school.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.
ik vind het geniaal.. de ene blonde slet die zich zorgen maakt over de andere blonde sletquote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dit maakt het eigenlijk 20x ergerDat een vrouw zo labiel kan zijn oke, maar een kerel die zich zo druk om niks maakt....?
best wel genantquote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.
Echt niet. Je zet de tijd stil... maar dat wil nog wel zeggen dat je jezelf fysiek helemaal naar Egypte moet verplaatsen. Als je dan de tijd weer laat lopen dan LIJKT het dat je gejumpt bent ja.... maar je hebt wel dat hele pokke eind moeten afleggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een tijdreiziger kan ook jumpen
Ik snapte het allemaal al. En zat wijze opmerkingen te maken (die klopte), maar voornamelijk mensen die het allemaal nog niet goed doorhadden af te leiden. Had hij al een paar keer een waarschuwing voor gegeven, maar tsja.. als ik het kan volgen en kan klooien tegelijkertijd, dan moet de rest dat toch ook wel kunnen... Tenminste, zo dacht ik toen. Ondertussen weet ik wel beter.quote:
Een tijdreiziger manupileert tijd en ruimtequote:Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Je zet de tijd stil... maar dat wil nog wel zeggen dat je jezelf fysiek helemaal naar Egypte moet verplaatsen. Als je dan de tijd weer laat lopen dan LIJKT het dat je gejumpt bent ja.... maar je hebt wel dat hele pokke eind moeten afleggen!
Sowieso, blond.quote:ik vind het geniaal.. de ene blonde slet die zich zorgen maakt over de andere blonde slet
hoe oud was je? 6?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snapte het allemaal al. En zat wijze opmerkingen te maken (die klopte), maar voornamelijk mensen die het allemaal nog niet goed doorhadden af te leiden. Had hij al een paar keer een waarschuwing voor gegeven, maar tsja.. als ik het kan volgen en kan klooien tegelijkertijd, dan moet de rest dat toch ook wel kunnen... Tenminste, zo dacht ik toen. Ondertussen weet ik wel beter.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*doet raar dansje voor Cue_
Jijquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Begin maar met vertellen wat je minst favoriete FOK!ker is, en welke superkracht je zou willen
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef dawg het volgende:
mijn werkgever vond dat ik mijn gezondheid maar los moest zien van alles
Maar ze's eng! Wel lief, maar eng. Moeder van ene vriendin van me. 6 jaar geleden. "Ik kan je er mee helpen omgaan of het helpen te blokkeren. Je weet waar ik 't over heb. Je komt nog terug hier."quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut.. nooit gedacht dat jij zo'n angsthaasje was.. hop hop.. contact opnemen met mensen die je kunnen helpen
Wat een lul zeg.quote:anyway, mijn werkgever vond dat ik mijn gezondheid maar los moest zien van alles, in het bijzonder mijn werk. volgens mij beseft die kerel niet helemaal wat ie zegt. en nu heb ik spijt dat ik er niet nog wat harder in ben gegaan, dat gesprek.
hij onderbrak me elke keer als ik iets wilde zeggen, echt heel irritant. ook als ik aanhaalde dat onze ict-manager ook faalt, nee nee, we zaten bij elkaar voor mij, niet begrijpende dat ik mezelf ook mag verdedigen.quote:
Dat is nog steeds 2 krachtenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een tijdreiziger manupileert tijd en ruimte
Natuurkunde krijg je pas op je 12de hequote:
quote:
Voor de mens blijven die twee met elkaar verbondenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 2 krachtenTijdreiziger doet alleen tijd. En ja, dan kom je op dezelfde plek uit. Miss is de aarde dan halverwege voorbij de zon en kom je in het vacuum dat ruimte heet terecht
. Doettie tijd EN ruimte gebeurt dat idd niet, maar dan is het een tijd/ruimte reiziger en niet alleen tijd
......ofzo
hmmmzzzquote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hij onderbrak me elke keer als ik iets wilde zeggen, echt heel irritant. ook als ik aanhaalde dat onze ict-manager ook faalt, nee nee, we zaten bij elkaar voor mij, niet begrijpende dat ik mezelf ook mag verdedigen.
ik voelde me intellectueel wel even verheven straks.
maar goed.
dan heb je het niet goed begrepen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmzzz![]()
maar gaat t weer slecht met je gezondheid dus? of heb ik het nu niet goed begrepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |