Dat was de tune van True Blood!quote:
Dat vind ik zo leuk aan Hiro Nakamura's kracht. Je kunt tijdreizen EN je kunt de tijd stil zetten. Kun je die stil zetten, een huis binnen gaan, je verstoppen in de kast en de tijd weer verder laten gaan. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerdquote:
dan had ik je helemaal uitgenodigdquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Watje? Was om mij te beschermen
Als hij hoofdpijn heeft en ik ben in de buurt dan kun je er donder op zeggen dat binnen een half uur de rollen zijn omgedraaid en dat ik de hoofdpijn heb en hij niet meer
Even serieus, jij zegt dat ik niks over natuurkunde weet?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurkunde-n00b
Tijd en ruimte is één ding. Die kun je niet los van elkaar zien
nee, ik denk dat ik meer een teaser ben...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan Hiro Nakamura's kracht. Je kunt tijdreizen EN je kunt de tijd stil zetten. Kun je die stil zetten, een huis binnen gaan, je verstoppen in de kast en de tijd weer verder laten gaan. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerd)
... dit had ik niet moeten zeggen he...
Ander voorbeeld. In de stad, op een weg naast de gracht. Tijd stil, fietser zo neerzetten dat hij recht op de gracht af gaat. Tijd weer laten lopen
Maar vooral het tijd reizen, overal in het verleden en toekomst kijken, dat lijkt me echt tof!
Je hebt superpowers en dit zou je doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerd)
..
OMFGquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan Hiro Nakamura's kracht. Je kunt tijdreizen EN je kunt de tijd stil zetten. Kun je die stil zetten, een huis binnen gaan, je verstoppen in de kast en de tijd weer verder laten gaan. Als het neukende stel je bijna betrapt, zet je de tijd weer stil en smeert hem (nadat je je kwakje over haar borsten hebt gedeponeerd)
... dit had ik niet moeten zeggen he...
Ander voorbeeld. In de stad, op een weg naast de gracht. Tijd stil, fietser zo neerzetten dat hij recht op de gracht af gaat. Tijd weer laten lopen
Maar vooral het tijd reizen, overal in het verleden en toekomst kijken, dat lijkt me echt tof!
*mompelt iets over gelijkwaardig het huwelijk ingaanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je schulden deel je graag maar je vermogen niet.Vindt je het zelf ook niet een beetje krom?
Ik ook, en dan op Hayden lijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
Ik zou wel een jumper willen zijn. Scheelt weer een hoop reiskosten
Om jezelf te verplaatsen, gebruik je ook tijd. Voor mensen zijn die twee niet van elkaar los te zien. Als ik de tijd zou kunnen beinvloeden, zou ik ook de plaats moeten beinvloeden. Is wat vervelend als ik een uur naar voren spring in de tijd en de Aarde ondertussen is door gedraaitquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Even serieus, jij zegt dat ik niks over natuurkunde weet?![]()
He tis heel makkelijk los te zien. Ook al heeft het wel betrekking op elkaar, tijd beinvloeden is tijd stoppen, terugspoelen of vooruitspoelen (oke dat laatste kan al niet), en ruimte is verplaatsing
Als ik metaal kan beinvloeden, dan haal ik gwn een trein terug die ik net niet gehaald hebquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
ik vond die film leukquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
Dat zou ik OOK doen. Het gaat me voornamelijk om de geschiedenis en toekomst met eigen ogen te kunnen zien (en dan heb ik het voornamelijk over de tijd buiten mijn eigen leven).quote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt superpowers en dit zou je doen?![]()
Goedemorgen KFquote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef boudemaniak het volgende:
Ik weet een goeie stelling:
Als jij superkrachten had (max 1) welke zou je dan kiezen?
Ik begin: MagnetoDe kunst van metaal manipuleren
Neeeeeeee, da's zielig voor mij, want ik raak het niet kwijt danquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan had ik je helemaal uitgenodigd
Een tijdreiziger kan ook jumpenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef Ripley het volgende:
Nee hoor. Uurtje naar voren betekend dat je gewoon een uurtje niet aanwezig bent op die plek. Aarde gaat gewoon door maar voor jou is het slechts een halve secondequote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om jezelf te verplaatsen, gebruik je ook tijd. Voor mensen zijn die twee niet van elkaar los te zien. Als ik de tijd zou kunnen beinvloeden, zou ik ook de plaats moeten beinvloeden. Is wat vervelend als ik een uur naar voren spring in de tijd en de Aarde ondertussen is door gedraait
Ja die viel me verassend meequote:
Beam me op Scotty!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee hoor. Uurtje naar voren betekend dat je gewoon een uurtje niet aanwezig bent op die plek. Aarde gaat gewoon door maar voor jou is het slechts een halve seconde
Been there, done that, got the t-shirt stiffy.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik meer een teaser ben...
gewoon iemand die voor een groot publiek staat een harde bezorgen ofzoiets![]()
Maar als je alleen de tijd beinvloedt, en niet de ruimte, dan verplaats je zelf dus niet en is de Aarde (en zon, en melkwegstelsel) weg onder je voeten. Dus je moet ook je positie verplaatsen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee hoor. Uurtje naar voren betekend dat je gewoon een uurtje niet aanwezig bent op die plek. Aarde gaat gewoon door maar voor jou is het slechts een halve seconde
+1 voor Kluts!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Kluts het volgende:
Ik zou Rogue willen zijn.
Gewoon, omdat ik haar hot vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |