Jij hebt nog zo'n wc bij de sloot ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bier drinken
je beweegt je arm, en je moet naar de wc lopen, gaan zitten, je arm bewegen, gaan staan, allebei de handjes bewegen, teruglopen... en dan begint het weer opnieuw
En ik vind mijn 177 met 64 al te weinigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83mEN ik eet genoeg. Heb vandaag al een dik glas fruitontbijt extra op, 2 boterhammen, een flink stuk peperkoek, een grote kom soep, heul veul pepernoten en zometeen gaan de banaan er nog aan, en weer 2 boterhammen en een pakkie sultana's.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben de laatste tijd ZO braaf!
Ik heb na voetbal nooit meer gesport, al denk ik wel dik 10 jaar niet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sport al 5 maanden niet meer, maar krijg steeds een beter figuur
ja, "het plashoekje"quote:Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij hebt nog zo'n wc bij de sloot ?
M'n conditie is wel wegquote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb na voetbal nooit meer gesport, al denk ik wel dik 10 jaar niet meer
quote:
Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met mijn figuur. Heb altijd dit figuur gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
M'n conditie is wel weg
Maar die heb ik zo weer op pijl als ik zou willen
Maar waarom zou ik, m'n figuur is weer helemaal goed!
Val je er dan nooit in als je teveel aan je conditie gewerkt hebt ?quote:
Pas jij nou maar op dat er daar geen raam open gezet word en je zo naar buiten fladderdquote:
nooit..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Val je er dan nooit in als je teveel aan je conditie gewerkt hebt ?
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83mEN ik eet genoeg. Heb vandaag al een dik glas fruitontbijt extra op, 2 boterhammen, een flink stuk peperkoek, een grote kom soep, heul veul pepernoten en zometeen gaan de banaan er nog aan, en weer 2 boterhammen en een pakkie sultana's.
fiets je op die hometrainer terug naar huis?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond de hometrainer ophalen bij mijn ouders
Hoe durf ik daar ook aan te twijfelenquote:
Truequote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.
1,83m en dan 58 kilo.....wtf. Jij bent dan echt een botje.
oja maar ik dacht dat je de achterruit van je auto op je rolstoel had liggen joh.... had niet goed gelezen...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nopes... ik ging harder achteruit dan vooruit... mja, hondje is utigeweest, das het belangrijkste
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga toch zitten om te plassen?
Ang3l is best een knappe ventquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dunne mannen helemaal niet lelijk hoor Ang3l
*kuch* mietjes *kuch*quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreft
Alleen in de kroeg pis ik staand eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
lekker ding en leukquote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ang3l is best een knappe ventDat korte haar staat hem ook moet ik zeggen
ja, dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe durf ik daar ook aan te twijfelen
Je rijd in een trolleybus?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Wel even gekeken of het nog erger wordt, maar het schijnt af te gaan nemen. Anders was ik vroeger naar huis gegaan ivm omvallende bomen in combi met bovenleidingen.
Ik zit toch ook op kantoor of niet danquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.
quote:1,83m en dan 58 kilo.....wtf. Jij bent dan echt een botje.
ik schijn ook niet zo'n lelijk maar handig aanhangsel te hebben daar onderquote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je mist iets aan het concept hometrainerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fiets je op die hometrainer terug naar huis?
En dit voorbeeld voor mannen dan?quote:
dunquote:Op woensdag 18 november 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker ding en leuk
en ik val op dun
tuurlijk welquote:Op woensdag 18 november 2009 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hoeft je eigen plee niet schoon te maken?
*gespt hip loodgordeltje om*quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat er daar geen raam open gezet word en je zo naar buiten fladderd
Trein?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je rijd in een trolleybus?
[ afbeelding ]
denk je?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mist iets aan het concept hometrainer
Als 't goed is krijg ik vanavond of anders morgen de foto's van de shoot terug... en daar been ik zelfs NOG dunner op gemaakt met fotoshopquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dunne mannen helemaal niet lelijk hoor Ang3l
Oh, jij bent die zeer bijzondere man, de enige ter wereld die niet spettert?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk wel
dat is geen reden om te gaan zitten
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit toch ook op kantoor of niet danen ik ben nog niet klaar met eten. Er komt nog avond eten bij, en een appel. En heul veul sjippies.
[..]
Boude, geef die man eens een set flippers van je. Als hij er dan toch belachelijk uit wilt zien helpen we hem een handjequote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gespt hip loodgordeltje om*
Dus? En? So?
Wij lopen altijd al op de achterste potenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
wel grappig dat de mannen anders dan de vrouwen niet op hun achterste poten staan als er wordt aangegeven dat iemand dun mooi vindt
Probeer het eens met dik(er)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
wel grappig dat de mannen anders dan de vrouwen niet op hun achterste poten staan als er wordt aangegeven dat iemand dun mooi vindt
ik denk dat ik het zonder te spetteren zou kunnen... zelfs met piemolquote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, jij bent die zeer bijzondere man, de enige ter wereld die niet spettert?
Bertus is niet lelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik schijn ook niet zo'n lelijk maar handig aanhangsel te hebben daar onder
nope, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, jij bent die zeer bijzondere man, de enige ter wereld die niet spettert?
ja da's waar. ik vind spek bij een man echt niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Niet als je staat. Fysiek onmogelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zonder te spetteren zou kunnen... zelfs met piemol
ik ben wel heul kieskeurigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
trolleybussen
owh GvsE moet ik uit de buurt van mijhouden, straks wil ze hem ook
quote:
Mijn skunk-streep? Foto laat het niet zo goed zien, maar was een spierwitte streep van achter naar voren schuin over m'n hoofd heen :")quote:Dat korte haar staat hem ook moet ik zeggen
Dat bestek is er om vies te worden. Die vloer niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope, dat ben ik niet.
maar gaan zitten omdat anders de vloer rondom je toilet viezig word is toch geen reden...dat is als je bestek en servies inpakken met plastic om te voorkomen dat het vies kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |