk. Nou ja, zoiets.
Zo bedoelde ik het straks wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik denk en voor me houd staat los van respect en iemand in zijn waarde laten. en zo zei je het straks niet.
Dus hij staat binnenkort voor de deur om het nog een keer te vragenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een 17-jarig jongetje verteld dat ik te oud voor hem was.
tss jij kon toch makkelijk zijn oude fiets zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
I slipped and my tongue fell in your mouth. Sorry bout that.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je struikelde, en toen gebeurde het plots?
Dat het niet de bedoeling was maar wel gebeurde ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ineens zat zn tong erin. heb jij dat nooit?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik struikelde en viel zo HOPLA op z'n mond!quote:
Don't worry, happens to me all the time. Other people might get confused (like that police officer the other day, that saw me just after I fell with my tongue in the mouth of an 8 year old).quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I slipped and my tongue fell in your mouth. Sorry bout that.
doe nou es nie zo serieusquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het niet de bedoeling was maar wel gebeurde ja.
Maar per ongeluk nou nee.
dan moet je de volgende keer iets duidelijker zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het straks wel.
Dan respecteer je zijn geloof niet, dan respecteer je dat hij gelooft. Dat heb ik ook. Het geloof op zich niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee. En die gelovige ook niet. Maar ik kan zijn geloof niet respecteren of voor de volle 100% (dus ook in mijn hoofd zonder dat het naar buiten komt) dat geloof in zijn waarde laten. Er zal altijd een vleugje 'maar dat vind ik wel errugh dom van je' overblijven.
Ah het '17' was per ongeluk. Niet het zoenenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik struikelde en viel zo HOPLA op z'n mond!
Nee, het was de leerling van een regisseur die ik ken en die was voor 't eerst in een gaybar. En de regisseur zei "Als iemand je kan leren zoenen dan is hij 't wel" en ja nou ja... toen moest ik het ff bewijzen. Wist dus later pas dat ie 17 was
Dat klinkt net zo foutquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik struikelde en viel zo HOPLA op z'n mond!
Nee, het was de leerling van een regisseur die ik ken en die was voor 't eerst in een gaybar. En de regisseur zei "Als iemand je kan leren zoenen dan is hij 't wel" en ja nou ja... toen moest ik het ff bewijzen. Wist dus later pas dat ie 17 was
Zeg, op een oude fiets moet je 't dan weliswaar leren, maar nog wel eentje zonder lekke banden, een slaphangende ketting en scheuren in het zadel hequote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
tss jij kon toch makkelijk zijn oude fiets zijn
jij kan dan ook als jij aan het vallen bent echt zo halverwege nog zo'n puber tegenkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry, happens to me all the time. Other people might get confused (like that police officer the other day, that saw me just after I fell with my tongue in the mouth of an 8 year old).
Zoals ik zei, ik respecteer de persoon wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan respecteer je zijn geloof niet, dan respecteer je dat hij gelooft. Dat heb ik ook. Het geloof op zich niet.
Als je iemand niet slim vind omdat hij rookt, kan je hem toch nog wel respecteren? Als je het minder vindt dat iemand gelooft, kun je hem toch nog respecteren om wie hij is. Of is respect voor jouw alleen mogelijk als iemand dat op alle punten heeft?
en natuurlijk altijd wind tegenquote:
Eigenlijk wel he?quote:
Aah je hoeft de berg niet op, en tis wel goed voor je conditiequote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en natuurlijk altijd wind tegen
Ja, denk het wel zo ongeveer. En met een beetje pech plet ik ze daarnaquote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij kan dan ook als jij aan het vallen bent echt zo halverwege nog zo'n puber tegenkomenhoewel je dan al wel vrij hard gaat. hoe doe je dat? valt dat pubertje dan mee naar beneden?
Ik weeg maar 58 en heb allstars aanquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry, happens to me all the time. Other people might get confused (like that police officer the other day, that saw me just after I fell with my tongue in the mouth of an 8 year old).
Oopsquote:
Als je valt grijp je toch ook naar van alles om je te helpen? Dat gebeurde er dusquote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij kan dan ook als jij aan het vallen bent echt zo halverwege nog zo'n puber tegenkomenhoewel je dan al wel vrij hard gaat. hoe doe je dat? valt dat pubertje dan mee naar beneden?
braaf engeltjequote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
En toen waren we 2 maanden later op de verjaardag van die regisseur en was de leerling er ook. Hoopvol keek hij naar me bij het afscheid nemen, maar ik hield mijn tong binnenboord
ik hoef geen conditie, en anders weet ik wel andere manieren om aan lichaamsbeweging te doenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah je hoeft de berg niet op, en tis wel goed voor je conditie
owhja...... dat is zieligquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, denk het wel zo ongeveer. En met een beetje pech plet ik ze daarna
ik had ineens een achteruit op mn rolstoel...quote:
Eet eens wat of ben je dan ook een mini ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg maar 58 en heb allstars aan
damn.. jij moet echt afvallenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg maar 58 en heb allstars aan
Nordic walkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik hoef geen conditie, en anders weet ik wel andere manieren om aan lichaamsbeweging te doen
Ow ja zoalsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef geen conditie, en anders weet ik wel andere manieren om aan lichaamsbeweging te doen
Rekt het niet, sch...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga maar niet op pubers vallen
Ja he!quote:
ik hoop dat dit een grapje isquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik had ineens een achteruit op mn rolstoel...
bier drinkenquote:
1.83mquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eet eens wat of ben je dan ook een mini ?
Weet je zeker dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bier drinken
je beweegt je arm, en je moet naar de wc lopen, gaan zitten, je arm bewegen, gaan staan, allebei de handjes bewegen, teruglopen... en dan begint het weer opnieuw
nopes... ik ging harder achteruit dan vooruit... mja, hondje is utigeweest, das het belangrijkstequote:
Engelen hebben net als vogels holle botten, daarom wegen ze zo weinigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
damn.. jij moet echt afvallen![]()
dit vertrouw ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben de laatste tijd ZO braaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |