Gewoon upgrade dan!! Dat heb je toch wel voor Jannuk over?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef Thrust het volgende:
quote]Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want die hoerenmadam van een Windows Live zegt tegen mij 'He jungske doe eens ff upgraden!"
Beetje liever mag ook wel vergeet je goede voornemens nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef Lotusss het volgende:
Nogmaals: digsby.org ! MSN Messenger moet dood.
41% procent! En daar doet ik al tien minuten over!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon upgrade dan!! Dat heb je toch wel voor Jannuk over?
en je hebt nog wel zo'n snelle verbindingquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
41% procent! En daar doet ik al tien minuten over!![]()
Digsby.org! Zo lang het msn-protocol closed source blijft gebruik ik gewoon Windhoos Luiv!
even de quote gerepareerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Snelle verbinding en een trage pc!
Ik doe geen doodsverwensing naar mensen. Ik doe een doodsverwensing naar een grafprogramma.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Beetje liever mag ook wel vergeet je goede voornemens niet
ja maar nu kan jij geen emoticons meer zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef Lotusss het volgende:
Nogmaals: digsby.org ! MSN Messenger moet dood.
In dat geval goed bezigquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe geen doodsverwensing naar mensen. Ik doe een doodsverwensing naar een grafprogramma.
Rebooten met die hap! Opschieten Jannuk zit al die tijd al te wachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu is ie klaar met updaten en zegt ie dat ik moet rebooten!
Echt wel, ik kan gewoon de fok emoticons zien. Die heb ik geïnstalleerd als extra pakket. Ik hoef alleen godzijdank niet die zogenaamde "custom" emoticons te zien. Dan kan ik tenminste normaal lezen ipv dat ik telkens rebussen moet ontcijferen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja maar nu kan jij geen emoticons meer zien
ow dacht ff dat de post tegelijk gedaan wasquote:
Applequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/bitchslap/
Apple heeft altijd van die fancy apparaatjes! Meer uiterlijk dan innerlijk!quote:
Aah nee onzinquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apple heeft altijd van die fancy apparaatjes! Meer uiterlijk dan innerlijk!
IK KAN HET GEWOON NIET BETALEN! NU JE ZIN? KRIJG JE HET NU WARM VAN BINNEN? NU TROTS OP JEZELF?quote:
ga jij die dvd aanschaffen ?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK KAN HET GEWOON NIET BETALEN! NU JE ZIN? KRIJG JE HET NU WARM VAN BINNEN? NU TROTS OP JEZELF?
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK KAN HET GEWOON NIET BETALEN! NU JE ZIN? KRIJG JE HET NU WARM VAN BINNEN? NU TROTS OP JEZELF?
Does lief!quote:
aah dat ben ik helemaal ook nietquote:
awwww, jij ook eenquote:
Helaas voor jou weet ik waar je bed woont en je tv slaapt en je kamer staat!quote:
ow je wil mijn Apple jattenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas voor jou weet ik waar je bed woont en je tv slaapt en je kamer staat!
Wanneer is de house-warming?quote:
ach weer vergetenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer is de house-warming?
quote:
Ja! Wanneer is die Housewarming van je!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ach weer vergeten![]()
[..]
tis maar dat je het weet
Haai!quote:
U is ook nog wakkerquote:Op woensdag 18 november 2009 00:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! Wanneer is die Housewarming van je!
Hey, nog wakker?quote:
Tegenwoordig slaap ik niet eerder dan 6u 's morgens hoorquote:
awwwwquote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tegenwoordig slaap ik niet eerder dan 6u 's morgens hoor
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaapquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
awwww
Ik ben ernstig laat voor mijn doen, maar heb een drukke dag achter de rug, moet nog even bijkomen
Wil je mn hamer lenen.. nog effectiever dan pammetjesquote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaap
En thanks![]()
Jointje roken en een biertje drinken. Dan slaap je als een roosLotusss.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eerder te slapen vanavond... hopelijk vóór 2u... en dat ik dan ook doorslaap
En thanks![]()
Zit ik aan te denken om morgenavond te doen inderdaad!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jointje roken en een biertje drinken. Dan slaap je als een roosLotusss.
quote:
Het juiste antwoord was Skate!quote:
Is geflitst worden voor je een gemiddelde ochtend?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:15 schreef JoeBravo het volgende:
gemiddeldemorgen
kut snelheidscontrole's, vooral als je nog half slaapt
ik word er niet vrolijker van idd. en ik vind het ook gewoon stom van mezelf, omdat ik precies weet waar ze altijd staan en daar dan even extra op m'n snelheid let. Maar zat vanochtend een beetje te slapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is geflitst worden voor je een gemiddelde ochtend?
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:21 schreef JoeBravo het volgende:
ik word er niet vrolijker van idd. en ik vind het ook gewoon stom van mezelf, omdat ik precies weet waar ze altijd staan en daar dan even extra op m'n snelheid let. Maar zat vanochtend een beetje te slapen
zal wel een boete voor 1 of 2 kmh overschrijding worden
edit:
aan de andere kant... ex betaalt nog de helft mee![]()
was makkelijk te voorkomen, dus zonde van het geld.quote:
Koffiequote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef Civilian het volgende:
Zo aanwezig op mn werkToch maar 's wat doen, maar eerst ff thee enzo
20/30 km per uur te hard rijden en geflitst worden is ook makkelijk te voorkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
was makkelijk te voorkomen, dus zonde van het geld.
vijfde bakkiequote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Goed idee, ff een tweede bakje scoren
Gewoon niet gaan rijden?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
20/30 km per uur te hard rijden en geflitst worden is ook makkelijk te voorkomen
Ik moet gewoon weer tot half 6 waarschijnlijk..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan rijden?
[..]
Ik moet gewoon weer tot half 6 waarschijnlijk..
Niet te hard, djayzz, dat is de andere optiequote:
Normaal ook, vandaag ben ik een middag vrijquote:Ik moet gewoon weer tot half 6 waarschijnlijk..
omdat de scheiding nog niet rond isquote:Op woensdag 18 november 2009 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom betaalt je ex mee trouwens, Joe?
Getrouwd of niet getrouwd, JIJ hebt toch een boete. Jij reed?!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef JoeBravo het volgende:
omdat de scheiding nog niet rond is
Nog steeds in gemeenschap van goederen getrouwd, dus "wij" betalen, niet ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Getrouwd of niet getrouwd, JIJ hebt toch een boete. Jij reed?!
Maar dan nog.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:57 schreef JoeBravo het volgende:
Nog steeds in gemeenschap van goederen getrouwd, dus "wij" betalen, niet ik.
ik kan wel zeggen dat ik 'm zelf betaal van mijn rekening en van mijn loon, maar volgens de letter van de wet kan ik dat niet. Financieel bestaat er op 't moment alleen nog steeds "wij".quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan nog.![]()
Nou ja, niet mijn manier. Ik ga echt niet opdraaien voor de boete van een ander, net zoals een ander dat niet voor die van mij hoeft.
Zeg chef, ik neem aan dat als je trouwt, je de gedachte hebt dat je je hele leven bij diegene blijft! Of trouw jij niet om die reden? (misschien wel helemaal niet?)quote:Op woensdag 18 november 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Waarom trouwen mensen ook in gemeenschap van goederen?Ouderwetse romantische gedachte?
Alweer dusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef boudemaniak het volgende:
Gemiddeldemorgen![]()
Bah ik heb een verdomme hoofdpijn van hier tot tokioEn ik wil naar bed (ja nu al)
True.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan wel zeggen dat ik 'm zelf betaal van mijn rekening en van mijn loon, maar volgens de letter van de wet kan ik dat niet. Financieel bestaat er op 't moment alleen nog steeds "wij".
Ik denk dat dat het is jaquote:Op woensdag 18 november 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Waarom trouwen mensen ook in gemeenschap van goederen?Ouderwetse romantische gedachte?
Je weet er dingen bij te halen die er geen fuck mee te maken hebben en je vervalt in die ouderwetse romantische afspraken. We hebben het hier over wettelijke afspraken en wie waar voor verantwoordelijk is voor als het mis gaat. Of dat nou een scheiding is of iemand die vanwege omstandigheden zijn vermogen/baan kwijt raakt. het zegt niks over de praktische indeling in je leven of hoe jij beslist om samen de kosten te delen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zeg chef, ik neem aan dat als je trouwt, je de gedachte hebt dat je je hele leven bij diegene blijft! Of trouw jij niet om die reden? (misschien wel helemaal niet?)![]()
Ik weet niet hoe jij t doet, maar ik ga niet tegen mijn vrouw zeggen: "nee ik koop geen eten van mijn geld, ik ga een PS3 halen..."
Tussen de 500 en 1000 euro voor een notaris akte.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jaEn als je niet overdreven veel geld of bedrijven e.d. hebt, is het ook goedkoper, denk ik?!
Thxquote:
En makkelijker. Ik heb echt geen zin om te janken zo van: nee die is van mij, dat is van jou, daar mag je niet aan zitten. Dan kan je ent zo goed het huis opdelen met een lijntje van: dit is jouw kant en je mag neit aan mijn kant komenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jaEn als je niet overdreven veel geld of bedrijven e.d. hebt, is het ook goedkoper, denk ik?!
Nothing lasts forever, vind ik een stuk realistischerquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef boudemaniak het volgende:
Zeg chef, ik neem aan dat als je trouwt, je de gedachte hebt dat je je hele leven bij diegene blijft! Of trouw jij niet om die reden? (misschien wel helemaal niet?)![]()
Ja, voor gemeenschap van goederen heb je die ook nodig, lijkt me? En dan betaal je ook dat, alleen als je afwijkt van de standaard, ga je meer betalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef Godtje het volgende:
Tussen de 500 en 1000 euro voor een notaris akte.
Alweer terug naar bedquote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef boudemaniak het volgende:
ThxMaar hoezo alweer? Ik heb niet vaak hoofdpijn hoor
![]()
Nog nooit samengewoond en uit elkaar gegaan, blijkbaarquote:En makkelijker. Ik heb echt geen zin om te janken zo van: nee die is van mij, dat is van jou, daar mag je niet aan zitten. Dan kan je ent zo goed het huis opdelen met een lijntje van: dit is jouw kant en je mag neit aan mijn kant komen
Wat ik al zei het heeft niks te maken met de praktische indeling en het is ook niet negatief. Het kan ook met name zijn om je partner en eventueel kinderen te beschermen. Als jij bijvoorbeeld door wat dan ook persoonlijk failliet gaat dan treft dat ook je partner en kinderen. Dit kan je afvangen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En makkelijker. Ik heb echt geen zin om te janken zo van: nee die is van mij, dat is van jou, daar mag je niet aan zitten. Dan kan je ent zo goed het huis opdelen met een lijntje van: dit is jouw kant en je mag neit aan mijn kant komen
Dat iets juridisch van jou is laat je meteen zeggen "Daar mag je niet aanzitten"?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
ThxMaar hoezo alweer? Ik heb niet vaak hoofdpijn hoor
![]()
[..]
En makkelijker. Ik heb echt geen zin om te janken zo van: nee die is van mij, dat is van jou, daar mag je niet aan zitten. Dan kan je ent zo goed het huis opdelen met een lijntje van: dit is jouw kant en je mag neit aan mijn kant komen
het ging bij ons nog wel redelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
Nog nooit samengewoond en uit elkaar gegaan, blijkbaar
Ik heb ook het meeste aan meubels meegenomenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:21 schreef Ang3l het volgende:
het ging bij ons nog wel redelijk.
Ik heb zijn kingsize bed, zijn kast, zijn zonnebank, onze tv, zijn 3p bank, onze 2p bank
het is niet alleen de akte bij het trouwen, je moet ook voortdurend bijhouden wat van wie is.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tussen de 500 en 1000 euro voor een notaris akte.
Nopquote:Op woensdag 18 november 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, voor gemeenschap van goederen heb je die ook nodig, lijkt me? En dan betaal je ook dat, alleen als je afwijkt van de standaard, ga je meer betalen.
[..]
Alweer terug naar bed![]()
[..]
Nog nooit samengewoond en uit elkaar gegaan, blijkbaar
Tja, in dat ben ik best ouderwets eigenlijk. Als ik trouw met iemand ga ik er van uit dat ik mn leven met diegene wil doorbrengen. ALs ik daar onzeker overben trouw ik ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nothing lasts forever, vind ik een stuk realistischer
en dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
Tja, in dat ben ik best ouderwets eigenlijk. Als ik trouw met iemand ga ik er van uit dat ik mn leven met diegene wil doorbrengen. ALs ik daar onzeker overben trouw ik ook niet
Ouders moeten zich er buiten houden. ZIj hadden hem de slaapkamermeubels gegeven destijds, hele grote. Maar aangezien hij op iets van 3 bij 4 ging wonen in A'dam paste dat niet dus wilde hij dat ik ze kreeg. Bij mij kon het nl wel passen. Ging die vader zich er mee bemoeien dat ze het daarvoor niet ana hem hadden gegeven. Dat ie ze maar moest verkopen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook het meeste aan meubels meegenomen
En het ging bij mij allemaal redelijk. Tot hij een auto-ongeluk kreeg, in het ziekenhuis belandde (2 dagen voor de verhuizing) en zijn vader zich ermee ging bemoeien
Je weet dat dat statistisch gezien in de moderne tijd echt net zo slim is als letterlijk in de Bijbel geloven he?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nop![]()
[..]
Tja, in dat ben ik best ouderwets eigenlijk. Als ik trouw met iemand ga ik er van uit dat ik mn leven met diegene wil doorbrengen. ALs ik daar onzeker overben trouw ik ook niet
Waarom? Omdat mensen tegenwoordig gaan relatiehoppen als het te pittig wordt? Is je eigen keuze dan toch?quote:Je weet dat dat statistisch gezien in de moderne tijd echt net zo slim is als letterlijk in de Bijbel geloven he?
Dus de ouderwetse romantische gedachte. Daar begon de hele gesprek al over.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een stuk realistischer iddquote:Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Heeft niets met onzekerheid te makenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
Ik heb er achteraf zelfs spijt van dat we onze trouwbeloften hebben aangepast aan de moderne tijd. zelfs nu nog.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat dat statistisch gezien in de moderne tijd echt net zo slim is als letterlijk in de Bijbel geloven he?
Klopt, maar ja, hij lag met 11 gebroken ribben en een klaplong in het ziekenhuis, hij kon niet zoveelquote:Op woensdag 18 november 2009 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Ouders moeten zich er buiten houden. ZIj hadden hem de slaapkamermeubels gegeven destijds, hele grote. Maar aangezien hij op iets van 3 bij 4 ging wonen in A'dam paste dat niet dus wilde hij dat ik ze kreeg. Bij mij kon het nl wel passen. Ging die vader zich er mee bemoeien dat ze het daarvoor niet ana hem hadden gegeven. Dat ie ze maar moest verkopen.
Gelukkig luisterde ie beter naar mij
Op wat voor manier hebben jullie dat gedaan dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb er achteraf zelfs spijt van dat we onze trouwbeloften hebben aangepast aan de moderne tijd. zelfs nu nog.
Dat weet ik helaas. Ik vertrouw mensen ook zover als ik ze kan gooien. Maar ik hou de hoop er gwn inquote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat dat statistisch gezien in de moderne tijd echt net zo slim is als letterlijk in de Bijbel geloven he?
Nee. kan ook de keuze van je partner zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mensen tegenwoordig gaan relatiehoppen als het te pittig wordt? Is je eigen keuze dan toch?
En mogguh.
Hoi minst-favoriete-FOK!kerquote:
quote:
ipv te beloven "bij elkaar te blijven tot de dood ons scheidt", belooft elkaar "te eren en hoog te houden", wat je ook tijdens/na een scheiding kunt doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op wat voor manier hebben jullie dat gedaan dan?
Awww, wat schattig romantisch (en hopeloos naief. Liefde is dood in deze wereld!)quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat weet ik helaas. Ik vertrouw mensen ook zover als ik ze kan gooien. Maar ik hou de hoop er gwn in
Jij hebt mijn foto gemist heaquote:
een waarheid als een koe, en zo'n beest komt hard aanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. kan ook de keuze van je partner zijn
It takes two to tango.
That's mequote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww, wat schattig romantisch (en hopeloos naief. Liefde is dood in deze wereld!)
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww, wat schattig romantisch (en hopeloos naief. Liefde is dood in deze wereld!)
Wat had je met die eerste belofte opgeschoten dan? Dan was je waarschijnlijk ook gewoon gescheiden hoor. Woorden betekenen niet zoveel in deze. Dus daar kun je spijt van hebben, maar dat had niets veranderd aan wat er nu speelt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:35 schreef JoeBravo het volgende:
ipv te beloven "bij elkaar te blijven tot de dood ons scheidt", belooft elkaar "te eren en hoog te houden", wat je ook tijdens/na een scheiding kunt doen.
euhm.. ja?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto gemist heamuahaha
Alle rechten voorbehouden. Mening van boudemaniak is niet de mening van de groepquote:
En dan denk ik ineens aan de film Twisterquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een waarheid als een koe, en zo'n beest komt hard aan
ik was er niks mee opgeschoten, maar ik heb gewoon gemerkt dat ik meer waarde hecht aan de ouderwetse belofte. En het is een gevoel dat ik voor de scheiding al had en ondanks de huidige situatie niet is veranderd.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat had je met die eerste belofte opgeschoten dan? Dan was je waarschijnlijk ook gewoon gescheiden hoor. Woorden betekenen niet zoveel in deze. Dus daar kun je spijt van hebben, maar dat had niets veranderd aan wat er nu speelt.
Oh, dus de stemming moet nog komen. Ik wil nml. ook meedoenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Alle rechten voorbehouden. Mening van boudemaniak is niet de mening van de groep
Ik ben telepatisch begaafd. Doh.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hoe kom je aan mijn woorden?
Nou kom maar op met je top drie!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus de stemming moet nog komen. Ik wil nml. ook meedoen
Your lossquote:
Wie stem jij dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus de stemming moet nog komen. Ik wil nml. ook meedoen
dat is wel ruigquote:
Hangt er denk ik ook van af hoe je uit elkaar gaat. En het allermoelijkste is de zaken rondom kinderen regelen en dat kan niet vooraf. De rest is bijzaak.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Grappig. De meeste mensen met een scheiding achter de rug waarschuwen mensen altijd "Regel alles goed vooraf! Voorkomt een hoop trouble achteraf!" en veel eerste-keer-trouwers gaan er romantisch vanuit "mij gebeurt dat niet".
heb ik gezegd dat ik het erg vind?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:43 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Your loss![]()
[..]
Wie stem jij dan?
Oh die is easy.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef boudemaniak het volgende:
Ik weet een goeie stelling:
Als jij superkrachten had (max 1) welke zou je dan kiezen?
Ik begin: MagnetoDe kunst van metaal manipuleren
onzichtbaar wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef boudemaniak het volgende:
Qquote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef boudemaniak het volgende:
Daar hoorde ik laatst iets moois over in een Spaanse film. Even kijken of ik het nog terug kan vinden.quote:
jij zou voor lelijk als kracht gaan?quote:
doe mij die ook maar. dan kan ikquote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh die is easy.
Hiro. Kracht over de tijd en ruimte
Nou ja, eigenlijk is het empatisch begaaft.quote:
Hij kan zichzelf elke willekeurige vorm geven, dusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zou voor lelijk als kracht gaan?
Neeneeneequote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh die is easy.
Hiro. Kracht over de tijd en ruimte
Minst, maar mag iedereen zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minst favoriete Fok!kers of meest?
Of alleen maar kiezen uit Singles?
"leg het eens uit grote smurf?"quote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het empatisch begaaft.
Maar dan moet je dat weer helemaal uit gaan leggen
Shape 1:quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf elke willekeurige vorm geven, dus
Hier heb ik hem:quote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hoorde ik laatst iets moois over in een Spaanse film. Even kijken of ik het nog terug kan vinden.
Dus je romantische gevoel houdt wel op als je genoeg vermogen hebt?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Mocht het er ooit van komen dat ik weer zou trouwen, denk ik niet dat iets me ervan weerhoud om weer in gemeenschap van goederen te trouwen, of ik moet opeens zeeeeer vermogend worden (as if).
Natuurkunde-n00bquote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Neeneenee1 kracht, dus of tijd of ruimte
![]()
Telepathie is gedachten lezen en kunnen beinvloeden, empathie is stemmingen kunnen lezen en beinvloeden. Zoiets.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"leg het eens uit grote smurf?"
I want to do bad thingsquote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier heb ik hem:
~When the characters discuss a preference for invisibility or flying, one says, The only reason to be invisible is to do bad things. When we do good things, we want to be seen.” What do you think of this assertion? What good things could be done while invisible?
Uit Fermat's Room.
Beide?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minst favoriete Fok!kers of meest?
Of alleen maar kiezen uit Singles?
ja, slecht hèquote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je romantische gevoel houdt wel op als je genoeg vermogen hebt?
Whatever turns you onquote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shape 1:
Dildo
Shape 2:
Vibrator
Shape 3:
Toiletpaper
Shape 4:
Tampon
???
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier heb ik hem:
~When the characters discuss a preference for invisibility or flying, one says, The only reason to be invisible is to do bad things. When we do good things, we want to be seen.” What do you think of this assertion? What good things could be done while invisible?
Uit Fermat's Room.
dan zou ik me erop vastplakken..quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telepathie is gedachten lezen en kunnen beinvloeden, empathie is stemmingen kunnen lezen en beinvloeden. Zoiets.
Mijn ex werd gek van me af en toeIk mocht niet meer bij hem in de buurt komen als ie hoofdpijn of buikpijn had
I wanna do bad thiiings with youquote:
ik eerst danquote:
Watje? Was om mij te beschermenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zou ik me erop vastplakken..
damn wat een watje.. had ie vaak last van menstruatieproblemen?
Dat was de tune van True Blood!quote:
Dat vind ik zo leuk aan Hiro Nakamura's kracht. Je kunt tijdreizen EN je kunt de tijd stil zetten. Kun je die stil zetten, een huis binnen gaan, je verstoppen in de kast en de tijd weer verder laten gaan. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerdquote:
dan had ik je helemaal uitgenodigdquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Watje? Was om mij te beschermen
Als hij hoofdpijn heeft en ik ben in de buurt dan kun je er donder op zeggen dat binnen een half uur de rollen zijn omgedraaid en dat ik de hoofdpijn heb en hij niet meer
Even serieus, jij zegt dat ik niks over natuurkunde weet?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurkunde-n00b
Tijd en ruimte is één ding. Die kun je niet los van elkaar zien
nee, ik denk dat ik meer een teaser ben...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan Hiro Nakamura's kracht. Je kunt tijdreizen EN je kunt de tijd stil zetten. Kun je die stil zetten, een huis binnen gaan, je verstoppen in de kast en de tijd weer verder laten gaan. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerd)
... dit had ik niet moeten zeggen he...
Ander voorbeeld. In de stad, op een weg naast de gracht. Tijd stil, fietser zo neerzetten dat hij recht op de gracht af gaat. Tijd weer laten lopen
Maar vooral het tijd reizen, overal in het verleden en toekomst kijken, dat lijkt me echt tof!
Je hebt superpowers en dit zou je doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerd)
..
OMFGquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan Hiro Nakamura's kracht. Je kunt tijdreizen EN je kunt de tijd stil zetten. Kun je die stil zetten, een huis binnen gaan, je verstoppen in de kast en de tijd weer verder laten gaan. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerd)
... dit had ik niet moeten zeggen he...
Ander voorbeeld. In de stad, op een weg naast de gracht. Tijd stil, fietser zo neerzetten dat hij recht op de gracht af gaat. Tijd weer laten lopen
Maar vooral het tijd reizen, overal in het verleden en toekomst kijken, dat lijkt me echt tof!
*mompelt iets over gelijkwaardig het huwelijk ingaanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je schulden deel je graag maar je vermogen niet.Vindt je het zelf ook niet een beetje krom?
Ik ook, en dan op Hayden lijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
Ik zou wel een jumper willen zijn. Scheelt weer een hoop reiskosten
Om jezelf te verplaatsen, gebruik je ook tijd. Voor mensen zijn die twee niet van elkaar los te zien. Als ik de tijd zou kunnen beinvloeden, zou ik ook de plaats moeten beinvloeden. Is wat vervelend als ik een uur naar voren spring in de tijd en de Aarde ondertussen is door gedraaitquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Even serieus, jij zegt dat ik niks over natuurkunde weet?![]()
He tis heel makkelijk los te zien. Ook al heeft het wel betrekking op elkaar, tijd beinvloeden is tijd stoppen, terugspoelen of vooruitspoelen (oke dat laatste kan al niet), en ruimte is verplaatsing
Als ik metaal kan beinvloeden, dan haal ik gwn een trein terug die ik net niet gehaald hebquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
ik vond die film leukquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
Dat zou ik OOK doen. Het gaat me voornamelijk om de geschiedenis en toekomst met eigen ogen te kunnen zien (en dan heb ik het voornamelijk over de tijd buiten mijn eigen leven).quote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt superpowers en dit zou je doen?![]()
Goedemorgen KFquote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef boudemaniak het volgende:
Neeeeeeee, da's zielig voor mij, want ik raak het niet kwijt danquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan had ik je helemaal uitgenodigd
Een tijdreiziger kan ook jumpenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
Nee hoor. Uurtje naar voren betekend dat je gewoon een uurtje niet aanwezig bent op die plek. Aarde gaat gewoon door maar voor jou is het slechts een halve secondequote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om jezelf te verplaatsen, gebruik je ook tijd. Voor mensen zijn die twee niet van elkaar los te zien. Als ik de tijd zou kunnen beinvloeden, zou ik ook de plaats moeten beinvloeden. Is wat vervelend als ik een uur naar voren spring in de tijd en de Aarde ondertussen is door gedraait
Ja die viel me verassend meequote:
Beam me op Scotty!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee hoor. Uurtje naar voren betekend dat je gewoon een uurtje niet aanwezig bent op die plek. Aarde gaat gewoon door maar voor jou is het slechts een halve seconde
Been there, done that, got the t-shirt stiffy.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik meer een teaser ben...
gewoon iemand die voor een groot publiek staat een harde bezorgen ofzoiets![]()
Maar als je alleen de tijd beinvloedt, en niet de ruimte, dan verplaats je zelf dus niet en is de Aarde (en zon, en melkwegstelsel) weg onder je voeten. Dus je moet ook je positie verplaatsen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee hoor. Uurtje naar voren betekend dat je gewoon een uurtje niet aanwezig bent op die plek. Aarde gaat gewoon door maar voor jou is het slechts een halve seconde
+1 voor Kluts!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Kluts het volgende:
Ik zou Rogue willen zijn.
Gewoon, omdat ik haar hot vind.
Vooral die opmerking over de fietser toch... toch...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef boudemaniak het volgende:
Even tussendoor he... Ik heb de post van stbabylon even aan m'n stagebegeleider laten lezen en die kan nu nog steeds niet ophouden met lachenNu gaat dezelfde discussie het bedrijf rond
Oh great, en elke keer dat je iemand aanraakt of zoent gaat diegene er aan. Heerlijk...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Kluts het volgende:
Ik zou Rogue willen zijn.
Gewoon, omdat ik haar hot vind.
Black widow?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh great, en elke keer dat je iemand aanraakt of zoent gaat diegene er aan. Heerlijk...
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral die opmerking over de fietser toch... toch...
Daar zijn ONS voor uitgevonden!quote:Oh great, en elke keer dat je iemand aanraakt of zoent gaat diegene er aan. Heerlijk...
Ik ben ook best lief soms hoor.quote:Black widow?
Ik zie er Kluts wel voor aan
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef boudemaniak het volgende:
Even tussendoor he... Ik heb de post van stbabylon even aan m'n stagebegeleider laten lezen en die kan nu nog steeds niet ophouden met lachenNu gaat dezelfde discussie het bedrijf rond
One Night Stand.quote:
oh zo... thxquote:
tut tut.. nooit gedacht dat jij zo'n angsthaasje was.. hop hop.. contact opnemen met mensen die je kunnen helpenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, da's zielig voor mij, want ik raak het niet kwijt dan
Er was ooit een vrouw die me er mee om kon leren gaan maar die heb ik al ruim 6 jaar niet gezien en ik durf er nog steeds niet heen
ja, daar wilde ik idd ook nog op reageren. ga maar doen angeltjequote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut.. nooit gedacht dat jij zo'n angsthaasje was.. hop hop.. contact opnemen met mensen die je kunnen helpen
sst.. niet verder vertellen dat ik het was met mijn onzichtbaarheid he?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt stiffy.
Ik neem aan dat jullie al veel andere dingen hebben bedacht.quote:
Als je er dan toch al aan hebt gezeten, wanneer doe je het als ik het door heb danquote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sst.. niet verder vertellen dat ik het was met mijn onzichtbaarheid he?
Ik was een lijstje aan het opstellen waar ik de nog veel ergere gedachtes die ik daar over heb, heb weggelatenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef boudemaniak het volgende:
Stbabylon is nu wel stil..... zou die zich schamen?
Maar afrukken bij een sexend stelletje en dan de tijdstilzetten blijft nr.1quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie al veel andere dingen hebben bedacht.
Zoals betalen, tijd stil zetten, geld terug pakken, goedemiddag!
of
Mensen op straat uitkleden
of
Een generaal een kop koffie uit zijn handen laten vallen... boven de rode knop...
of
Bij mensen de home-made pr0n jatten. Nog beter vanaf hun huis de home-made pr0n op het internet zetten
Je kan al rijk worden door nude pics van celebs op een website te verkopen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie al veel andere dingen hebben bedacht.
Zoals betalen, tijd stil zetten, geld terug pakken, goedemiddag!
of
Mensen op straat uitkleden
of
Een generaal een kop koffie uit zijn handen laten vallen... boven de rode knop...
of
Bij mensen de home-made pr0n jatten. Nog beter vanaf hun huis de home-made pr0n op het internet zetten
Ik vind metaal manipuleren nog steeds coolerquote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was een lijstje aan het opstellen waar ik de nog veel ergere gedachtes die ik daar over heb, heb weggelaten
och... je mag het best doorhebben, zolang de rest het maar niet doorheeftquote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je er dan toch al aan hebt gezeten, wanneer doe je het als ik het door heb dan
*doet raar dansje voor Cue_quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Mensen hier een beetje interessant? Want ik zoek afleiding!
Begin maar met vertellen wat je minst favoriete FOK!ker is, en welke superkracht je zou willenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Mensen hier een beetje interessant? Want ik zoek afleiding!
* boudemaniak filmt GvE, zet de beelden op youtube en lacht haar, samen met de wereld, uitquote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*doet raar dansje voor Cue_
Dan nogmaals (want de vorige keer gaf je ook geen antwoord).quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och... je mag het best doorhebben, zolang de rest het maar niet doorheeft
* leunt achterover, en wacht tot ze beroemd isquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
* boudemaniak filmt GvE, zet de beelden op youtube en lacht haar, samen met de wereld, uit
Sorry meis, maar ik moet op het werk zitten.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Murmeli het volgende:
ik ben niet interessant, ik zoek iemand die voor mij komt zorgen, maar niemand biedt zich aan
die ligt allang naast mequote:Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nogmaals (want de vorige keer gaf je ook geen antwoord).
Agenda's er bij pakken?
Net zo 'beroemd' als dit kreng is?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* leunt achterover, en wacht tot ze beroemd is
Je weet dat als jij rogue bent, op het moment dat hij hem er in steekt, hij binnen 10 seconden dood boven op je ligt... Wordt wel een heftige ONSquote:
Das een kerel...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Net zo 'beroemd' als dit kreng is?
De hele wereld lacht haar ook al uitIk weet niet of je dat wel wilt
SERIEUSquote:
detailsquote:Op woensdag 18 november 2009 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat als jij rogue bent, op het moment dat hij hem er in steekt, hij binnen 10 seconden dood boven op je ligt... Wordt wel een heftige ONS
EENS EEN DATUM!!!quote:
Chris Crocker oidquote:
Wat relaxed! Vrij genomen?quote:
quote:
Dit maakt het eigenlijk 20x ergerquote:
Ze konden je niet meer uitstaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, vrij gekregen. een hele week.
"bijzonder betaald verlof", zoals ze het zo mooi noemden.
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.
school.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.
ik vind het geniaal.. de ene blonde slet die zich zorgen maakt over de andere blonde sletquote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dit maakt het eigenlijk 20x ergerDat een vrouw zo labiel kan zijn oke, maar een kerel die zich zo druk om niks maakt....?
best wel genantquote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet. Je zet de tijd stil... maar dat wil nog wel zeggen dat je jezelf fysiek helemaal naar Egypte moet verplaatsen. Als je dan de tijd weer laat lopen dan LIJKT het dat je gejumpt bent ja.... maar je hebt wel dat hele pokke eind moeten afleggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een tijdreiziger kan ook jumpen
Ik snapte het allemaal al. En zat wijze opmerkingen te maken (die klopte), maar voornamelijk mensen die het allemaal nog niet goed doorhadden af te leiden. Had hij al een paar keer een waarschuwing voor gegeven, maar tsja.. als ik het kan volgen en kan klooien tegelijkertijd, dan moet de rest dat toch ook wel kunnen... Tenminste, zo dacht ik toen. Ondertussen weet ik wel beter.quote:
Een tijdreiziger manupileert tijd en ruimtequote:Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Je zet de tijd stil... maar dat wil nog wel zeggen dat je jezelf fysiek helemaal naar Egypte moet verplaatsen. Als je dan de tijd weer laat lopen dan LIJKT het dat je gejumpt bent ja.... maar je hebt wel dat hele pokke eind moeten afleggen!
Sowieso, blond.quote:ik vind het geniaal.. de ene blonde slet die zich zorgen maakt over de andere blonde slet
hoe oud was je? 6?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snapte het allemaal al. En zat wijze opmerkingen te maken (die klopte), maar voornamelijk mensen die het allemaal nog niet goed doorhadden af te leiden. Had hij al een paar keer een waarschuwing voor gegeven, maar tsja.. als ik het kan volgen en kan klooien tegelijkertijd, dan moet de rest dat toch ook wel kunnen... Tenminste, zo dacht ik toen. Ondertussen weet ik wel beter.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*doet raar dansje voor Cue_
Jijquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Begin maar met vertellen wat je minst favoriete FOK!ker is, en welke superkracht je zou willen
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef dawg het volgende:
mijn werkgever vond dat ik mijn gezondheid maar los moest zien van alles
Maar ze's eng! Wel lief, maar eng. Moeder van ene vriendin van me. 6 jaar geleden. "Ik kan je er mee helpen omgaan of het helpen te blokkeren. Je weet waar ik 't over heb. Je komt nog terug hier."quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut.. nooit gedacht dat jij zo'n angsthaasje was.. hop hop.. contact opnemen met mensen die je kunnen helpen
Wat een lul zeg.quote:anyway, mijn werkgever vond dat ik mijn gezondheid maar los moest zien van alles, in het bijzonder mijn werk. volgens mij beseft die kerel niet helemaal wat ie zegt. en nu heb ik spijt dat ik er niet nog wat harder in ben gegaan, dat gesprek.
hij onderbrak me elke keer als ik iets wilde zeggen, echt heel irritant. ook als ik aanhaalde dat onze ict-manager ook faalt, nee nee, we zaten bij elkaar voor mij, niet begrijpende dat ik mezelf ook mag verdedigen.quote:
Dat is nog steeds 2 krachtenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een tijdreiziger manupileert tijd en ruimte
Natuurkunde krijg je pas op je 12de hequote:
quote:
Voor de mens blijven die twee met elkaar verbondenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 2 krachtenTijdreiziger doet alleen tijd. En ja, dan kom je op dezelfde plek uit. Miss is de aarde dan halverwege voorbij de zon en kom je in het vacuum dat ruimte heet terecht
. Doettie tijd EN ruimte gebeurt dat idd niet, maar dan is het een tijd/ruimte reiziger en niet alleen tijd
......ofzo
hmmmzzzquote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hij onderbrak me elke keer als ik iets wilde zeggen, echt heel irritant. ook als ik aanhaalde dat onze ict-manager ook faalt, nee nee, we zaten bij elkaar voor mij, niet begrijpende dat ik mezelf ook mag verdedigen.
ik voelde me intellectueel wel even verheven straks.
maar goed.
dan heb je het niet goed begrepen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmzzz![]()
maar gaat t weer slecht met je gezondheid dus? of heb ik het nu niet goed begrepen?
Dat soort heaumeau's kan ik dus echt niet uitstaanquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo voor het eerst bloed geven. Test bloed, that is. Maar eigenlijk vind ik het best wel eng.
Alles wat verbonden is kan los gezien worden tot in moleculair niveauquote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de mens blijven die twee met elkaar verbondenpfff
Nou, dan speel ik lekker vals en heb ik twee krachten. See if you can stop me
mijn vraag was ook niet serieus....quote:Op woensdag 18 november 2009 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurkunde krijg je pas op je 12de he
Ik was toen een jaar of 16~17.
Maar heb later nog vaak genoeg gehoord dat hoewel ik prima werk en klooien kan combineren, andere dat niet kunnen en dat die daardoor wel minder presteren. Ik heb ondertussen geleerd om mij wat vaker in te houden. Grappige is, één van mijn beste vrienden heeft dat precies hetzelfde. Wij met z'n tweeën in één klas was ook altijd een gegarandeerd succes voor chaos
We mochten op de Mavo ook helemaal zelf weten wat we deden tijdens de les. Zaten we samen achterin te kaarten. Dat mocht. Zolang onze cijfers boven de 8 hielden en onze klep dicht hielden (we hoorden dan ook helemaal niet op de Mavo).
WTFquote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ow, goed van jeValt allemaal wel mee hoor
Ben ook bloeddonor geweest.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar toch.
Dan ga ik nu heen! Ook goed van jou dan trouwens.
*Plant de gedachte "you are stopped" in je hoofd*quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de mens blijven die twee met elkaar verbondenpfff
Nou, dan speel ik lekker vals en heb ik twee krachten. See if you can stop me
hoofd pz benadrukte dat hij het woord 'vertrek' niet gebruikt heeft, en ook niet bedoelde.quote:
ze heeft je eigenlijk gezegd dat je altijd terrecht kunt, kom bel dat vrouwke op en doe er wat aanquote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ze's eng! Wel lief, maar eng. Moeder van ene vriendin van me. 6 jaar geleden. "Ik kan je er mee helpen omgaan of het helpen te blokkeren. Je weet waar ik 't over heb. Je komt nog terug hier."
*slik*
Oftewel je krijgt tijd om wat anders te zoekenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef dawg het volgende:
[..]
hoofd pz benadrukte dat hij het woord 'vertrek' niet gebruikt heeft, en ook niet bedoelde.en mijn ict-manager maar ontkennen dat ie gezegd heeft dat het tijd is ander werk te zoeken.
somsquote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn jullie eigenlijk orgaan donor?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef dawg het volgende:
[..]
hoofd pz benadrukte dat hij het woord 'vertrek' niet gebruikt heeft, en ook niet bedoelde.en mijn ict-manager maar ontkennen dat ie gezegd heeft dat het tijd is ander werk te zoeken.
nee, om "na te denken hoe nu verder".quote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oftewel je krijgt tijd om wat anders te zoeken
Serieus wat een hufter(s)! Waarom dan bijzonder betaald verlof? En waar deze week, wat is volgende week het verschil?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef dawg het volgende:
Dat deden ze bij mij ook tijdens de laatste gesprekken, vooral toen ik hun kritieke punten onderstreepte. Kan ik erg slecht tegen, ik heb toen ook gewoon gezegd dat ik ook graag wat wilde zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hij onderbrak me elke keer als ik iets wilde zeggen, echt heel irritant. ook als ik aanhaalde dat onze ict-manager ook faalt, nee nee, we zaten bij elkaar voor mij, niet begrijpende dat ik mezelf ook mag verdedigen.
ik voelde me intellectueel wel even verheven straks.
maar goed.
Ik vond hem anders wel op Guy lijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat soort heaumeau's kan ik dus echt niet uitstaan
dus...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, om "na te denken hoe nu verder".
ehhh officieel wel maar ik geloof dat ik dat kaartje niet heb. volgens mij is dat niet zo handigquote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn jullie eigenlijk orgaan donor?
ja ik weet het. als het niet zo debiel was zou ik er nog om kunnen lachen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus wat een hufter(s)! Waarom dan bijzonder betaald verlof? En waar deze week, wat is volgende week het verschil?
Echt hoor
leipe gast!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem anders wel op Guy lijken![]()
Maar die gast is dus idd bekend geworden vanwege het britney filmpje. En ineens talkshows etc etc. Wham. Geld.Hij sspoort volgens mij echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |