Begin maar met vertellen wat je minst favoriete FOK!ker is, en welke superkracht je zou willenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Mensen hier een beetje interessant? Want ik zoek afleiding!
* boudemaniak filmt GvE, zet de beelden op youtube en lacht haar, samen met de wereld, uitquote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*doet raar dansje voor Cue_
Dan nogmaals (want de vorige keer gaf je ook geen antwoord).quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och... je mag het best doorhebben, zolang de rest het maar niet doorheeft
* leunt achterover, en wacht tot ze beroemd isquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
* boudemaniak filmt GvE, zet de beelden op youtube en lacht haar, samen met de wereld, uit
Sorry meis, maar ik moet op het werk zitten.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Murmeli het volgende:
ik ben niet interessant, ik zoek iemand die voor mij komt zorgen, maar niemand biedt zich aan
die ligt allang naast mequote:Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nogmaals (want de vorige keer gaf je ook geen antwoord).
Agenda's er bij pakken?
Net zo 'beroemd' als dit kreng is?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* leunt achterover, en wacht tot ze beroemd is
Je weet dat als jij rogue bent, op het moment dat hij hem er in steekt, hij binnen 10 seconden dood boven op je ligt... Wordt wel een heftige ONSquote:
Das een kerel...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Net zo 'beroemd' als dit kreng is?
De hele wereld lacht haar ook al uitIk weet niet of je dat wel wilt
SERIEUSquote:
detailsquote:Op woensdag 18 november 2009 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat als jij rogue bent, op het moment dat hij hem er in steekt, hij binnen 10 seconden dood boven op je ligt... Wordt wel een heftige ONS
EENS EEN DATUM!!!quote:
Chris Crocker oidquote:
Wat relaxed! Vrij genomen?quote:
quote:
Dit maakt het eigenlijk 20x ergerquote:
Ze konden je niet meer uitstaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, vrij gekregen. een hele week.
"bijzonder betaald verlof", zoals ze het zo mooi noemden.
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, vrij gekregen. een hele week.
"bijzonder betaald verlof", zoals ze het zo mooi noemden.
Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinerren. Natuurkunde. De docent was me gewoon even zat. Hoefde me ook niet te melden of zo, maar ik hoefde gewoon even de rest van de week niet meer in zijn les te komen. Hij werd moe van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |