Ze plast staandquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent
ik ga toch zitten om te plassen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent
Jij hebt nog zo'n wc bij de sloot ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bier drinken
je beweegt je arm, en je moet naar de wc lopen, gaan zitten, je arm bewegen, gaan staan, allebei de handjes bewegen, teruglopen... en dan begint het weer opnieuw
En ik vind mijn 177 met 64 al te weinigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83mEN ik eet genoeg. Heb vandaag al een dik glas fruitontbijt extra op, 2 boterhammen, een flink stuk peperkoek, een grote kom soep, heul veul pepernoten en zometeen gaan de banaan er nog aan, en weer 2 boterhammen en een pakkie sultana's.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben de laatste tijd ZO braaf!
Ik heb na voetbal nooit meer gesport, al denk ik wel dik 10 jaar niet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sport al 5 maanden niet meer, maar krijg steeds een beter figuur
ja, "het plashoekje"quote:Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij hebt nog zo'n wc bij de sloot ?
M'n conditie is wel wegquote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb na voetbal nooit meer gesport, al denk ik wel dik 10 jaar niet meer
quote:
Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met mijn figuur. Heb altijd dit figuur gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
M'n conditie is wel weg
Maar die heb ik zo weer op pijl als ik zou willen
Maar waarom zou ik, m'n figuur is weer helemaal goed!
Val je er dan nooit in als je teveel aan je conditie gewerkt hebt ?quote:
Pas jij nou maar op dat er daar geen raam open gezet word en je zo naar buiten fladderdquote:
nooit..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Val je er dan nooit in als je teveel aan je conditie gewerkt hebt ?
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83mEN ik eet genoeg. Heb vandaag al een dik glas fruitontbijt extra op, 2 boterhammen, een flink stuk peperkoek, een grote kom soep, heul veul pepernoten en zometeen gaan de banaan er nog aan, en weer 2 boterhammen en een pakkie sultana's.
fiets je op die hometrainer terug naar huis?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond de hometrainer ophalen bij mijn ouders
Hoe durf ik daar ook aan te twijfelenquote:
Truequote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg als je een dag op de bank zit, niet als je actief bent.
1,83m en dan 58 kilo.....wtf. Jij bent dan echt een botje.
oja maar ik dacht dat je de achterruit van je auto op je rolstoel had liggen joh.... had niet goed gelezen...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nopes... ik ging harder achteruit dan vooruit... mja, hondje is utigeweest, das het belangrijkste
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga toch zitten om te plassen?
Ang3l is best een knappe ventquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dunne mannen helemaal niet lelijk hoor Ang3l
*kuch* mietjes *kuch*quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreft
Alleen in de kroeg pis ik staand eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doen sommige mannen ook, dus wat dat betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |