Gewoon upgrade dan!! Dat heb je toch wel voor Jannuk over?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef Thrust het volgende:
quote]Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want die hoerenmadam van een Windows Live zegt tegen mij 'He jungske doe eens ff upgraden!"
Beetje liever mag ook wel vergeet je goede voornemens nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef Lotusss het volgende:
Nogmaals: digsby.org ! MSN Messenger moet dood.
41% procent! En daar doet ik al tien minuten over!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon upgrade dan!! Dat heb je toch wel voor Jannuk over?
en je hebt nog wel zo'n snelle verbindingquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
41% procent! En daar doet ik al tien minuten over!![]()
Digsby.org! Zo lang het msn-protocol closed source blijft gebruik ik gewoon Windhoos Luiv!
even de quote gerepareerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Snelle verbinding en een trage pc!
Ik doe geen doodsverwensing naar mensen. Ik doe een doodsverwensing naar een grafprogramma.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Beetje liever mag ook wel vergeet je goede voornemens niet
ja maar nu kan jij geen emoticons meer zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef Lotusss het volgende:
Nogmaals: digsby.org ! MSN Messenger moet dood.
In dat geval goed bezigquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe geen doodsverwensing naar mensen. Ik doe een doodsverwensing naar een grafprogramma.
Rebooten met die hap! Opschieten Jannuk zit al die tijd al te wachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu is ie klaar met updaten en zegt ie dat ik moet rebooten!
Echt wel, ik kan gewoon de fok emoticons zien. Die heb ik geďnstalleerd als extra pakket. Ik hoef alleen godzijdank niet die zogenaamde "custom" emoticons te zien. Dan kan ik tenminste normaal lezen ipv dat ik telkens rebussen moet ontcijferen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja maar nu kan jij geen emoticons meer zien
ow dacht ff dat de post tegelijk gedaan wasquote:
Applequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/bitchslap/
Apple heeft altijd van die fancy apparaatjes! Meer uiterlijk dan innerlijk!quote:
Aah nee onzinquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apple heeft altijd van die fancy apparaatjes! Meer uiterlijk dan innerlijk!
IK KAN HET GEWOON NIET BETALEN! NU JE ZIN? KRIJG JE HET NU WARM VAN BINNEN? NU TROTS OP JEZELF?quote:
ga jij die dvd aanschaffen ?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK KAN HET GEWOON NIET BETALEN! NU JE ZIN? KRIJG JE HET NU WARM VAN BINNEN? NU TROTS OP JEZELF?
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK KAN HET GEWOON NIET BETALEN! NU JE ZIN? KRIJG JE HET NU WARM VAN BINNEN? NU TROTS OP JEZELF?
Does lief!quote:
aah dat ben ik helemaal ook nietquote:
awwww, jij ook eenquote:
Helaas voor jou weet ik waar je bed woont en je tv slaapt en je kamer staat!quote:
ow je wil mijn Apple jattenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas voor jou weet ik waar je bed woont en je tv slaapt en je kamer staat!
Wanneer is de house-warming?quote:
ach weer vergetenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer is de house-warming?
quote:
Ja! Wanneer is die Housewarming van je!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ach weer vergeten![]()
[..]
tis maar dat je het weet
Haai!quote:
U is ook nog wakkerquote:Op woensdag 18 november 2009 00:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! Wanneer is die Housewarming van je!
Hey, nog wakker?quote:
Tegenwoordig slaap ik niet eerder dan 6u 's morgens hoorquote:
awwwwquote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tegenwoordig slaap ik niet eerder dan 6u 's morgens hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |