je hebt in je broek geplast?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh hou op hou op ik sop al in m'n panties!
O nee toch niet.
Nee gelukkig niet, anders had ik nu al prostaatproblemen.quote:
owjeee... heb ik nou weer een teer kinderhartje gebroken?quote:
Op tijd naar bed en doorlopen imoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
even een vraag: als je nou al 2x in een maand verkouden bent geworden en daartussenin ook nog afentoe niet lekker. hoe kom je daar dan het snelste vanaf? moet je dan thuis gaan blijven? gewoon op tijd naar bed en doorlopen (dat is wat ik heel de tijd al doe trouwens), of afwachten tot je echt ziek wordt en dan goed uitzieken?
iemand tips?
bacterien wegzuipenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op tijd naar bed en doorlopen imo
Haai zusje!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitte gij men twitter nou te vollege?
Jouw oplossing voor alles is zuipen he?quote:
vergeet de jointjes niet he?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw oplossing voor alles is zuipen he?
Verkouden? zuipen
Niet kunnen slapen? zuipen
Moe? zuipen
De Duitsers vallen binnen? zuipen
De wereld staat op het punt te ontploffen? zuipen
I like that kind of thinking
daar zit het probleemquote:
alcohol ontsmetquote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkouden? zuipen
Moe? zuipen
Subject: Failure Vodafone Mobile Networkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
mijn mobiel heeft ineens geen bereik meer
De oplossing tegen jointjes is zuipen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet de jointjes niet he?
Zee germans are coming?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkouden? zuipen
Moe? zuipen
Hmm, ja, die van mij is er ook mee gekapt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Subject: Failure Vodafone Mobile Network
Via this announcement we want to inform you that Vodafone is having a global (Netherlands) network issue. Therefore it might be possible that you cannot make or receive phone calls from your Mobile. Because of the Global impact Vodafone is working on this issue and we hope it will be solved on very short notice.
geen last van tot nu toequote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via this announcement we want to inform you that Vodafone is having a global (Netherlands) network issue. Therefore it might be possible that you cannot make or receive phone calls from your Mobile. Because of the Global impact Vodafone is working on this issue and we hope it will be solved on very short notice.
Gezond eten, evt wat vitaminepilletjes naar binnen stouwen erbij...quote:
They alwayz are!quote:
hahahaquote:
ditoquote:
Recensenten die hun huiswerk niet doenquote:Het bizarre van het universum van Twilight is niet zozeer dat er vampiers en weerwolven rondlopen, maar dat de tieners van vlees en bloed volkomen seksloos en kuis zijn.
ik kan gewoon bellenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je wel bellen? Of geeft hij gewoon ontvangst aan maar kan je toch stiekem niet bellen?
Mormoonen, dat zijn toch die lui die vroeger aan veelwijverij dedenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Recensenten die hun huiswerk niet doen
Niks bizars aan. De boeken zijn door een MORMOON geschreven. Wat verwacht je dan?!
kan bellen en gebeld wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je wel bellen? Of geeft hij gewoon ontvangst aan maar kan je toch stiekem niet bellen?
Dat is nogal zegquote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks, als ik nieuwsgroepen en binaries en zo door heb ga ik weer lekker veel nieuwe films downloadenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
They alwayz are!
Gisteren trouwens voor de tweede keer I.B. gekeken. Blijft kicken
Vanavond misschien B.o.B. weer uit de kast pakken.
Ik heb echt overal bereik met Vodafone...mijn zakelijke foon is T-mobile...dat is pas dramaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Toch altijd kut ontvangst hier nu dus of het nu wel of niet werkt vodafone is hier gewoon brak
liggend plassen...dat kan ook iddquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok
Mijn collega's liggen wel allemaal plat.
Ik heb geen vodafone
Dear Colleague,quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hier ook niet ..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
de website van vodafone doet het bij mij ook niet
http://downforeveryoneorjustme.com/vodafone.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier ook niet ..
kom er toch nooit op
Beter dan nergens bereik, dus niet kunnen bellen, en wel een rekeningquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vodafone.. overal bereik, nadeel is niet kloppende rekeningen
goeie seitquote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
http://downforeveryoneorjustme.com/vodafone.nl
Ja, is wel handig voor als fok weer eens down isquote:
nah.. aangezien ik er vaak 50 euro of meer overheen zit... liever dan gewoon 20 euro voor niks..quote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Beter dan nergens bereik, dus niet kunnen bellen, en wel een rekening
ik dus nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:03 schreef ArTiC het volgende:
oh...tis maar 25% van de klanten die er last van hebben zeggen ze nu op het nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |